atome Οκτώβριος 12, 2011 #1241 Οκτώβριος 12, 2011 εχει καταντισει αδεια το πλαισιο εγω οποτε πηγαινω μπαινω-αγοραζω-φευγω..δεν καθομαι να ρωτησω κανενος την γνωμη..εχω φαει πριν τα ματια μου στα φορουμς μεχρι να καταληξω..
oxide Οκτώβριος 12, 2011 #1242 Οκτώβριος 12, 2011 άσχετα με το ότι είναι όλο και πιο απαράδεκτο σαν μαγαζί πλέον...για κυρίως ένα λόγο σκέφτομαι να μην ξαναπάω:Γιατί όταν μπαίνω μέσα και βλέπω τους εξαθλιωμένους υπαλλήλους τρομοκρατημένους, φοβισμένους και ταλαιπωρημένους το σιχαίνομαι το κ#$%μάγαζο.Πάω να πληρώσω στο ταμείο και δεν έχει μια καρέκλα να καθίσουν οι κοπελίτσες...Οι χοντροί διευθυντάδες όρθιοι είναι?
yanni Οκτώβριος 12, 2011 #1244 Οκτώβριος 12, 2011 Υπερβολική ευγένεια υπάρχει αλλά εμένα προσωπικά ποτέ δεν με ενόχλησε. Αυτό τους έχουν πει να κάνουν αυτό κάνουν. Επιπλέον αν κάποιος είναι άσχετος με την τεχνολογία και κάπως τρακαρισμένος μπαίνοντας σε ένα πολυκατάστημα όπως το Πλαίσιο (δεν είναι ένας πάγκος) έχει την ανάγκη να τον πάρουν από το χεράκι μέχρι να τον πάνε στον σωστό πάγκο και να του δώσουν αυτό που θέλει.Εμένα θα με πείραζε μόνο η κοροϊδία επειδή πρέπει να πουληθεί το Χ προϊόν και όχι το Υ που πουλάει έτσι και αλλιώς σαν ζεστό ψωμάκι, ή επειδή πρέπει τέλος πάντων να αποδεχθεί αυτό που εμείς του προτείνουμε. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ευγένεια είναι απλά καμουφλαρισμένη αγένεια για να μην πω τίποτα βαρύ.
GeorgeVasil Οκτώβριος 12, 2011 #1245 Οκτώβριος 12, 2011 και ποια είναι η μέση κατάσταση κατά τη γνώμη σου; (με δεδομένο αυτό που γράφω στο παραπάνω ποστ, αλλά και αυτό που πολύ εύστοχα επεσήμανε ο Tsakonas στο δικό του)Μεση κατασταση ειναι αυτη που εφαρμοζεται κ σε αλλα μεγαλα καταστηματα που ερχονται κ σε ενοχλουν μολις απλωσεις χερι σε οποιοδηποτε προιον.
Dr.Paneas Οκτώβριος 12, 2011 #1246 Οκτώβριος 12, 2011 Εγω δεν τους ρωταω, βαζω μεσα LiveCD. Χαμπαρι δεν παιρνουν.
auditt Οκτώβριος 13, 2011 #1247 Οκτώβριος 13, 2011 To προβλημα με το πλαισιου εντοπιζεται με τα κεντρικα αυτοι που δινουν εντολες δεν φτενε οι υπαλληλοι, αλλα εαν δεν το εχετε παρατηρησει σε καθε service αλλα λενε εδω θεσ/νικη για αντικατασταση 5870 μου ελεγαν 6970 και τελικα στην ΑΘηνα που μου την αλλαξαν με 6870 και υποτιθεται οτι εντολες πηραν αλλα πριν πως εδιναν αλλη τεσπα ετσι εχουν τα πραγματα και πολυ απλα ο καθενας συμφωνα με αυτα που βλεπει ψωνιζει απο οπου νομιζει Την καλημερα μου κιολας απο εδω στην ξενιτια
GoMaR Οκτώβριος 13, 2011 #1248 Οκτώβριος 13, 2011 καλά, αυτό που λες δεν είναι λογικό και δεν εφαρμόζεται πουθενά...Πάντως εγώ ποτέ δεν ενοχλήθηκα όταν ήρθε κάποιος να με εξυπηρετήσει. Μπορείς πολύ εύκολα να του πεις, ευγενικά κι ωραία, ότι αν χρειαστείς κάτι θα τους φωνάξεις. Δεν νομίζω να μεινουν κολλημένοι πάνω σου μετά από αυτό.Και σε κάθε περιπτωση, αν δεν μπορείς να συναναστραφείς μαζί τους υπάρχει και το online κατάστημα που δεν θα σου μιλήσει κανείς και για τίποτα.Δεν μιλαμε για εξυπηρετηση , αλλα μιλαμε για υπερβολικη ευγενεια.Οπως επισης δεν κατακρινουμε τους υπαλληλους.Λογικο ειναι να ακολουθουν εντολες.Αλλο να μη σε εξυπηρετησει καποιος και αλλο να ερθει με μια υπερβολικη ψευτικη ευγενεια σα να τους τρεχουν τα σαλια και σε βλεπουν σαν ενα και μοναδικο πελατη.Αυτο φαινεται σαν εικονα.Προσωπικα δε με ενοχλει τοσο γιατι τους λεω κατι ψαχνω αν ειναι θα σας πω
PaNick Οκτώβριος 13, 2011 #1249 Οκτώβριος 13, 2011 άσχετα με το ότι είναι όλο και πιο απαράδεκτο σαν μαγαζί πλέον...για κυρίως ένα λόγο σκέφτομαι να μην ξαναπάω:Γιατί όταν μπαίνω μέσα και βλέπω τους εξαθλιωμένους υπαλλήλους τρομοκρατημένους, φοβισμένους και ταλαιπωρημένους το σιχαίνομαι το κ#$%μάγαζο.Πάω να πληρώσω στο ταμείο και δεν έχει μια καρέκλα να καθίσουν οι κοπελίτσες...Οι χοντροί διευθυντάδες όρθιοι είναι?Στο δικό σου μαγαζί που ΄σαι συ Διευθυντής έτσι κάνεις, οπότε ξέρεις πώς πρέπει να ΄ναι τα πράγματα να υποθέσω;
MUL Οκτώβριος 13, 2011 #1250 Οκτώβριος 13, 2011 Εχτές πήγα πλαίσιο και παίξαμε ...."Εδώ οι μπαταρίες , εκεί οι μπαταρίες , που είναι η μπαταρίες?" ..Μετά παίξαμε κρυφτό (με τις μπαταρίες) αλλά και το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού (με βραβείο της μπαταρίες που είχα παραγγείλει), .πέρασα πολύ ωραία , αλλά έπρεπε να πάω σπίτι και να διαβάσω τα μαθήματά μου.......Θα πω όμως στην μαμά μου οτι θα είμαι καλό παιδί και να με ξαναπάει...
yanni Οκτώβριος 13, 2011 #1251 Οκτώβριος 13, 2011 Εγγύηση Πλαίσιο = Πριν μια ώρα έστειλα τον δίσκο με δικά μου έξοδα στην Seagate.Σήμερα παρέλαβε τον δίσκο η Seagate.Από το παρακάτω ( οι έχοντες εμπειρία επιβεβαιώστε! )5. Total Return Unrepaired Quantity : 0καταλαβαίνω ότι το RMA προχωράει κανονικά και ο δίσκος εγκρίθηκε για αντικατάσταση.
oxide Οκτώβριος 13, 2011 #1252 Οκτώβριος 13, 2011 Στο δικό σου μαγαζί που ΄σαι συ Διευθυντής έτσι κάνεις, οπότε ξέρεις πώς πρέπει να ΄ναι τα πράγματα να υποθέσω;Ε?Δηλαδή όσοι δεν είναι διευθυντές άποψη για τις συνθήκες εργασίας δεν μπορούν να έχουν ε?Και ναι ξέρω πως πρέπει να είναι τα πράγματα...πρώτα οι άνθρωποι, μετά το κέρδος.
chrkon Οκτώβριος 13, 2011 #1253 Οκτώβριος 13, 2011 Ε?Δηλαδή όσοι δεν είναι διευθυντές άποψη για τις συνθήκες εργασίας δεν μπορούν να έχουν ε?Και ναι ξέρω πως πρέπει να είναι τα πράγματα...πρώτα οι άνθρωποι, μετά το κέρδος.Μάλλον ο φίλος είναι διευθυντής ή χοντρός...:yes4:
dpolal Οκτώβριος 15, 2011 #1254 Οκτώβριος 15, 2011 Λοιπόν, όπως το σκέφτηκα εγώ η ΜΟΝΗ λύση είναι στην είσοδο του καταστήματος να υπάρχουν καπέλα με τα κάτωθι logo: - Don't know shit noobas , - Noobas , - User , - Expert , - Uber Expert , - F@cking Guru... Επιλέγουμε και φοράμε ένα ανάλογα με την κλάση μας και οι υπάλληλοι είναι «προγραμματισμένοι» να συμπεριφέρονται αναλόγως... Έτσι θα γλυτώσουμε από τις «ψευτο» ευγένειες και τα λοιπές «γλυφτικές» συμπεριφορές... Φυσικά τα «F@cking Guru» καπέλα θα είναι πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα... :tomato:
sebastian Οκτώβριος 15, 2011 #1255 Οκτώβριος 15, 2011 Λοιπόν, όπως το σκέφτηκα εγώ η ΜΟΝΗ λύση είναι στην είσοδο του καταστήματος να υπάρχουν καπέλα με τα κάτωθι logo: - Don't know shit noobas , - Noobas , - User , - Expert , - Uber Expert , - F@cking Guru... Επιλέγουμε και φοράμε ένα ανάλογα με την κλάση μας και οι υπάλληλοι είναι «προγραμματισμένοι» να συμπεριφέρονται αναλόγως... Έτσι θα γλυτώσουμε από τις «ψευτο» ευγένειες και τα λοιπές «γλυφτικές» συμπεριφορές... Φυσικά τα «F@cking Guru» καπέλα θα είναι πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα... :tomato: ή να αντικαταστήσουν ολο το προσωπικό με γυναικαρες....και ας κάνουν οση γλυφτικη συμπεριφορά γουστάρουν!
billpeppas Οκτώβριος 15, 2011 #1256 Οκτώβριος 15, 2011 Λοιπόν, όπως το σκέφτηκα εγώ η ΜΟΝΗ λύση είναι στην είσοδο του καταστήματος να υπάρχουν καπέλα με τα κάτωθι logo: - Don't know shit noobas , - Noobas , - User , - Expert , - Uber Expert , - F@cking Guru... Επιλέγουμε και φοράμε ένα ανάλογα με την κλάση μας και οι υπάλληλοι είναι «προγραμματισμένοι» να συμπεριφέρονται αναλόγως... Έτσι θα γλυτώσουμε από τις «ψευτο» ευγένειες και τα λοιπές «γλυφτικές» συμπεριφορές... Φυσικά τα «F@cking Guru» καπέλα θα είναι πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα... :tomato: Τα καπέλα δεν θα πιάνουνε Εδώ είχα πάει με μπλούζα από event, με τεράστιες φωτογραφίες με κάνιστρα, άζωτο, hardware, κλπ κλπ και ο τυπάς να επιμένει να μου λέει ότι το Corsair Builder CX500 δεν επαρκεί για έναν Core 2 Quad Q9450 + GTX 460 + 1 SSD + 1 HDD
uNick Οκτώβριος 15, 2011 #1257 Οκτώβριος 15, 2011 σου είπε για 1200+?? xD το θέμα με τα τροφοδοτικά είναι αρκετά παρεξηγημένο... και πολλοί νομίζουν ότι χρειάζονται πιο δυνατά τροφοδοτικά από αυτά που όντως θέλει.
astrolabos Οκτώβριος 15, 2011 #1258 Οκτώβριος 15, 2011 Όταν σας προσλάβουν για υπεύθυνους στρατηγικής των καταστημάτων σκεφτείτε όποια @@ θέλετε. Αυτά που λέτε προσβάλουν το Πλαίσιο σαν κατάστημα και δεν γίνονται ανεκτά, όποιο και να είναι το κατάστημα. Πριν γράψετε ένα μήνυμα, ανεβάστε τα μάτια σας στο τίτλο του θέματος και αναρωτηθείτε, "Αυτό που γράφω, έχει σχέση με το θέμα;". Σας παρακαλώ, μείνετε στην δημοσίευση κακής συμπεριφοράς από το Πλαίσιο και στο σχολιασμό αυτής.
auditt Οκτώβριος 21, 2011 #1259 Οκτώβριος 21, 2011 πραγματικα εαν ειναι αυτο που νομιζω ελεοςοποιος διαβασε τι επαθα απο το πλαισιο με την 5870 και θυματαιΚάρτες Γραφικών Μοντέλο Κάρτας Γραφικών HD 5870 - plaisio.grτην εβγαλαν για πουλημα αυτη που πηγα για rma την shapphire omgκαι επισης η αλλη η asus ειναι χαλασμενη στην θεσ/νικη καθως με αυτην πηγαν με να κανουν αντικατασταση και δεν δουλευευκαι η πλακα ειναι πως σε εκεινο το καταστημα που τελικα την πηγε το παιδι στην Αθηνα για αντικατασταση ηταν νομιζω αυτο στην Μεσογειωνπροκαλουν πολυ με αυτα που κανουνΑκομα στεναχωριεμαι που αντι για μια 5870 πηρα για αντικατασταση μια 6870
hayabusa Οκτώβριος 21, 2011 #1260 Οκτώβριος 21, 2011 πειράζει που δεν κατάλαβα από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι η κάρτα του λινκ ειναι αυτή που εσύ επέστρεψες για rma ;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.