Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Από την μύγα ξύγκι παλεύει να βγάλει το Πλαίσιο σε περίοδο κρίσης. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να ανακοινώνουν οτι είχαν +0,5% ανάπτυξη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και όλα τα άλλα ας πάνε στα κομμάτια... Δεν μπορούν να καταλάβουν οτι το να κρατήσουν 50 πελάτες παραπάνω είναι πιο σημαντικο απο το +0,5%.... Αλλά κρίση εχουμε, πολλά άλλα καταστήματα υπάρχουν, όπως παίζει το τραγούδι έτσι θα πρεπει να χορέψουνε...

Link to comment
Share on other sites

...δεν είναι....

Λυπάμαι αλλά θα διαφωνίσω. Γιατί εμένα σαν καταναλωτή δεν με συγκοινούν ούτε οι ετήσιοι ισολλογισμοί, ουτε τα βραβεία ενός καταστήματος ούτε οι φαντεζί ταμπέλες από νεον. Με νοιάζει η ποικιλία, η ποιότητα και το after sales support. Αν αυτά δεν τα έχει το κατάστημα, απλά πάω αλλού. Όχι μόνο εγώ όμως, αλλά και όλοι όσοι φίλοι και γνωστοί είχαν πρόθεση να πάρουν από ένα συγκεκριμένο κατάστημα. Με την κατάσταση που επικρατεί στο Π έχω προτρέψει πολλούς να ψωνήσουν από αλλού, όπως και έγινε. Οι ευχαριστιμένοι πελάτες θα σου φέρουν το +0,5%. Και στην τελική γιατί πρέπει εμένα σαν καταναλωτή να με ενδιαφέρει το +0,5%; Γιατί θα πρέπει να με εντυπωσιάσει;

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να εκφράσω και εγώ τη λύπη μου με αυτό το φιάσκο-τσίρκο που έστησε το πλαίσιο με τις ανύπαρκτες προσφορές (bulk ή μόνο στα καταστήματα) που είτε δεν υπάρχουν ή ακόμα και να υπήρχαν εμφανίζονται στο site για εβδομάδες σαν κράχτες. Περαιτέρω είναι προφανές ότι από το πιο φθηνό κατάστημα κάποτε τείνει να καταλήξει στο πιο ακριβό από τα μεγάλα και γνωστά καταστήματα. Κανονικά με τον όγκο που πουλάει (δεν ξέρω μέχρι πότε λόγω της απαράδεκτης στάσης προς το καταναλωτικό κοινό) θα έπρεπε να έχει και πιο ανταγωνιστικές τιμές. Κρίμα.

Από δω και πέρα δε θα πω μεν Χ, αλλά κάνω έρευνα αγοράς επί τόπου σε κατάστημα και παίρνω ΜΟΝΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ component εφόσον δεν το έχω βρει αλλού πιο φθηνα (προς το παρόν δύσκολο). Το site χωματερη του plaisiou το αγνοώ πλήρως μεχρι να επανακτήσει τη σοβαρότητά του.

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι αλλά θα διαφωνίσω. ..........
Στο Περιστέρι το Πλαίσιο και το Multirama είναι δίπλα δίπλα. Πάνω στον πεζόδρομο και τα δύο, όλος ο κόσμος από εκεί περνάει. Στο Multirama θα δεις 2-3 πελάτες, στο Πλαίσιο θα δεις 20-50 άτομα. Πίστεψέ με, αν δεν πίστευαν ότι δεν έχουν πρόβλημα με την πελατεία, δεν θα τα έκαναν αυτά. Το e-shop πόσα χρόνια το καταριόμαστε; Έκλεισε;
Link to comment
Share on other sites

Στο Περιστέρι το Πλαίσιο και το Multirama είναι δίπλα δίπλα. Πάνω στον πεζόδρομο και τα δύο, όλος ο κόσμος από εκεί περνάει. Στο Multirama θα δεις 2-3 πελάτες, στο Πλαίσιο θα δεις 20-50 άτομα. Πίστεψέ με, αν δεν πίστευαν ότι δεν έχουν πρόβλημα με την πελατεία, δεν θα τα έκαναν αυτά. Το e-shop πόσα χρόνια το καταριόμαστε; Έκλεισε;

Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς ότι έχουμε σταματήσει να σκούζουμε ή να ακούμε περιπτώσεις για αγρίους για το eshop;

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς ότι έχουμε σταματήσει να σκούζουμε ή να ακούμε περιπτώσεις για αγρίους για το eshop;

είναι επειδή ένα φεγγάρι απείλησες με ban οποιος ξαναπωσταρει παράπονα για το eshop XD

Link to comment
Share on other sites

απλώς έγινε μεταφορά εργαζομένων από το πλαίσιο στο e-shop και ανάποδα για αυτό χάλασε το πλαίσιο

:p just kiding

e-shop.gr

παραγγελία στης 4 το απόγευμα τετάρτης

1 psu

2 ram

1 hdd

kai 2sata cables

στης 12 το πρωί επόμενη μέρα παραλαβή :magic:

good job

Link to comment
Share on other sites

πάντως, να μη το ματιάσω, απο το πλαίσιο πειραιά που ψωνίζω συνήθως, δεν έχω ως τώρα κανένα παράπονο, ειδικά από τα παιδιά του service, τα οποία πάντα ήταν εξυπηρετικά και In-time στο χρόνο που μου έλεγαν.

Link to comment
Share on other sites

το eshop έχει φτιάξει πολύ , για αυτό δεν ακουγονται και παράπονα... οι άλλοι έχουν γινει ένα πράγμα σαν Κοτσόβολος , τέλος. Η κυρα Σούλα θα πάρει από το πλάισιο, για τον γνώστη δεν κανουν

Link to comment
Share on other sites

Παραγγελια online στις 5/12, δυο fan controller.

Με ενημερωνουν μεσω κινητου και e-mail οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμα. Το ηξερα αλλωστε εξ'αρχης.

Τους λεω να παραμεινει η παραγγελια κανονικα και να παραδωθουν οταν γινει παραλαβη.

Χθες λοιπον μου ηρθε μηνυμα στο κινητο αφου πρωτα με ενημερωσαν τηλεφωνικα οτι τα εξαρτηματα ειναι διαθεσιμα και οτι θα παραδωθουν μεταξυ 11.00 με 13.30 το μεσημερι.

Ολα καλα λεω, αλλωστε δεν τα βιαζομουν ασχετως αν περασε 1.5 μηνας.

Δεν περασε κανεις.

Σημερα που μιλησα με τους γονεις μου, μου ειπαν οτι πηραν ενα εξαρτημα απο courier.

Το Πλαισιο ειχε την φαεινη ιδεα να μην παραδωσει το εξαρτημα στη διευθυνση που ζητησα, αλλα στην διευθυνση της καρτελας πελατη που εχω. Αντε ρε τρομπες... θα τρεχω τωρα 70 χιλιομετρα αποσταση πηγαινε-ελα για να παρω τους controllers.

μπεεεεε ρε γιδια....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.