deninho Δεκέμβριος 29, 2011 #1461 Δεκέμβριος 29, 2011 πριν από μερικές μέρες, όπως ίσως είδατε στο νήμα με τις προσφορές, το Π είχε βάλει την prolimatech megahalems σε προσφορά με 10 αφρό. Είμαι εξωτερικό, αλλά γουάτ δε φακ λέω, την παραγγέλνω, και θα στείλω κάποιον δικό μου να την τσιμπήσει.Την επόμενη εργάσιμη μου έρχεται email ότι υπάρχει κάποιο θέμα, και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Απαντάω στο μέιλ, και ζητάω, επειδή είμαι εξωτερικό να μου στείλουν email για ότι χρειάζεται. Την άλλη μέρα email από άλλο υπάλληλο, ότι δεν μπορέσαν να με βρουν (άντε!). Τους απάντησα ξανά ότι είμαι εξωτερικό, και μόνο με email θα με βρουν, και σήμερα μου ήρθε email ότι μου ακύρωσαν την παραγγελία, γιατί δεν υπάρχει απόθεμα, και θα μου ερχόταν σχετικό, αυτοματοποιημένο, emailΚακό, αισχρό το e-shop, αλλά όσες φορές, σε προσφορές τους, είχε τελειώσει το απόθεμα, μου έστειλαν email με άλλο προϊόν σε καλύτερη τιμή, ή την προτροπή να ζητήσω καλύτερη τιμή σε κάποιο άλλο (παρόμοιο) προϊόν.Δεν είναι ότι με έκαιγε να πάρω την Prolimatech, αλλά απαιτώ καλύτερη συμπεριφορά. Δυστυχώς, το πλαίσιο με ετούτα και με εκείνα θα με χάσει από πελάτη, ακόμη και στα χαρτιά για τον εκτυπωτή.
auditt Δεκέμβριος 30, 2011 #1462 Δεκέμβριος 30, 2011 Εναν εναν χανουν ολους τους labitesκαι δεν εχουν παρει χαμπαρι οτι ειμαστε σημαντικη μεριδα του αγοραστικου κοινου στους υπολογιστες
Nephiλiμ Δεκέμβριος 30, 2011 #1463 Δεκέμβριος 30, 2011 Εναν εναν χανουν ολους τους labitesκαι δεν εχουν παρει χαμπαρι οτι ειμαστε σημαντικη μεριδα του αγοραστικου κοινου στους υπολογιστεςΥπολογιζω χονδρα χονδρα να ειμαστε μαξ 1-2% του τζιρου σε Hardware.
ea6gka Δεκέμβριος 30, 2011 #1464 Δεκέμβριος 30, 2011 Εναν εναν χανουν ολους τους labitesκαι δεν εχουν παρει χαμπαρι οτι ειμαστε σημαντικη μεριδα του αγοραστικου κοινου στους υπολογιστεςσημαντικη δεν ειμαστε αλλα εχουμε σημαντικη επιρροη σε 3ους που ρωτανε πριν πανε.
auditt Δεκέμβριος 30, 2011 #1465 Δεκέμβριος 30, 2011 σημαντικη δεν ειμαστε αλλα εχουμε σημαντικη επιρροη σε 3ους που ρωτανε πριν πανε.αυτο ακριβως εννοω φιλε μουεγω οποιον ξερω ητε απο εδω ητε απο αλλου τον προτρεπω να μην παιρνει απο πλαισιου μετα απο τοσα περιστατικα που εχουν γινει σε μας
LevelOne Δεκέμβριος 30, 2011 #1466 Δεκέμβριος 30, 2011 Το οτι αρχίσαν να βάζουν χέρι και να ξηλώνουν ψύκτρες απο καρτες γραφικών, μητρικές κλπ για να βγάλουν πράγματα εκτός εγγύησης το ξέρατε; Οχι; Ε, μολις το μάθατε...Όχι μονο μου έβγαλαν κάρτα γραφικών εκτος εγγύησης ως "ανοιγμένη" (ffs μια 5750 ήταν) αλλα χωρίς να με ενημερώσουν σε οποιοδήποτε σημείο της "επισκευής" μολις μου ήρθε το σχετικό μήνυμα στο κινητό να περάσω να παραλάβω, με ενημέρωσαν στο service οτι υπήρξε χρέωση 15€ (η κάρτα ηταν εντός εγγύησης, πριν την βγάλουν εννοείται εκτός).Καλό ε; Bye-bye Πλαίσιο. Και οχι μονο εγώ, αλλα όλοι οσοι με ξαναρωτήσουν.
auditt Δεκέμβριος 30, 2011 #1468 Δεκέμβριος 30, 2011 Το οτι αρχίσαν να βάζουν χέρι και να ξηλώνουν ψύκτρες απο καρτες γραφικών, μητρικές κλπ για να βγάλουν πράγματα εκτός εγγύησης το ξέρατε; Οχι; Ε, μολις το μάθατε...Όχι μονο μου έβγαλαν κάρτα γραφικών εκτος εγγύησης ως "ανοιγμένη" (ffs μια 5750 ήταν) αλλα χωρίς να με ενημερώσουν σε οποιοδήποτε σημείο της "επισκευής" μολις μου ήρθε το σχετικό μήνυμα στο κινητό να περάσω να παραλάβω, με ενημέρωσαν στο service οτι υπήρξε χρέωση 15€ (η κάρτα ηταν εντός εγγύησης, πριν την βγάλουν εννοείται εκτός).Καλό ε; Bye-bye Πλαίσιο. Και οχι μονο εγώ, αλλα όλοι οσοι με ξαναρωτήσουν.Καλα φιλε μου απλα ειναι τραγικοιοσες φορες σκεφτομαι τι κανουν και τι περιστατικα εχω ακουσει με ποιανει τρελαΜα καλα την παλευουν??
yanni Δεκέμβριος 30, 2011 #1469 Δεκέμβριος 30, 2011 Ζηλέψανε όλα τα μαγαζιά το e-shop? Θέλω να πω ότι αν ισχύει αυτό το γεγονός που αναφέρει ο [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] μου θυμίζει την ιστορία με το e-shop και τα στραβωμένα pins. Από την άλλη αυτή την εβδομάδα το U ζήλεψε τις προσφορές του Πλαισίου. Βγάζει κάτι προσφορές λαχείο αλλά εξαντλημένες από το πρώτο δευτερόλεπτο. Μας δουλεύουν κανονικά.Δεν καταλαβαίνω τα Ελληνικά μαγαζιά εν μέσω κρίσης. Σε τέτοιες περιόδους είσαι προσεχτικός και κάνεις τον πελάτη να νιώθει βασιλιάς - σε έναν βαθμό έστω - δεν του δίνεις δικαιολογίες να πάει αλλού.
ea6gka Δεκέμβριος 30, 2011 #1470 Δεκέμβριος 30, 2011 Ζηλέψανε όλα τα μαγαζιά το e-shop? Θέλω να πω ότι αν ισχύει αυτό το γεγονός που αναφέρει ο @LevelOne μου θυμίζει την ιστορία με το e-shop και τα στραβωμένα pins. Από την άλλη αυτή την εβδομάδα το U ζήλεψε τις προσφορές του Πλαισίου. Βγάζει κάτι προσφορές λαχείο αλλά εξαντλημένες από το πρώτο δευτερόλεπτο. Μας δουλεύουν κανονικά.Δεν καταλαβαίνω τα Ελληνικά μαγαζιά εν μέσω κρίσης. Σε τέτοιες περιόδους είσαι προσεχτικός και κάνεις τον πελάτη να νιώθει βασιλιάς - σε έναν βαθμό έστω - δεν του δίνεις δικαιολογίες να πάει αλλού.τελικα ειδες ποσο μπροστα ηταν το εσοπ?
gbak Δεκέμβριος 31, 2011 #1471 Δεκέμβριος 31, 2011 εδω που τα λεμε ,κανεις ενα rma και απλα σε ξεχνανε,δεν υπαρχει ενημερωση για τιποτα,απλα τους κυνηγας..για να δεις τι γινεται.συν οτι σου βγαζουν εκτος εγγυησης hardware με υποτιθεμενες φθορες.και απο μενα τελος,δεν προκειται να ξανακανω την παραμικρη αγορα.
PREDATOR 15 Δεκέμβριος 31, 2011 #1472 Δεκέμβριος 31, 2011 ...και εμένα μετά από 10 ημέρες ταλαιπωρία δεν μου αλλάζουν σκληρό που κράσαρε, ούτε RMA δέχονται να κάνουν...τυχαίως μόνο πιστωτικό!Finito και από εμένα το Π...... και μαζί με εμένα θα πάρω κάμποσους μαζί μου που τυχαίνει και επηρρεάζω.Α..και επειδή είμαι και παρμένος και έχω και υπομονή με το πιστωτικό θα περιμένω και θα πάρω με αυτά τα λεφτά >2ΤΒ (τώρα παίρνω δεν παίρνω 500Gb).
Zenor Δεκέμβριος 31, 2011 #1473 Δεκέμβριος 31, 2011 Εμένα πριν μερικούς μήνες μου τον άλλαξαν τον Black Caviar, είχε bad sectors αν θυμάμαι καλά και δεν με αφήνε να κάνω εγκατάσταση Windows. Σίγουρα προέρχονται τα crash από αυτό; Έτρεξες κάποιο software και σου έβγαλε errors;
Zarko1 Δεκέμβριος 31, 2011 #1474 Δεκέμβριος 31, 2011 Επί τρεις ολόκληρους μήνες το Πλαίσιο είχε το Shinobi της BitFenix σαν "Αναμένεται σύντομα" στο site. Επειδή είχα φάει χοντρό κόλλημα με το συγκεκριμένο κουτί (έρωτας με την πρώτη ματιά) για ένα νέο pc που στήνω, περίμενα υπομονετικά μια και δεν υπήρχε διαθέσιμο πουθενά στην Ελλάδα, παρά μονάχα η έκδοση με το πλαϊνό παράθυρο που δεν μου άρεσε σε κάποιο μαγαζί στην Πάτρα. Έπαιρνα λοιπόν τηλέφωνα κάθε λίγο. Το γνωστό παραμύθι. Σε μερικές μέρες έρχεται, την άλλη βδομάδα, στις 15 του μηνός, στις 23 έρχεται σίγουρα, κτλ. Η τιμή του Shinobi όλο αυτό το διάστημα σταθερή στα 65 ευρώ, φαντάζομαι ότι αρκετοί από εσάς θα το είχατε δει. Πριν από είκοσι μέρες περίπου, κι αφού είχε περάσει άλλη μια ημερομηνία "σίγουρης άφιξης" του κουτιού, παίρνω ξανά τηλ., και ο υπάλληλος μου προτείνει να κάνουμε παραγγελία το Shinobi, γιατί ήταν απολύτως σίγουρος και θετικός ότι μετά από 2-3 μέρες θα ερχόταν επιτέλους το κουτί (100 κομμάτια όπως μου είπε). Όντως μετά από λίγες μέρες, μου έρχεται μήνυμα στο κινητό ότι ήρθε το κουτί. Μετά από κάποιο μπέρδεμα για τον τρόπο παράδοσης (δικό μου λάθος), κανονίζω να παραλάβω το Shinobi από το κατάστημα της Στουρνάρη (εκείνο που κάηκε). Προσέξτε τώρα, η τιμή του Shinobi κλεισμένη στα 65 ευρώ, μια και εγώ ψωνίζω πάντα με τιμολόγιο αγοράς. Φτάνω λοιπόν στο ταμείο με την κούτα του Shinobi, με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, όπου έκπληκτος ακούω την ταμία να μου λέει ότι η τιμή είναι 79 ευρώ. Αρχίζω να φουντώνω, και της εξηγώ ότι έχω παραγγείλει το κουτί εδώ και αρκετό καιρό, και ότι η τιμή του είναι 65 ευρώ. Τίποτα, ανένδοτη. Φωνάζει τον προϊστάμενο του τμήματος. Τα ίδια. Του λέω: "Η τιμή του Shinobi είναι 65 ευρώ, παρακολουθούσα το κουτί εδώ και τρεις ολόκληρους μήνες, και το έχω παραγγείλει εδώ και δέκα μέρες τουλάχιστον. Άλλωστε και στο site η τιμή του είναι 65 ευρώ, πώς μου ζητάτε να πληρώσω 79;" Μου δείχνει λοιπόν στην οθόνη το Shinobi, και όντως η τιμή του είχε ανέβει στα 79 ευρώ, την άλλαξαν εκείνη την ημέρα, μια και την προηγούμενη το είχα τσεκάρει φυσικά και η τιμή ήταν στα 65 ευρώ! Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι! Του εξηγώ με όση υπομονή μου είχε απομείνει την όλη φάση, και ότι είχα παραγγείλει το κουτί εδώ και δέκα μέρες τουλάχιστον, και ότι ήταν να μου παραδοθεί την προηγούμενη μέρα, ΠΑΝΤΑ στα 65 ευρώ. Τσεκάρει τα στοιχεία μου στο pc, και βλέπει ότι όντως την παραγγελία μου στα 65 ευρώ. Και σας ρωτώ: Δεν έχει άψογο online σύστημα το Πλαίσιο; Φυσικά και έχει. Η ταμίας δεν έβλεπε στο pc της την παραγγελία μου;! Ο προϊστάμενος του τμήματος πώς την βρήκε στο δευτερόλεπτο; Μιλάμε πάντα για ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ και όχι φυσικά για απλή απόδειξη. Μιλάμε για αντιμετώπιση του στιλ "Ας έχει παραγγείλει ο μ@λ@κας στα 65 ευρώ, εμείς θα του χρεώσουμε τσαμπουκά τη νέα αυξημένη τιμή"! Για να μη μιλήσω φυσικά για την νοοτροπία της "αρπαχτής" που κάνει μπαμ στην περίπτωση του Shinobi. Το συγκεκριμένο κουτί θα κάψει πολλές καρδιές (προσωπική άποψη πάντα), μια και έχει φοβερό φινίρισμα και τρομερές δυνατότητες επέκτασης (μέχρι και δέκα σκληρούς δίσκους μπορεί να δεχτεί εσωτερικά). Σου πετάει λοιπόν το Πλαίσιο μια αύξηση της τιμής κατά 21% με το που ήρθαν τα κουτιά, μια και είναι σίγουρο ότι θα εξαφανιστούν μέσα σε λίγες μέρες. Εννοείται βεβαίως ότι εγώ αγόρασα τελικά το Shinobi στα 65 ευρώ... :dance3:
yanni Δεκέμβριος 31, 2011 #1475 Δεκέμβριος 31, 2011 Εντάξει η ταμίας ίσως να μην ήξερε όλα τα κόλπα του συστήματος. Δεν είναι παράλογο αυτό. Οι ταμίες ίσως πάλι να μην έχουν πρόσβαση στις παραγγελίες και τις καρτέλες του πελάτη και ακόμα και τότε ίσως να χρειάζεται η παρουσία υπευθύνου για να μπει διαφορετική τιμή από αυτή που έχει το προϊόν εκείνη την στιγμή. Εφόσον ήρθε ο υπεύθυνος και σου βρήκε την παραγγελία πάλι καλά. Λογικά πέρασε σαν προσφορά στα 65 ευρώ η δική σου παραγγελία. Αν πήγες με κωδικό παραγγελίας πάντως έπρεπε να το δουν αμέσως ότι η τιμή ήταν 65€ και όχι 79€. Δεν διαφωνώ ότι κάποιος άλλος μπορεί να είχε δώσει 79€ να τράβαγε μετά και μια καταγγελία στο κατάστημα και να τρέχουν, ούτε ότι ταλαιπωρήθηκες ενώ δεν θα έπρεπε, προφανώς από λάθος υπαλλήλου - όχι κατ' ανάγκη της κοπελιάς στο ταμείο.
Zarko1 Δεκέμβριος 31, 2011 #1476 Δεκέμβριος 31, 2011 Πολύ σωστά μιλάς. Άλλωστε δεν ανέφερα το συγκεκριμένο περιστατικό με το Shinobi σαν δείγμα "απαράδεκτης συμπεριφοράς ενός καταστήματος", θεωρώ ότι έχουμε δει μακράν πολύ χειρότερα περιστατικά από αυτό. Επίσης, όσες φορές αντιμετώπισα προβλήματα με προβληματικά εξαρτήματα στο Πλαίσιο, εξυπηρετήθηκα τελικά με αντικατάσταση των προϊόντων (έστω με μικρή ταλαιπωρία). Μια φορά αγόρασα ένα ασύρματο ποντίκι και έναν εξωτερικό σκληρό 1,5ΤΒ και είχαν και τα δύο πρόβλημα! Το ποντίκι δεν δούλευε καθόλου, ενώ ο εξωτερικός σκληρός δούλευε μεν, αλλά χτυπούσε τον μηχανισμό ανάγνωσης (με το χαρακτηριστικό ήχο κλανγκ) μετά από 20-30 λεπτά λειτουργίας και μόνο εφόσον μετέφερες πολύ μεγάλα αρχεία, π.χ. Blu-ray ISO κτλ. Σε μεταφορά μικρών αρχείων ο δίσκος δούλευε κανονικά!!! Το ποντίκι μου το αντικατέστησαν αμέσως, αλλά με τον σκληρό είχαμε θέμα, μια και έπρεπε το τεχνικό τμήμα να διαπιστώσει το πρόβλημα. Πολύ απλά, δεν με πίστευαν ότι ο δίσκος είχε πρόβλημα, μια και τον συνέδεαν μετέφεραν κάποια μικρά αρχεία σε μέγεθος και ο δίσκος δούλευε κανονικά.
PREDATOR 15 Δεκέμβριος 31, 2011 #1477 Δεκέμβριος 31, 2011 Εμένα πριν μερικούς μήνες μου τον άλλαξαν τον Black Caviar, είχε bad sectors αν θυμάμαι καλά και δεν με αφήνε να κάνω εγκατάσταση Windows. Σίγουρα προέρχονται τα crash από αυτό; Έτρεξες κάποιο software και σου έβγαλε errors;Όταν λέω crash εννοώ ότι κόλλησε εντελώς και δεν αφήνει και το pc να bootαρει όταν είναι πάνω στις sata. Αλλά οι τύποι είναι απίστευτοι επιλέγουν να χάσουν πελάτες από το να χάσου στιγμιαία κάποια χρήματα.
Seaside Δεκέμβριος 31, 2011 #1478 Δεκέμβριος 31, 2011 Υπολογιζω χονδρα χονδρα να ειμαστε μαξ 1-2% του τζιρου σε Hardware.Με τους Extreme φαντάζομαι μέσα στο percentage.
Seaside Δεκέμβριος 31, 2011 #1479 Δεκέμβριος 31, 2011 τελικα ειδες ποσο μπροστα ηταν το εσοπ?Ελπίζω να το λες ειρωνικά. Ηταν αιώνες πίσω σε άλλα θέματα όμως.
budhas Δεκέμβριος 31, 2011 #1480 Δεκέμβριος 31, 2011 ΟΙ περισοτεροι ειναι αγροικοι με ελιψη σεβασμου και ορεξης για εργασια.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.