Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

κοιτα επειδη την παραγγηλες παρασκευη να την περιμενεις δευτερα

εγω παλια που ειχα παρραγγηλει και ειχε τυχει παρασκευη μου ηρθαν Δευτερα

το ΣΚ δεν πιανεται νομιζω επειδη ειναι πιο λεφτα στιν κουριερ εαν τα μεταφορικα ειναι δικα τους

Επισης να σε πω πως το τελευταιο καιρο γραφουν αμεσα διαθεσιμο και εαν παρεις τηλεφωνο δεν εχουν στο αποθεμα

Ετσι ειχα παθει εγω

πηρα τηλ να ρωτησω εαν εχουν την 6970 γιατι στο σιτε ελεγε 24 ωρες

και με ειπαν πως δεν εχουν στο αποθεμα και περιμενουν απο Αμερικη οποτε μην βασιζεσαι τι λεει το σιτε

γιατι λεει πολλες φορες οτι να ναι

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Το θέμα ειναι οτι ΟΥΤΕ τη Δευτερα θα ειναι εδώ. Απο Τρίτη θα κάνουν λεει παραλαβη.... άγνωστο το πως και γιατί

Θα το ξαναπώ. Απαράδεκτη συμπεριφορά συζητάμε εδώ. Όχι "μάνα-δε-μου-κολλάν-τα-ένσημα". Τα μηνύματα που δεν ανταποκρίνονται στον τίτλο του θέματος θα σβήνονται.

Εγγύηση Πλαίσιο = Πριν μια ώρα έστειλα τον δίσκο με δικά μου έξοδα στην Seagate.
Σήμερα παρέλαβε τον δίσκο η Seagate.

Από το παρακάτω ( οι έχοντες εμπειρία επιβεβαιώστε! )

5. Total Return Unrepaired Quantity : 0

καταλαβαίνω ότι το RMA προχωράει κανονικά και ο δίσκος εγκρίθηκε για αντικατάσταση.

Μόλις παρέλαβα το δέμα από DHL. Ήρθε από Ολλανδία μέσω Ουγγαρίας!!!

7 του μήνα έφυγε για την Seagate, 25 του μήνα ήρθε. Δεν είναι και άσχημα.

ωραίος...εγω παρασκευη το παρήγγειλα ,είμαστε τετάρτη βράδυ και ακόμα ίχνος απτο δέμα μου. Πήρα βέβαια τηλέφωνο στο κατάστημα το τοπικό . Δε βρίσκαν τη καρτέλα μου με το όνομα κ το επώνυμο. Όταν τους έδωσα το κωδικό της παραγγελίας ,παλι δεν έβρισκαν τη καρτέλα μου. Εντέλει τους δίνω το κωδικό πελάτη. Τη βρήκαν τη καρτέλα μου αλλα δε βρήκαν τπτ σχετικό με τις μνημες που είχα παραγγείλει. Τους εξηγησα οτι εγω ειμαι στη σελιδα τους ,με το λογαριασμο μου και βλεπω οτι μου χουν τιμολογήσει τις μνήμες τις οποίες όμως δεν εχω παρει.

Τελικα δε βγάλαμε άκρη. Θα παω αυριο με το κατάνα απο εκεί να τα πούμε κατ ιδίαν :triniti:

Μόλις παρέλαβα το δέμα από DHL. Ήρθε από Ολλανδία μέσω Ουγγαρίας!!!

7 του μήνα έφυγε για την Seagate, 25 του μήνα ήρθε. Δεν είναι και άσχημα.

εξοδα αποστολης?? ποσα?

εξοδα παραδοσης?? με δικα σου παλι?

εξοδα αποστολης?? ποσα?

εξοδα παραδοσης?? με δικα σου παλι?

Το κόστος να το στείλω στην Seagate ως συστημένο ήταν 10,6 ευρώ. Αν καταφέρεις και φτιάξεις μια λίγο ποιο ελαφριά συσκευασία και επιλέξεις να μην το στείλεις συστημένο (δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλή ιδέα, φίλος μου που τον ρώτησα μου πρότεινε συστημένο δαγκωτό) το κόστος πάει λίγο κάτω από 8 ευρώ.

Αυτό ήταν και το μόνο κόστος.

Η επιστροφή του δίσκου ήταν δωρεάν. Αν για τον Χ,Υ λόγο η Seagate αποφασίσει ότι δεν δικαιούσαι αντικατάσταση έχεις δύο επιλογές. Ζητάς τον δίσκο πίσω οπότε πληρώνεις ξανά τα έξοδα για να στον στείλουν ή ξεχνάς τον δίσκο εκεί ο οποίος μετά από 30 μέρες παραμονής στην Seagate αυτομάτως περνάει στην κατοχή της εταιρίας.

Κάτι που νομίζω το έχω αναφέρει αλλά να το ξαναπώ. Ο δίσκος που παρέλαβα είναι recertified και η εγγύηση που μου δίνει η Seagate για αυτόν είναι 90 ημέρες ή το υπόλοιπο της εγγύησης που είχε ο δίσκος που τους έστειλα. Όποιο έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Στον παλιό δίσκο η εγγύηση έληγε τον Μάρτιο του 12 και όπως επιβεβαίωσα στο site της εταιρίας, ο δίσκος που παρέλαβα έχει εγγύηση ακριβώς την ίδια, μέχρι τον Μάρτη του 12.

ζητανε την αποδειξη του καταστηματος που το αγορασες? η βλεπουν ποσο εγγυηση εχει απο τον σειριακο του??

απ' τον σειριακό μόνο, φτιάχνεις μόνος σου το RMA.

έστειλα WD passport 2.5'' δίσκο με 7 ευρώ συστημένο

/end offtopic

Εγω εχω στειλει τουλαχιστον 20 3.5" δισκους χωρις συστημενο τα τελευταια χρονια σε ολες τις εταιριες ( samsung , seagate , hitachi , wd) και ηταν ολα παντα οκ.Με 8 ευρω ειναι πια το μη συστημενο νομιζω αναλογα τη χωρα.

ζητανε την αποδειξη του καταστηματος που το αγορασες? η βλεπουν ποσο εγγυηση εχει απο τον σειριακο του??

Όπως τα είπαν οι από πάνω. Για το RMA στην Seagate παίζει μπάλα ΜΟΝΟ το serial number.

Πέμπτη σήμερα. κλείνουμε σε λίγο αισίως μια βδομάδα. Δεδομένου και του τριημέρου + τη δευτερα (γιατι στο ηράκλειο δε κανουν παραλαβες τη δευτέρα )πάμε Τρίτη. Κλείνουμε δλδ 11 μέρες. Ε ας βάλουν τις μνημες στον πάτο τους .

Πέμπτη σήμερα. κλείνουμε σε λίγο αισίως μια βδομάδα. Δεδομένου και του τριημέρου + τη δευτερα (γιατι στο ηράκλειο δε κανουν παραλαβες τη δευτέρα )πάμε Τρίτη. Κλείνουμε δλδ 11 μέρες. Ε ας βάλουν τις μνημες στον πάτο τους .

Στο εξηγησα και πιο πανω οι παραλαβες φευγουν το μεσημερι κατα τις 3 εφοσον το καταστημα δεν δουλευει κυριακη πως θα κανουν παραλαβη δευτερα? Σε ολη την Ελλαδα δεν κανουν παραλαβες δευτερα οχι μονο στο ηρακλειο. . .

Αν δεν τις θελεις απλα ακυρωσε την παραγγελεια

Nομιζω οτι θα πρεπε να κλειδωθει το thread.

Μαλλον δεν τιμαει το thelab.gr τετοιο πολυμηνο θαψιμο και συκοφαντημα και συγκεκριμενα μονο για ενα καταστημα/αλυσιδα.

Υπαρχουν πολυ χειροτερα μαγαζια αλλα κανεις δεν μιλαει, και ισως & λογω καλης θελησης.

Ειχα και εγω προβλημα με καταστημα απο Θεσ/νικη αλλα δεν θα κατσω να το δυσφημισω, οχι τουλαχιστο για 1 χρονο συνεχως, οπως εδω. Είναι ακομψο πιστευω.

Αν θεωρησουν ακυρο το ποστ μου οι admin, ας το διαγραψουν.

Σου διαφέυγει κάτι απλό αλλά βασικό...

άλλο η δυσφήμιση/συκοφαντία και άλλο η παράθεση πραγματικών γεγονότων με σκοπό την προστασία των υπολοίπων.

Και το ότι εδώ μιλάμε για το Π δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί κάλλιστα οποιοσδήποτε να ανοίξει ένα παρόμοιο θέμα για κάποιο άλλο κατάστημα.

Υπαρχουν πολυ χειροτερα μαγαζια αλλα κανεις δεν μιλαει, και ισως & λογω καλης θελησης.

Ειχα και εγω προβλημα με καταστημα απο Θεσ/νικη αλλα δεν θα κατσω να το δυσφημισω, οχι τουλαχιστο για 1 χρονο συνεχως, οπως εδω. Είναι ακομψο πιστευω.

newthread.png

Εγώ ξέρω ότι οι καταγγελίες και τα παράπονα γίνονται με ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ όχι πίσω από ψευδώνυμα.

Μπορεί. Αλλά μάλλον δεν έχεις καταλάβει την δύναμη που έχει το διαδίκτυο, κι όταν έχεις ένα thread me 1300 posts από 230 μέλη.. ε κάτι δε πάει καλά μάλλον...

Nομιζω οτι θα πρεπε να κλειδωθει το thread.

Μαλλον δεν τιμαει το thelab.gr τετοιο πολυμηνο θαψιμο και συκοφαντημα και συγκεκριμενα μονο για ενα καταστημα/αλυσιδα.

Υπαρχουν πολυ χειροτερα μαγαζια αλλα κανεις δεν μιλαει, και ισως & λογω καλης θελησης.

Ειχα και εγω προβλημα με καταστημα απο Θεσ/νικη αλλα δεν θα κατσω να το δυσφημισω, οχι τουλαχιστο για 1 χρονο συνεχως, οπως εδω. Είναι ακομψο πιστευω.

Αν θεωρησουν ακυρο το ποστ μου οι admin, ας το διαγραψουν.

Αν δεν υπάρχει ένα γενικό thread θα υπάρξουν πολλά για κάθε περίπτωση που θα τυχαίνει. Για παράδειγμα έχουν ανοίξει πάρα πολλά threads στο παρελθόν για το e-shop, πολύ περισσότερα από ότι για το Πλαίσιο. Δεν ανοίγουν τώρα ίσως διότι στην κατάσταση που είναι το e-shop πολλοί πλέον δεν το προτιμάνε.

Το ότι τώρα τελευταία έχει αλλάξει η συμπεριφορά των μελών απέναντι στο Πλαίσιο δείχνει πολύ απλά ότι το κατάστημα έχει χάσει την εμπιστοσύνη των πελατών του. Πριν μερικά χρόνια η αντιμετώπιση των μελών προς κάποιον που άνοιγε thread παραπόνων για το Πλαίσιο δεν ήταν ιδιαίτερα θετική, στην καλύτερη των περιπτώσεων θεωρούσαν ότι υπερβάλει και ότι αν μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο από το κατάστημα θα βρει λύση. Πλέον δεν ισχύει αυτό.

Θα μου επιτρέψεις επίσης να πω ότι συκοφαντείς και εσύ, έστω και αν δεν έχεις αυτό το σκοπό, ανθρώπους άγνωστους σε σένα με αυτό που γράφεις, στην προσπάθειά σου να υπερασπιστείς το κατάστημα και να στηρίξεις το επιχείρημά σου περί κλειδώματος. Διότι εγώ δεν συκοφαντώ ούτε λασπολογώ στην πλάτη ενός καταστήματος το οποίο το τιμάω συχνά περιγράφοντας πέραν των θετικών μου εμπειριών ΚΑΙ τις αρνητικές μου εμπειρίες που έχω με αυτό.

Εγώ ξέρω ότι οι καταγγελίες και τα παράπονα γίνονται με ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ όχι πίσω από ψευδώνυμα.

Στο ΙΝΚΑ ή στην Γενική Γραμματεία καταναλωτή να είσαι σίγουρος ότι αυτός που γράφει εδώ ως ΧΥΖ στην εκεί καταγγελία του υπογράφει με το κανονικό του όνομα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.