Jump to content



RMA E-shop


The_Blade

Recommended Posts

Μονο κ μονο που πρεπει να περιμενεις μια βδομαδα να γινει ελεγχος στο υπερκεντρο ελεγχου στο Μενιδι ειναι απλα fail.

Εγώ έχω μια απορία αν πας κάτι για rma (στη συγκεκριμένη περίπτωση στο e-shop) και ζητήσεις το ίδιο προϊόν και δεν υπάρχει -παράλληλα δεν έχουν και κάτι αντίστοιχο- σου φέρνουν προϊόν από άλλη επιστροφή ή υποχρεούνται να σου φέρουν καινούριο ???

Γιατί σε μένα αυτό έχει συμβεί μέχρι στιγμής, δεν είχαν μου φέραν παλιό (από επιστροφή/αντικατάσταση) και δε το δέχτηκα...

Εγώ έχω μια απορία αν πας κάτι για rma (στη συγκεκριμένη περίπτωση στο e-shop) και ζητήσεις το ίδιο προϊόν και δεν υπάρχει -παράλληλα δεν έχουν και κάτι αντίστοιχο- σου φέρνουν προϊόν από άλλη επιστροφή ή υποχρεούνται να σου φέρουν καινούριο ???

Γιατί σε μένα αυτό έχει συμβεί μέχρι στιγμής, δεν είχαν μου φέραν παλιό (από επιστροφή/αντικατάσταση) και δε το δέχτηκα...

Πιστωτικό.

Ναι πιστωτικό ζήτησα αλλά μου τα ψιλομασάνε...

Θα πάω αύριο να δω τι παίζει και αν δεν, θα τους πιέσω λίγο παραπάνω.

Καινούργιο πάντα και αν δεν υπάρχει πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων.Επ'ουδενί δεν μπορούν να σου δώσουν μεταχειρισμένο προϊόν.

Yποχρεούνται να σου φέρουν καινούριο.
Καινούργιο πάντα και αν δεν υπάρχει πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων.Επ'ουδενί δεν μπορούν να σου δώσουν μεταχειρισμένο προϊόν.

Που τα διαβάζετε αυτά τα πράγματα; Γιατί δε μας λέτε και μας βάση ποιο νόμου μπορείς να απαιτήσεις καινούρια ανταλλαγή όταν επιστρέφεις χαλασμένο προϊόν που χρησιμοποίησες επί 2 χρόνια;

Καινούριο ή τα λεφτά σου πίσω, δικαιούσαι μόνο όταν αγοράσεις κάτι και είναι DOA. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο νόμος λέει για αντικατάσταση με προϊόν με ίδια (ή καλύτερα) χαρακτηριστικά και δυνατότητες. Ούτε πιστωτικό, ούτε καινούριο.

Το αν κάποια μαγαζιά το κάνουν γιατί γουστάρουν, δεν το κάνει νόμο για όλα τα μαγαζιά.

Τελικά μου έδιναν πιστωτικό, αλλά δε με συνέφερε και τόσο...

Επειδή όμως μου προσέφεραν άλλα δύο χρόνια εγγύηση δέχτηκα το προϊόν που μου δίναν ως αντικατάσταση.

PS ο υπάλληλος ήταν πολύ εξυπηρετικός...

@chosen

Εφόσον το κατάστημα δεν έχει ούτε το ίδιο προϊόν, ούτε παρόμοιο (είτε αυτό είναι καλύτερο είτε όχι) νομίζω πως πρέπει να σου δώσουν πιστωτικό (στην τελική τιμή του προϊόντος) για αγορά κάποιου άλλου αφού δε μπορεί να γίνει η αντικατάσταση. Αλλά αυτό υποχρεούνται νομίζω να το κάνουν σε περιπτώσεις που αντικατάσταση είναι πραγματικά αδύνατη...

Εγω τους πηγα καμενο τροφοδοτικο Thermaltake toughpower 750W 4 ετων(5 χρονια εγγυηση) αγορασμενο στα 133€. Στην αρχη ενας "τεχνικος" μου εδινε ενα tagan αρνηθηκα ευγενικα λεγοντας οτι μετα απο 5 μερες στο service ειχα ηδη παρει αλλο τροφοδοτικο και αμεσως κοπηκε πιστωτικο στο 133€ οσο το ειχα αγορασει 4 χρονια πριν! Αυτα στο καταστημα της Νικαιας!(Το τροφοδοτικο δεν αντεξε τις 2χ4890 και κακαρωσε....εεεεε ισως να παιζαν και στα 950 με λιγο ρευμα παραπανω....εεεεε ισως και ο 955 να επαιζε 3.8 με 1.52V...)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.