Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Καμία παρεξήγηση απολύτως δεν έχεις άδικο.

Το θέμα είναι ότι δεν είναι παράνομο βάσει νόμου να μην αναγράφεται η εγγύηση?

Και όταν πήγα την κάρτα δεν έλεγξαν αν είναι εντός εγγύησης? Και αφού είναι

εκτός εγγύησης δεν θα έπρεπε να μου χρεώσουν και τον έλεγχο? Δεν ξέρω αλλά μου

φάνηκαν πολύ περίεργα όλα αυτά αν και μπορεί να κάνω λάθος.

Παντως επειδη εγω ειχα παλια μια 4870χ2 της gigabyte αυτη συγκεκριμενα

Google Images

και ειχε 3 χρονια εγγυηση απο multirama

τωρα τι να πω ισως η καρτα που εχεις

εχει 3 χρονια εργοστασιακη εγγυηση και 2 χρονια πλαισιου κατι τετοιο μυριζομαι

αλλα με αυτυς που μπλεξαμε αντε να βγαλεις ακρη

Οσο για την δικια μου περιπτωση

Εγω παντως πηγα στο service τωρα μονος μου και τους εξηγησα ομορφα και ωραια την κατασταση και ειπαν πως θα γινει παραγγελια μια 6970

Αντε να δουμε τι θα γινει τελικα η θα πουν παλυ κατι ακυρο!

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Μακάρι έστω να ήταν έτσι. Μου είπαν όμως ότι είναι τελείως εκτός εγγύησης

και ότι θα χρειαστεί να πληρώσω για να την στείλω καθώς και για την επισκευή(τι

είδους επισκευή θα είναι αυτή δεν έχω ιδέα).

Επιπλεόν, κάνοντας μια πρόχειρη αναζήτηση είδα ότι σε κάτι αγγελίες τα παιδιά

λένε ότι η συγκεκριμένη gecube από πλαίσιο έχει 3 χρόνια εγγύηση πλαισίου, αλλά

αυτό δεν αποδεικνύει τίποτα. Τι να πώ φίλε μου... θα πάω να μιλήσω με τον υπεύθυνο

μπας και βγάλω άκρη. Ελπίζω να έχει και το δικό σου θέμα αίσιο τέλος.

Μακάρι έστω να ήταν έτσι. Μου είπαν όμως ότι είναι τελείως εκτός εγγύησης

και ότι θα χρειαστεί να πληρώσω για να την στείλω καθώς και για την επισκευή(τι

είδους επισκευή θα είναι αυτή δεν έχω ιδέα).

Επιπλεόν, κάνοντας μια πρόχειρη αναζήτηση είδα ότι σε κάτι αγγελίες τα παιδιά

λένε ότι η συγκεκριμένη gecube από πλαίσιο έχει 3 χρόνια εγγύηση πλαισίου, αλλά

αυτό δεν αποδεικνύει τίποτα. Τι να πώ φίλε μου... θα πάω να μιλήσω με τον υπεύθυνο

μπας και βγάλω άκρη. Ελπίζω να έχει και το δικό σου θέμα αίσιο τέλος.

Δεν ξερω αν στεκει αλλα γιατι δεν στελνεις email στην ετερια με το serial να ρωτησεις τη εγγυηση διναν στη καρτα αρχικα ?και βλεπεις αναλογα τι θα σου απαντησουν

Δεν ξερω αν στεκει αλλα γιατι δεν στελνεις email στην ετερια με το serial να ρωτησεις τη εγγυηση διναν στη καρτα αρχικα ?και βλεπεις αναλογα τι θα σου απαντησουν

Δεν την έχω την κάρτα στα χέρια μου και δεν περίμενα

ότι θα γίνει κάτι τέτοιο τώρα θα πάω να την πάρω και θα κάνω αυτό

που είπες να δω τι θα μου πουν και αυτοί αν και η GeCube από ότι κατάλαβα

δεν είναι ακριβώς η ίδια εταιρεία που ήταν πριν αλλά πιστεύω θα πάρω υπεύθυνη

απάντηση. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

EDIT:Βλακείες λέω το έχει το serial στο χαρτί που μου έδωσαν από το service.

Θα στείλω mail τώρα.

Ναι φιλε μου ελπιζω και γω να εχει αισιο τελος αυτη η ιστορια

παιδια για οσους ενδαιφερουν εξεληξεις με το τι εγινε

σημερα

Πηγα πλαισιο και δεν ειχε κοπει πιστωτικο και εξηγησα στον υπευθυνο service με ομορφο τροπο την κατασταση

εκενος δεχτηκε οσα του ειπε και εκανε παραγγελια μια 6970 για αντικατασταση ελα που ομως οταν εκανε την παραγγελια, τσουπ τον σταματησαν απο τα κεντρικα

το παιδι που μου εδωσε την καρτα μιλησε με τους υπευθυνους τελικα

και για να βρεθει λυση γιατι πονεσε το κεφαλι μου με ολη αυτην την ιστορια-ταλαιπωρια

συννεοηθηκαμε με το πλαισιο να στειλω στο παιδι την καρτα να μου κανει αυτος αντικατασταση αγνωστο για τι καρτα

ελπιζω την ιδια η κατι καλυτερο

Αυτα παιδια προς το παρων

Το point απο ολη αυτην την ιστορια ειναι να αποφευγουμε ονομαστικες αποδειξεις ωστε να μην τουσ δινουμε πατηματα να μας κανουν τετοια πραγματα και να μας ταλαιπορουν ασκοπα

Αυτα παιδια για την ωρα

Λοιπόν παιδιά υπάρχουν εξελίξεις.

Αρχικά πήγα κατευθείαν στο διευθυντή του καταστήματος

στον οποίο είπα και τι έχει συμβεί. Με κοιτάει με ένα περίεργο ύφος

και μου λέει

-Είστε σίγουρος δώσατε την κάρτα σας είπαν θα σας

την αντικαταστήσουν και μετά σας είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης?

-Ναι ακριβώς έτσι

-Με ποιον μιλήσατε?

-Με το κ.χχχχχχχχχ

Τον παίρνει τηλέφωνο μπροστά μου και το επιβεβαιώνει. Μετά παίρνει

τις αποδείξεις μου πηγαίνει 5 μέτρα παρακάτω και μιλάει κάνα 10 λέπτο

στο τηλέφωνο. Επιστρέφει και μου λέει ότι η αντιπροσωπεία δίνει 2 χρόνια

εγγύηση δεν γίνεται κάτι. Ότι και να του είπα έλεγε συνέχεια το ίδιο. Του ζήτησα

να μου δώσει την απάντηση γραπτώς και μετά πηγαίνω στον τεχνικό(ο οποίος ήταν

αρκετά εξυπηρετικός οφείλω να το πω αυτό).

Με το που με βλέπει με θυμόταν και μου λέει συγγνώμη νόμιζα ότι έχει 3 χρόνια εγγύηση

η κάρτα αλλά μου είπαν από τα κεντρικά ότι είναι 2. Μου δίνει λοιπόν κάρτα και την αναφορά

από τον έλεγχο. Στην αναφορά λοιπόν είδα το εξής ενδιαφέρον:

Αναφορά Προβλημάτων

Δεν έχει Σήμα

Αναφορά Ενεργειών

Έλεγχος Υλικού

Παρατηρήσεις

ΕΞΑΡΤΗΜΑ-ΕΛΕΓΧΟΣ-ΕΠΙΣΚΕΥΗ-ΑΝΤΙΚΑΤ/ΣΗ

ΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΟ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.

Στο τέλος της σελίδας με bold

ΕΓΓΥΗΣΗ: (Σε εγγύηση)

Έχω στείλει και μαιλ στην GeCUBE να δω τι θα μου απαντήσουν και απο κει μπας και βγάλω κάποια άκρη.

Πολύ φοβάμαι μήπως πρόκειται για κάποιο λάθος πλαισίου όσον αφορά τα τρία χρόνια εγγύηση όταν την

πήρα και το ανακάλυψαν τώρα. Ίδωμεν...

Η απόδειξη η αχική πάνω δεν έλεγε πόσα χρόνια σου δίνει εγγύηση το πλαίσιο?

Επίσης γιατί δεν ρωτάς το ίδιο το κατάστημα για το θέμα των bold χαρακτήρων!

Η απόδειξη η αχική πάνω δεν έλεγε πόσα χρόνια σου δίνει εγγύηση το πλαίσιο?

Επίσης γιατί δεν ρωτάς το ίδιο το κατάστημα για το θέμα των bold χαρακτήρων!

Όχι φίλε μου δυστυχώς η αρχική απόδειξη δεν γράφει απολύτως τίποτα για εγγύηση. Περιμένω

και την απάντηση από GeCUBE και μετά θα ξαναπάω για 2ο γύρο όπου θα πω και για τα bold.Σε

ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

Το τροφοδοτικο της υπογραφης, 7 χρονια εγγυηση εκ της Corsair. Στην αποδειξη: 5 χρονια εγγυησης Πλαισιου.

Παλι καλα που η Corsair εχει αψογο τμημα RMA...

Το τροφοδοτικο της υπογραφης, 7 χρονια εγγυηση εκ της Corsair. Στην αποδειξη: 5 χρονια εγγυησης Πλαισιου.

Παλι καλα που η Corsair εχει αψογο τμημα RMA...

Tωρα το δινει με 7 χρονια Corsair CMPSU-750HXEU PSU (750W) - Τροφοδοτικά - plaisio.gr

Νομιζω και τοτε 7 χρονια ελεγε στο site, αλλα εμενα στην αποδειξη 5 γραφει. Τελος παντων, οτι και να γινει δεν προκειται να ασχοληθω με το Πλαισιο, θα το στειλω κατευθειαν στην Corsair.

εγω στο πλαισιο που εχω παει καρτα που εχει χαλασει και την αγορασα απο εδω,και ειχε αλλο ονομα,οταν την παραλαμβανε ο τεχνικος,ελεγα να γραψει το ΔΙΚΟ μου ονομα στον ελεγχο και οχι αυτο της αποδειξης.

ετσι οταν κοπει πιστωτικο,θα μπορεις να το παρεις στο δικο σου ονομα.αλλιως αν ειναι στο δικο του μπορεις να το παρεις μονο την ιδια μερα που το παραλαβες.αν πας αλλη μερα θα σου ζητησουν ταυτοτητα.

Εχοντας παει στο Πλαισιο για ελεγχο καρτας γραφικων ενημερωθηκα σημερα να περασω απο το καταστημα για να μου την αντικαταστησουν εντος της εγγυησης.Ρωτησα τον πωλητη αν μπορω να αντικαταστησω την καρτα γραφικων με καποιο αλλο προιον που θα ηθελα απο την αναβαθμιση και μου απαντησε θετικα λεγοντας μου οτι θα διαλεξω μια καρτα γραφικων και κατοπιν θα κανω επιστροφη διαλεγοντας αυτο που ηθελα στο οριο των χρηματων που μου ειχαν πει.

Ωραια εξυπηρετηση λεω απο μεσα μου....παω λοιπν στο σερβις και μου ζητανε την συσκευασια της καμενης καρτας γραφικων και τους απανταω οτι δεν την εχω μετα απο ενα χρονο(βλακεια μου γτ συνηθως δεν πεταω τπτ). Μου απανταει ο πωλητης οτι δεν γινετε να παρω κατι αλλο πλεον εκτος καινουργιας καρτας γραφικων διοτι θα πρεπει να κρατησουν την συσκευασια της , διοτι δεν τους πηγα την παλια...!!!! Η καμμενη καρτα ειναι 5750 vapor x και μου ειπαν οτι ειναι διαθεσιμη για αντικατασταση αλλα δεν ρωτησα αν ειναι vapor x edition λογω του οτι ειναι πιο ακριβη..υπαρχει περιπτωση πιστωτικου εχει κανεις αντιμετωπισει κατι παρομοιο?

Το περιεργο ειναι οτι μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια μου ειπαν αλλα πραγματα διαφοερετικα απο αυτα που σας γραφω....ελεος με αυτο το πλαισιο το καθε καταστημα κανει οτι θελει ο καθε δ/ντης πωλησεων!

Εχοντας παει στο Πλαισιο για ελεγχο καρτας γραφικων ενημερωθηκα σημερα να περασω απο το καταστημα για να μου την αντικαταστησουν εντος της εγγυησης.Ρωτησα τον πωλητη αν μπορω να αντικαταστησω την καρτα γραφικων με καποιο αλλο προιον που θα ηθελα απο την αναβαθμιση και μου απαντησε θετικα λεγοντας μου οτι θα διαλεξω μια καρτα γραφικων και κατοπιν θα κανω επιστροφη διαλεγοντας αυτο που ηθελα στο οριο των χρηματων που μου ειχαν πει.

Ωραια εξυπηρετηση λεω απο μεσα μου....παω λοιπν στο σερβις και μου ζητανε την συσκευασια της καμενης καρτας γραφικων και τους απανταω οτι δεν την εχω μετα απο ενα χρονο(βλακεια μου γτ συνηθως δεν πεταω τπτ). Μου απανταει ο πωλητης οτι δεν γινετε να παρω κατι αλλο πλεον εκτος καινουργιας καρτας γραφικων διοτι θα πρεπει να κρατησουν την συσκευασια της , διοτι δεν τους πηγα την παλια...!!!! Η καμμενη καρτα ειναι 5750 vapor x και μου ειπαν οτι ειναι διαθεσιμη για αντικατασταση αλλα δεν ρωτησα αν ειναι vapor x edition λογω του οτι ειναι πιο ακριβη..υπαρχει περιπτωση πιστωτικου εχει κανεις αντιμετωπισει κατι παρομοιο?

Το περιεργο ειναι οτι μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια μου ειπαν αλλα πραγματα διαφοερετικα απο αυτα που σας γραφω....ελεος με αυτο το πλαισιο το καθε καταστημα κανει οτι θελει ο καθε δ/ντης πωλησεων!

Εχω κανει θεμα αρκετες φορες με κουτι καρτας γραφικων αγορασα 2 συστηματα ΒΤΟ απο αυτους και μου ζητουσαν κουτι για να μου κανουν αντικατασταση τη καρτα μετα απο καυγα μου δωσαν καρτα κανονικα με το κουτι με ολα αλλη φορα τη πηγα με το κουτι με τα ολα και το σερβις μου οταν την παρεδωσα μου εδωσε πισω το κουτι και εγινε αντικατασταση χωρις να το ζητησουν , αλλη φορα πηγα μια 250 με κουτι κανονικα μου δωσαν 450 στο ιδιο εξωτερικο κουτι αλλα μεσα ηταν τις 450 (διαφορετικο χρωμα μαυρο ηταν το 2ο) εχω καταλαβει οτι ο καθε τεχνικος καθε φορα κανει οτι του γουσταρει αναλογα πως ξυπνησε το πρωι

Αυτο ισχυει που λες φιλε μου πως καθε τεχνικος κανει οτι γουσταρει

για να καταλαβατε στο δικο μου προβλημα σχεδον βρεθηκε λυση

πηγε το παιδι που εχει το ονομα του στην αποδειξη σε υποκαταστημα στην Αθηνα

και του προτειναν αντικατασταση με μια 6870, φυσικα και δεν δεχτηκε καθως ξερει απο υπολογιστες και τους ειπε και τους το απεξειξε με χαρτια πως η 5870 ειναι καλυητερη απο την 6870 και οτι θελει την ιδια για αντικατασταση η μια ιδιων-καλυτερων επιδοσεων οχι χειροτερων

Ενω εδω εμενα θεσ/νικη οταν την πηγα ηθελα να κανουν αντικατασταση με 6970 για αυτο οτι θελει κανει ο καθενας

Ο αλλος προφανως νομιζε επειδη η 6870 ειναι πιο καινουρια θα ναι καλυτερη απο την 5870

Ειπαν θα το κοιταξουν την Δευτερα ,

Ελπιζω να τελειωσει ολο αυτο το πραγμα γιατι συχαθηκα με αυτους χαλια εξυπηρετηση εαν οχι απο ολους,σιγουρα απο αρκετους( ασε που δουλευουν και πολλοι ασχετοι στην αναβαθμιση, να σκεφτειται ενας υπαλληλος με λεει παρε 6790 λεει καλυτερη απο την 5870 πραγματικα οτι να ναι )

οταν τους προσλαμβανουν κοιτανε να ειναι ελληνες πολιτες, να εχουν κανει στρατο. τιποτε μα τιποτε αλλο. 800 μικτα δινουν με σπαστο ωραριο, και σαββατο με ενα ρεπο οπως να ναι.τι περιμενεις να ναι οι υπαλληλοι?pc experts?

φιλος μου που δουλευει στο πλαισιο,μου λεει υπαρχει πολυ ασχετιλα!!πολυ δεν ξερουν τα βασικα!!

και φυσικα ισχυει οτι το καθε καταστημα και ο καθε ένας κανει το δικο του.αντε βγαλε ακρη...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.