Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Για αλλη μια φορα το "εχω συγκεκριμενο προβλημα με το Πλαισιο" εγινε "πειτε μας τον καημο σας για το Πλαισιο".

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Για αλλη μια φορα το "εχω συγκεκριμενο προβλημα με το Πλαισιο" εγινε "πειτε μας τον καημο σας για το Πλαισιο".

Θα ανοίξουμε sub forum σε λίγο, κοίτα και θα το δεις. Το Πλαίσιο γέμισε τις κατηγορίες του με προϊόντα που βρίσκονται(?) σε κάποια μόνο καταστήματα. Υποθέτω με διαθεσιμότητα από 0 έως 1, άντε 2 κομμάτια. Αναρωτιέμαι πόσα ξυπνητήρια μπήκαν για τις 8 το πρωί και πόσοι αύριο θα αρχίσουν να φωνάζουν για πλαστές προσφορές.

Δεν υπάρχουν πουθενά τα προιόντα, και δεν υπήρχαν ποτέ βασικά, τσέκαρα με τα καταστήματα , μιλάμε για το πανηγύρι του ψευδούς αποθέματος :p :p :p

ΤΙΠΟΤΑ δεν υπάρχει όπως είχαν πει και κάποια άλλα παιδιά πανηγύρι να γίνεται γύρω από το όνομα του....καθαρά θέμα marketing.........ντόρος να γίνεται και να ακούγεται το όνομα μας!!!!!

πρέπει να κάνουμε ένα poll (συμφωνείται ή όχι με τις τακτικές marketing του πλαισίου - προσφορές που δεν υπάρχουν ή το κυνήγι του χαμένου θησαυρού γυρνώντας στα καταστήματά του) και να το στείλουμε στο info@plaisio.gr

εγώ λέω να μη τα ανεβάζουν στο site αν είναι λίγα... να δώσουμε τα mail μας να μας ρωτάνε προσωπικά πρώτα αν τα θέλουμε...

ως ένα σημείο λογικά αυτά που λέτε ΑΛΛΑ άλλο το βγάζω 10 κωδικούς σε προσφορά και πρέπει να καλύψω τη ζήτηση να μη θεωρηθεί παραπλανητική και άλλο να έχουν ξεμείνει 3-4 κομμάτια από 4-5 χιλιάδες κωδικούς και να τα ανεβάζω με τιμή ευκαιρίας... είναι απαραίτητο δλδ να προλάβουν όλοι? είτε μπορεί να ξέρει ο product που τα ανεβάζει στο site αν θα καβατζώσει κανένα ο τάδε πωλητής... άσε που αν δεν ήταν όντως ευκαιρία δε θα γινόταν καν θέμα... έστω κ λίγοι έχουν την ευκαιρία να πάρουν κάτι φτηνά για να ξεστοκάρει το Π κ πάλι γκρινιάζουμε...

τώρα το θέμα της ευελιξίας του site με τα αποθέματα το θίξαμε κ πιο πριν, θέλει δουλειά... το ίδιο κ η πολιτική να ζητάνε να τους παίρνει ο πελάτης τηλ...

Δεν υπάρχουν πουθενά τα προιόντα, και δεν υπήρχαν ποτέ βασικά, τσέκαρα με τα καταστήματα , μιλάμε για το πανηγύρι του ψευδούς αποθέματος :p :p :p

καλα μιλαμε οτι αυτος που σκαρφιζεται μεσα στο πλαισιο ολα αυτα τα τρυκ για να προσελκησουν πλεον πελατεια ειναι για πολλες :tomato:

Είναι καθαρά θέμα ενημέρωσης του πελάτη. Αυτό που κάνει το Πλαίσιο είναι καλό και μακάρι κάποιοι να μπορέσουν να αναβαθμίσουν με ελάχιστο κόστος, πολύ περισσότερο την περίοδο που ζούμε με όλα αυτά τα οικονομικά προβλήματα. Το άσχημο είναι ότι το κάνει με λάθος τρόπο. Πουλήθηκε το προϊόν; Άμεσα το βγάζεις από την λίστα σου. Δεν το αφήνεις εκεί διότι σε συμφέρει τα μέγιστα να στέλνεις κόσμο στα μαγαζιά σου με την ελπίδα ότι ο πωλητής θα τους τουμπάρει και θα τους πουλήσει κάτι άλλο.

Παιδιά εγω είχα 2 στα 2 επιτυχία στις τελευταίες προσφορές. Αν και έκραξα το κατάστημα για την τιμολογιακή του πολιτική οφείλω να καταθέσω την καλή εμπειρία μου με τις προσφορές αυτής της εβδομάδας.

1)

Εμπάργκο που έσπασα χθες, μιας και αγόρασα μια από τις μητρικές της χθεσινής προσφοράς.

Φυσικά με πήραν και μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμη.

Ωστόσο το παιδί που μου μίλησε ήταν ευγενέστατο, καταρτισμένο (μιλάγαμε για specs καθώς δεν είχα πρόσβαση σε υπολογιστή εκείνη τη στιγμή) και τελικά αλλάξαμε την παραγγελία με κάποια άλλη από τις χθεσινές μητρικές στο ίδιο εύρος τιμής.

Η μητρική έφτασε σπίτι μου μετά από τρείς ημέρες.

2) Τρίτη 21/9 έκανα διαδικτυακή παραγγελία ενα ντιμάκι των 2gb από τις μνήμες που είχαν βγεί σε προσφορά. Ζήτησα παραλαβή από κατάστημα η οποία έγινε χθές κανονικά.

Σημειώνω ότι δεν εχω κάποιο γνωστό στο Πλαίσιο, ούτε έκανα κάτι περισσότερο από μια απλή online παραγγελία. Ειδικά για τη μνήμη δεν πήρα καν τηλέφωνο.

Για όσους πάντως είναι Θεσσαλονίκη ας μην κάνουν τον κόπο να πάνε στα καταστήματα ... Τα προϊόντα δεν υπήρχαν καν. Από τα 10, άντε ένα να καβαντζώθηκε ένας υπάλληλος για κάποιον φίλο/γνωστό και ένα να το πέτυχε κάποιος που περίμενε από το βράδυ λες και ήταν Apple Store (αμφίβολο). Τα υπόλοιπα ήταν φαντάσματα.

Ούτε θέμα κακών υπαλλήλων είναι που τα κρατάν για τον εαυτό τους (τουλάχιστον όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό), ούτε κακών καταναλωτών που πηγαίνουν και τα παίρνουν 10-10 για να τα πουλήσουν και να βγάλουν κέρδος, ούτε κακών τεχνικών/προγραμματιστών που δεν μπορούν να γράψουν 2 γραμμές κώδικα. Το πρόβλημα είναι θέμα πολιτικής/marketing και ξεκινάει από ψηλά. Αν δεν ήμασταν banania θα τους είχαν τσακίσει στις μηνύσεις.

Είμαστε μια κοινότητα με 1000δες χρήστες και στο χέρι μας είναι να τους κράξουμε για τα καλά μπας και βάλουν μυαλό.

Δηλαδή πώς την έχουν δει, από την μία ανεβάζουν τις τιμές στα ύψη και από την άλλη βάζουν μερικές δήθεν προσφορές για να καλοπιάσουν τον κόσμο.

Και αυτό με το κυνήγι των ευκαιριών στα καταστήματα δεν το καταλαβαίνω. Μήπως άδειασαν από κόσμο και έτσι βρήκαν τρόπο για να μαζέψουν και πάλι πελάτες. Καλά online shop είναι ή τιμοκατάλογος??

Μιας και από εκεί ξεκίνησε το thread, οι κάρτες ήρθαν σήμερα. Δεν είναι στα κουτιά τους παρά ήταν τυλιγμένες με λίγο μαλακωτικό (αυτό με τις φουσκάλες) και κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για προϊόντα μτχ. ή από το stock house ή δείγματα. Μέσα στην κούτα υπήρχαν και μερικά από τα παρελκόμενα τους.

Δεν τις δοκίμασα ακόμη γιατί δεν προλαβαίνω αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα δουλεύουν.

Και μενα σημερα ηρθαν 2χ1Gb απο "προσφορα"τυλιγμενες σε φακελο χωρις συσκευασια και απο τα πιν φαινονται χρησιμοποιημενες..Το ενοχλητικο ειναι ειναι οτι τις ειχα παρει παλιοτερα απο πλαισιο πιο φθηνα και καινουριες φυσικα..

Δεν μου χρεωσαν μεταφορικα γιατι ειχα ζητησει παραλαβη απο καταστημα και μου ειπαν στο τηλ οτι δεν ειχαν βενζινη η κατι τετοιο..

Αξιότιμε κύριε Χ.....

fgjsjnwuneje.JPG?m=1285330334

Να απαντήσω οτι περιμένω να αποκατασταθεί η διαθεσιμότητα και να μου το στείλουν;

σε αντίστοιχη περίπτωση περίμενα 2μήνες και τελικά με πήραν 10τηλέφωνα να με παρακαλάνε να την ακυρώσω μιας και δε θα ξαναερθει ο κωδικός.....

Μη τυχον το κανεις..Θα σε παιρνουν καθε πρωι να σου προτεινουν ασχετα πραγματα.Με ειχαν ετσι για πολυ καιρο με μια ψυκτρα..

ΟT..Btw τσεκαρα τα mail μου και εμενα με προσφωνουν αγαπητε και οχι αξιοτιμε κυριε.. Θα προσαρμοζεται αναλογα την καρτελα του καθενος..(Το e-shop απλα Αλεξανδρο λες και πηγαμε μαζι φανταροι)..

ρε σεις τι γίνεται με δαύτους λες και το πάνε για κλεισιμο, τόσο γρήγορα τόσο πολύ αρνητική δημοσιότητα...... και από εκεί που τα φόρουμ φώναζαν υπέρ τους...

Είναι πια το ανέκδοτο της μέρας, ασε που οι δύσμοιροι οι εργαζόμενοι ακού τα μπινελίκια του αιώνα από τον κάθε ταλαιπωρημένο λες και φταίνε, σημερα το πρωί στο τηλέφωνο έλεγαν τα μύρια όσα για το μανατζμεντ χωρίς να ξέρουν πιος είμαι καν.......

χωρίς να ξέρουν πιος είμαι καν.......

Ποίος είσαι τέλος πάντων; :hehe: Ο xΧxμαν;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.