Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

για μενα απλα το πλαισιο πεθανε δεν ξαναγοραζω απο εκει τιποτα γιατι απλα πεθανε το after sales support που ειχε ως μεγα ατου..και μου το αποδειξανε σημερα με το να μην μου αλλαξουν καρτα για 100 ευρω που εχει 3 χρονια εγγυηση και να μου λενε αλλα τι αλλον με 3 ωρες διαφορα και εγω να ειμαι με καρτα που δεν δουλευει...

απλα κυριοι πατε κατα διαολου για αυτο και χαρισμα σας τα τελευταια 100 ευρω ...

προτιμω να παω αλλου και να μην περασω ουτε απεξω απο το μπουρδελο που λεγετε πλαισιο απλα με ξενερωσε και με αηδιασε η κοροιδια τους..

και οποιος θελει εχω στοιχεια και ονοματα με αποδειξεις στα χερια μου για να κανω επισημα καταγγελια...!!!!!

Μην το λές απλά. Κάντο!

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

ΜΑ ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ; ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΥΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ;

ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ!!!

:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:

EVGA 9800 GX2 SVGA (PCI-Express, HDMI, 1GB) - Κάρτες Γραφικών - plaisio.gr

....και βέβαια είναι αδύνατον να πιάσεις Σύνταγμα στο τηλέφωνο.

πώς είσαι σίγουρος ότι ειναι η δικιά σου ;

200% διότι που θα βρουν άλλη 9800GX2? και αν βρουν για πόσο μεγάλη σύμπτωση θα μιλάγαμε το να βρεθεί αυτή η κάρτα αυτή την περίοδο στο κατάστημα;

Με τα χίλια ζόρια έπιασα Σύνταγμα (είχα φάει αναμονές και κλεισίματα γραμμών πριν κάνω το ποστ) και ο εκεί τεχνικός μου επιβεβαίωσε ότι είναι η δικιά μου και ότι φαίνεται στο απόθεμα απλά διότι μόλις παραλάβανε. Μετά από λίγη ώρα λέει θα αφαιρεθεί από το σύστημα. Τώρα το γιατί τα προϊόντα που είναι δεσμευμένα για κάποιον πελάτη εμφανίζονται ως διαθέσιμα προς πώληση το αφήνω για σχολιασμό....

Tι να πω...απαράδεκτο όντως.

Δεν τον ρώτησες για ποιο λόγο έγινε αυτό ;

Τι να τον ρωτήσω... δεν έχει νόημα. Δεν έπρεπε η εν λόγω κάρτα να φαίνεται online απλά. Αν τώρα αυτοί έχουν το ίδιο κοινό σύστημα για πωλήσεις/service τότε νομίζω ότι καταλαβαίνουμε γιατί δεν έχει νόημα να κυνηγάς "ευκαιρίες" που βρίσκονται σε ένα και μόνο υποκατάστημα. Διότι αυτές είναι κάποιο RMA κάποιου άλλου πελάτη. :tomato:

δεν ειναι δεσμευμενα αλλα αστο

Έπρεπε να κάνω τον Κινέζο για μια μέρα ε; και μετά να μην μιλάμε για απλή καταγγελία στο ΙΝΚΑ διότι όταν πουλάς κάτι που δεν σου ανήκει....

Όχι όπως είπα από την αρχή εγώ πήγα με καλή διάθεση στο Πλαίσιο. Το ότι δεν συμπεριφέρθηκαν σωστά είναι δικό τους πρόβλημα. Το γεγονός ότι παλιότερα πήγαινα "τυφλοσούρτη" στο Πλαίσιο ενώ αυτές τις μέρες κοιτάω για αγορά από αλλού νομίζω είναι ένα δείγμα το πως βλέπω πλέον το κατάστημα. Εδώ ψάχνομαι για Phenom II X4/X6, το Cosmodata και το Πλάισιο έχουν τον 960Τ στην ίδια τιμή και με βλέπω να σκέφτομαι αγορά ΜΟΝΟ από Cosmodata... Μιλάμε για την απόλυτη μετάλλαξη (και μαζοχισμό αν πάω να το πάρω από Cosmodata....)

Kαι μετα πάλι θέμα με την κοσμοντάτα:dance3::dance3:

παιδιά μην σνομπάρουμε τα μικρά μαγαζιά, κοσμοντάτα έχω ψωνίσει επανηλημένως. Μάλιστα είχα παρει μητρική από το στοκατζίδικό τους, τα έπαιξε και μου την άλλαξαν χωρίς πρόβλημα.

για μένα καλύτερα έτσι όπως έγινε η αγορά δώθηκε ευκαιρία σε κάποια μικρότερα καταστήματα, με καταστηματάρχες με μεράκι, να δουλέψουν.

αγοράσα πρόσφατα από vision studio, egate, eworld όλα μια χαρα. rma δεν έχει τύχει αλλα΄στο skroutz βλέπω εξαιρετικές κρίσεις.

οταν μιλάς με τον υπάλληλο και παραδίπλα είναι ο ιδιοκτήτης έχεις άλλη αντιμετώπιση, άσε που συχνά μιλάς με τον ίδιο τον ιδιοκτήτη.

η εκδίκηση του μικρομεσαίου... :p :triniti:

Πάλι καλά που δεν αγόρασα ποτέ από το πλαίσιο.. την μόνη παραγγελία που έχω κάνει σε ελληνικά μαγαζιά είναι το e-world οι οποίοι μου φέρανε και την παραγγελία σαββατιάτικα..

αλλά μέχρι το πάσχα όλοι μου λέγανε να πάρω από το πλαίσιο με την μια. από οκτομβρη και μετά έπεσε πολύ το μαγαζί έτσι? και κάπου διάβασα εν'έτη 2012 θα κλείσουν 55.000 μαγαζιά πανελλαδικός να είναι ένα απο αυτά το πλαίσιο?

To γεγονός ότι το πλαίσιο δε πάει καλά στη λιανική δε σημαίνει ότι θα κλείσει. Υπάρχουν πολλές αγορές με περισσότερα λεφτά από τη ξερή λιανική.

Πιστεύω, χωρίς να σημαίνει ότι έχω κάποια στοιχεία να το στηρίξω αυτό, ότι αν αύριο το πλαίσιο έκλεινε όλα του τα καταστήματα, πάλι κέρδος θα είχε από τους εταιρικούς πελάτες και τους διαγωνισμούς που κτυπάει ανά την επικράτεια;)

To γεγονός ότι το πλαίσιο δε πάει καλά στη λιανική δε σημαίνει ότι θα κλείσει. Υπάρχουν πολλές αγορές με περισσότερα λεφτά από τη ξερή λιανική.

Πιστεύω, χωρίς να σημαίνει ότι έχω κάποια στοιχεία να το στηρίξω αυτό, ότι αν αύριο το πλαίσιο έκλεινε όλα του τα καταστήματα, πάλι κέρδος θα είχε από τους εταιρικούς πελάτες και τους διαγωνισμούς που κτυπάει ανά την επικράτεια;)

Και το e-shop πριν 2 χρόνια πήγαινε καλά με βάση τα οικονομικά του στοιχεία. Bέβαια το e-shop ξανοίχτηκε σε εντελώς λάθος χρόνο και την πλήρωσε, το Πλαίσιο απλά θα κλείσει 1-2 υποκαταστήματα και/ή θα απολύσει τους ίδιους διευθυντάδες/υπαλλήλους οι οποίοι θεωρούν ότι μπορούν να εκνευρίζουν(διώχνουν) τον πελάτη για πενταροδεκάρες αρκεί αυτοί να είναι τυπικοί, να είναι by the book.

Από την άλλη αν και noob σε θέματα εμπορίου θα κάτσω και θα ρωτήσω το εξής. Ένα κατάστημα έχει εταιρικούς πελάτες και ιδιώτες. "Διώχνει" τους ιδιώτες διότι απλά δεν το πολύ ενδιαφέρουν σε μια προσπάθεια μεγιστοποίησης του κέρδους. Οι πωλήσεις πέφτουν, τα οικονομικά αποτελέσματα δεν είναι πλέον super, κάποιες εταιρίες και λόγω της οικονομικής κρίσης αποφασίζουν να συνεργαστούν με άλλα μαγαζιά που δεν φαίνονται να είναι στα πρόθυρα χρεοκοπίας. Από που θα πιαστεί το κατάστημα όταν θα χάνει εταιρικούς πελάτες και ταυτόχρονα θα έχει διώξει τους ιδιώτες; Από το άρθρο 99 υποθέτω.

Anyway μίλησα με EVGA. Η κάρτα με βάση το S/N έχει πουληθεί πριν 4 χρόνια boxed και όχι bulk. Πριν βιαστεί να πει κάποιος οτιδήποτε απλά για την ιστορία να πω ότι η απόδειξη δεν γράφει ούτε bulk, ούτε μεταχειρισμένη. Επιπλέον κανένας υπάλληλος του Πλαισίου δεν θα παραδεχτεί ότι τα bulk είναι μεταχειρισμένα, οπότε... δεν είναι!!!! Και μπορεί εγώ να αποδέχτηκα να την πάρω bulk, χωρίς παρελκόμενα δηλαδή, αλλά σε κανένα σημείο δεν αποδέχτηκα μεταχειρισμένο προϊόν, πολύ περισσότερο προϊόν που ΔΕΝ καλύπτεται ΚΑΙ από την εγγύηση του κατασκευαστή του. Ούτε με ρώτησαν τότε, ούτε μου τα είπαν αυτά.

Αδελφε μην ψαχνεις να βγαλεις ακρη απο το πλαισιο οτι να ναι λενε

Υπαρχουν πολλοι απο μας που την πατησαν και ενας απο αυτους ειμαι και γω

απλα δεν ξανα αγοραζεις απο εκει και τελειωσε η υποθεση

ειναι το χειροτερο που μπορεις να τους κανεις

εναν εναν μας εχασαν απο πελατες...

Παρέλαβα σήμερα δίσκο και κάρτα γραφικών, προφανώς ακόμα χαλασμένα. Σε μια τελευταία συζήτηση στο κατάστημα ο υπεύθυνος προθυμοποιήθηκε να γίνει επιστροφή χρημάτων για τον δίσκο. Ήταν όμως απόλυτος στο θέμα της κάρτας γραφικών. Σε σχετική ερώτηση ούτε καν μια ταπεινή GT430 δεν θα μπορούσε να δοθεί ως αντικατάσταση διότι τα 15€ διαφορά είναι σημαντικά μεγάλο ποσό για να δικαιολογηθεί μια τέτοια αντικατάσταση. Δεν μπορούσα να δεχτώ μισή (και μάλιστα το βολικό μισό) εξυπηρέτηση, οπότε απλά σηκώθηκα και έφυγα.

Μια λεπτομέρεια. Τα "Εκθεσιακά" προϊόντα είναι μεταχειρισμένα. Αυτό ήταν χοντρικά η απάντηση όταν του είπα για το τι μου έγραψε η EVGA. Αυτό υποτίθεται ότι το αποδέχεται ο καταναλωτής την ώρα που τα αγοράζει. Βέβαια κανένας δεν το διευκρινίζει κάτι τέτοιο, όπως και για τα bulk στην σελίδα των προϊόντων (εκτός και αν δεν το βλέπω εγώ). Πουθενά δεν αναφέρεται στην απόδειξη. Λεπτομέρεια...

Κάτι ακόμα. Εκπτώσεις θα έρθουν και κάποια προϊόντα θα έχουν π.χ. 20% έκπτωση. Ερώτηση. Αν αυτά χαλάσουν μετά την περίοδο εκπτώσεων ο πελάτης θα πρέπει να πληρώσει την διαφορά; Τότε τι νόημα θα έχει η έκπτωση;

Και ένα τελευταίο. Δύο παραγγελίες σήμερα (DDR3, cpu) με κόστος κάπου στα 200€. Καμιά από το Πλαίσιο μετά από πολύ, μα πάρα πολύ καιρό.

[MENTION=188]yanni[/MENTION] προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το Πλαίσιο. Έχει τύχει 1-2 φορές να με καθυστερήσουν, ή να μην μου κάνουν αυτό που ζήτησα, αλλά πρόβλημα δε θα το έλεγα. Σήμερα μάλιστα πήγα πίσω ένα σετ μνήμες, που αγόρασα εγώ πριν 3 ημέρες και το επέστρεψα χωρίς θέμα, χωρίς να με ρωτήσουν τι και πως και πήρα τα χρήματά μου πίσω. Και δεν ήταν "απομακρυσμένη" αγορά που ο νόμος που το επιτρέπει να το κάνω σε 15 ημέρες από την παραλαβή

Παρόλα αυτά, εσύ σίγουρα έχεις θέμα και για αυτό πρέπει να δράσεις κι ανάλογα. Τι θα έκανα εγώ;

Ψάξε στο forum διάφορα posts, ειδικά του [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] με αποσπάσματα από τους νόμους όσον αφορά στο τι δικαιούσαι. Κάποια πράγματα που δικαιούσαι 100% και είναι επίσης 100% εκτεθειμένοι ΟΛΟΙ, είναι σύμφωνα με το Νόμο 2251/1994 τα:

Άρθρο 5.2

2. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς,

στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες

για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και

ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Από την εφαρμογή

του προηγούμενου εδαφίου εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά, κατά την

κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον, για τα προϊόντα αυτά δεν

παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα

Άρθρο 5.3

3. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την

πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο

εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να

χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή

αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει

το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.

Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του

προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο

έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον

προμηθευτή

Τι καταλαβαίνω εγώ;

Ότι αφού δε σου έδωσαν γραπτώς οδηγίες χρήσης/εγκατάστασης, κοινώς manual, είναι παράνομοι. Τα προϊόντα bulk δεν είναι για πώληση, αλλά για συναρμολόγηση δικών τους υπολογιστών.

Στο δεύτερο άρθρο, κάτι που δεν κάνει κανένας και ποτέ στα 40+ χρόνια μου, θα έπρεπε να σε ενημερώσει γραπτώς για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος και μάλιστα να μπορεί να αποδείξει ότι το έχει κάνει.

Εγώ λοιπόν θα τύπωνα το νόμο, θα πήγαινα εκεί ήρεμα, αλλά με σοβαρότητα και τσαμπουκά, θα ζήταγα το διευθυντή, όχι κάποιον προϊστάμενο, και θα τους έλεγα ότι ξέρω τι μου γίνεται κι αν θέλετε να το τραβήξουμε έχω και τη διάθεση και το χρόνο. 99% θα κωλώσουν, εκτός αν τους προσβάλεις σε προσωπικό επίπεδο και θα σου δώσουν ότι δικαιούσαι.

Thanks [MENTION=173]Wizard![/MENTION]

Δεν είμαι ο τύπος που πάει και φωνάζει μέσα στο κατάστημα. Επιπλέον από ότι είδα είναι πλέον όλοι τυπικοί, by the book, τρομοκρατημένοι ίσως ότι αν δώσουν έστω και 1€ επιπλέον στον πελάτη από αυτά που ίσως ορίζει ο εσωτερικό κανονισμός του καταστήματος θα βρεθούν χωρίς δουλειά.

Βασικά θα κάνω το εξής. Μία αρνητική για κάθε περίπτωση (2 δίσκοι και η κάρτα) σε skroutz, ίσως να γραφτώ και στο bestprice. Kαταγγελία σε INKA ή/και Γενική γραμματεία Καταναλωτή.

Ο δίσκος θα φύγει την άλλη βδομάδα για Seagate μαζί με email όπου θα τους ρωτάω αν ο τάδε δίσκος με τάδε S/N είναι recertified και αν ορθώς το κατάστημα αρνήθηκε να τον αντικαταστήσει με άλλον που δεν είναι recertified.

Υπομονή έχω μπόλικη σε τέτοιες περιπτώσεις.

Παρέλαβα σήμερα δίσκο και κάρτα γραφικών, προφανώς ακόμα χαλασμένα. Σε μια τελευταία συζήτηση στο κατάστημα ο υπεύθυνος προθυμοποιήθηκε να γίνει επιστροφή χρημάτων για τον δίσκο. Ήταν όμως απόλυτος στο θέμα της κάρτας γραφικών. Σε σχετική ερώτηση ούτε καν μια ταπεινή GT430 δεν θα μπορούσε να δοθεί ως αντικατάσταση διότι τα 15€ διαφορά είναι σημαντικά μεγάλο ποσό για να δικαιολογηθεί μια τέτοια αντικατάσταση. Δεν μπορούσα να δεχτώ μισή (και μάλιστα το βολικό μισό) εξυπηρέτηση, οπότε απλά σηκώθηκα και έφυγα.

Μια λεπτομέρεια. Τα "Εκθεσιακά" προϊόντα είναι μεταχειρισμένα. Αυτό ήταν χοντρικά η απάντηση όταν του είπα για το τι μου έγραψε η EVGA. Αυτό υποτίθεται ότι το αποδέχεται ο καταναλωτής την ώρα που τα αγοράζει. Βέβαια κανένας δεν το διευκρινίζει κάτι τέτοιο, όπως και για τα bulk στην σελίδα των προϊόντων (εκτός και αν δεν το βλέπω εγώ). Πουθενά δεν αναφέρεται στην απόδειξη. Λεπτομέρεια...

Κάτι ακόμα. Εκπτώσεις θα έρθουν και κάποια προϊόντα θα έχουν π.χ. 20% έκπτωση. Ερώτηση. Αν αυτά χαλάσουν μετά την περίοδο εκπτώσεων ο πελάτης θα πρέπει να πληρώσει την διαφορά; Τότε τι νόημα θα έχει η έκπτωση;

Και ένα τελευταίο. Δύο παραγγελίες σήμερα (DDR3, cpu) με κόστος κάπου στα 200€. Καμιά από το Πλαίσιο μετά από πολύ, μα πάρα πολύ καιρό.

Tape recorder ή 1-2 μάρτυρες, και υπαναχώρηση από την αγορά λόγο ότι δεν σου είπε ο πωλητής ότι ήταν μεταχειρισμένη.

Βασικά αυτό είναι το λιγότερο που μπορεί κανείς να τους κάνει.

Ας πουλάγανε σαν καινούργια μεταχειρισμένα πράγματα σε καμμιά χώρα που λειτουργούνε έστω και τυπικά οι νόμοι και οι επιτροπές εμπορίου και θα σου λεγα τι θα γινότανε.

Αλλά, αυτά έχει το Ελλάδισταν...

[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION]

Καλά θυμάμαι ότι υπάρχει κάποια αναφορά στον νόμο ώπου σου δίνει την δυνατότητα υπαναχώρησης λόγο ότι δεν σου είπε κάποια ιδιότητα ( όπως το ότι είναι μεταχειρισμένο και όχι καινούργιο ) ο πωλητής ?

μη "κάτι μπλα μπλα" ιδιότητα ή κάπως έτσι το λέει αν θυμάμαι καλά.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.