Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Μπορεί να έχει ρίξει τιμές ή AMD ή/και να είχανε κάνει παραγγελία σε καλή τιμή από την MSI. Άλλωστε πριν λίγες μέρες και το θέμα της Ιρλανδίας, το ευρώ ήταν στα 1.42$. Μπορεί να εμφανιστούν και άλλες 5850 σε τιμές σαν αυτή της MSI.

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Αγοράσαμε μελάνια για την εταιρεία ,αυθεντικά HP ,μέσα στην μία συσκευασία υπήρχε μελάνι work@ ..το κουτί ήταν κολλημένο και η ταινία ασφαλείας φυσικά έλειπε!!!

Αγοράσαμε μελάνια για την εταιρεία ,αυθεντικά HP ,μέσα στην μία συσκευασία υπήρχε μελάνι work@ ..το κουτί ήταν κολλημένο και η ταινία ασφαλείας φυσικά έλειπε!!!

Αν έχεις το χρόνο πάρε ένα τηλέφωνο στην HP του αξίζει....

Γιατί η HP δεν είναι ούτε κώστας ούτε μήτσος, θα φάνε μηνύσεις.

Αυτό είναι καθαρά απάτη. Κρίμα, διέλυσε και το πλαίσιο...

Αν έχεις το χρόνο πάρε ένα τηλέφωνο στην HP του αξίζει....

Γιατί η HP δεν είναι ούτε κώστας ούτε μήτσος, θα φάνε μηνύσεις.

Αυτό είναι καθαρά απάτη. Κρίμα, διέλυσε και το πλαίσιο...

μόνο το πλαίσιο διέλυσε; ......

μπαίνω να κοιτάξω κάτι και πέφτω σε μια ολοκληρη οικογένεια (εμφανώς άσχετων) που είχε πάει να πάρει νετμπουκ για την κόρη. Ο υπάλληλος τους έλεγε διάφορα, μεταξύ των οποίων "κοιτάξτε και αυτο το Turbo-X netbook, τελευταίας τεχνολογίας με οθόνη LED, που δεν έχει καμια σχεση με τα υπόλοιπα. Δείτε διαφορά σε σχεση με αυτό (ένα asus eee). Μπορώ να σας πω ότι όντως είχε τρομερή διαφορά το LED Turbo-X απο το LED Asus. Με το που έστριψε ο υπάλληλος πάω στο άσους, πατάω FN και το αντίστοιχο κουμπάκι, και φέρνω τη φωτεινότητα στο 100% από το 60% που το είχανε.

ηθελε ή δεν ήθελε βρεγμένη σανίδα; :wall:

μπαίνω να κοιτάξω κάτι και πέφτω σε μια ολοκληρη οικογένεια (εμφανώς άσχετων) που είχε πάει να πάρει νετμπουκ για την κόρη. Ο υπάλληλος τους έλεγε διάφορα, μεταξύ των οποίων "κοιτάξτε και αυτο το Turbo-X netbook, τελευταίας τεχνολογίας με οθόνη LED, που δεν έχει καμια σχεση με τα υπόλοιπα. Δείτε διαφορά σε σχεση με αυτό (ένα asus eee). Μπορώ να σας πω ότι όντως είχε τρομερή διαφορά το LED Turbo-X απο το LED Asus. Με το που έστριψε ο υπάλληλος πάω στο άσους, πατάω FN και το αντίστοιχο κουμπάκι, και φέρνω τη φωτεινότητα στο 100% από το 60% που το είχανε.

ηθελε ή δεν ήθελε βρεγμένη σανίδα; :wall:

Όσο και αν σου (μας) φαίνεται κουτοπονηριά, αν σου είχαν φορτώσει κι εσένα 10-20-30 σαπάκια Turbo-X μηχανήματα και σου λέγανε πούλησε αυτά γιατί είναι δικά μας και έχουμε μεγαλλίτερο κέρδος αλλιώς απολύεσαι κι εσύ σε αυτές τις κουτοπόνηρες πρακτικές θα κατέφευγες. Και για να μην λέω και μεγάλα λόγια κι εγώ θα το έκανα. Δυστυχώς απότι έχω καταλάβει τα κίτρινα/ευκαιρίες είναι στοχοποιημένα στους πωλητές και πρέπει να βρουν τρόπους να τα πουλήσουνε.

Εγώ πιστεύω πως αν αντιμετώπιζαν τον πελάτη με σεβασμό και δε τον θεωρούσαν χαζό και βλάκα θα προσέλκυαν περισσότερο κόσμο με αποτέλεσμα να έχουν κέρδος και φυσικά πολύ καλή φήμη. Βέβαια αυτοί πάνε να βγάλουν όσο περισσότερα μπορούν (το κατάστημα έτσι δεν αναφέρομαι στους πωλητές αυτοί ότι τους λένε κάνουν) και γι' αυτό έφτασε το κατάστημα σε τέτοιο σημείο με τόσους δυσαρεστημένους πελάτες...

Εγώ πιστεύω πως αν αντιμετώπιζαν τον πελάτη με σεβασμό και δε τον θεωρούσαν χαζό και βλάκα θα προσέλκυαν περισσότερο κόσμο με αποτέλεσμα να έχουν κέρδος και φυσικά πολύ καλή φήμη. Βέβαια αυτοί πάνε να βγάλουν όσο περισσότερα μπορούν (το κατάστημα έτσι δεν αναφέρομαι στους πωλητές αυτοί ότι τους λένε κάνουν) και γι' αυτό έφτασε το κατάστημα σε τέτοιο σημείο με τόσους δυσαρεστημένους πελάτες...

Ας το δούμε και λίγο ρεαλιστικά. Αν ένα κατάστημα προτείνει στον πελάτη πάντα το καλύτερο προϊόν που έχει στα ράφια του, τότε θα πουλάει μόνο αυτό το προϊόν. Τα υπόλοιπα θα μείνουν στο ράφι. Ένα κατάστημα για να μην μείνει με απούλητο στοκ, πουλάει στον άσχετο αυτό που θέλει να διώξει εκείνη την στιγμή και αφήνει αυτόν που ξέρει τι θέλει να διαλέξει.

Ας το δούμε και λίγο ρεαλιστικά. Αν ένα κατάστημα προτείνει στον πελάτη πάντα το καλύτερο προϊόν που έχει στα ράφια του, τότε θα πουλάει μόνο αυτό το προϊόν. Τα υπόλοιπα θα μείνουν στο ράφι. Ένα κατάστημα για να μην μείνει με απούλητο στοκ, πουλάει στον άσχετο αυτό που θέλει να διώξει εκείνη την στιγμή και αφήνει αυτόν που ξέρει τι θέλει να διαλέξει.

αυτό δε σημαίνει ότι φέρνω την κινέζικη σκαρταδούρα της κολλάω την ετικέτα τουρβο-χι και πουλάω δίχως αύριο σε τιμές επώνυμων προϊόντων και όποιον πάρει ο χάρος..... 2 τουρβο-χι που είχαν στείλει το 2007 σε δουλειά συναδέλφου (δημόσιο) βγήκαν άχρηστοι σε ένα χρόνο από υπερθέρμανση (με το που τελείωσε η εγγύηση), και ούτε ο φιλότιμος κομπιουτεράκιας της υπηρεσίας (γνώστης από τους λίγους) που επανατοποθέτησε ψύκτρες έσωσε το κακό....

τώρα το χαμηλώνω το brightness και πουλάω τονίζοντας αυτό το σημείο είναι καθαρά απάτη κατά του πελάτη αλλά και αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα άλλα Brands... άμα το κάνει ο μπακάλης και διαφημίζει το δικό του λάδι, εντάξει αλλά ολόκληρη αλυσίδα?

εντάξει παίδες δεν ξέρουμε και αν έριξαν την φωτεινότητα...

Εχω δει προσωπικά τρελό λαό να πειράζει τα λαπτοπ/νετμπουκ και οτι άλλο υπάρχει στο ράφι..

Και ο πωλητής μπορεί απλα να μην ήξερε οτι η φωτεινότητα είναι χαμηλή.. και υπέθεσε οτι έτσι δείχνει..

(ναι υπάρχουν και τέτοιοι πωλητές και ειδικά στο πλαίσιο....)

Ας το δούμε και λίγο ρεαλιστικά. Αν ένα κατάστημα προτείνει στον πελάτη πάντα το καλύτερο προϊόν που έχει στα ράφια του, τότε θα πουλάει μόνο αυτό το προϊόν. Τα υπόλοιπα θα μείνουν στο ράφι. Ένα κατάστημα για να μην μείνει με απούλητο στοκ, πουλάει στον άσχετο αυτό που θέλει να διώξει εκείνη την στιγμή και αφήνει αυτόν που ξέρει τι θέλει να διαλέξει.

Ένας πωλητής καταστήματος δεν πρέπει να πουλάει στον πελάτη ΠΑΝΤΑ το καλύτερο που έχει στα ράφια του. Πρέπει να πουλάει το καλύτερο για τις ανάγκες του πελάτη. Δυστυχώς όμως ο πωλητής δεν δουλεύει μόνος του αλλά έχει εντολές για το τι να πουλήσει.

Ένας πωλητής καταστήματος δεν πρέπει να πουλάει στον πελάτη ΠΑΝΤΑ το καλύτερο που έχει στα ράφια του. Πρέπει να πουλάει το καλύτερο για τις ανάγκες του πελάτη. Δυστυχώς όμως ο πωλητής δεν δουλεύει μόνος του αλλά έχει εντολές για το τι να πουλήσει.

Aκριβώς αυτό ήθελα να πω με το post μου. Και αυτή η περίοδος ειδικά δεν είναι για να μείνεις χωρίς δουλειά δυστυχώς.

αυτό δε σημαίνει ότι φέρνω την κινέζικη σκαρταδούρα της κολλάω την ετικέτα τουρβο-χι και πουλάω δίχως αύριο σε τιμές επώνυμων προϊόντων και όποιον πάρει ο χάρος..... 2 τουρβο-χι που είχαν στείλει το 2007 σε δουλειά συναδέλφου (δημόσιο) βγήκαν άχρηστοι σε ένα χρόνο από υπερθέρμανση (με το που τελείωσε η εγγύηση), και ούτε ο φιλότιμος κομπιουτεράκιας της υπηρεσίας (γνώστης από τους λίγους) που επανατοποθέτησε ψύκτρες έσωσε το κακό....

τώρα το χαμηλώνω το brightness και πουλάω τονίζοντας αυτό το σημείο είναι καθαρά απάτη κατά του πελάτη αλλά και αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα άλλα Brands... άμα το κάνει ο μπακάλης και διαφημίζει το δικό του λάδι, εντάξει αλλά ολόκληρη αλυσίδα?

Εεεε ρε αναφορές που πρέπει να πεσουν στις μαμάδες εταιρίες!!Να δείτε στρώσιμο μετά...:T:

αυτό δε σημαίνει ότι φέρνω την κινέζικη σκαρταδούρα της κολλάω την ετικέτα τουρβο-χι και πουλάω δίχως αύριο σε τιμές επώνυμων προϊόντων και όποιον πάρει ο χάρος..... 2 τουρβο-χι που είχαν στείλει το 2007 σε δουλειά συναδέλφου (δημόσιο) βγήκαν άχρηστοι σε ένα χρόνο από υπερθέρμανση (με το που τελείωσε η εγγύηση), και ούτε ο φιλότιμος κομπιουτεράκιας της υπηρεσίας (γνώστης από τους λίγους) που επανατοποθέτησε ψύκτρες έσωσε το κακό....

τώρα το χαμηλώνω το brightness και πουλάω τονίζοντας αυτό το σημείο είναι καθαρά απάτη κατά του πελάτη αλλά και αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα άλλα Brands... άμα το κάνει ο μπακάλης και διαφημίζει το δικό του λάδι, εντάξει αλλά ολόκληρη αλυσίδα?

Όλοι Κινέζικη σκαρταδούρα πουλάνε και όσον αφορά τα Κινέζικα που χαλάνε στο όριο της εγγύησης να σου θυμίσω το φιάσκο της NVidia με τις προβληματικές gpus όπου κάποιες από τις γνωστές και μεγάλες εταιρίες φορητών το μόνο που κάνανε ήταν να κυκλοφορήσουν οδηγό ο οποίος έκανε τον ανεμιστήρα να γυρνάει σε μόνιμη βάση ώστε τα μηχανάκια να ζουν λίγο παραπάνω και να χαλάνε εκτός εγγύησης.

Δεν διαφωνώ ότι εξαπατάς τον πελάτη με το κόλπο του brightness και ναι ο μπακάλης έχει το μέγεθος αλυσίδας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι ο μόνος μπακάλης που παίζει με το brightness. Λέτε το κίτρινο με τα innovator να λέει "Όχι όχι, μην πάρετε το δικό μας. Κινεζιά, Κινεζιά. Μακριά, μακριά". Μην ξεχνάμε επίσης ότι πολλοί πελάτες αγοράζουν με βάση την τιμή. Αν το Turbo-X είναι 5€ φτηνότερο από όλα τα άλλα ο πελάτης θέλει ΚΑΙ να ξέρει ότι δίνει λιγότερα ΚΑΙ να πιστεύει ότι αγοράζει το καλύτερο, ώστε να νιώθει ότι κάνει μια ΕΞΥΠΝΗ αγορά.

Όλοι Κινέζικη σκαρταδούρα πουλάνε και όσον αφορά τα Κινέζικα που χαλάνε στο όριο της εγγύησης να σου θυμίσω το φιάσκο της NVidia με τις προβληματικές gpus όπου κάποιες από τις γνωστές και μεγάλες εταιρίες φορητών το μόνο που κάνανε ήταν να κυκλοφορήσουν οδηγό ο οποίος έκανε τον ανεμιστήρα να γυρνάει σε μόνιμη βάση ώστε τα μηχανάκια να ζουν λίγο παραπάνω και να χαλάνε εκτός εγγύησης.

Δεν διαφωνώ ότι εξαπατάς τον πελάτη με το κόλπο του brightness και ναι ο μπακάλης έχει το μέγεθος αλυσίδας. Το θέμα είναι ότι δεν είναι ο μόνος μπακάλης που παίζει με το brightness. Λέτε το κίτρινο με τα innovator να λέει "Όχι όχι, μην πάρετε το δικό μας. Κινεζιά, Κινεζιά. Μακριά, μακριά". Μην ξεχνάμε επίσης ότι πολλοί πελάτες αγοράζουν με βάση την τιμή. Αν το Turbo-X είναι 5€ φτηνότερο από όλα τα άλλα ο πελάτης θέλει ΚΑΙ να ξέρει ότι δίνει λιγότερα ΚΑΙ να πιστεύει ότι αγοράζει το καλύτερο, ώστε να νιώθει ότι κάνει μια ΕΞΥΠΝΗ αγορά.

Για πιο λόγω τους υποστηρίζεις έτσι? :confused:

Αυτό το πράγμα στο εξωτερικό θα οδηγούσε τους μεγάλους κατασκευαστές να αποκλείσουν την αλυσίδα από τα προιόντα τους, και τις οργανώσεις καταναλωτών σε μηνύσεις...

Δεν καταλαβαίνω όταν είσαι ο ακριβότερος στην αγορά και πλέον το ίδιο αναξιόπιστος και απατεωνίσκος με τους χειρότερους τι λόγο ύπαρξης έχεις... αυτά που εδωμέσα τα ξέρουν όλοι ο απλός καταναλωτής θα τα μάθει σε 1 χρόνο και, απλά τότε ξαφνικά η επιχείρηση θα κρεμάσει πωλητήριο....

Μην ξεχνάτε ότι το καρτέλ πλαίσιο-eshop ανεβάζει τις τιμές σε ολόκληρη την ελληνική αγορά η οποία μέσα σε 2 χρόνια έχει εξελιχθεί ίσως στην ακριβότερη της Ευρώπης, ενώ το 2008 οι τιμές μας ήταν εξαιρετικές.... και κανείς δεν απήγκειλε από έξω....

Για πιο λόγω τους υποστηρίζεις έτσι? :confused:

Αυτό το πράγμα στο εξωτερικό θα οδηγούσε τους μεγάλους κατασκευαστές να αποκλείσουν την αλυσίδα από τα προιόντα τους, και τις οργανώσεις καταναλωτών σε μηνύσεις...

Δεν καταλαβαίνω όταν είσαι ο ακριβότερος στην αγορά και πλέον το ίδιο αναξιόπιστος και απατεωνίσκος με τους χειρότερους τι λόγο ύπαρξης έχεις... αυτά που εδωμέσα τα ξέρουν όλοι ο απλός καταναλωτής θα τα μάθει σε 1 χρόνο και, απλά τότε ξαφνικά η επιχείρηση θα κρεμάσει πωλητήριο....

Μην ξεχνάτε ότι το καρτέλ πλαίσιο-eshop ανεβάζει τις τιμές σε ολόκληρη την ελληνική αγορά η οποία μέσα σε 2 χρόνια έχει εξελιχθεί ίσως στην ακριβότερη της Ευρώπης, ενώ το 2008 οι τιμές μας ήταν εξαιρετικές.... και κανείς δεν απήγκειλε από έξω....

Παιδιά προσπαθώ να κάνω συζήτηση μαζί σας και να δω την όλη κατάσταση από όλες τις οπτικές γωνίες. Αν διαβάζετε μόνο το μισό ποστ και μάλιστα προκατειλημμένα εγώ δεν φταίω σε τίποτα. Που ακριβώς τους υποστηρίζω; Στο να συμφωνώ ότι αυτό με το brightness είναι εξαπάτηση; και από που και ως που το Πλαίσιο και το e-shop καθορίζουν τις τιμές της Ελληνικής αγοράς; Υπάρχουν πολλά μαγαζιά στο skroutz που πουλάνε φτηνότερα από τους μεγάλους. Γιατί τα αγνοείτε; Μήπως τελικά σας έχουν πείσει ότι υπάρχουν μόνο δύο αλυσίδες στην Ελληνική αγορά και κανένας άλλος;

Παιδιά προσπαθώ να κάνω συζήτηση μαζί σας και να δω την όλη κατάσταση από όλες τις οπτικές γωνίες. Αν διαβάζετε μόνο το μισό ποστ και μάλιστα προκατειλημμένα εγώ δεν φταίω σε τίποτα. Που ακριβώς τους υποστηρίζω; Στο να συμφωνώ ότι αυτό με το brightness είναι εξαπάτηση; και από που και ως που το Πλαίσιο και το e-shop καθορίζουν τις τιμές της Ελληνικής αγοράς; Υπάρχουν πολλά μαγαζιά στο skroutz που πουλάνε φτηνότερα από τους μεγάλους. Γιατί τα αγνοείτε; Μήπως τελικά σας έχουν πείσει ότι υπάρχουν μόνο δύο αλυσίδες στην Ελληνική αγορά και κανένας άλλος;

Οι δύο αλυσίδες υπερτιμολογούν στη συνέχεια οι μικροί απλά αρκούνται στον "είμαι φτηνότερος από αυτούς" με τιμές πάλι πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Συνήθως μόνο η πρώτη πρώτη επιλογή στο skroutz (όποια είναι αυτή κάθε φορά) έχει τιμές Ευρώπης, εκεί όμως μπορεί να μην υπάρχει διαθεσιμότητα.

Όταν όμως το 2008 ανταγωνίζονταν στις τιμές μεταξύ τους (πλαίσιο& eshop) είχαν και καλύτερες τιμές οι ίδιοι και οι μικροί ήταν ακόμα φτηνότεροι. Τώρα υπάρχει ξεκάθαρη συνεννόηση που εκδηλώνεται με ίδιες και ακριβές τιμές, αυτό είναι καρτέλ (με βάση τον ορισμό δηλαδή)

Φυσικά εγώ πλέον παραγγέλνω από Γερμανία (πχ. zizanio.de)

Οι δύο αλυσίδες υπερτιμολογούν στη συνέχεια οι μικροί απλά αρκούνται στον "είμαι φτηνότερος από αυτούς" με τιμές πάλι πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Συνήθως μόνο η πρώτη πρώτη επιλογή στο skroutz (όποια είναι αυτή κάθε φορά) έχει τιμές Ευρώπης, εκεί όμως μπορεί να μην υπάρχει διαθεσιμότητα.

Όταν όμως το 2008 ανταγωνίζονταν στις τιμές μεταξύ τους (πλαίσιο& eshop) είχαν και καλύτερες τιμές οι ίδιοι και οι μικροί ήταν ακόμα φτηνότεροι. Τώρα υπάρχει ξεκάθαρη συνεννόηση που εκδηλώνεται με ίδιες και ακριβές τιμές, αυτό είναι καρτέλ (με βάση τον ορισμό δηλαδή)

Φυσικά εγώ πλέον παραγγέλνω από Γερμανία (πχ. zizanio.de)

Μα σε αυτή την περίπτωση δεν φταίει το Πλαίσιο και το e-shop, φταίνε οι μικροί. Προσωπικά δεν πρόκειται να δικαιολογήσω τα μικρά μαγαζιά για τις τιμές τους, ούτε θα αντιμετωπίσω το Πλαίσιο και το e-shop λες και είναι κάποια υπηρεσία που καθορίζει τις τιμές της αγοράς. Οι μικροί έχουν την ευκαιρία, όσο οι μεγάλοι πουλάνε ακριβά, να σηκώσουν κεφάλι με πραγματικά καλές προσφορές. Αν βλέπουν κοντόφθαλμα είναι δικό τους πρόβλημα και όταν θα αποφασίσουν οι μεγάλοι να ξανά ρίξουν τιμές τότε θα καταλάβουν πόσο μεγάλη ευκαιρία χάσανε. Εκεί θα αρχίσουν πάλι την γνωστή γκρίνια "Πως να ανταγωνιστώ μια τόσο μεγάλη επιχείρηση;" Ε σήμερα μπορούν. Αν δεν θέλουν δικό τους πρόβλημα, δικό τους λάθος.

...και ντροπή σου να δίνεις λεφτά στην Μέρκελ :p:p:p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.