Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Μάλλον αυτό που εννοεί ο dpolal είναι ότι νομικά είσαι καλυμμένος αλλά ηθικά δεν είσαι σωστός.

Νομίζω και ηθικά μια χαρά καλυμμένος είναι. Η εγγύηση δεν σε υποχρεώνει μόλις διαπιστώσεις κάποιο πρόβλημα να επιστρέψεις το προϊόν επιτόπου. Δεν σε υποχρεώνει να μείνεις χωρίς Η/Υ όταν διαπιστώσεις το πρόβλημα. Σου δίνει απλά την δυνατότητα να αλλάξεις το προβληματικό προϊόν με άλλο ίδιο εντός του χρονικού ορίου που αυτή καθορίζει. Όταν επιστρέφεις το προϊόν άλλωστε αναμένεις να πάρεις το ίδιο. Αν το κατάστημα αποφασίσει να μην σου δώσει το ίδιο προϊόν, αλλά κάτι διαφορετικό κάτι καλύτερο, είναι θέμα του καταστήματος. Στην τελική δεν έκανε ο ίδιος ζημιά στην κάρτα. Είναι άλλο θέμα οι ιστορίες με τυπάκους που καίγανε το hardware τους ένα μήνα πριν λήξει η εγγύηση.

Ελεος ρε παιδια με αυτον τον φορμαλισμο.Δικαιωμα του καθενος να κανει το RMA στον ενα χρονο 364 μερες και 22 ωρες ,στο ενα λεπτο η ποτε αν γουσταρει.Αυτη η γραφειοκρατια και η προσκολληση στους τυπους μας εχει καταστρεψει στην ελλαδα.

Αμα σε καρτα γραφικων εχει κολλησει ο ανεμιστηρας στο φουλ θεωρειται ελαττωμα και μπορει να παει για ρμα?γιατι σε ενα φιλο μολις το ανοιγει και συνεχεια του δουλευει στο μαξ και κανει σαν αεροπλανο :p

Ναι, είναι ελάττωμα, με την προϋπόθεση ότι δεν είναι φούρνος το pc του γενικότερα, οπότε σε φυσιολογικό περιβάλλον δε θα το κάνει. Από την άλλη, μπορεί να διορθώνεται με ένα απλό ΒΙΟS update.

Στο cosmos s που του το εχω γεμισει ανεμιστηρες δεν νομιζω να εχει προβλημα θερμοκρασιας :p

και δεν του το εκανε ανεκαθεν τωρα το ξεκινησε σε καρτα γραφικων 1,5 χρονου.

Αμα σε καρτα γραφικων εχει κολλησει ο ανεμιστηρας στο φουλ θεωρειται ελαττωμα και μπορει να παει για ρμα?γιατι σε ενα φιλο μολις το ανοιγει και συνεχεια του δουλευει στο μαξ και κανει σαν αεροπλανο :p

αμα ειναι ατι 4χχ0 και βαριεσαι να τρεχεις για rma δοκιμαζεις μια αυτο ->Tutorial on how to use RBE (Radeon BIOS Editor) | techPowerUp

προτελευταια παραγραφος..

Εναλλακτικα ψαχνεις για bios update απο την μαμα εταιρια.

4850 ειναι.τωρα δεν θα του την κανω εγω την ιστορια.ασε που δεν εχω μπλεξει με bios update ποτε.του λεω να την παει και οτι γινει...

Εγω τελευταια διαπιστωνω οτι στο Πλαισιο, εχουν δοσει το ελευθερο στους τεχνικους να ικανοποιουν τον πελατη οσο γινεται, αλλα φροντιζουν απο τα κεντρικα (με τη διαχειρηση των κωδικων προιοντων και των τιμων στο συστημα) να περιοριζουν τις οποιες ζημιες.

Ετσι, καπου κερδιζεις καπου χανεις...

Παραδειγμα, μου χαλασε δισκος 320gb 2ετιας και μου δοσανε 500αρη φρεσκο χωρις να πληρωσω τιποτα...αλλα τιμη συστηματος ......................16 ευρω!

Δηλαδη η αντικατασταση ηταν σωστη και με το παραπανω, γαλαντομα μπορω να πω κιολας lol, αλλα αν για Χ λογους δε μου εκανε ο νεος δισκος και ηθελα να τον αλλαξω με κατι αλλο, θα πιστονομουνα 16 ολοκληρα ευρω!

Σε περιπτωση αντικαταστασης της 4870(δεν ηταν 4850 τελικα) τι δεχεται?

4870 αν εχουν

απο 5ΧΧΧ 5850 και πανω

απο 6ΧΧΧ 6850 και πανω?

σωστα ειναι?

Σαν επιδόσεις είναι ανάμεσα σε 5770 και 5830.

Μάλλον περισσότερο κοντἀ σε 5770 και σε κάποια παιχνίδια η 5770 είναι γρηγορότερη.

Aς πω και το δικο μου Story.. για να μην γράφονται μονο "απαράδεκτες" συμπεριφορες.

Την Τριτη βρέθηκα Λαρισα για μια δουλεια.Έτυχε η δουλεια να ειναι κοντα στο πλαισιο..οπου και πηγα για μια βολτα.

Σκέφτηκα να ρωτησω στο Service για την αντικατάσταση της (ελαττωματικής λογω P67) μητρικης που ειχα αγορασει τελος Ιανουαριου. Εξηγω στον τεχνικο..φαινόταν ενήμερος για την κατασταση..μου ειπε οτι δεν υπαρχει το νεο Revision στο καταστημα και θα πρεπει να παραγγειλει ή τελοσπαντων να βρει μια B3.

Σημερα το μεσημέρι ελαβα τηλεφωνημα οτι μπορω να παω να παραλλαβω το νεο rev..το Σαββατο επιστρέφοντας την παλια.

:T:

τι κανεις GV? το thread ειναι μόνο για κράξιμο. Δεν έχει κανένα καλό το Πλαίσιο :hehe:

τι κανεις GV? το thread ειναι μόνο για κράξιμο. Δεν έχει κανένα καλό το Πλαίσιο :hehe:

λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

:clap: επεσα κατω λεμε....

Ας πώ την δική μου ιστορία που μέχρι στιγμής δεν είχα παράπονο απο το Πλαίσιο,αλλά αναμενόμενο είναι κάποια στιγμή να συμβεί στον καθένα.Αυτό που συνέβει ήταν απλά βούτυρο στο ψωμί μου για να συνεχίζω να μην ενισχύω τα μεγάλα καταστήματα.

Είχα χθές το απόγευμα ένα πρόβλημα στην δουλειά,έσπασε καθώς αφαίρεσα την μαμίσια ψύκτρα(s775) τα δοντάκια σε 2 σημεία,και μιάς και ήταν σε άσχημη κατάσταση γενικοτερα η ψύκτρα,είπα να την αλλάξω,όχι για κάτι ακριβό μία φθηνή aftermarket.

Πήγα λοιπόν στο Πλαίσιο Περιστερίου,μιάς και απο εκεί έχω τις καλύτερες εντυπώσεις και έχω σκάσει καλά λεφτά σε αγορές γενικότερα.Ανέβηκα στον 3ο όροφο και ήταν μόλις 1 άτομο(ο οποίος παρεπιπτόντως του πουλήσαν μνήμη ακριβότερη και καλύτερη σε τιμή χαμηλότερη μιάς και είχαν κάνει πατάτα οι πωλητές,και γύρισε να την επιστρέψει:p) και το εξυπηρετούσε ο μοναδικός πωλητής...Αφού περίμενα 20 λεπτά για να γίνει η διαδικασία της αλλαγής,αναρωτιέμαι αν είναι στάνταρ αυτός ο χρόνος για αλλαγή,μου φαίνεται στην εφορία θα περίμενα λιγότερο...:p Είχα σταμπάρει στο ράφι μία ψύκτρα που ήταν οικονομική 5.5€ και ακριβώς όπως την ήθελα,παρόμοια με την μαμίσια και ούτε πολλά πολλα...Ο πωλητής φυσικό είναι μου έδειχνε τις ακριβότερες...και του λέω έχω ήδη αποφασίσει,θα πάρω εκείνη που κάνει 5.5€,μου λέει πάς με αυτή στο ταμείο....Και μόλις πάω στο ταμείο,λόγω πληθωρισμού πιθανότατα(αν το λέω σωστά),η ψύκτρα κόστιζε 8.5€ :fist:...Εκεί τα πήρα λίγο έστω και αν ήμουν συνέχεια ψύχραιμος και δεν την παράτησα να φύγω,αλλά την αγόρασα παρόλο που η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη...Δεν ήταν η διαφορά των 3 ευρώ μόνο,αλλά ότι καθόλη την παρουσία μέσα στον χώρο σου μιλάγαν όλοι λες και ήσουν ο πρέσβης της Αμερικής,και σε συνδυασμό με αυτά τα παιδαριώδη(ηθελημένα) λάθη στην τιμή της ταμπέλας και στην τιμή στο ταμείο,σε προκαλούν να τους βαρέσεις...Γνωρίζω ότι μπορούσα να κάνω καταγγελία κτλπ,αλλά δεν ήταν τα 3€ αν ήταν παραπάνω,θα τους έπερνε και θα τους σήκωνε βέβαια,αλλά ότι σε αντιμετωπίζουν με ένα χαζοχαρούμενο στυλάκι και σου πουλάνε και ψέμα και καλά λυπούμαστε και ιστορίες...

Κακώς δεν είπες τίποτα. Μια φράση μόνο να έλεγες, "στο ράφι λέει 5,5 €". Ούτε φωνές, ούτε τίποτα.

Όπως λέει ο astrolabos. Η τιμή στο ράφι είναι και αυτή που ισχύει. Αν δεν μίλησες καθόλου κακώς δεν μίλησες. Μπορεί να σου λέγανε και ευχαριστώ που τους ενημέρωσες σχετικά.

Στο Κωτσοβολο που δουλευα μας ερχοντουσαν αλλαγες τιμων το απογευμα, μεχρι να αλλαξουμε τα καρτελακια πολλες φορες καποιος ζητουσε ενα προιον που η τιμη του ειχε αλλαξει αλλα το καρτελακι ειχε την παλια. Το συστημα λοιπον δεν μας αφηνε να κοψουμε χαμηλοτερη τιμη. Σε αυτη την περιπτωση δεν ξερω τι ισχυει, αλλα πολλες φορες υπηρχαν ατομα που τυχαινε να αγορασουν προιον με χαμηλοτερη τιμη απο το καρτελακι και εκει σαφως δεν ελεγαν τπτ.

Από τη στιγμή που υπάρχει αναγραφόμενη τιμή, δε με ενδιαφέρει τι λέει το σύστημα. Θα αγοράσω στην αναγραφόμενη, ή θα κάνω καταγγελία. Κι επειδή πάντα βρίσκεις το δίκιο σου αν θέλεις να το κυνηγήσεις, για αυτό και τα μεγάλα Super Markets, έχουν βάλει ηλεκτρονικές αναγραφόμενες τιμές, για να μη μπορείς να αποδείξεις εύκολα τι έγραφε το καρτελάκι όταν το πήρες από το ράφι.

Και παίζουν και πολύ τσουχτερά πρόστιμα για αυτό το λόγο και έλεγχοι από το υπουργείο

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.