Jump to content



Dx 11, tesselation Πιο το ουσιαστικό κέρδος?


The_Blade

Recommended Posts

Τελικά το tesselation προσφέρει κάτι ουσιαστικό? Είναι μια τεχνική που δίνει καλύτερα εφέ σε υφάσματα και υγρά ή κάτι παραπάνω?

Ποια η άλλη ουσιαστική διαφορά του dx11, αν υπάρχει...

Link to comment
Share on other sites

http://developer.download.nvidia.com/presentations/2008/GDC/Inst_Tess_Compatible.pdf

Το tesselation υποστηρίζεται και από τα dx 10. Το είχαν ποστάρει και παλιότερα μου φαίνεται.

Όσο για το multithreading, ας βγάλουν το splinter cell conviction να υποστηρίζει σωστά sli/cf όπως και τις παλιότερες nvidia και βλέπουμε.

Dx 11, tesselation Πιο το ουσιαστικό κέρδος?

Το ουσιαστικό κέρδος είναι ότι αναγκάζεις τους πάντες να αλλάξουν κάρτα για να συνεχίσουν να βλέπουν γραφικά κονσόλας σε high quality.

Link to comment
Share on other sites

Και μετα απο ενα χρονο , τα παιχνιδια που υποστηριζουν dx11 ειναι 5-6....

Εκ των οποιων τα μισα ειναι σαπια...

Κατα τα αλλα...αλλαξε καρτα ρε συ - ακομα με dx10 καρτα εισαι?

(Το ειδα χτες , μιας και πηρα gtx 480 - και ελεγα με ποιο παιχνιδι να την τεσταρω για να δω dx11 γραφικα...)

Link to comment
Share on other sites

Και μετα απο ενα χρονο , τα παιχνιδια που υποστηριζουν dx11 ειναι 5-6....

Εκ των οποιων τα μισα ειναι σαπια...

Κατα τα αλλα...αλλαξε καρτα ρε συ - ακομα με dx10 καρτα εισαι?

(Το ειδα χτες , μιας και πηρα gtx 480 - και ελεγα με ποιο παιχνιδι να την τεσταρω για να δω dx11 γραφικα...)

Είμαστε τυχεροί που οι developers δεν τσίμπησαν ακόμη, όπως έγινε και με τα dx 10, γιατί δεν βλέπουν κάποιο σημαντικό όφελος.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6Wp4Y-u8-Qw]YouTube - AMD demonstrating DX11 hardware at QuakeCon 2009[/ame]

Πόσοι θυμούνται αυτό το βίντεο της ATI; Εδώ μας υποσχόταν υψηλά frame rate με το ambient occlusion και το parallax mapping ενεργοποιημένα. Θα παίζαμε crysis στο full χωρίς να πέφτει καρέ. "Increasing performance while maintaining visual quality" λέει κάπου στο 3:30 το βίντεο.

Δείτε τα benchmark όλων των dx 11 παιχνιδιών εν συγκρίσει με το dx 10 mode για να καταλάβετε πόσο ισχύει κάτι τέτοιο στην πράξη.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Πιο πρόσφατο παράδειγμα οι δήθεν βετιώσεις των επιδόσεων με το dx 9c. Μόλις βγήκαν οι πρώτοι σοβαροί dx 9c τίτλοι, η 6800 GTX αγκομαχούσε για τα 30καρέ average.

Έτσι θα γίνει και με τις 5870/480. Ενώ σε dx 10 τίτλους σαρώνουν, με ενεργοποιημένα ambient occlusion, parallax mapping και τα πάντα όλα, στους πρώτους σοβαρούς dx 11 τίτλους(πήρατε μια πρόγευση από το metro 2033) αν βγάζουν 35 average θα είναι θαύμα. Πάω στοίχημα ότι και το crysis 2 σε dx 11 mode σε αυτήν την κατηγορία θα ανήκει.

Ευτυχώς που οι Pc gamers ξεχνούν εύκολα. Αλλά η έλλειψη aa στις κονσόλες θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στη μνήμη τους.

Link to comment
Share on other sites

@Πετρο

Εχω προβληματιστει με κατι.

Το BC2 "τρεχει" καλυτερα/ομαλοτερα/σταθεροτερα στο συστημα μου με DX11 παρα με 9/10.

Παντως οταν βλεπω το tesellation off στα demo τρομαζω με το πως παρουσιαζουν οτι θα ηταν χωρις αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Παντως οταν βλεπω το tesellation off στα demo τρομαζω με το πως παρουσιαζουν οτι θα ηταν χωρις αυτο.

θα συμφωνήσω απόλυτα, αλλά θέλω να νομίζω ότι το dx11 στην πράξη είναι πολύ καλύτερο από αυτό που υπάρχει σήμερα

και αυτό ίσως γιατί οι κάρτες που κυκλοφορούν δεν είναι ακόμα έτοιμες

Link to comment
Share on other sites

γιατί οι κάρτες που κυκλοφορούν δεν είναι ακόμα έτοιμες

Nα μην τις βγαζαν τοτες.

Anyway εγω πιστευω πως το software ειναι αυτο που ειναι ανωριμο και οχι το hardware.

Εχουμε υπολογιστικη ισχυ που κανει παπαδες.

Οι developers ειναι αυτοι που δε μπορουν να το εκμεταλευτουν.

Link to comment
Share on other sites

έχει δει κανείς καλό συγκριτικό metro 2033 dx10 vs Dx11? ή σε κάποιο άλλο παιχνίδι και να μας πει αν είναι ουσιαστικές οι διαφορές? ποιόν καλό τίτλο περιμένουμε σε dx11 με ουσιαστική εφαρμογή ?

Link to comment
Share on other sites

έχει δει κανείς καλό συγκριτικό metro 2033 dx10 vs Dx11? ή σε κάποιο άλλο παιχνίδι και να μας πει αν είναι ουσιαστικές οι διαφορές? ποιόν καλό τίτλο περιμένουμε σε dx11 με ουσιαστική εφαρμογή ?

dirt3:D

Link to comment
Share on other sites

Οι εταιριες που φτιαχνουν τα παιχνιδια θα τα κανουν ετσι, ετσι ωστε ενα game σε dx9/10 να φαινεται χαλια κ σε dx11 να πεταει!

Στο bc2 δεν υπαρχει επαφη dx9-dx11.

το bc2 δεν παίζει σε dx10? αν ναι έχει και εκεί τέτοιες διαφορές? έχεις screenshots για dx9/11

Link to comment
Share on other sites

@Πετρο

Εχω προβληματιστει με κατι.

Το BC2 "τρεχει" καλυτερα/ομαλοτερα/σταθεροτερα στο συστημα μου με DX11 παρα με 9/10.

Παντως οταν βλεπω το tesellation off στα demo τρομαζω με το πως παρουσιαζουν οτι θα ηταν χωρις αυτο.

Δεν είναι παράξενο αυτό που λες, ούτε ισχυρίστηκα ποτέ ότι η ATI στο demo της μας κορόιδευε. Και το Far Cry 2 αν θυμάσαι σε dx 10 τρέχει καλύτερα από dx 9. Προφανώς στο BC2 έχει γίνει καλή δουλειά στην αξιοποίηση του dx 11. Απλά είναι ανέκδοτο να υπόσχεσαι βελτιώσεις των επιδόσεων σε μια βιομηχανία που "αναπνέει" από το ακριβώς αντίθετο.

Όσο για το tesselation τα είπαμε πιο πάνω.

Αρχικό μήνυμα απο The_Blade Εμφάνιση μηνυμάτων

έχει δει κανείς καλό συγκριτικό metro 2033 dx10 vs Dx11? ή σε κάποιο άλλο παιχνίδι και να μας πει αν είναι ουσιαστικές οι διαφορές? ποιόν καλό τίτλο περιμένουμε σε dx11 με ουσιαστική εφαρμογή ?

dirt3

@thanoolhs.

http://www.pcgameshardware.com/aid,699998/Dirt-2-DirectX-9-vs-DirectX-11-graphics-compared-Top-article-of-December-2009/Practice/

Το να κολλάς κλασσικά dx 10 feautures όπως το ambient occlusion σε dx 11 είναι τεχνητή διαφορά. Πρώτη φωτό από το παραπάνω λινκ.

Το dirt 3 δεν το έχουμε δει ακόμη αλλά λογικά κάπου εκεί θα κινείται και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το multithreading, ας βγάλουν το splinter cell conviction να υποστηρίζει σωστά sli/cf όπως και τις παλιότερες nvidia και βλέπουμε.

Multithreading εννοω σε επιπεδο CPU και οχι GPU (MultiGPU). Το οτι ενα παιχνιδι δεν δουλευει σωστα με CF/SLI τοτε φταινε οι drivers ή και οι κατασκευαστες του παιχνιδιου και οχι το API.

http://www.anandtech.com/show/2716/4

Link to comment
Share on other sites

Αν και το είχαμε συζητήσει και παλαιότερα (δες εδώ) θα πω και εδώ 1-2 πραγματάκια.

Αρχικά, όσο οι εταιρίες βγάζουν multi-platform παιχνίδια, η υιοθέτηση του dx11 θα αργήσει. Μπες στη θέση μιας τέτοιας εταιρίας. Μπορείς:

α)να βγάλεις ένα παιχνίδι σε xbox360/pc, με την έκδοση του pc απλά να έχει 3-4 εφέ που να υποστηρίζονται απο dx11 και να το βαφτήσεις dx11 παιχνίδι. Διατηρήσεις το κόστος χαμηλό, μιας και δεν αλλάζουν πολλά πράγματα μεταξύ των εκδόσεων.

β)να βγάλεις ένα παιχνίδι σε xbox360/pc, με την έκδοση του pc να έχει μηχανή φτιαγμένη για dx11. Το κόστος ανεβαίνει σημαντικά, μιας και ουσιαστικά θα πρέπει να φτιάξεις 2 μηχανές γραφικών, ή να κάνεις heavy modifications στην υπάρχουσα.

γ)να βγάλεις ένα παιχνίδι μόνο σε pc με μηχανή γραφικών ραμμένη στο dx11 και ξεχνάς τις κονσολες/παλιά μηχανήματα...yeah right.

και μιας και μιλήσατε για το world of warcraft, ναι θα υποστηρίζει dx11..βάλανε 2 shaders και reflections και έγινε ξαφνικά dx11 παιχνίδι; Δε το νομίζω..απλά θα έχεις extra eye kandy. Παρόμοιες περιπτώσεις θα δούμε και σε άλλα παιχνίδια.

Ναι το dx11 θα επιτρέπει "καλύτερο" parallelization αλλά η έννοια multi-thread δεν έχει νόημα στην σύγκριση dx9/dx11. Όταν έχεις κάρτες γραφικών με 512 "πυρήνες", οποιοδήποτε API τους χρησιμοποιεί παράλληλα είναι threaded. Αυτό που κάνει το dx11 είναι ότι επιτρέπει σε κάποιες διαδικασίες που ήταν γραμικές να δρούν παράλληλα. Και όλοι ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να γράψεις multitreaded κώδικα έτσι; Για αυτό έχουμε τους 8πύρηνους στα παιχνίδια και τα 3/4 αυτών είναι idle.

Τι κέρδος θα έχεις: Τώρα, παιχνίδια με παραπάνω eye candy (αλλά και κόστος στις επιδόσεις), ίσως κανα dx11 exclusive και να τρέχεις τα dx11 benchmarks (που παρεπιπτώντος είναι περισσότερα από τα "dx11" παιχνίδια).

Στο μέλλον; Τίποτα, μιας και όταν αρχίσουν να υποστηρίζουν το dx11 όσο το dx9, ή τωρινή κάρτα σου θα είναι καβουρδιστίρι.

Link to comment
Share on other sites

Οι εταιριες που φτιαχνουν τα παιχνιδια θα τα κανουν ετσι, ετσι ωστε ενα game σε dx9/10 να φαινεται χαλια κ σε dx11 να πεταει!

Στο bc2 δεν υπαρχει επαφη dx9-dx11.

Σε dx9 δεν μπορεις να βαλεις AA

Σε dx10 μπορεις

Σε dx11 οι σκιες ειναι λιγο πιο smooth ενω σε 10 πιξελιαζουν

Τωρα αν εχει διαφορα στο bloom πολυ που νοιαστηκα, δεν μαρεσει να στραβωνομαι οταν παιζω με αλλους οποτε παιζω dx9 low-medium kai bloom false :p Ισως να ειχε νοημα στο single player campaign αλλα δεν εχω κατσει να ασχοληθω και ουτε προκειται :p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εγω παλι λεω οτι η ολη κατασταση ξεκινησε απο τοτε που αρχισαν να προγραμματιζουν ολοι σε DX για λογους κερδους-ευκολιας.

Το βριζανε τον Carmack αλλα ειχε @@ρια σε θεμα engine και programming.

Υπαρχει κανενα game rendered gia ΟpenGL 4.x?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.