Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Οπότε για να εξυπηρετηθεί κάποιος όπως δικαιούται πρέπει να έχει άφθονο χρόνο για βόλτες, να παίζει στα δάχτυλα τα διάφορα φόρουμ τύπου the lab, skroutz κτλ κτλ... να έχει ανοιχτεί γραμμή με taipei και να κάνει τη προσευχή του μήπως και φιλοτιμηθεί κάποιος υπεύθυνος να πράξει αυτό που δικαιούσαι ....

Όλα αυτά για το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ελλάδα ... :wall:

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

η κριση παντως εδειξε ,οτι το πλαισιο ηταν μια φουσκα χριστουγεννων....τιποτα λιγοτερο ,τιποτα περισσοτερο .

Εταιριες που δημιουργηθηκαν απο δανεια στις τραπεζες ,και απο προπληρωμες πελατων στα προιοντα .Οι μετοχοι φυσικα,εχουν τα φραγκα για να αναστησουν το πλαισιο,αλλα κανεις δεν θελει για ευννοητους λογους....και το οτι δεν εχουν πλεον λεφτα ειναι παραμυθι .Η μειωση του κερδους λογο της οικονομικης κρισης απαιτει μηδεν κεφαλαιο και υποβάθμισή του ,σε καταστηματα γειτονιας . Ο πελατης πληρωνει μετρητα και ο "μαγαζατορας " θελει να πληρωσει με επιταγες 6μηνες και 9μηνες κλπ κλπ. τον προμηθευτη του......καπως ετσι ξεκινησαν .απο μηδεν κεφαλαια και απο δανεισμους στις τραπεζες.........τωρα αργα τα ζα !!!!

E!, ντάξει τώρα. Ευγενικοί είναι και πρόθυμοι. Το ό,τι εσύ ξέρεις, δε σημαίνει ότι και όλος ο κόσμος θέλει απλά να περιφέρεται χωρίς να τον βοηθήσει κάποιος υπάλληλος!:p

δηλαδη τι βοηθεια θα δωσει σε καποιον ο securitas στην εισοδο? Αλλο η ευγενια και αλλο το να γινεσαι ενοχλητικος.

Ο οποιοσδηποτε δεν ξερει μπορει απλα να ρωτησει καποιον απο τους πολλους υπαλληλους που ειναι ορθιοι και εχουν καρτελακια. Δεν ειναι σοβαρη τακτικη καθε μα καθε φορα να σε ρωτανε 2 και 3 ατομα για το τι ψαχνεις. Δεν εισαι στα harrods να χαθεις σε μαγαζι 3 δωματιων εισαι!!

Τεσπα οπως ειπα ειναι ενας απο τους λογους που εκοψα το πλαισιο. Με εκνευριζει αυτο τι να κανουμε. Οταν κανω βολτα θελω ηρεμια, γουστα ειναι αυτα :)

προ 15 ημερων αγοραζω με φιλο εδω του φορουμ 2 ασυρματα χειρηστηρια doop! Doop Gamepad PC-WL - Gamepads - plaisio.gr .παιρνω το 1 εγω το αλλο αυτος.ελα ομως που βρηακαμε χρονο για διπλο..ΔΕΝ επαιζαν μαζι!ναι.καλα διαβασατε.τα χειριστηρια πανω στον ιδιο υπολογιστη δεν επαιζαν..οταν εκλεινες το ενα επαιζε το αλλο!ξενερωνω..κοιταμε απο πισω το χαρτακι ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS και απο κατω εγραφαν την ιδια συχνοτητα!πως ειναι δυνατον να εχουν την ιδια συχνοτητα?του λεω πανε μεταμορφωση να ρωτησουμε εναν υπαλληλο εκει στα παιχιδια αν παιζουν μαζι διπλο..πηραμε και τα 2 μαζι μας στην τσντουλα..ρωταμε λοιπον...ο υπαλληλος ''ναι βεβαια παιζουν!!'' αμ δε!φανταζεστε τι ακολουθησε...διευθυντες κτλ για να δουνε ποσο ανευθυνοι ειναι που φτιαχνουν κατι και ειναι εντελως παραλογο!τελικα μας εκαναν επιστροφη χρηματων.αλλα ολοκληρο πλαισιο να μην τεσταρει τα ιδια του τα προιοντα?:wall::wall::wall:

προ 15 ημερων αγοραζω με φιλο εδω του φορουμ 2 ασυρματα χειρηστηρια doop! Doop Gamepad PC-WL - Gamepads - plaisio.gr .παιρνω το 1 εγω το αλλο αυτος.ελα ομως που βρηακαμε χρονο για διπλο..ΔΕΝ επαιζαν μαζι!ναι.καλα διαβασατε.τα χειριστηρια πανω στον ιδιο υπολογιστη δεν επαιζαν..οταν εκλεινες το ενα επαιζε το αλλο!ξενερωνω..κοιταμε απο πισω το χαρτακι ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS και απο κατω εγραφαν την ιδια συχνοτητα!πως ειναι δυνατον να εχουν την ιδια συχνοτητα?του λεω πανε μεταμορφωση να ρωτησουμε εναν υπαλληλο εκει στα παιχιδια αν παιζουν μαζι διπλο..πηραμε και τα 2 μαζι μας στην τσντουλα..ρωταμε λοιπον...ο υπαλληλος ''ναι βεβαια παιζουν!!'' αμ δε!φανταζεστε τι ακολουθησε...διευθυντες κτλ για να δουνε ποσο ανευθυνοι ειναι που φτιαχνουν κατι και ειναι εντελως παραλογο!τελικα μας εκαναν επιστροφη χρηματων.αλλα ολοκληρο πλαισιο να μην τεσταρει τα ιδια του τα προιοντα?:wall::wall::wall:

Εσένα τουλάχιστον σου γυρίσανε τα λεφτά. Πιο πριν γράφω κι εγώ την εμπειρία μου από το συδκεκριμένο προϊον...

Ενας απο τους λογους που σταματησα να πηγαινω απο καταστημα ειναι που μολις μπαινω με ρωταει καθε φορα ο σεκιουρητας εαν μπορει να με βοηθησει... Αμεσως μετα που χαζευω τι παιζει θα ερθει καποιος αλλος πωλητης και θα μου πει το ιδιο..

Ελεος δεν ειμαστε χαζα, αυτο το "Μπορω να σας βοηθησω" εχει απαντηση " ναι αν δε μου ξαναπεις μπορω να σε βοηθησω"..

Το εχουν σχολιασει και 2-3 γνωστοι μου αυτο για το καταστημα της πατρας

Αυτό γίνεται και σε όλα τα κομβικά και μεγάλα καταστήματα της Αθήνας.

Sorry αλλα τουλάχιστον αισθάνεσαι οτι μπαίνεις σε μαγαζί και όχι σε "καφενείο". Ασε που τα μελομακάρονα είναι πολύ καλά.

Εντάξει μη γινόμαστε υπερβολικοί. Δεν είναι κακό να είναι ευγενικοί. Γενικά από το προσωπικό ,σαν άτομα όχι σαν πολιτική, είναι αρκετά ευγενικά και θέλουν να βοηθήσουν. Φυσικά δεν είναι όλοι γνώστες (και δεν πρέπει να είναι κατά την άποψή μου πωλητές είναι) και ούτε το απαιτώ. Φυσικά όσοι δεν ξέρουν μπορούν να πιαστούν κορόιδα αλλά αυτό ισχύει παντού και για τα πάντα.

Δηλαδή πόσο γελοίο είναι να εργάζεσαι στην Super Εταιρεία που βρισκεται στις 500 ταχύτερα αναπτυσσόμενες της Ευρώπης και να είσαι οχι μόνο αδιάβαστος αλλα και άσχετος ?

Μην μιλήσω βέβαια για την φανταστική και δραματική εμπειρία μου στον ανταγωνιστή (τα τελευταία 4 χρόνια) με τα φρούτα που επούλαγαν ATOM για AUTOCAD.

Εγω οταν εργαζόμουν στο Πλαίσιο στη Στουρνάρη ήμουν πάντα 2 μήνες μπροστά απο τους πελάτες. Το απαιτούσε το αντικείμενο, και το απαιτούσα εγώ απο τον εαυτό μου.

1)Για να μην μου την πει κανας εξυπνίδης κομπιουτεράς που πήρε PC χθές

2)Για να είμαι καλα με τον εαυτό μου

3)Για να μην είμαι αντιεπαγγελματίας.

Τι πάει να πει δεν είναι γνώστες ? ΟΚ. Καλώς. Τοτε αν μην είναι εξυπνάκηδες. Αμα δεν γνωρίζεις κάτι, (100%) καλο θα είναι να μη μιλάς. Εχει ανέβει τοσο ο ανταγωνισμος πλέον που για να κρατήσεις τον πελάτη πρεπει να

δημιουργήσεις μια καλή σχέση και να δείξεις οτι "ναι φίλε ξέρω". Ετσι τον κερδίζεις και ξαναμπαίνει στην επιχειιρήσή σου.

Αν κάνεις λάθος είναι αρνητικό τόσο σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε επαγγελματικό για την ίδια την επιχείρηση η το συγκεκριμένο υποκατάστημα αυτής.

Εν ολίγεις δεν χρειάζεται αλλα ουτε και μπορείς να ξέρεις τα πάντα. Ουτε εγώ ουτε κανένας. Καλό είναι όμως να ξέρεις καποια πράγματα αλλά να τα κατέχεις σε ένα καλό βαθμό.

Μιλάς για τον εαυτό σου και όχι για τοι σύνολο των πωλητών. Και είπα "δεν είναι όλοι γνώστες" εννοώντας οτι κάποιοι είναι... Και όταν λες "ήμουν πάντα 2 μήνες μπροστά από όλους τους πελάτες" είσαι λίγο υπερβολικός και απόλυτος...

Μιλάς για τον εαυτό σου και όχι για τοι σύνολο των πωλητών. Και είπα "δεν είναι όλοι γνώστες" εννοώντας οτι κάποιοι είναι... Και όταν λες "ήμουν πάντα 2 μήνες μπροστά από όλους τους πελάτες" είσαι λίγο υπερβολικός και απόλυτος...

Δεν είμαι υπερβολικός φίλε μου ουτε απόλυτος είμαι ουτε παντογνώστης ούτε ξερόλας.

Εγραψες όμως οτι "Φυσικά δεν είναι όλοι γνώστες (και δεν πρέπει να είναι κατά την άποψή μου πωλητές είναι) και ούτε το απαιτώ"

Απαιτεί η φύση της επιχείρησης που εξελίσσεται διαρκώς να είσαι γνώστης. Αν αγαπάς την δουλειά σου.

ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ να το απαιτείς κι εσύ ως πελάτης γιατί ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ. Ετσι χτίζεις μια καλή επιχείρηση ως επιχειρηματίας και ταυτόχρονα ο πελάτης που πληρώνει θα σε προτιμήσει ξανά και ξανά.

Ειτε αυτό λέγεται πωλήσεις είτε Service. Οι παράγοντες που αρκετοί δεν είναι γνώστες - και που κατεβάζουν ρολλά - είναι άλλοι σε πολύ μεγάλο βαθμό. Και μπορώ να στους προσδιορίσω έμμεσα.

Οτι καταλάβεις. Δεν θα πω λεπτομέρειες.

Οταν θες να βολέψεις κόσμο για να είσαι καλός ή για να καλλιεργήσεις τις οποιες κοινωνικές σχέσεις (που αργότερα στην ζωη σου ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ποτε θα σε ανταμείψουν και αν γίνει αυτό) ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ τις τραγικές συνέπειες του τώρα απο τις λάθος επιλογές σου τότε καταστρέφεις μια επιχείρηση την πνίγεις και την σκοτώνεις.

Ελπίζω να με κατάλαβες.

Επίσης άλλο αδιάβαστος και ελαφρώς OUTDATED και άλλο άσχετος. Αν σου φαίνεται το 2 μήνες που έγραψα παραπάνω υπερβολή στα μάτια σου να διατυπώσω εκ νέου. Προσπαθούσα πάντα να είμαι οσο πιο μπροστά μπορούσα και τα κατάφερα.

Ο πελάτης πρεπει σε ένα βαθμό να κάνει ερευνα αγοράς γιατι εχει κι αυτός ενα μερίδιο ευθύνης. Ο επιχειρηματίας και το προσωπικό πρεπει ομως να είναι οσο καλύτεροι γίνεται. Αν βλεπουν μελλοντικά και θελουν βιωσιμότητα.

Και είναι που είναι έτσι κάποιοι υπάλληλοι,παμε εμείς οι άνεργοι για να ζητήσουμε μία θέση εργασίας που είμαστε πολύ μπροστά από τους περισσότερους όπως έχει αποδειχτεί και ξέρουμε όχι ένα,όχι δύο αλλά 100 πράγματα παραπάνω και σου λένε..."συγνώμη κύριε αλλά δε μας κάνετε" με διάφορους τρόπους!!!:wall::fist:

Εντάξει μπορεί να είναι έτσι. Εγώ επειδή δε θα τρελαθώ αν ένας πωλητής δεν ξέρει κάτι παραπάνω από μένα (εγώ στο κάτω κάτω το έχω σπουδάσει και είναι η δουλειά μου) βασικά δε θα ρωτήσω και τίποτα. Αν τώρα ο πελάτης είναι τόσο αφελής και άσχετος που περιμένει από έναν πωλητή να τον κάνει γκουρού των πέντε ηπείρων σε θέματα τεχνολογίας κακό του κεφαλιού του.

Θα τρελαθώ όμως όταν μια επιχείρηση μου πουλάει κάτι ,με το brand της, που γράφει ότι έχει εμβέλεια 10μ και δε πιάνει ούτε στα 2 (μου έχει συμβεί με ασύρματο ποντίκι turbo x κι είχε πεσει μπινελικι) ή γενικα πλασάρει προϊόντα χαμηλοτατης ποιότητας (όπως τα doop που αναφέρουμε πιο πάνω)

Εντάξει μπορεί να είναι έτσι. Εγώ επειδή δε θα τρελαθώ αν ένας πωλητής δεν ξέρει κάτι παραπάνω από μένα (εγώ στο κάτω κάτω το έχω σπουδάσει και είναι η δουλειά μου) βασικά δε θα ρωτήσω και τίποτα. Αν τώρα ο πελάτης είναι τόσο αφελής και άσχετος που περιμένει από έναν πωλητή να τον κάνει γκουρού των πέντε ηπείρων σε θέματα τεχνολογίας κακό του κεφαλιού του.

Θα τρελαθώ όμως όταν μια επιχείρηση μου πουλάει κάτι ,με το brand της, που γράφει ότι έχει εμβέλεια 10μ και δε πιάνει ούτε στα 2 (μου έχει συμβεί με ασύρματο ποντίκι turbo x κι είχε πεσει μπινελικι) ή γενικα πλασάρει προϊόντα χαμηλοτατης ποιότητας (όπως τα doop που αναφέρουμε πιο πάνω)

Σου δίνω 1000 φορές δίκιο σ'αυτό. Είναι ασχημο οντως.

Προσωπικα δεν εχω ασχημη εμπειρια απο το Πλαισιο (βεβαια δεν αγοραζω καθε μερα και δεν ετυχε να χαλασει κατι για να δοκιμασω την υποστηριξη).

Αλλα προτιμω να παω σε καποιο μικροτερο μαγαζι κι ας ειναι και 5-10€ ακριβοτερο γιατι-απο προσωπικη εμπειρια- θα σε δει διαφορετικα,θα σε θυμαται.

Επισης καλη και απαραιτητη η ευγενεια και το χαμογελο αλλα καμμια φορα θες να πεις και καμμια μ@λ@κιτσα/χοντραδα:o κι επειτα φτανει τοσα χρονια, ας φαει και κανας αλλος.

Προσωπικα δεν εχω ασχημη εμπειρια απο το Πλαισιο (βεβαια δεν αγοραζω καθε μερα και δεν ετυχε να χαλασει κατι για να δοκιμασω την υποστηριξη).

Αλλα προτιμω να παω σε καποιο μικροτερο μαγαζι κι ας ειναι και 5-10€ ακριβοτερο γιατι-απο προσωπικη εμπειρια- θα σε δει διαφορετικα,θα σε θυμαται.

Επισης καλη και απαραιτητη η ευγενεια και το χαμογελο αλλα καμμια φορα θες να πεις και καμμια μ@λ@κιτσα/χοντραδα:o κι επειτα φτανει τοσα χρονια, ας φαει και κανας αλλος.

και το πλαίσιο σε θυμάται! αφού σε έχει καταχωρημένο στο αρχείο του!χαχαχα..πέρα απο την πλάκα νομίζω ότι τουλάχιστον σε επίπεδο περιφέρειας το πλαίσιο παίζει χωρίς αντίπαλο τις περισσότερες φορες..τουλάχιστον σε θέμα support και εξυπηρέτησης..

Στη δουλειά που εργαζόταν η μητέρα μου χάλασε τον laser εκτυπωτή (έναν Samsung). Δεν ήταν παλιός, Σεπτέμβριο τον είχαν αγοράσει από πλαίσιο. Πάω εκεί με το τιμολόγιο τους λέω δεν παίζει, δεν αναγνωρίζεται από τον Η/Υ, δεν τυπώνει. Λένε ΟΚ, θα δώσετε 20Ευρώ για να τον στείλουμε στη Samsung η διαφορετικά πάτε εσείς εκεί που είναι στην ____ __ στο κέντρο.:nothing:

Εκεί τα χάνω, πάτε καλά; μέσα στην εγγύηση και θα πληρώσω για να το στείλετε;

Φαντάστηκα τον εαυτό μου αν είχα αγοράσει laser εκτυπωτή και μου πάθαινε κάτι τι θα τράβαγα.:wall:

Ευτυχώς τα χρήματα δεν ήταν από τη τσέπη μου αλλά αν το πάθαινα αυτό θα με νευρίαζε πολύ.

δεν ήταν στο χέρι μου, αφού δεν ήθελε εκείνη να το πάει κέντρο έδωσε τα λεφτά. Αλλά άλλη φορά θα ξέρω, σε HP παίζει κάτι τέτοιο η είναι δωρεάν; γιατί σκέπτομαι αν θα αγόραζα έναν laser color, αυτόν.

ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να δωσεις τα χρήματα....είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ το ΚΑΘΕ κατάστημα να το στείλει με ΔΙΚΑ του έξοδα το ρημάδι το προιόν που είναι ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ! :wall:

Ίσως με τους εκτυπωτές να είναι σαν τις τηλεοράσεις ή τις οθόνες που αν έχεις πρόβλημα έρχεσαι σε επαφή με την αντιπροσωπεία και όχι με το κατάστημα (εγγύηση αντιπροσωπείας). Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση μπορείς να εξυπηρετήσεις τον πελάτη χωρίς να τον χρεώνεις ποιο ακριβά μεταφορικά από ότι θα τον χρέωνες να το στείλεις express στην... Αυστραλία. Βάλε ένα λογικό κόστος 3€ (όσο χρεώνεις την αποστολή μιας παραγγελίας). 20€ είναι το λιγότερο προκλητική χρέωση. Δηλαδή αν κάποιος από επαρχία έχει αγοράσει έναν εκτυπωτή των 50€ στο παραμικρό πρόβλημα που θα έχει εντός εγγύησης, τον πετάει και αγοράζει καινούριο;

Ασχετως το ποιος παρεχει την εγγυηση , στην προκειμενη η αντιπροσωπεια , ο reseller ειναι υποχρεωμενος να αναλαβει την αποστολη στην αντιπροσωπεια

με τις οθονες και τις τηλεορασεις επιλεγουμε την απευθειας επικοινωνια με την αντιπροσωπεια γιατι ερχεται κουριερ απο αυτην και παραλμβανει αλλα και αποστελλει το προιον (τουλαχιστον για LG και Samsung που ειχα εμπειρια)

εαν η αντιπροσωπεια απαιτουσε να πας εσυ εκει το προιον , κανεις δεν θα μιλουσε απευθειας

και οι αντιπροσωπειες οι ιδιες αν επικοινωνησεις μαζι τους σου λενε contact your local reseller

ρε παιδια ...τι αγχος με το πλαισιο ???τι υπαλληλος ,τι πελατης....ουτε αυτοι δεν γνωριζουν τι παιζει!!!!!το πλαισιο ξεκινησε απο χαρτικα,και εξοπλισμους γραφειων και κατεληξε να πουλα pc.....οσες φορες εχω παει σε πλαισιο στην αθηνα και στο πειραια ,παντα υπαρχει προβλημα ...ολα στα βγαζουν τελεια και καλα και φυσικα η κλασικη ατακα...."το εχω και εγω σπιτι μου" και ξερω.......αλλο οι γνωσεις και τα πτυχια και αλλο οι πωλησεις .....η εταιρια θελει κερδος και για να εχεις κερδος πρεπει να λες ψεματα σχεδον καθε μερα και να προωθεις τη σαβουρα που εχεις απουλητη!!!!!στην ελλαδα ετσι παιζει το συστημα ,στο εξωτερικο ειναι αλλιως !!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.