Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Και άλλοι μπορεί να ξέρουν από νόμους.Αν κάποιο ποστ μπορεί να βλάψει το forum μπορεί να μπει στους όρους χρήσης του.Αν κάποιο ποστ μπορεί να βλάψει αυτόν που το έγραψε μπορεί να ειδοποιηθεί και ο ίδιος να πράξει αναλόγως.Εσύ μπορεί να θέλεις "προστάτες" λόγω άγνοιας και ο λίγος "φασισμός", που αν αντιληφθείς τι λέξεις χρησιμοποίησες θα ντραπείς,να σου φαίνεται οκ αλλά σε άλλους όχι.

Τέλος πάντων εδώ δεν είναι thread για να το συζητήσουμε αυτό και πάλι ζητάω συγγνώμη για το off topic.Από εμένα τελείωσε το θέμα.

Το "λίγος "φασισμός"" το χρησιμοποίησα διότι είναι κλασική φράση που χρησιμοποιούν χρήστες που θεωρούν ότι αδικήθηκαν σε κάποιο forum. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να ντρέπομαι διότι είπα την άποψή μου. Δεν θα σχολιάσω πως λέγεται αυτό. :clap:

Υπογραφή

Εγώ ο έχον άγνοια

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Το "λίγος "φασισμός"" το χρησιμοποίησα διότι είναι κλασική φράση που χρησιμοποιούν χρήστες που θεωρούν ότι αδικήθηκαν σε κάποιο forum. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να ντρέπομαι διότι είπα την άποψή μου. Δεν θα σχολιάσω πως λέγεται αυτό. :clap:

Υπογραφή

Εγώ ο έχον άγνοια

μακαρι να ήταν λίγος φασισμός... αμα φτάσαμε σε σημείο να μην μπορούμε να μιλήσουμε ελεύθερα και να θέλουμε λίγο φασισμό για να μας προσέχει καλύτερα να μην ξαναγράψουμε τίποτα... εσύ λες καλύτερα λιγος φασισμός και να είμαστε καλλυμένοι... εγώ λέω καλύτερα να μας κυνηγάνε (χωρίς λόγο) παρά να φοβόμαστε να μιλήσουμε για το πλαίσιο και την κάθε ****εταιρία που μας κοροιδεύει καθημερινά...

Ρε παιδιά διαβάσατε τι είχε γράψει ;

Αν οχι, καλό θα ήταν να μη γενικεύετε.

Άλλο κάνω παράπονα για μια εταιρία και άλλο γράφω :

'Ο τάδε έκανε αυτήν την αξιόποινη πράξη'

Προφανώς και δεν είναι κατακριτέο το παλικάρι που το έγραψε, αλλά νομίζω ότι έχει διαφορά να το πείς στην καφετέρια ή στο σαλόνι σου από το να το γράψεις στο διαδίκτυο.

Εμένα μου έχει συμβεί να γράψω για εταιρία κάτι αντίστοιχο σε forum που δε μου έδινε δυνατότητα edit και μετά παρακαλούσα τους mods να το σβήσουν.

Και αυτό γιατί συνειδητοποίησα κατόπιν εορτής αυτά που είχα γράψει και σε τι μπελάδες θα μπορούσαν να με βάλουν.

Εύχομαι να μη με παρεξηγήσει κανείς, γιατί ειλικρινά θεωρώ ότι κανείς από τους εμπλεκόμενους στην κουβέντα δεν έκανε κάτι κακοπροαίρετα:)

μια σχετικα ασχετη ερωτηση.

Αν παρω ενα προιον απο καποιο μεγαλο καταστημα,πχ καποια ηχεια , 2.1 κρατησω συσκευασια κτλ.δω οτι σε 2 μερες μεσα δεν με καλυπτουν απο μεριας ηχου,ποιοτητα γενικα,κια τα παω πισω μπορω να εχω τα λεφτα μου πισω?

Να απαιτησω να τα εχω?:nothing:

Ναι.αρκει να μην εχει καταστραφει κατι απο συσκευασια κτλ.και οχι σε πιστωτικο εννοειται

μακαρι να ήταν λίγος φασισμός... αμα φτάσαμε σε σημείο να μην μπορούμε να μιλήσουμε ελεύθερα και να θέλουμε λίγο φασισμό για να μας προσέχει καλύτερα να μην ξαναγράψουμε τίποτα... εσύ λες καλύτερα λιγος φασισμός και να είμαστε καλλυμένοι... εγώ λέω καλύτερα να μας κυνηγάνε (χωρίς λόγο) παρά να φοβόμαστε να μιλήσουμε για το πλαίσιο και την κάθε ****εταιρία που μας κοροιδεύει καθημερινά...

Το φόρουμ είναι ένας ιδιόκτητος χώρος που έχει νομική υπόσταση και νομική ευθύνη των γραφομένων του. Υπόλογοι δεν είναι τα μέλη αλλά οι ιδιοκτήτες.

Το φόρουμ δεν είναι μπλογ να κρύβεστε πίσω από την ανωνυμία σας...

Τέλος το offtopic

Ναι.αρκει να μην εχει καταστραφει κατι απο συσκευασια κτλ.και οχι σε πιστωτικο εννοειται

ααα,δηλαδη εαν μου πουν οτι θα σου δωσουμε σε πιστωτικο,μπορω να πω οτι δεν το δεχομαι και θελω τα λεφτα μου πισω ?

Ποσο πολυ μπορω να το απαιτησω?

Μπορω να εχω αυτον τον νομο ? με ενδιαφερει παρα πολυ.:T:

Αυτο ειναι νομος.το πιστωτικο στο λενε για να μην φυγουν τα λεφτα απο αυτους.αμα τους πεις θελω τα λεφτα μου πισω συμφωνα με την νομοθεσια,τοτε τελειωσε το θεμα.δεν μπορουν να πουν κατι παραπανω.

ναι δεν διαφωνω,αφου δεν ξερω.

Απλα ξερουμε ποιος νομος το αναφερει συγκεκριμενα ?

μια σχετικα ασχετη ερωτηση.

Αν παρω ενα προιον απο καποιο μεγαλο καταστημα,πχ καποια ηχεια , 2.1 κρατησω συσκευασια κτλ.δω οτι σε 2 μερες μεσα δεν με καλυπτουν απο μεριας ηχου,ποιοτητα γενικα,κια τα παω πισω μπορω να εχω τα λεφτα μου πισω?

Να απαιτησω να τα εχω?:nothing:

Νόμος πρέπει να υπάρχει , το θέμα δεν είναι εκεί όμως.

Πρέπει να διαβάζεις το Disclaimer της κάθε εταιρίας που μάλλον είναι πάνω από το νόμο.

Παράδειγμα.

Αγοράζω μια usb και επειδή είναι nano κι εγώ είμαι άσχετος , δεν ξέρω πως είναι ασύμβατη με την tv μου. Την ανοίγω και έτσι χαλάω την συσκευασία.

Σύμφωνα με το disclaimer της εταιρίας ΔΕΝ μπορώ να την επιστρέψω εάν έχει ανοιχτεί.

Τέλος.

Δεν ξερω ποιος νομος ειναι...

Νόμος πρέπει να υπάρχει , το θέμα δεν είναι εκεί όμως.

Πρέπει να διαβάζεις το Disclaimer της κάθε εταιρίας που μάλλον είναι πάνω από το νόμο.

Παράδειγμα.

Αγοράζω μια usb και επειδή είναι nano κι εγώ είμαι άσχετος , δεν ξέρω πως είναι ασύμβατη με την tv μου. Την ανοίγω και έτσι χαλάω την συσκευασία.

Σύμφωνα με το disclaimer της εταιρίας ΔΕΝ μπορώ να την επιστρέψω εάν έχει ανοιχτεί.

Τέλος.

Αυτο ΔΕΝ ισχυει σε καμια περιπτωση...αμα ηταν να ειναι οι εταιρειες πανω απο τον νομο,τοτε παει καηκαμε.αυτες οτι λενε το λενε για το κερδος τους.ο νομος ειναι πανω απο ολα.i am the law που λεει και ο stallone :p

ενα τρανταχτο παραδειγμα ειναι οτι η apple δινει εγγυηση 1 χρονο ενω συμφωνα με ευρωπαικο νομο η ελαχιστη εγγυηση ειναι 2 χρονια και αν το κυνηγησεις εντος ΕΕ τοτε θα ισχυουν τα 2 χρονια.

Disclaimers πανω απο το νομικό δίκαιο της εκάστοτε χώρας και της ΕΕ;

ΤΣΑΚΩΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Disclaimers πανω απο το νομικό δίκαιο της εκάστοτε χώρας και της ΕΕ;

ΤΣΑΚΩΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

:hehe:

Ok. Δεν λέω πως εγώ τα λέω σωστά κι εσείς λάθος. Απλά παρατηρώ τι γίνεται στο εμπόριο.

Και διευκρινίζω πως τα Disclaimers είναι πάνω από τον νόμο, Για τις εταιρίες , Όχι για μένα.

Πάντως επειδή έχω άγνοια του νόμου περί ... του θέματος , όποιος τον γνωρίζει ας τον αναρτήσει.

Μωρε οι εταιρειες προκειμενου να μην χασουν λεφτα...θα σου βγαλουν οτι ο γαιδαρος πεταει.το θεμα ειναι τι κανουμε εμεις σαν καταναλωτες προκειμενου να προστατευθουμε,με κυριο οπλο τη γνωση των νομων.καλως η κακως(ειτε για εμας ειτε για τα καταστηματα) υπαρχουν καποιοι νομοι στην αγορα που θεωρητικα τουλαχιστον ειναι πανω απο ολα τα αλλα.

Ας πω και εγώ την δική μου ιστορία. Πριν ένα χρόνο αγοράστηκε μηχάνημα αξίας 2.000€+ και πριν λίγες μέρες χάλασε ο ένας δίσκος. Στην πόλη που παραδόθηκαν τα κομμάτια για το μηχάνημα (Ρέθυμνο) δεν υπάρχει κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ και το κοντινότερο είναι στο Ηράκλειο.

Ο ιδιοκτήτης του μηχανήματος πήγε στο Ηράκλειο, του επιβεβαίωσαν την αντικατάσταση του δίσκου με καινούριο αλλά επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμος ίδιος στο κατάστημα, του είπαν να του στείλουν στο Ρέθυμνο το δίσκο με δικά του έξοδα, ή να έρθει ξανά στο κατάστημα όταν θα είναι διαθέσιμος.

Και ρωτάω λοιπόν τώρα κατά πόσον αυτό είναι το προβλεπόμενο. Εφόσον η παραγγελία έγινε μέσω internet, τότε απ' όσο ξέρω ο πελάτης σε περίπτωση χρησιμοποίησης της εγγύησης στέλνει με δικά του έξοδα το χαλασμένο κομμάτι και λαμβάνει την αντικατάσταση με έξοδα του καταστήματος. Κάνω λάθος;:nothing:

Να πω ότι τελικά ο δίσκος ήρθε και δεν χρειάστηκε να πληρωθούν τα μεταφορικά. Άρα τελικά αυτή τη τακτική μπορεί να μην εφαρμόζεται στην πράξη πάντα. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω για αυτή την περίπτωση είναι ότι η αντικατάσταση έγινε 1,5 εβδομάδα μετά... :)

άλλη μια "καρτούλα" για το πλαίσιο. Φίλος είχε αγοράσει Turbo-X MiniNote2 με Atom Ν280, κάποια στιγμή κλάταρε τελείως (δεν μπούταρε καν) και το πήγε στο service. Του το επέστρεψαν επισκευασμένο και λειτουργικό μεν.. αλλά τσεκάρει από device manage και βλέπει Atom N270 (στην επισκευή είχαν αλλάξει την μητρική με αυτή του MiniNote1). Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το service, του δικαιολογήθηκε ο τεχνικός "δεν είχαμε τη συγκεκριμένη μητρική/cpu αυτή τη στιγμή, και είναι μόνο 60mhz λιγότερα", τα 60mhz είναι προφανώς αστεία υποβάθμιση... αλλά δεν είναι καθόλου αστείο να πληρώνεις για Χ και να καταλήγεις με Χ-1.. και στη "μούγκα" χωρίς καμιά ενημέρωση. (Ο υπεύθυνος που επικοινώνησε αργότερα και τον διαβεβαίωσε ότι τελικά θα του γίνει αντικατάσταση με καινούργιο, παραδέχθηκε ότι ήταν λάθος τους που ξέχασαν να τον "ενημερώσουν" για την υποβάθμιση σε Ν270..)

ακριβως σαν την περιπτωση μου με την καρτα! που θελανε να μου αντικαταστησουν την class6 με class2 χωρις καν να με ενημερωσουν, αλλα και οταν το ειδα ενας εκανε την αποπειρα να με πεισει οτι η class2 ειναι καλυτερη!

φανταστειτε ποσα τετοια εχουν κανει σε ατομα που δεν ξερουν! δυστυχως οι υποψιασμενοι και με καποιες σχετικες γνωσεις ειμαστε λιγοι μπροστα στο συνολο. Και σιγουρα τετοιες βρωμιες δεν ειναι μονο τακτικη του Πλαισιου....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.