Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Τι να σου πουμε?Εγινε ενα λαθος και ξεχασαν να αλλαξουν την τιμη.Πιστευεις οτι ο υπαλληλος εκει με τα 600 ευρω και τις 8 ωρες ορθιος εχει ορεξη να σε εξαπατησει και να στα κλεψει για να πλουτισει και αλλο ο εκαστοτε ηδη εκατομμυριουχος Αρχιπλαισιαρχης?

ηρεμιστε λιγο...

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Δεν το διευκρίνισα πρίν.Μου είπαν ότι έχει 8,5€ και φυσικά τους είπα ότι το ταμπελάκι έλεγε 5,5€.Αντ'αυτού μου λένε ότι ήταν οι παρα δίπλα ψύκτρες εκείνες με 5,5€,και με ρώτησαν φυσικά αν το θέλω.Εγώ δεν μπήκα στην διαδικασία να έρθω σε αντιπαράθεση αν και το βλέμμα μου τα είπε όλα στους υπαλλήλους στο ταμείο(όχι ότι με ενδιέφερε αυτό).Πίστεψε με αν είχα όρεξη θα τους ξέσκιζα,αλλά απο την στιγμή που με χάνουν απο πελάτη γιατί δεν παίζει ούτε απέξω να ξαναπεράσω,δικό τους το κακό.

Σίγουρα θα ήταν μεγαλύτερο το κακό για αυτούς αν το συνέχιζα.Αλλά δείχνω και ανοχή,έτσι που το έχουν καταντήσει το μαγαζάκι.

Δύο Igloo έχουν στο site στα 5,5 και μια Arctic Cooling στα 8,5. Αυτές οι τιμές δεν έχουν αλλάξει από παλιώτερα που τις είχα δει. Αν έγραφε για την Arctic Cooling στο ταμπελάκι 5,5 όφειλαν να στην δώσουν με 5,5 και να το διορθώσουν για τους επόμενους πελάτες.

Δύο Igloo έχουν στο site στα 5,5 και μια Arctic Cooling στα 8,5. Αυτές οι τιμές δεν έχουν αλλάξει από παλιώτερα που τις είχα δει. Αν έγραφε για την Arctic Cooling στο ταμπελάκι 5,5 όφειλαν να στην δώσουν με 5,5 και να το διορθώσουν για τους επόμενους πελάτες.

Ακριβώς,και εγώ τις είχα δεί,και πήγαινα για την Arctic cooling(δεν ήμουν και 100% σίγουρος πάντως ότι θα την βρώ διαθέσιμη)...Μόλις όμως την είδα στα 5,5€ φαντάστηκα ότι απλά δεν είχαν ενημερώσει το site.Όπως και να έχει ίσως θα έπρεπε να το συνεχίσω απλά δεν είχα και την δέουσα όρεξη μιάς και γυρνούσα απο μία κουραστική μέρα στην δουλειά,και έχοντας ώς κριτήριο την παλιά καλή αντιμετώπιση.

Πάντως τώρα αυτό που μου έμεινε είναι η ευγενική κοροιδία που αναγκάζουν τους υπαλλήλους να έχουν.Είναι απλά αηδία μετά απο τόσα περιστατικά.

Παντως παιδια εγω βλεπω οτι το πλαισιο πρεπει να εχει ανεβει σε πωλησεις(παρολα αυτα που εχουν γινει και που αναφερονται στο θεμα) σχετικα με e-shop και τα παρακλαδια του και τα λιπα καταστηματα,καθως υπαρχει διαθεσιμοτητα στα προιοντα τους,και πιστευω οτι πολλοι καταναλωτες το προτιμουν...

έχει βελτιωθεί η κατάσταση πολύ, τα χριστούγενα έδειχνε ότι πάει για λουκέτο.

η αγορά είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση μπορεί να έχουμε άσχημες εξελίξεις σε πολλούς κλάδους και να δούμε μεγάλες αλυσίδες να εξαφανίζονται από τη μια μέρα στην αλλη.....

Δεν είχε βγει ένας εδώ σε ανύποπτη φάση και είχε πει ότι το πλαίσιο κλείνει μέσα στο 11?

Καλα φαινονται μας δουλευουν στο πλαισιο.

παιρνω εγω τα τηλεφωνα για να τους πρηξω μπας και ελεγξουν την καρτα.χθες μου λενε η το βραδυ η σημερα.το μεσημερι μου λενε μεσα στη μερα.παιρνω 7 και κατι μου λενε τωρα κανουν ελεγχο περιμενετε τηλεφωνο.

εν τω μεταξυ στο τελευταιο τηλεφωνημα ακουγοταν απο μεσα να λεει ο αλλος"για την καρτα γραφικων παλι?" και με αφησε να περιμενω,κατι ελεγαν και μετα μου ειπε οπου να ναι...

αν αυριο δεν την εχουν φτιαξει θα παω να την παρω και θα παω στο προισταμενο τους και θα την παω σε αλλο υποκαταστημα τους.μπας και ειναι δυσκολο να την βαλουν σε ενα συστημα να δουν οτι οντως δουλευει στο μαξ ο ανεμιστηρας.3 λεπτα δουλεια...

και κλασσικα δεν εχουν και καθολου κινηση στο καταστημα οποτε το κοβω για εντολη απο πανω...

Δεν θα κάτσω να διαβάσω όλο το thread, είναι πολλές οι 43 σελίδες...

Θυμάμαι πριν 10-12 χρόνια με μαι καμμένη motherboard που μου προσφέρανε πιστωτικό γύρω στα 5€, αυτή ήταν η αξία λέει της μητρικής εκείνη τη στιγμή...Δυστυχώς τότε δεν υπήρχαν τα forums να ανταλλάξεις απόψεις, ούτε καν γνώριζα για την ύπαρξη του ΙΝΚΑ και της ΓΓΚ...

Μακάρι να είχα υπολογιστή από το Πλαίσιο να καίω μητρικές και λοιπά μέρη και να παίρνω καινούριο...

Εαν σας γρατζουνιστεί το PCB motherboards αγορασμένη από πλαίσιο μην κάνετε τον κόπο να την πάτε πίσω, βγαίνει εκτός εγγύησης σύμφωνα με το πλαίσιο.

Πληροφοριακά...

Εαν σας γρατζουνιστεί το PCB motherboards αγορασμένη από πλαίσιο μην κάνετε τον κόπο να την πάτε πίσω, βγαίνει εκτός εγγύησης σύμφωνα με το πλαίσιο.

Πληροφοριακά...

Τι πράγμα και από ποιά εταιρεία δεν βγαίνει εκτός εγγύησης,όταν προκαλέσουμε εμείς εμφανή ζημιά.

Να πω και γω την εμπειρία μου, έτσι για να υπάρχει. Πήγα προχθές από Πλαίσιο Αργυρούπολης να πάρω κάτι και πήρε το μάτι μου έναν Χ25-Μ στη βιτρίνα προσφορά στα 99 ευρώ. Ο πωλητής με διαβεβαίωσε ότι είναι καινούριος και σφραγισμένος και πως είναι τελευταίο κομμάτι στο πλαίσιο γενικά, οπότε τον δίνουν σ'αυτή την τιμή - μου είπε επίσης ότι πουλάνε τρελά οι OCZ, οπότε έπεσε ακόμα περισσότερο ο Intel... Τον αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη, αφού τώρα τελευταία έψαχνα για μεταχειρισμένο σ'αυτά τα λεφτά.

Πριν πάω σπίτι είπα στον κολλητό μου ότι είναι 100% μεταχειρισμένος, το θέμα ήταν απλά το πόσο έχει λειτουργήσει - άλλο 2 μήνες, άλλο 10 μήνες.

Όντως είχα δίκιο, αφού τον έβαλα πάνω και είχε κανονικά εγκατάσταση windows. :magic:

To καλό είναι ότι έχει λειτουργήσει μόνο 2,5 μήνες περίπου και έχει health 100%, οπότε και... τον κράτησα. Στην ουσία πήρα ένα μεταχειρισμένο προϊόν που όντως έψαχνα στην τιμή που έπρεπε (για μεταχειρισμένο), αλλά με εγγύηση από την ημέρα αγοράς. Η αγορά αυτή έγινε σαφώς εν γνώσει μου, δεν είχα καμία αμφιβολία για το τι αγόραζα, απλά αναφέρω τι έγινε για να μη νομίζει κανείς πώς ό,τι πει ο πωλητής είναι ευαγγέλιο. Και για να μην αφήσω αμφιβολίες, να πω ότι διασταυρώθηκε με τον υπεύθυνο στο τμήμα hardware ότι είναι όντως έτσι η τιμή και η κατάσταση του δίσκου (δηλαδή καινούριος και σφραγισμένος με 99€), αφού υπήρξε ένα μπλέξιμο στο ταμείο και περνούσε με λάθος τιμή.

Ξαναλέω, μπορεί να έτυχε να με "βολέψει" το σκηνικό αυτό και να το εκμεταλλεύτηκα, αλλά δεν παύει να είναι λανθασμένη συμπεριφορά προς τον πελάτη. Αν δεν τον έπαιρνα εγώ, πολύ πιθανό να την είχε πατήσει κάποιος άλλος και μετά να έτρεχε να βγάλει άκρη...

Τι πράγμα και από ποιά εταιρεία δεν βγαίνει εκτός εγγύησης,όταν προκαλέσουμε εμείς εμφανή ζημιά.

Ο συγκεκριμένος Η/Υ είχε αγοραστεί και συναρμολογηθεί από το ίδιο το κατάστημα.

τοτε θα εχουν και ταινια εγγυησης στο κουτι απο το καταστημα.Ετσι δε θα εχουν λογους να σου πουνε τπτ.

@ganastasioy : οταν ομως παιρνουμε ενα προιον το οποιο γραφει 45Ε αναγραφομενη τιμη και πας στο ταμειο , το χτυπανε και σου λενε 40Ε γιατι επεσε η τιμη , τοτε δε κανουμε προφανως καταγγελια.Το παιρνουμε και φευγουμε.Δε νομιζω να ειναι σοβαρος λογος να σε χασουν απο πελατες οταν πολυ απλα ο υπαλληλος δε μπορει να ελεγχει τα 1000αδες προιοντα που τυχων αλλαζουν τιμες.

Γιαυτο και στο χτυπανε παντα πριν πας στο ταμειο,Για να σου πουνε τιμη..

Δε ριχνω δικιο (ηταν λαθος του υπαλληλου σιγουρα)αλλα μην ειμαστε τοσο απολυτοι σε κατι τοσο απλα θεματα.

o υπάλληλος δεν έλεγχει τις τιμές. Έρχονται το πρωι με την παραλαβή και επίσης αν είναι κάτι άμεσο έρχεται email ¨ετσι ώστε να γίνει η αλλαγή άμεσα...

αυτο λεω.Ειναι θεμα υπαλληλου να γινουν οι αλλαγες στα καρτελακια.

τοτε θα εχουν και ταινια εγγυησης στο κουτι απο το καταστημα.Ετσι δε θα εχουν λογους να σου πουνε τπτ.

Δεν είναι ότι δεν πίστευαν ότι έγινε εκεί η συναρμολόγηση. Απλά λένε όποιο hardware γρατζουνιστεί δεν το αλλάζουν(ενώ δεν νομίζω πως ισχύει καθώς μου έχουν αλλάξει και άλλα πράγματα).

Πάντως ούτε εγώ θα ξαναψωνίσω από το συγκεκριμένο κατάστημα, ενώ είχα σκοπό της επόμενης γενιάς cpu/mobo κτλ

να τα αγοράσω από εκεί.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.