asot Δεκέμβριος 1, 2014 #101 Δεκέμβριος 1, 2014 Το Paypal είναι χρήσιμο, αν δε δεις την επιστροφή αύριο, κάνεις επιτόπου κι ένα dispute στο Paypal. Δουλεύει πολύ αποτελεσματικά στους εμπόρους που η επικοινωνία μεταξύ τμημάτων παίρνει πολύ χρόνο όταν πρέπει να σου επιστρέψουν χρήματα...
Delijohn Δεκέμβριος 1, 2014 #102 Δεκέμβριος 1, 2014 Εννοείται! Έλεγα να το κάνω κι από σήμερα, αλλά θα περιμένω!
Delijohn Δεκέμβριος 2, 2014 #103 Δεκέμβριος 2, 2014 Αν μπορούσα να πάω από το μαγαζί, θα το'χα κάνει! Παλιάνθρωποι! Προφανώς δε μου έβαλαν σήμερα τα λεφτά!
HellhammeR Δεκέμβριος 2, 2014 #104 Δεκέμβριος 2, 2014 @Delijohn, μάλλον υπάρχει ολιγωρία λόγο έλλειψης προσωπικού ή ενδιαφέροντος, με λίγα λόγια μάλλον σε ξέχασαν
Delijohn Δεκέμβριος 2, 2014 #105 Δεκέμβριος 2, 2014 δεν έχουν τον θεό τους... απάντησα πιο έντονα.. συμφωνήσαμε χθες να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω μια και δεν ξέρουν πότε κι αν θα το λάβουν και δεν θέλω κάποιο άλλο.. και τώρα το παίζουν τρελίτσα..
HellhammeR Δεκέμβριος 2, 2014 #106 Δεκέμβριος 2, 2014 Το ενδεχόμενο να πας απο το κατάστημα και να στα δώσουν στο χέρι δεν γίνεται?
Delijohn Δεκέμβριος 2, 2014 #107 Δεκέμβριος 2, 2014 Αν μπορούσα θα'χα πάει, γι'αυτό το'πα και πιο πάνω. Αλλά αυτή τη στιγμή είμαι 350χλμ μακριά.
YDinopoulos Δεκέμβριος 2, 2014 #108 Δεκέμβριος 2, 2014 Εγω σαν Γιάννης θα έστελνα αυτο... "Agreed terms (ie item on stock and ready to be shipped), have not been met. I have been forced to buy item through other means. Please refund immediately.
BasiliCeLew Δεκέμβριος 2, 2014 #109 Δεκέμβριος 2, 2014 Σε εμένα ενω βρισκομουν Πάτρα τα έστειλαν θεσσαλονικη τα πραγματα.. Κ μου ζητούσαν να πληρωσω τα μεταφορικα για να κατεβουν ενω τ λάθος ηταν δικο τους. Ευτυχώς ηταν αντίκαταβολή κ τους πιστόλιασα. Ποτε ξανά απο εκεί. Η πρωτη αγορά κοπλε και η δεύτερη πήγε στην αλλη πλευρα της Ελλάδας.
RexMundi Δεκέμβριος 2, 2014 #110 Δεκέμβριος 2, 2014 Εγώ μία αγορά έκανα από εκεί πριν κανά δύο μήνες και ευτυχώς δεν υπήρξε πρόβλημα. Μάλλον ήμουν τυχερός. Αλλά δεν είχα υπόψιν αυτό το thread, πρέπει να ήταν θαμένο εκείνη την περίοδο. Ρε παιδιά κάτι τέτοια thread πρέπει να γίνονται sticky.
asot Δεκέμβριος 2, 2014 #111 Δεκέμβριος 2, 2014 Μη το πολυσκέφτεσαι, βάλε dispute: Seller cannot deliver the ordered item. Θα δεις πόσο αποτελεσματικό είναι!
Delijohn Δεκέμβριος 2, 2014 #112 Δεκέμβριος 2, 2014 Έγραψα μια φορά στο case, απάντησαν αυτό που είδατε και απάντησα ξανά. Τώρα πρέπει να κάνω escalate; Προφανώς ξαναζήτησα τα λεφτά μου κι από τότε δεν απάντησαν..
eliasmao Δεκέμβριος 2, 2014 #113 Δεκέμβριος 2, 2014 Παιδια το μαγαζακι βρωμαει απο μακρια... δεν ειναι τυχαιο που σχεδον σε ολα πουλαει με διαφορα πιο φθηνα απο τον δευτερο...
TopCLR Δεκέμβριος 3, 2014 #114 Δεκέμβριος 3, 2014 Παιδια το μαγαζακι βρωμαει απο μακρια... δεν ειναι τυχαιο που σχεδον σε ολα πουλαει με διαφορα πιο φθηνα απο τον δευτερο... Το υπόλοιπο από το κόστος των προϊόντων που πουλάει, το βγάζει με ποσοστά από τα ψυχοφάρμακα και την βενζίνη που καταναλώνουν οι πελάτες τους;
dragontech Δεκέμβριος 3, 2014 #115 Δεκέμβριος 3, 2014 η μονη αρνητικη εμπειρια που εχω με αυτο το καταταστημα, ειναι με καποια προιοντα τα οποια ηταν DOA η ελαττωματικα εξαρχης..ευτυχως οταν χρειαστηκε να τα κανω rma δεν μου δημιουργησαν καποιο προβλημα, μαλιστα ενα προιον το οποιο ηταν ελαττωματικο και τις 3 φορες που εκανα rma και τις 3 φορες η επιστροφη εγινε μεσω κουριερ με δικα τους εξοδα..στο τελος επειδη ειδα πως ολη η παρτιδα ειχε θεμα δεχτηκαν να το αντικαταστησω με κατι αλλο....οποτε μονο θετικη εμπειρια εχω οσον αφορα το θεμα εξυπηρετηση.μεγαλο συν, η επιστροφη του ελαττωματικου προιοντος μεσω κουριερ με δικα τους εξοδα!!
stemac Δεκέμβριος 3, 2014 #116 Δεκέμβριος 3, 2014 ζητηω συγγνωμη απο τον GruntGR καθως καθισα και διαβασα ολο το thread και πλεον δεν αμφιβαλλω οτι και SSD να ειχα αγορασει, παιζει να ειχαν βαλει μεσα 2.5 hdd (που λεει ο λογος).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.