Jump to content

RAID controller για Debian

cafeine

Recommended Posts

Γεια σε όλους,

ελπίζω η συγκεκριμένη ερώτηση να μην επαναλαμβάνεται, προσπάθησε μέσω αναζήτησης αλλά δεν βρήκα κάτι που να με καλύπτει .... that being said....

Θα ήθελα την βοήθειά σας στην επιλόγη ενός RAID Controller (για RAID 5 θα πάει με 3 x 1.5 TB WD σκληρούς) ο οποίος να ναι συμβατός με Debian τελευταία έκδοση.

Βασικά ζητούμενα:

4 ports και πάνω

3 GB/s

Να υποστηρίζει μέγεθος της array πάνω από 3 GB

καλό θα ταν οι υποδοχές για καλώδια στην κάρτα να ναι sata ώστε να μην χρειάζεται μετατροπέα

Καλό interface (καθώς είμαι αρχάριος σχετικά στο RAID) ώστε να ναι εύκολη η διαχείριση και επέκταση των array

Να υποστηρίζει hot spare, RAID 5 φυσικά και την λειτουργία που δείχνει το status του κάθε σκληρού στο αντίστοιχο λαμπάκι στην hotswap θήκη του σκληρού.

Με το ebay και Paypal φυσικά είμαι full μέσα, για μεταχειρισμένο είμαι πάλι full μέσα

Budget μέχρι 100-120 ευρώ εκτός αν είναι κάτι ιδιαίτερα καλό με μνήμη, μπαταρίες κλπ που να αξίζει μέχρι και 150.

Από οτι βλέπω και από δώ http://wiki.debian.org/LinuxRaidForAdmins μάλλον για 3ware κόβω...

Ευχαρίστω για όποιον βοηθήσει ;)

• 3 weeks later...

Καλημέρα και πάλι,

μια διαφορετική ερώτηση πάνω στο θέμα του Perc....:p

το παρήγγειλα, ήρθε Ελλάδα στις 14/10 και από τότε έχει κολλήσει στο τελωνείο.....τους πήρα τηλέφωνο και μου παν ότι τώρα εκτελωνίζουν τα δέματα που ήρθαν 8/10.....την προηγούμενη βδομάδα που είχα πάρει μου χαν πει ότι εκτελωνίζουν τα δέματα που ήρθαν 6/10....

Αμά είναι έτσι τότε μάλλον προς Χριστούγεννα θα φτάσει σε μένα......

Μπορώ να κάνω κάτι με το τελωνείο ή απλά πλέον περιμενώ ...???

Ευτυχώς τελικά ήρθε σήμερα ο perc χωρίς να πληρώσω τελωνείο ή οτιδήποτε.....

Τον έβαλα, με τη μια φορτώθηκαν κανονικά τα debian σε raid5.... μια χαρα....

με 3 σκληρούς να δουλεύουν παράλληλα, σαν ντισκοτέκ έχει γίνει το δωμάτιο.....:fun:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Δημιουργία...