Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Μπορεί να ζητάνε τα κουτιά για να βάζουν μέσα ότι ξεμένει στο stock house για να τα διώχνουν πιο εύκολα(όλο και κανά ίδιο θα κάτσει).Εγώ είχα πάρει ένα καινούργιο( ??) modem της Netgear πριν 1-2 χρόνια από το μαγαζί στην Ομόνοια και το βιβλιαράκι του είχε έναν αριθμό γραμμένο πάνω με πράσινο στυλό + βρήκα και έναν αντάπτoρα sony ericsson μέσα!!!:tomato: (το Modem είναι μια χαρά μέχρι σήμερα)

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Δεν έχουν ανάγκη από κουτιά. Αν θυμάμαι καλά τα δίνουν "γυμνά" χωρίς τα κουτιά τους ώστε να μην το πας σε κανένα άλλο υποκατάστημα και το επιστρέψεις.

ερωτηση: χαλαει καρτα γραφικων φιλου GTX 480. Αrtifacts on screen. Την παει Πλαίσιο με το κουτί της. Η κάρτα άριστη στην συσκευασία της σαν καινουργια. Εχουν την ιδια αλλα σε Bulk και του λένε να κρατησει το παλιό κουτί με την (νεα?) bulk καρτα. Να το δεχτει? :confused:

Αν τελικά δεχτεί να πάρει την bulk κάρτα, ας προσέξει την εγγύηση της ;)

Αν τελικά δεχτεί να πάρει την bulk κάρτα, ας προσέξει την εγγύηση της ;)

αν ξαναχαλάσει η κάρτα θα του λένε ότι δεν υπάρχει αντιστοιχία κουτιού και κάρτας και οτι δικαιούται μόνο bulk έκδοση ... έχει γίνει σε γνωστό...

το πλαισιο πλεον εχει παρει την κατηφορα στο θεμα serice..δεν ξερω φταιει η κριση?μπενουν μεσα και οτι κοβουν με απατες και λαμογιες?

ενα δισκο 500gb που ειχε προβλημα(πεταγε μπλε οθονη σε εγκατασταση xp-win7 δοκιμασμενος σε 3 διαφορετικα pc)αναγκαστηξα να παω 2 φορες στο περιστερι για να τσακωθω,γιατι μου λεγανε οτι ο δισκος ειναι οκ.αφου τα ακουσε κανονικα ο διευθυντης και τον απειλησα με ινκα κλπ.απετησα να κανει αμεσα εγκατασταση xp-win 7,ο τεχνικος και το εκανε εφαγε την μπλε οθονη και με συνοπτικες,μου τον αλλαξε με καινουργιο.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

διαβαζω εδω και τα δικα σας προβληματα,και λεω δεν ειναι δυνατον να ειναι τοσο τραγικοι.

ασε τη νεα μοδα τωρα.βαλανε τωρα ολους τους σεκιουριταδες στην εισοδο,και τους εκαναν πλοηγους,με το που μπενεις,σε ρωτανε τι θα θελατε?πως μπορω να σας βοηθησω?να σας κατευθυνω καπου?

και μολις πας να περασεις την εξοδο,αρχιζει παλι το παπαγαλακι: "ηταν ολα ενταξει με την εξυπηρετηση σας??ειχατε καποιο προβλημα με τις αγορες σας?"

ΕΛΕΟΟΟΟΣ αφηστε με στην ησυχια μου,το ιδιο ποιημα μολις το ακουσα στον ταμειο να μου το λενε παλι.πας να ψωνισεις και πραγματικα σε ΠΡΗΖΟΥΝ..

την επομενη φορα που θα παω,θα του λεω οχι δεν ειμαι ευχαριστημενος,ειστε τραγικοι απλα.

Νομιζω και τοτε 7 χρονια ελεγε στο site, αλλα εμενα στην αποδειξη 5 γραφει. Τελος παντων, οτι και να γινει δεν προκειται να ασχοληθω με το Πλαισιο, θα το στειλω κατευθειαν στην Corsair.

Λογο του εδω τοπικ, ειπα να ψαξω και τη δικια μου περιπτωση.

Here

Η ποιότητα της Corsair συμπληρώνεται με την 5ετή εγγύηση Πλαισίου.

Ριξτε τους μαυρο, να φυγουν απο την αγορα να τελειωνουμε...

Υπαρχουν αλλα, αξιολογα καταστηματα που αξιζουν πολυ περισσοτερο τα χρηματα μας.

Το θεμα ειναι πως αυτοι κοιτανε οταν μπορουν να βρουν αφορμες για χαζες δικαιολογιεςς ωστε να εχουν κερδος αυτοι εαν μπορουνε

Εχει αλλαξει η πολιτικη του μαγαζιου δεν ειναι οπως παλια! το βλεπω να κλεινει το πλαισιο ετσι πως παει καθως εχω παρατηρησει δεν υπαρχουν πλεον πολλα προιοντα στα ραφια

οσο παει σαν e-shop θα γινει δηλαδη κατοπιν παραγγελειας!

αυτο ειναι σιγουρο,το στοκαρισμα πεθαινει..

φιλος μου με μηχανη suzuki,ενα φορτηγο του εγδαρε τα πλαινα πλαστικα,και η suzuki του λεει δεν στοκαρουμε τιποτα πλεον,θα το δει ασφαλιστης,θα κρινει τι θα αλλαξουν,και οτι ειναι παραγγελια και θα ερθει απεξω σε κανενα μηνα.

και το eshop που κοιταζω,τιποτα δεν εχει..ενας φιλος μου που κανει εμποριο εργαλειων και εχει eshop,δυσκολευεται γιαιτι η εταιρειες που προμηθευεται δεν στοκαρουν..μεγαλο προβλημα.

ακουσατε και για τα 2 saturn που κλεινουν..εγω απορουσα πως δεν εχουν κλεισει με τετοια κριση,και τεραστια λειτουργικα εξοδα..

Μετα απο επισκεψη σε Π και λογω οτι ηθελα να κρατησω σοβαρη σταση επειδη ειχα γνωστους μαζι μου δεν ειπα τιποτα ωστε να τσακωθω στο μαγαζι,

αλλα ο πωλητης ηταν ΠΡΗΞΑΣ κανοντας κουμαντο στο τι θα αγορασω ενω του ειχα ηδη πει οτι μεσα στο μπατζετ του γνωστου μου θελω το Χ το Χ και το Χ και αυτος μου λεγε

ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ Χ με υφος "μου σκοτωσες το σκυλο αρα θα σε κανω ρεζιλι φωναζοντας στο μαγαζι".

Του ελεγα ναι ναι ναι λες και δεν ηξερα απο πισίζ αναγκαστικά αλλα κατα βαθος ηθελα

να του κανω τακλιν στο λαιμο.

ΑΣΧΕΤΑ που δεν εχει τιποτα στην αποθηκη και καταληξαμε σε αλλο μαγαζι.

Τραγικο συναισθημα,σιχαθηκα, δεν ξαναπαω για πολυ καιρο τωρα.

και οταν πατε,καθε φορα που σας πρηζουν τα συκωτια,με την ψευτικη ευγενεια,να λετε τα παραπονα σας..

ειστε ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ

εχετε αθλιο service

να το αγορασω με το στανιο δεν γουσταρω

και μας τα εχετε κανει τσουρεκια καθε φορα που μπαινουμε σε ενα μαγαζι.

so simple

Πολυ απλα δεν ξανα αγοραζουμε απο αυτους

και θα ειναι το καλυτερο πληγμα για αυτους

να τους δω εγω μετα

και οταν πατε,καθε φορα που σας πρηζουν τα συκωτια,με την ψευτικη ευγενεια,να λετε τα παραπονα σας..

ειστε ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ

εχετε αθλιο service

να το αγορασω με το στανιο δεν γουσταρω

και μας τα εχετε κανει τσουρεκια καθε φορα που μπαινουμε σε ενα μαγαζι.

so simple

ρε παιδια υπαλληλοι ειναι ,προσπαθουν να κανουν καμμια πωληση να κρατησουν την δουλεια τους,δεν το κανουν επειδη την βρισκουν,αλλα επειδη εξω κανει ανεργια...μπορειτε απλα να πειτε οχι και τελειωσε...

Και εμένα με ενοχλεί αυτή η δήθεν ευγένεια αλλά δεν το κάνω και τόσο θέμα.

Η δική μου ενόχληση είναι στιγμιαία και διαρκεί μέχρι να ξεστομίσω τρια γράμματα (οχι),

ενω η δική τους (από την υποχρέωση να λένε το ποίημα στους πελάτες) 8ωρη ή 12ωρη και επαναλαμβανόμενη καθημερινά.

Μακάρι τα προβλήματα μας με τα μαγαζιά να εξαντλούνταν στους πιεστικά και υποκριτικά ευγενικούς πωλητές.

Δέχομαι πως όταν είσαι 'φορτωμένος' για σοβαρούς λόγους με το μαγαζί, μπορεί να σου φταίνε ολα. Ακόμα και αυτό. Ας το σκεφτούμαι λίγο πιο ψύχραιμα όμως.

δεν τα βαζω με τα παιδια που πανε για το μεροκαματο προς θεου.τα βαζω με τους ηλιθιους απο "πανω"που δινουν αυτες τις εντολες.

αν από την άλλη όποιον έμπαινε μέσα τον είχα γραμμένο και περίμεναν να πάει ο πελάτης κοντά για να ρωτήσει κάτι, πάλι θα σκουζατε ε ;

αν από την άλλη όποιον έμπαινε μέσα τον είχα γραμμένο και περίμεναν να πάει ο πελάτης κοντά για να ρωτήσει κάτι, πάλι θα σκουζατε ε ;

NAI!!!!και γιατι πρεπει να ειναι παντα των ακρων??? δεν γινεται να υπαρχει μια νορμαλ μεση κατασταση?? ελεος δλδ

και ποια είναι η μέση κατάσταση κατά τη γνώμη σου; (με δεδομένο αυτό που γράφω στο παραπάνω ποστ, αλλά και αυτό που πολύ εύστοχα επεσήμανε ο Tsakonas στο δικό του)

μεση κατασταση ειναι το να μην ειναι τοσο υπερβολικα εξυπηρετικοι σε σημειο να γινονται ενοχλητικοι και τοσο υπερβολικα ευγενικοι (οσον αφορα την πωληση) δηθεν παντα...πολυ fake & fail

αλλα ουτε να ειναι snob η αδιαφοροι προς τον πελατη

δεν θα κατσω εγω να τους πω λεπτομεριες πως θα συμπεριφερονται στους πελατες

υποτιθεται υπαρχουν "ειδικοι" για αυτο το θεμα που αμοιβονται και πολυ καλα μαλιστα τρομαρα!!!!

ακομα και σε μαγαζι με ρουχα μπαινεις και βλεπεις πιο κομπλε συμπεριφορα

καλά, αυτό που λες δεν είναι λογικό και δεν εφαρμόζεται πουθενά...

Πάντως εγώ ποτέ δεν ενοχλήθηκα όταν ήρθε κάποιος να με εξυπηρετήσει. Μπορείς πολύ εύκολα να του πεις, ευγενικά κι ωραία, ότι αν χρειαστείς κάτι θα τους φωνάξεις. Δεν νομίζω να μεινουν κολλημένοι πάνω σου μετά από αυτό.

Και σε κάθε περιπτωση, αν δεν μπορείς να συναναστραφείς μαζί τους υπάρχει και το online κατάστημα που δεν θα σου μιλήσει κανείς και για τίποτα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.