auditt Σεπτέμβριος 27, 2011 #1161 Σεπτέμβριος 27, 2011 Καμία παρεξήγηση απολύτως δεν έχεις άδικο.Το θέμα είναι ότι δεν είναι παράνομο βάσει νόμου να μην αναγράφεται η εγγύηση?Και όταν πήγα την κάρτα δεν έλεγξαν αν είναι εντός εγγύησης? Και αφού είναιεκτός εγγύησης δεν θα έπρεπε να μου χρεώσουν και τον έλεγχο? Δεν ξέρω αλλά μουφάνηκαν πολύ περίεργα όλα αυτά αν και μπορεί να κάνω λάθος.Παντως επειδη εγω ειχα παλια μια 4870χ2 της gigabyte αυτη συγκεκριμεναGoogle Imagesκαι ειχε 3 χρονια εγγυηση απο multirama τωρα τι να πω ισως η καρτα που εχεις εχει 3 χρονια εργοστασιακη εγγυηση και 2 χρονια πλαισιου κατι τετοιο μυριζομαιαλλα με αυτυς που μπλεξαμε αντε να βγαλεις ακρηΟσο για την δικια μου περιπτωσηΕγω παντως πηγα στο service τωρα μονος μου και τους εξηγησα ομορφα και ωραια την κατασταση και ειπαν πως θα γινει παραγγελια μια 6970Αντε να δουμε τι θα γινει τελικα η θα πουν παλυ κατι ακυρο!
calcoutis Σεπτέμβριος 27, 2011 #1162 Σεπτέμβριος 27, 2011 Μακάρι έστω να ήταν έτσι. Μου είπαν όμως ότι είναι τελείως εκτός εγγύησηςκαι ότι θα χρειαστεί να πληρώσω για να την στείλω καθώς και για την επισκευή(τιείδους επισκευή θα είναι αυτή δεν έχω ιδέα).Επιπλεόν, κάνοντας μια πρόχειρη αναζήτηση είδα ότι σε κάτι αγγελίες τα παιδιά λένε ότι η συγκεκριμένη gecube από πλαίσιο έχει 3 χρόνια εγγύηση πλαισίου, αλλάαυτό δεν αποδεικνύει τίποτα. Τι να πώ φίλε μου... θα πάω να μιλήσω με τον υπεύθυνομπας και βγάλω άκρη. Ελπίζω να έχει και το δικό σου θέμα αίσιο τέλος.
evolution Σεπτέμβριος 27, 2011 #1163 Σεπτέμβριος 27, 2011 Μακάρι έστω να ήταν έτσι. Μου είπαν όμως ότι είναι τελείως εκτός εγγύησηςκαι ότι θα χρειαστεί να πληρώσω για να την στείλω καθώς και για την επισκευή(τιείδους επισκευή θα είναι αυτή δεν έχω ιδέα).Επιπλεόν, κάνοντας μια πρόχειρη αναζήτηση είδα ότι σε κάτι αγγελίες τα παιδιά λένε ότι η συγκεκριμένη gecube από πλαίσιο έχει 3 χρόνια εγγύηση πλαισίου, αλλάαυτό δεν αποδεικνύει τίποτα. Τι να πώ φίλε μου... θα πάω να μιλήσω με τον υπεύθυνομπας και βγάλω άκρη. Ελπίζω να έχει και το δικό σου θέμα αίσιο τέλος.Δεν ξερω αν στεκει αλλα γιατι δεν στελνεις email στην ετερια με το serial να ρωτησεις τη εγγυηση διναν στη καρτα αρχικα ?και βλεπεις αναλογα τι θα σου απαντησουν
calcoutis Σεπτέμβριος 27, 2011 #1164 Σεπτέμβριος 27, 2011 Δεν ξερω αν στεκει αλλα γιατι δεν στελνεις email στην ετερια με το serial να ρωτησεις τη εγγυηση διναν στη καρτα αρχικα ?και βλεπεις αναλογα τι θα σου απαντησουνΔεν την έχω την κάρτα στα χέρια μου και δεν περίμεναότι θα γίνει κάτι τέτοιο τώρα θα πάω να την πάρω και θα κάνω αυτόπου είπες να δω τι θα μου πουν και αυτοί αν και η GeCube από ότι κατάλαβαδεν είναι ακριβώς η ίδια εταιρεία που ήταν πριν αλλά πιστεύω θα πάρω υπεύθυνη απάντηση. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.EDIT:Βλακείες λέω το έχει το serial στο χαρτί που μου έδωσαν από το service.Θα στείλω mail τώρα.
auditt Σεπτέμβριος 27, 2011 #1165 Σεπτέμβριος 27, 2011 Ναι φιλε μου ελπιζω και γω να εχει αισιο τελος αυτη η ιστοριαπαιδια για οσους ενδαιφερουν εξεληξεις με το τι εγινεσημεραΠηγα πλαισιο και δεν ειχε κοπει πιστωτικο και εξηγησα στον υπευθυνο service με ομορφο τροπο την καταστασηεκενος δεχτηκε οσα του ειπε και εκανε παραγγελια μια 6970 για αντικατασταση ελα που ομως οταν εκανε την παραγγελια, τσουπ τον σταματησαν απο τα κεντρικατο παιδι που μου εδωσε την καρτα μιλησε με τους υπευθυνους τελικακαι για να βρεθει λυση γιατι πονεσε το κεφαλι μου με ολη αυτην την ιστορια-ταλαιπωριασυννεοηθηκαμε με το πλαισιο να στειλω στο παιδι την καρτα να μου κανει αυτος αντικατασταση αγνωστο για τι καρταελπιζω την ιδια η κατι καλυτεροΑυτα παιδια προς το παρωνΤο point απο ολη αυτην την ιστορια ειναι να αποφευγουμε ονομαστικες αποδειξεις ωστε να μην τουσ δινουμε πατηματα να μας κανουν τετοια πραγματα και να μας ταλαιπορουν ασκοπαΑυτα παιδια για την ωρα
calcoutis Σεπτέμβριος 27, 2011 #1166 Σεπτέμβριος 27, 2011 Λοιπόν παιδιά υπάρχουν εξελίξεις.Αρχικά πήγα κατευθείαν στο διευθυντή του καταστήματοςστον οποίο είπα και τι έχει συμβεί. Με κοιτάει με ένα περίεργο ύφοςκαι μου λέει -Είστε σίγουρος δώσατε την κάρτα σας είπαν θα σαςτην αντικαταστήσουν και μετά σας είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης?-Ναι ακριβώς έτσι-Με ποιον μιλήσατε?-Με το κ.χχχχχχχχχΤον παίρνει τηλέφωνο μπροστά μου και το επιβεβαιώνει. Μετά παίρνει τις αποδείξεις μου πηγαίνει 5 μέτρα παρακάτω και μιλάει κάνα 10 λέπτοστο τηλέφωνο. Επιστρέφει και μου λέει ότι η αντιπροσωπεία δίνει 2 χρόνιαεγγύηση δεν γίνεται κάτι. Ότι και να του είπα έλεγε συνέχεια το ίδιο. Του ζήτησανα μου δώσει την απάντηση γραπτώς και μετά πηγαίνω στον τεχνικό(ο οποίος ήταναρκετά εξυπηρετικός οφείλω να το πω αυτό).Με το που με βλέπει με θυμόταν και μου λέει συγγνώμη νόμιζα ότι έχει 3 χρόνια εγγύησηη κάρτα αλλά μου είπαν από τα κεντρικά ότι είναι 2. Μου δίνει λοιπόν κάρτα και την αναφοράαπό τον έλεγχο. Στην αναφορά λοιπόν είδα το εξής ενδιαφέρον:Αναφορά ΠροβλημάτωνΔεν έχει ΣήμαΑναφορά ΕνεργειώνΈλεγχος ΥλικούΠαρατηρήσειςΕΞΑΡΤΗΜΑ-ΕΛΕΓΧΟΣ-ΕΠΙΣΚΕΥΗ-ΑΝΤΙΚΑΤ/ΣΗΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΟ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.Στο τέλος της σελίδας με boldΕΓΓΥΗΣΗ: (Σε εγγύηση)Έχω στείλει και μαιλ στην GeCUBE να δω τι θα μου απαντήσουν και απο κει μπας και βγάλω κάποια άκρη.Πολύ φοβάμαι μήπως πρόκειται για κάποιο λάθος πλαισίου όσον αφορά τα τρία χρόνια εγγύηση όταν την πήρα και το ανακάλυψαν τώρα. Ίδωμεν...
venom7 Σεπτέμβριος 27, 2011 #1167 Σεπτέμβριος 27, 2011 Η απόδειξη η αχική πάνω δεν έλεγε πόσα χρόνια σου δίνει εγγύηση το πλαίσιο?Επίσης γιατί δεν ρωτάς το ίδιο το κατάστημα για το θέμα των bold χαρακτήρων!
calcoutis Σεπτέμβριος 27, 2011 #1168 Σεπτέμβριος 27, 2011 Η απόδειξη η αχική πάνω δεν έλεγε πόσα χρόνια σου δίνει εγγύηση το πλαίσιο?Επίσης γιατί δεν ρωτάς το ίδιο το κατάστημα για το θέμα των bold χαρακτήρων!Όχι φίλε μου δυστυχώς η αρχική απόδειξη δεν γράφει απολύτως τίποτα για εγγύηση. Περιμένωκαι την απάντηση από GeCUBE και μετά θα ξαναπάω για 2ο γύρο όπου θα πω και για τα bold.Σεευχαριστώ για τον χρόνο σου.
z3et Σεπτέμβριος 27, 2011 #1170 Σεπτέμβριος 27, 2011 Το τροφοδοτικο της υπογραφης, 7 χρονια εγγυηση εκ της Corsair. Στην αποδειξη: 5 χρονια εγγυησης Πλαισιου.Παλι καλα που η Corsair εχει αψογο τμημα RMA...
FANISTELROOY Σεπτέμβριος 28, 2011 #1171 Σεπτέμβριος 28, 2011 Το τροφοδοτικο της υπογραφης, 7 χρονια εγγυηση εκ της Corsair. Στην αποδειξη: 5 χρονια εγγυησης Πλαισιου.Παλι καλα που η Corsair εχει αψογο τμημα RMA...Tωρα το δινει με 7 χρονια Corsair CMPSU-750HXEU PSU (750W) - Τροφοδοτικά - plaisio.gr
junior-21- Σεπτέμβριος 28, 2011 #1172 Σεπτέμβριος 28, 2011 [MENTION=9219]calcoutis[/MENTION] : 2 χρονια εχουν οι Gecube. Θα στο πουνε και στο mail.
z3et Σεπτέμβριος 28, 2011 #1173 Σεπτέμβριος 28, 2011 Tωρα το δινει με 7 χρονια Corsair CMPSU-750HXEU PSU (750W) - Τροφοδοτικά - plaisio.grΝομιζω και τοτε 7 χρονια ελεγε στο site, αλλα εμενα στην αποδειξη 5 γραφει. Τελος παντων, οτι και να γινει δεν προκειται να ασχοληθω με το Πλαισιο, θα το στειλω κατευθειαν στην Corsair.
vagos456 Σεπτέμβριος 28, 2011 #1174 Σεπτέμβριος 28, 2011 Εγώ τότε που πήρα το corsair AX1200 όταν βγήκε στο πλαίσιο και στην απόδειξη έχει 7 έτη εγγύηση πλαίσιο!
ΛΑΜΠΡΟΣ Σεπτέμβριος 28, 2011 #1175 Σεπτέμβριος 28, 2011 εγω στο πλαισιο που εχω παει καρτα που εχει χαλασει και την αγορασα απο εδω,και ειχε αλλο ονομα,οταν την παραλαμβανε ο τεχνικος,ελεγα να γραψει το ΔΙΚΟ μου ονομα στον ελεγχο και οχι αυτο της αποδειξης.ετσι οταν κοπει πιστωτικο,θα μπορεις να το παρεις στο δικο σου ονομα.αλλιως αν ειναι στο δικο του μπορεις να το παρεις μονο την ιδια μερα που το παραλαβες.αν πας αλλη μερα θα σου ζητησουν ταυτοτητα.
atome Οκτώβριος 1, 2011 #1176 Οκτώβριος 1, 2011 Εχοντας παει στο Πλαισιο για ελεγχο καρτας γραφικων ενημερωθηκα σημερα να περασω απο το καταστημα για να μου την αντικαταστησουν εντος της εγγυησης.Ρωτησα τον πωλητη αν μπορω να αντικαταστησω την καρτα γραφικων με καποιο αλλο προιον που θα ηθελα απο την αναβαθμιση και μου απαντησε θετικα λεγοντας μου οτι θα διαλεξω μια καρτα γραφικων και κατοπιν θα κανω επιστροφη διαλεγοντας αυτο που ηθελα στο οριο των χρηματων που μου ειχαν πει.Ωραια εξυπηρετηση λεω απο μεσα μου....παω λοιπν στο σερβις και μου ζητανε την συσκευασια της καμενης καρτας γραφικων και τους απανταω οτι δεν την εχω μετα απο ενα χρονο(βλακεια μου γτ συνηθως δεν πεταω τπτ). Μου απανταει ο πωλητης οτι δεν γινετε να παρω κατι αλλο πλεον εκτος καινουργιας καρτας γραφικων διοτι θα πρεπει να κρατησουν την συσκευασια της , διοτι δεν τους πηγα την παλια...!!!! Η καμμενη καρτα ειναι 5750 vapor x και μου ειπαν οτι ειναι διαθεσιμη για αντικατασταση αλλα δεν ρωτησα αν ειναι vapor x edition λογω του οτι ειναι πιο ακριβη..υπαρχει περιπτωση πιστωτικου εχει κανεις αντιμετωπισει κατι παρομοιο?Το περιεργο ειναι οτι μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια μου ειπαν αλλα πραγματα διαφοερετικα απο αυτα που σας γραφω....ελεος με αυτο το πλαισιο το καθε καταστημα κανει οτι θελει ο καθε δ/ντης πωλησεων!
evolution Οκτώβριος 1, 2011 #1177 Οκτώβριος 1, 2011 Εχοντας παει στο Πλαισιο για ελεγχο καρτας γραφικων ενημερωθηκα σημερα να περασω απο το καταστημα για να μου την αντικαταστησουν εντος της εγγυησης.Ρωτησα τον πωλητη αν μπορω να αντικαταστησω την καρτα γραφικων με καποιο αλλο προιον που θα ηθελα απο την αναβαθμιση και μου απαντησε θετικα λεγοντας μου οτι θα διαλεξω μια καρτα γραφικων και κατοπιν θα κανω επιστροφη διαλεγοντας αυτο που ηθελα στο οριο των χρηματων που μου ειχαν πει.Ωραια εξυπηρετηση λεω απο μεσα μου....παω λοιπν στο σερβις και μου ζητανε την συσκευασια της καμενης καρτας γραφικων και τους απανταω οτι δεν την εχω μετα απο ενα χρονο(βλακεια μου γτ συνηθως δεν πεταω τπτ). Μου απανταει ο πωλητης οτι δεν γινετε να παρω κατι αλλο πλεον εκτος καινουργιας καρτας γραφικων διοτι θα πρεπει να κρατησουν την συσκευασια της , διοτι δεν τους πηγα την παλια...!!!! Η καμμενη καρτα ειναι 5750 vapor x και μου ειπαν οτι ειναι διαθεσιμη για αντικατασταση αλλα δεν ρωτησα αν ειναι vapor x edition λογω του οτι ειναι πιο ακριβη..υπαρχει περιπτωση πιστωτικου εχει κανεις αντιμετωπισει κατι παρομοιο?Το περιεργο ειναι οτι μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια μου ειπαν αλλα πραγματα διαφοερετικα απο αυτα που σας γραφω....ελεος με αυτο το πλαισιο το καθε καταστημα κανει οτι θελει ο καθε δ/ντης πωλησεων!Εχω κανει θεμα αρκετες φορες με κουτι καρτας γραφικων αγορασα 2 συστηματα ΒΤΟ απο αυτους και μου ζητουσαν κουτι για να μου κανουν αντικατασταση τη καρτα μετα απο καυγα μου δωσαν καρτα κανονικα με το κουτι με ολα αλλη φορα τη πηγα με το κουτι με τα ολα και το σερβις μου οταν την παρεδωσα μου εδωσε πισω το κουτι και εγινε αντικατασταση χωρις να το ζητησουν , αλλη φορα πηγα μια 250 με κουτι κανονικα μου δωσαν 450 στο ιδιο εξωτερικο κουτι αλλα μεσα ηταν τις 450 (διαφορετικο χρωμα μαυρο ηταν το 2ο) εχω καταλαβει οτι ο καθε τεχνικος καθε φορα κανει οτι του γουσταρει αναλογα πως ξυπνησε το πρωι
auditt Οκτώβριος 2, 2011 #1178 Οκτώβριος 2, 2011 Αυτο ισχυει που λες φιλε μου πως καθε τεχνικος κανει οτι γουσταρειγια να καταλαβατε στο δικο μου προβλημα σχεδον βρεθηκε λυσηπηγε το παιδι που εχει το ονομα του στην αποδειξη σε υποκαταστημα στην Αθηνακαι του προτειναν αντικατασταση με μια 6870, φυσικα και δεν δεχτηκε καθως ξερει απο υπολογιστες και τους ειπε και τους το απεξειξε με χαρτια πως η 5870 ειναι καλυητερη απο την 6870 και οτι θελει την ιδια για αντικατασταση η μια ιδιων-καλυτερων επιδοσεων οχι χειροτερωνΕνω εδω εμενα θεσ/νικη οταν την πηγα ηθελα να κανουν αντικατασταση με 6970 για αυτο οτι θελει κανει ο καθεναςΟ αλλος προφανως νομιζε επειδη η 6870 ειναι πιο καινουρια θα ναι καλυτερη απο την 5870Ειπαν θα το κοιταξουν την Δευτερα ,Ελπιζω να τελειωσει ολο αυτο το πραγμα γιατι συχαθηκα με αυτους χαλια εξυπηρετηση εαν οχι απο ολους,σιγουρα απο αρκετους( ασε που δουλευουν και πολλοι ασχετοι στην αναβαθμιση, να σκεφτειται ενας υπαλληλος με λεει παρε 6790 λεει καλυτερη απο την 5870 πραγματικα οτι να ναι )
gio102004 Οκτώβριος 2, 2011 #1179 Οκτώβριος 2, 2011 οταν τους προσλαμβανουν κοιτανε να ειναι ελληνες πολιτες, να εχουν κανει στρατο. τιποτε μα τιποτε αλλο. 800 μικτα δινουν με σπαστο ωραριο, και σαββατο με ενα ρεπο οπως να ναι.τι περιμενεις να ναι οι υπαλληλοι?pc experts?
ΛΑΜΠΡΟΣ Οκτώβριος 2, 2011 #1180 Οκτώβριος 2, 2011 φιλος μου που δουλευει στο πλαισιο,μου λεει υπαρχει πολυ ασχετιλα!!πολυ δεν ξερουν τα βασικα!!και φυσικα ισχυει οτι το καθε καταστημα και ο καθε ένας κανει το δικο του.αντε βγαλε ακρη...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.