Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

ειναι απλη η συνταγη πλεον στο ελλλαδισταν.ζητησε τον υπευθυνο φωνες και απειλες για γραμματεια καταναλωτη...απλο ε?το λιγοτερο απο 2 μερες θα χει λυθει το ζητημα...κανεις η δεν κανεις καταγγελια γραμματεια καταναλωτη.:clap:

Kαι εγω ετσι καταλαβα με τη μητρικη τελικα δεν μου την αλλαζαν μου διναν πιστωτικο μονο και να βαλω διαφορα αν θελω αλλη επιασα τον υπευθυνο και του ειπα οτι συνφωνα με το νομο δικαιουμε προιον ιδιων η καλυτερων προδιαγραφων και αμα παμε σε πιστωτικο θελω τα λεφτα μου πισω γιατι δν υπαρχει σχεδον τιποτα ετοιμοπαραδωτο και θα παρω μητρικη απο αλλο καταστημα και καλα μιλησε με τα κεντρικα και μου ειπε οτι η μονη αντιστοιχη μητρικη με την ud7 ηταν η gigabyte g1 assasin λογο 16 phase cpu power και επειδη δν υπηρχε ουτε στα κεντρικα θα μου κοβαν πιστωτικο σε εκεινη τη τιμη για να παρω οτι θελω η να παραγγειλω την assasin μου κοψαν πιστωτικο 475 ευρω και πηρα την x58 oc η μονη σφραγισμενη που ειχε χωρις αυτοκολητα απο stock (και ειχε και μια ud3 μετα αλλα εκεινη αν και κλειστη το κουτι ηταν λες και παιζαν ποδοσφαιρο μεσα στο καταστημα με αυτο)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Kαι εγω ετσι καταλαβα με τη μητρικη τελικα δεν μου την αλλαζαν μου διναν πιστωτικο μονο και να βαλω διαφορα αν θελω αλλη επιασα τον υπευθυνο και του ειπα οτι συνφωνα με το νομο δικαιουμε προιον ιδιων η καλυτερων προδιαγραφων και αμα παμε σε πιστωτικο θελω τα λεφτα μου πισω γιατι δν υπαρχει σχεδον τιποτα ετοιμοπαραδωτο και θα παρω μητρικη απο αλλο καταστημα και καλα μιλησε με τα κεντρικα και μου ειπε οτι η μονη αντιστοιχη μητρικη με την ud7 ηταν η gigabyte g1 assasin λογο 16 phase cpu power και επειδη δν υπηρχε ουτε στα κεντρικα θα μου κοβαν πιστωτικο σε εκεινη τη τιμη για να παρω οτι θελω η να παραγγειλω την assasin μου κοψαν πιστωτικο 475 ευρω και πηρα την x58 oc η μονη σφραγισμενη που ειχε χωρις αυτοκολητα απο stock (και ειχε και μια ud3 μετα αλλα εκεινη αν και κλειστη το κουτι ηταν λες και παιζαν ποδοσφαιρο μεσα στο καταστημα με αυτο)

αρα και αλλο θετικο του πλαισιου.

εμενα προχθες μου αλλαξαν ενα φλασακι της corsair που ειχε προβλημα μετα απο 9 μηνες αγορας.

Link to comment
Share on other sites

αρα και αλλο θετικο του πλαισιου.

εμενα προχθες μου αλλαξαν ενα φλασακι της corsair που ειχε προβλημα μετα απο 9 μηνες αγορας.

Δεν κατάλαβα ρε παιδιά, πρέπει να τους λέμε και μπραβο όταν κάνουν τα αυτονόητα; Μέσα στην εγγύηση ήταν, ήταν υποχρεωμένοι να το αλλάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα ρε παιδιά, πρέπει να τους λέμε και μπραβο όταν κάνουν τα αυτονόητα; Μέσα στην εγγύηση ήταν, ήταν υποχρεωμένοι να το αλλάξουν.

Αυτοι το κανουν με αλλη λογικη απο τα 10 ατομα πχ που θα φερουν κατι για αντικατασταση οι 2 θα ξερουν τι παιζει με νομους και τι δικαιουντε οι αλλοι που δεν ξερουν τι πατανε δυστηχως

Link to comment
Share on other sites

Αυτοι το κανουν με αλλη λογικη απο τα 10 ατομα πχ που θα φερουν κατι για αντικατασταση οι 2 θα ξερουν τι παιζει με νομους και τι δικαιουντε οι αλλοι που δεν ξερουν τι πατανε δυστηχως

Δεν συμφωνω. Ειναι απο τα λιγα καταστ. Που σεβονται τον πελατη κ την εγγυηση, κατα την γνωμη μου παντα. Για πηγαινε στι e-shop; το multirama τωρα τελευταια βελτιωνεται σε θεματα εγγυησης οπως και το e-shop.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν συμφωνω. Ειναι απο τα λιγα καταστ. Που σεβονται τον πελατη κ την εγγυηση, κατα την γνωμη μου παντα. Για πηγαινε στι e-shop; το multirama τωρα τελευταια βελτιωνεται σε θεματα εγγυησης οπως και το e-shop.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

δεν θα το ελεγα οτι γινετε παντα αυτο (εγω προσωπικα σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ευχαριστημενος ) πηγε ο θειος μου μηχανημα που το εστεισε στο πλαισιο δεν εβαλε χερι κανεις στο μηχανημα αρχικα το ειχε παρει χωρις καρτα γραφικων(amd 955 με μια asus Μητρικη με ενσωματωμενη καρτα - 890 gx - τον παει να του βαλουν καρτα γραφικων τη περνανε παει το περνει παει να τον αναψει τιποτα ξανα πισω το μηχανημα δεν περνω σημα στην οθονη του λενε οτι ειχε προβλημα η μητρικη - ασχετα που πηραν 50 ευρω αν θυμαμε για την εγκατασταση της καρτας γραφικων- και θα γινει αντικατασταση πηγα μαζι του για παραλαβη και του ειχαν βαλει μητρικη με 790 chipset που δεν ειχε ουτε καν τη μιση τιμη τις αρχικης αν δεν το εβλεπα εγω ο θειος μου δεν θα επερνε χαμπαρι οτι τον κλεψαν

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια wake up επιτελους! που το μαθατε οτι οι εταιρειες ειναι καλες? υπαρχει Α.Ε. που ειναι καλη?και ηθικη? απο τη στιγμη που πρωτο μελημα μιας ταιρειας ειναι το κερδος και ισως στο 99,999% ειναι και το τελευταιο...τετοια θα γινονται παντα. ειναι σαν να μου λες οτι οι μαρτυρες υπερασπισης σε μια δικη καταπατησης εργασιακων δικαιωματων ειναι συνηθως ο/οι λογιστες της εταιρεις,,,

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επειδή την πάτησα με το UPS σήμερα, υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνει αντικατάστασή του από το Πλαίσιο μετά το πέρας της εγγύησης;

Το αγόρασα 20/8/2009 και χάλασε σήμερα. Είμαι δηλαδή 8 μέρες εκτός εγγυήσεως...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή την πάτησα με το UPS σήμερα, υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνει αντικατάστασή του από το Πλαίσιο μετά το πέρας της εγγύησης;

Το αγόρασα 20/8/2009 και χάλασε σήμερα. Είμαι δηλαδή 8 μέρες εκτός εγγυήσεως...

Εδω "μαλωνουμε πολλες φορες στο πλαισιο για αντικατασταση εντος εγγυησης λες να σου κανουν εχτος?

Link to comment
Share on other sites

Λιγες μερες πριν πηγα την saphire 5850 xtreme που ειχαμε αγορασει πολλοι απο εδω στα 129 ευρω για service γιατι ειχε χαλασει το ανεμιστηρακι της κ δεν γυρισε καθολου.

Την επομενη μερα με πηραν τηλ κ ηθελαν να μου δωσουν μια 6770 επειδη λεει ειναι πιο καινουριο μοντελο κ εχει κ καλυτερες επιδοσεις.....Εννοειται πως δεν δεχτηκα...Μετα ηθελαν να μου κοψουν πιστωτικο στα 115 ευρω γιατι λεει τοσο την πουλουσαν...Τελικα μετα απο πολυ ωρα κ επειτα που μιλησα με τον διευθυντη του υποκαταστηματος μου εδωσαν 115 ευρω πισω μετρητα αφου τους ειπα οτι θελω ειτε ιδια καρτα η τα λεφτα μου πισω...Ουτε καν τα 129 ευρω που ειχα πληρωσει δεν πηρα πισω....

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια wake up επιτελους! που το μαθατε οτι οι εταιρειες ειναι καλες? υπαρχει Α.Ε. που ειναι καλη?και ηθικη? απο τη στιγμη που πρωτο μελημα μιας ταιρειας ειναι το κερδος και ισως στο 99,999% ειναι και το τελευταιο...τετοια θα γινονται παντα. ειναι σαν να μου λες οτι οι μαρτυρες υπερασπισης σε μια δικη καταπατησης εργασιακων δικαιωματων ειναι συνηθως ο/οι λογιστες της εταιρεις,,,

Εδώ είσαι εντελώς λάθος και εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι...

Υπάρχουν πολλές "ΑΕ" που είναι καλές και ηθικές. Μην βάζουμε όλες τις εταιρίες σε ένα καλάθι. Το ΑΕ είναι φορολογικό καθεστώς και δεν έχει να κάνει με το μέγεθος ή την αξιοπιστία της εταιρίας. Πολύ περισσότερες φορές την έχω πατήσει από συνοικιακά καταστήματα παρά από μεγάλες εταιρίες.

Το Πλαίσιο συγκεκριμένα, ήταν συνοικιακό μαγαζάκι, και ακριβώς επειδή είχε άψογη εξυπηρέτηση, έφτασε να γίνει ο κολοσσός που είναι σήμερα. Αυτή τη στιγμή η εξυπηρέτησή του είναι χειρότερη από ότι ήταν 2-3 χρόνια πριν, αλλά και πάλι είναι σε πολύ καλό επίπεδο, καλλίτερο από την πλειοψηφία των καταστημάτων εκεί έξω.

Επίσης, ΟΛΟΙ έχουν σκοπό το κέρδος, γιατί ζούμε σε καπιταλιστική κοινωνία. Το κέρδος όμως έρχεται από την πελατεία, που αν δεν είναι ευχαριστημένη θα φύγει (λέγε με e-shop). Άρα η καλή και σωστή εξυπηρέτηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κέρδος κι έτσι δε μπορείς να λες ότι μια εταιρία σκέφτεται μόνο αυτό και τίποτα άλλο.

Τέλος, το εμπόριο και οι υπηρεσίες διέπονται από κάποιους νόμους εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ο βασικότερος από αυτούς, και ρώτα όποιον θέλεις που έχει σπουδάσει διοίκηση, είναι ότι ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα. Τα δύο από αυτά να εξυπηρετεί ένας προμηθευτής, είναι αρκετά για να τον επιλέξει έναντι ενός άλλου. Για παράδειγμα, θα αγοράσεις από το μπακάλικο της γειτονιάς, αντί του Σούπερ-Μάρκετ γιατί είναι δίπλα (ευκολία) και γνωρίζεις τον κυρ Μήτσο που σου διαλέγει τις καλές τομάτες (ποιότητα). Πηγαίνεις όμως και στο ΣΜ, γιατί είναι φθηνότερο (τιμή) και τα έχει όλα μαζεμένα (ευκολία).

Για να έχει λοιπόν ένα κατάστημα πελατεία και τόσα πολλά υποκαταστήματα, εκτός από την περίπτωση του "χομπύστα μεγιστάνα" που πετάει λεφτά για να κάνει το κέφι του ενώ η εταιρία μπαίνει μέσα, θα πρέπει να παρέχει τουλάχιστον τα δύο από τα τρία παραπάνω κριτήρια.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πολλοί νομίζουν ότι το πλαίσιο είναι μια τράπεζα που καταθέτουμε τα λεφτά μας και όποτε πάμε κάτι για αλλαγή θα αναβαθμιστούμε ?

Πόσο καιρό είχες τη κάρτα επιστροφή χρημάτων από όσο ξέρω δεν γίνετε μετά από 10-15 μέρες αν κάνω λάθος διορθώστε με

Μην ξεχάσεις να ζητήσεις και τόκους την επόμενη φορά για οσο καιρο είχες τα λεφτά σου σε αυτούς

Link to comment
Share on other sites

Το πλαισιο ειναι καλο καταστημα. Ειμαι πελατης απο το 1991, 14 ετων ημουν τοτε. Για ενα διαστημα το χαλασε λιγο. Πραγματι πριν λιγο καιρο ειχε πολυ μεγαλο θεμα με τις εγγυησεις. Σε εναν φιλο με μια 8800gt του την αλλαξαν μεν αλλα η αποδειξη εγραφε 30 ευρω αντι 220 που την ειχε παρει. Τωρα τελευταια που πηγα κατι εξαρτηματα καμενα, δεν ειχα προβλημα. Μου εδωσαν αμεσως πιστοτικα. Τι να πω, μακαρι να το κρατησουν ετσι.

Link to comment
Share on other sites

4 μηνες ειχα την καρτα....Δλδ επρεπε να δεχτω να παρω την 6770 που ειναι κατα πολυ κατωτερη???Δεν ηθελα τα λεφτα μου πισω,ηθελα μια καρτα ιδιων δυνατοτητων....κ οχι να με κοροιδευουν...Τοσο απλα....

Link to comment
Share on other sites

4 μηνες ειχα την καρτα....Δλδ επρεπε να δεχτω να παρω την 6770 που ειναι κατα πολυ κατωτερη???Δεν ηθελα τα λεφτα μου πισω,ηθελα μια καρτα ιδιων δυνατοτητων....κ οχι να με κοροιδευουν...Τοσο απλα....

Επρεπε να τους το πεις αν δεν μιλησεις μονοι τους κοιταν οτι τους συνφερει περισοτερο για αυτο και πηρες σχετικα ευκολα τα λεφτα πισω η 5850 αν δεν κανω λαθος ειναι καπου αναμεσα σε 6870 και 6950 επρεπε να τους πεις εγω καρτα πηρα θελω κατι με παρομοιοα η καλυτερα χαρακτηριστικα εφοσον δεν ειχαν ιδια για αντικατασταση

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο τους ειπα φιλε μου...Κ μετα μου ειπαν οτι θα την στειλουν πισω στην εταιρια για αντικατασταση κ θα κανει 20 μερες...Κ τους ειπα οτι δεν εχω προβλημα να περιμενω....Αλλα οταν πηρε ο διευθυντης το service τους ειπε αλλα....Λες να με συνεφερε εμενα που πηρα τα λεφτα μου πισω?Με 115 ευρω δεν παιρνω τιποτα κοντα στα ιδια χαρακτηριστικα...Αλλα το εκανα μονο κ μονο επειδη μου λεγαν ψεμματα....

Link to comment
Share on other sites

Αν την ειχες παρει 129 ευρω τοτε επρεπε να σου δωσουν ιδια καρτα η 129 ευρω. Αλλιως πας συνηγορο καταναλωτη ( ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη Αρχή ) και τα πραγματα παιρνουν το δρομο τους.........

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.