Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Για τα turbo-x που λέτε, ενός φίλου του σήκωσαν το σπίτι, μαζί με ένα σωρό ηλεκτρικές-ηλεκτρονικές συσκευές, φωτογραφικές κλπ, του έκλεψαν και το turbo-x laptop... Από την αστυνομία βέβαια του ζήτησαν σειριακούς αριθμούς από όλα τα πράγματα τα οποία είχαν κάποιο σειριακό... Πράγματι, με τις αποδείξεις πήγε στα καταστήματα από τα οποία είχε πάρει τις συσκευές και από τις αποδείξεις και το σύστημά τους έβρισκαν τους σειριακούς (όχι την ίδια μέρα) και τον έπαιρναν τηλέφωνο να του τα δώσουν... Πάει λοιπόν και στο πλαίσιο για το laptop... Αμ δε, όχι μόνο δεν είχαν σειριακούς, αλλά φάνηκε ότι επικρατούσε και μπάχαλο στην αποθήκη τους... Εν τω μεταξύ, δεν επιτρέπεται σε εταιρία που έχει ISO 900x να επικρατεί τέτοια κατάσταση στην αποθήκη της και να μην έχει σειριακούς από τα προϊόντα της... Επίσης το θέμα είναι ακόμα μεγαλύτερο, γιατί όχι μόνο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις του ISO, αλλά με κάποιο τρόπο φαίνεται ότι κάθε χρόνο ανανεώνει την πιστοποίησή του... Για παράδειγμα, σε ποιον από εσας έχει δοθεί χαρτί παραπόνων το οποίο το έχει συμπληρώσει του έχουν δώσει αριθμό πρωτοκόλλου και έχει παρακολουθήσει την έκβαση του συμβάντος... το τελευταίο να το έχετε υπόψη σας, ότι έχετε δικαίωμα να το ζητήσετε και να παρακολουθήσετε την έκβαση...

Πάντως το περιστατικό του leoangel (υποθέτοντας ότι έγιναν έτσι τα πράγματα και με την ψυχραιμία που έδειξε), είναι επιεικώς απαράδεκτο... έλεος...

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
σου διαφεύγει κάτι. όλα αυτά τα χρόνια το πλαίσιο πούλαγε όλες τις μεν όλες τις μάρκες αλλά το εξουσιοδοτημένο σέρβις εταιρειών πλην των Turbo-X δεν είναι και πολυς καιρός που το έχει. Επομένως τι περιμένεις;

Εσυ δηλαδη τι συμπερασμα βγαζεις???

Εγω δεν ξερω αν χαλανε καταρυπας τα turbo-x οπως ειπε ο spyvelm αλλα ειμαι σιγουρος οτι τα ποσοστα των βλαβων τους θα ειναι σιγουρα πολυ μεγαλυτερα απο τα brand-name laptops.Αν ενα laptop ειναι clevo ή topstar η και εγω δεν ξερω τι αλλη κινεζια μπορει να ειναι λογικο ειναι να χαλαει και πιο ευκολα γιατι τα parts του θα ειναι noname.

Τωρα αν εσενα σου βγηκε καλο το laptop παρε και αλλο.Εγω παραθετω προσωπικη εμπειρια και προσπαθω να βοηθησω τον κοσμο απο το να αγοραζει turbo-x.Στην τελικη δεν εχω κανενα συμφερον.Ο καθενας ειναι υπευθυνος στο να αγορασει οτι θελει.

Στο θέμα με τα Turbo-X νομίζω ότι όσοι παραπονιούνται λογικά μιλάνε για laptop. Στο desktop τα εξαρτήματα είναι ίδια με αυτά που θα έπαιρνε κάποιος ξεχωριστά για να φτιάξει το δικό του PC.

Όσον αφορά τα Turbo-X laptops λοιπόν αλλά και άλλες συσκευές (πχ κάμερες) όπου πρόκειται για rebranded προϊόντα μέχρι πρότινος που το after sales service του ΠΛΑΙΣΙΟ ήταν υποδειγματικό, κανείς δεν είχε παράπονο. Δεν είναι ότι πλέον άρχισαν να χαλάνε πιο εύκολα ή η ποιότητα τους είναι χάλια, απλά δεν υποστηρίζονται καθόλου και γιαυτό έχουμε περιπτώσεις όπως του leoangel.

Παρόλα αυτά, το να βγάζεις συμπέρασμα από αυτό ότι τα προϊόντα αυτά είναι προβληματικά από τη φύση τους είναι το λιγότερο, λάθος...

Στην τελική όλοι ξέρουμε ότι μέχρι και οι πέτρες στην κάτω μεριά γράφουν "Made in China" :p

Αυτό με το χαρτί παραπόνων που πρότεινε ο Jaco νομίζω θα το εφαρμόσω την επόμενη φορά που θα έχω πρόβλημα. Θέλω να δω την αντίδραση τους όταν θα τους ρωτήσω που είναι ο αριθμός πρωτοκόλλου για το χαρτί παραπόνων που μόλις θα έχω συμπληρώσει...

Μπορεί επίσης να ρωτήσεις πιο είναι το "certification body" που έχει δώσει το ISO και να κάνεις παράπονα και εκεί... το certification body, είναι ουσιαστικά μια εταιρία η οποία έχει άδεια από τον οργανισμό του ISO και μπορεί να πιστοποιεί τις εταιρίες...

Αυτό με το ISO ισχύει για όλες τις εταιρίες (που έχουν πιστοποίηση ISO) και μάλιστα το χαρτί παραπόνων θα πρέπει να είναι εμφανές και προσβάσιμο στους πελάτες... Συνήθως οι περισσότερες εταιρίες στο κλείσιμο τις χρονιάς τα συμπληρώνουν μόνες τους, γιατί η κανονική διαδικασία κατά ISO προβλέπει συγκεκριμένα στάδια για την προώθηση και επίλυση των παραπόνων... Δηλαδή θα πρέπει να αναγράφονται και το παράπονο, αλλά και τι έγινε και ποιοι εμπλέκονται για την λύση του προβλήματος... Τέλος αν δεν βγει άκρη, υπάρχει και τρόπος να κατατεθεί παράπονο απ' ευθείας στον οργανισμό του ISO, οπότε εκεί εμπλέκεται και το certification body, αν δεν έχει κάνει καλά την δουλειά του... Σαν διαδικασία μπορεί να χρειαστεί χρόνο, αλλά σίγουρα θα δικαιωθείτε, εφόσον έχετε δίκιο...

καλα ολοκληρες ιστοριες, ατελειωτες σελιδες, καταποντισμοι καταστηματων και ενας δεν εχει το αρθρο ευκαιρο?

καλα κανεις?

Τσακονα αρχηγε μπορεις σε παρακαλω πολυ να μου στειλεις τα link περι εγγυησεων κ επιστροφων?

Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Άρθρο 535

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή.

2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση.

3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας.

4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

σε ευχαριστω Γιωργο, ειχε αναρτηθει εδω῞? αν ναι σε ευχαριστω που το επισημανες.

το 535 που καταληγει τελικα? αν δεν τι?

Μπορεί επίσης να ρωτήσεις πιο είναι το "certification body" που έχει δώσει το ISO και να κάνεις παράπονα και εκεί... το certification body, είναι ουσιαστικά μια εταιρία η οποία έχει άδεια από τον οργανισμό του ISO και μπορεί να πιστοποιεί τις εταιρίες...

χα-χα! Σε μία από τις εταιρείες που δούλευα στην Ελλάδα ανανεώναμε το ISO δια μέσω της πλαγίου μεθόδου. Ερχόντουσαν για έλεγχο, πίνανε καφέ και ο ένας έφευγε με τα λεφτά στη τσέπη κι ο άλλος με ISO.. ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΡΕΕΕΕΕ!

http://www.skywalker.gr/showAdvert.aspx?advertID=35807

Κύρια αρμοδιότητα είναι η διαχείριση και το integration του Πλαισίου στα social media (facebook, twitter, youtube, foursquare, hi5, social media tools κλπ.), η παρακολούθηση των forums/blogs (τεχνολογικά και όχι μόνο) και η αξιολόγηση της παρουσίας της εταιρείας σε αυτά.

:p

Εστειλα εμαιλ αλλα δεν ξέρω αν θα δεχτούν να μου δώσουν αυτοκίνητο, 3000 καθαρα το μήνα και την δυνατότητα να εργάζομαι από το σπίτι.

43960d1300701600-plaisio-kai-aparadekti-symperifora-pros-pelates-lol.jpg

Η αλήθεια είναι ότι ποιο πολύ ήθελα να δω πως θα συμπεριφερθούν παρά με έκαιγε η εν λόγω ψήκτρα. Άλλωστε δε έχω 775 και θα μου ήταν χρήσιμη μόνο αν μου έπεφτε κάποιος 775 bulk επεξεργαστής στα χέρια.

Ψήκτρα λοιπόν για 775 που την παρήγγειλα 4 φορές τις τελευταίες μέρες, μιας και την βγάζανε και την βάζανε συνεχώς online, δεν την είχαν τελικώς διαθέσιμη. Κάθισα να δω αν θα αποφασίσουν να μου δώσουν μια άλλη ψήκτρα στα 1.89 ευρώ ώστε να σώσουν την αξιοπρέπεια του μαγαζιού στα μάτια ενός τακτικού πελάτη. Επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για 4 παραγγελίες σε διάστημα 3 ημερών όχι μία παραγγελία. Μίλησα 10 λεπτά με τον υπάλληλο, αλλά είναι προφανές ότι η αξιοπρέπεια του πλαισίου δεν πιάνει μία μπροστά στην χασούρα 2-3 ευρώ από την πώληση μιας ψήκτρας των 5.50 ευρώ (έστω και 1156 socket μιας και δεν είχαν στα 5.50 ευρώ 775) στα 1.89 ευρώ. Δεν λέω, στο τέλος με ρώτησε αν θέλω να μιλήσω και στον υπεύθυνο, αλλά εντάξει, δεν θα παρακαλέσω κιόλας για κάτι των 2 ευρώ, πόσο μάλλον όταν είναι και δικό τους λάθος.

Αυτά από την.... "μεγαλύτερη" και καλά αλυσίδα πληροφορικής στην Ελλάδα. :tomato:

Αλλά το Saturn το λέει ξεκάθαρα. Η τσιγκουνιά είναι μαγκιά :slap:

Υ.Γ. Χέστ_κ@ προφανώς για την ψήκτρα, απλά ήθελα να δω πως θα συμπεριφερθούν. :p

post-188-1416075097,7264_thumb.jpg

Για τα turbo-x που λέτε, ενός φίλου του σήκωσαν το σπίτι, μαζί με ένα σωρό ηλεκτρικές-ηλεκτρονικές συσκευές, φωτογραφικές κλπ, του έκλεψαν και το turbo-x laptop... Από την αστυνομία βέβαια του ζήτησαν σειριακούς αριθμούς από όλα τα πράγματα τα οποία είχαν κάποιο σειριακό... Πράγματι, με τις αποδείξεις πήγε στα καταστήματα από τα οποία είχε πάρει τις συσκευές και από τις αποδείξεις και το σύστημά τους έβρισκαν τους σειριακούς (όχι την ίδια μέρα) και τον έπαιρναν τηλέφωνο να του τα δώσουν... Πάει λοιπόν και στο πλαίσιο για το laptop... Αμ δε, όχι μόνο δεν είχαν σειριακούς, αλλά φάνηκε ότι επικρατούσε και μπάχαλο στην αποθήκη τους... Εν τω μεταξύ, δεν επιτρέπεται σε εταιρία που έχει ISO 900x να επικρατεί τέτοια κατάσταση στην αποθήκη της και να μην έχει σειριακούς από τα προϊόντα της... Επίσης το θέμα είναι ακόμα μεγαλύτερο, γιατί όχι μόνο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις του ISO, αλλά με κάποιο τρόπο φαίνεται ότι κάθε χρόνο ανανεώνει την πιστοποίησή του... Για παράδειγμα, σε ποιον από εσας έχει δοθεί χαρτί παραπόνων το οποίο το έχει συμπληρώσει του έχουν δώσει αριθμό πρωτοκόλλου και έχει παρακολουθήσει την έκβαση του συμβάντος... το τελευταίο να το έχετε υπόψη σας, ότι έχετε δικαίωμα να το ζητήσετε και να παρακολουθήσετε την έκβαση...

Πάντως το περιστατικό του leoangel (υποθέτοντας ότι έγιναν έτσι τα πράγματα και με την ψυχραιμία που έδειξε), είναι επιεικώς απαράδεκτο... έλεος...

Δώρο για τη γιορτή μου το 2008: Πληκτρολόγιο Microsoft αγορασμένο από πλαίσιο. Αλλαγή σε δίσκο WD MyPassportElite (5 χρόνια εγγύηση). Δυστυχώς ο δίσκος την προηγούμενη εβδομάδα έβγαλε bad sectors. Πάω στο plaisio χωρίς την απόδειξη ελπίζοντας ότι θα βγάλω άκρη από τον σειριακό αριθμό. Καμία τύχη. Η απάντηση του τύπου στο σέρβις είναι ότι αγοράζουν σε ποσότητες και δεν γνωρίζουν τους σειριακούς που παραλαμβάνουν (!) Ψάχνουμε με βάση το ονοματεπώνυμο της αγοράς και τελικά βρίσκουμε το πληκτρολόγιο και όχι την αλλαγή του σε σκληρό δίσκο. Nice. Αποτέλεσμα; Το έστειλα μόνος μου στη Γερμανία για RMA. Καλή φάση...

Λοιπόν φίλοι συνφορουμίτες. Ακούστε την περιπέτεια μου και πείτε μου τι μπορώ να κάνω. Τον Φεβρουάριο αγόρασα από το πλαίσιο μια κάρτα γραφικών Gigabyte 5670 1gb OC. Η κάρτα ήταν συσκευασία bulk και την πήρα 70 ευρώ. Ευκαιρία θα μου πείτε. Παίρνοντας την κάρτα κατεβαίνω στο ταμείο να πληρώσω. Εκεί ήταν μια πολύ ευγενική κυρία την οποία ρώτησα τι εγγύηση έχει η κάρτα και μου λέει <<Έχει <strong>τρία </strong> χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας, σε περίπτωση βλάβης μας την φέρνετε και αν δεν επισκευάζεται την αντικαθιστούμε με καινούργια.>> Τις λέω << Σίγουρα?>> και μου απαντάει <<Φυσικά! Να, το γράφει και κάτω στην απόδειξη με μεγάλα γράμματα.>> Χαρούμενος εγώ, παίρνω την καρτούλα μου και φεύγω. Να σημειώσω εδώ, πως η αγορά έγινε από κατάστημα της Θεσσαλονίκης και εγώ είμαι κάτοικος Τρικάλων. Έτσι από την αγορά μέχρι την εγκατάσταση μεσολάβησε ένα διάστημα 10 ημερών μέχρι να την δοκιμάσω. Από την πρώτη φορά που την χρησιμοποίησα η κάρτα μου έκανε πρόβλημα στο ΒΙΟS και έπρεπε να το κάνω κάθε φορά reset για να ξεκινήσει ο υπολογιστής. Έτσι την αφαίρεσα, έβαλα πίσω την παλιά μου 3650 και περίμενα πότε θα ξανανέβαινα Θεσσαλονίκη να την πάω στο κατάστημα που την αγόρασα. Σήμερα 21/3 επισκεύτηκα το εν λόγω κατάστημα και παρέδωσα την κάρτα στο σερβις στις 9:57. Σε μια ώρα δέχομαι τηλεφωνο που μου λέει πως όντως υπάρχει πρόβλημα με την κάρτα. Ο γρήγορος τρόπος απόκρισης ήταν και το μοναδικό θετικό από την όλη ιστορία. Μου λέει ο κύριος πως επειδή δεν υπάρχει παρόμοια κάρτα εκεί της ίδιας εταιρίας, το μόνο που έχει εύκαιρο είναι μια άλλη υλοποίηση με τα ίδια χαρακτηριστικά. Ωραία λεώ θα την πάρω. Καλώς μου λέει είναι άλλα <strong>39 ευρώ</strong> Από δω και πέρα καταλαβαίνετε τι έχει γίνει. Καλά λέω έρχομαι από εκεί. Πάω στο κατάστημα και του εξηγώ από την αρχή πως είμαι σχετικός με το αντικείμενο και πως τυχών αντικατάσταση με υποδεέστερο προΙόν is out of question. Προσπάθησε, έκανε την κίνηση δλδ, να μου πασάρει μια 5570 αλλά του το έκοψα. Του λέω 5670 ή τα λεφτά μου πίσω. Απαντά πως λεφτά δεν μπορώ να πάρω πίσω και πως το προιόν ήταν bulk γι'αυτό έχει και τόσο χαμηλή τιμή. Του λέω δωσ'μου την 5670 που έχεις και κράτα το κουτί. Από την στιγμή που επιλέξατε να βγάλετε προς πώληση ένα προιόν αυτό πρέπει να λειτουργεί σωστά αλλιώς μην το βγάζετε καθολού. Έτσι παγιδεύετε τον πελάτη. Μου είπε πως θα έψαχνε σήμερα στα κεντρικά αν υπήρχε άλλη κάρτα ίδια να μου δώσει και θα με πάρει αύριο τηλ να δούμε τι θα γίνει. Εγώ με υποδεέστερη κάρτα δεν συμβιβάζομαι. 5670 πλήρωσα 5670 θα πάρω. Αν ήταν ελαττωματική να μην την πούλαγαν. Επίσης ούτε πιστωτικό θέλω. Προτιμώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω και να αγοράσω μια μεταχειρισμένη 4870 που έχει βρωμίσει ο τρόπος. Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να διεκδικίσω τα χρήματά μου;

Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να διεκδικίσω τα χρήματά μου;

Μα φυσικά...

Πήγαινε να ζήσεις σε μια άλλη χώρα της Ευρώπης...

αν ζητήσεις τα χρήματά σου επίμονα θα στα δώσει. μίλα με υπεύθυνο καταστήματος και πάρε και ένα τηλ την εξυπηρέτηση πελατών στα κεντρικά.

αυτό που κάνουν με τα Bulk είναι απίστευτη αλητεία εδώ πήγαν να δώσουν gtx 275 από το στοκ house σαν αντικατάσταση σε 275 bulk που χάλασε!

τελικά πηρα τα χρήματα μου πίσω μετρητα...

Μα φυσικά...

Πήγαινε να ζήσεις σε μια άλλη χώρα της Ευρώπης...

Eυχαριστώ. Με βοήθησες πολύ. Αυτό θα κάνω. Τρέχω κιόλας.

Ζητα τα χρηματα πισω και επεμενε και ζητα και υπευθυνο.αυτα αν δεν σου δωσουν αλλη 5670.αν σου τα μασαει και ο υπευθυνος τοτε βαλε φωνες και πες για ινκα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.