Pokemon640 Ιανουάριος 25, 2012 #1601 Ιανουάριος 25, 2012 Τελικά πήγε το σύνολο στα 50Ευρώ (επισκευή samsung printer εντός εγγύησης), υπόψη ότι ήταν ατύχημα με καφέ μέσα στο μοτέρ. Τώρα θα δούμε τι κάνανε.
2cpu Ιανουάριος 25, 2012 #1602 Ιανουάριος 25, 2012 Επανερχομαι. Εντελει πηγα πρωι πρωι εχθες καθοτι ακολουθησα την συμβουλη του [MENTION=12837]pitogiros[/MENTION].Οντως τον δισκο τον προλαβα στο τσακ καθοτι με υφος 1000καρδιναλιων και αφου ειχαμε μια συζητηση "σας ειπαμε να παρετε πιστωτικο και επειδη δεν πηρατε θεωρησαμε σωστο να στειλουμε το δισκο στα κεντρικα" "Nαι ομως εγω σας ειπα οτι ΔΕΝ θελω το πιστωτικο.." "ε ε εμεις τους στελνουμε πισω τους δισκους δεν μας ειπατε οτι τον θελατε πισω" "Ναι και εγω δεν ξερω οτι στελνετε πισω τους δισκους οταν σας λεει ο πελατης οτι ΔΕΝ θελει πιστωτικο και αυριο θα περασει απο εσας".. [MENTION=12957]AgentCain[/MENTION] πιστευω καταλαβες οτι μιλαμε για το ιδιο ατομο Με τα πολλα αφου περιμενα κανα τεταρτο με εδωσε πλεον πισω τον δισκο μαζι με την αναφορα που την ειχα παρει την πρωτη φορα αλλα δεν την διαβασα τοσο καλα και αφου την ξαναειδα ο δισκος μου πλεον ειχε γινει Recertified...(αγοραστηκε καινουργιος). Αφου υπεγραψα ενα χαρτι που λεει "Εγινε ελεγχος και διαπιστωθηκε πως ο σκληρος δισκος εχει bad sectors. Κατοπιν ενημερωσης του πελατη δεν επιθυμει πιστωτικο στην αξια αγορας του και κατοπιν εντολης του θα παρει πισω τον σκληρο δισκο χωρις να γινει καποια αλλαγη ενεργεια" πηρα πισω τον δισκο ηρθα σπιτι και εκανα ενα rma την κατασκευαστρια εταιρεια και αυριο θα στειλω τον δισκο. Mπορει να ειμαι περιεργος (ολοι μας ειναι κατα καποιο βαθμο) αλλα δεν δεχομαι να με δωσουν πιστωτικο οταν εχω ακομα εγγυηση και να πληρωσω κιολας για να παρω το αντικειμενο που ηδη εχω σε εγγυηση σε αντικατασταση. Συγνωμη αν μακρηγορησα και σας κουρασα απλα ηθελα να σας δωσω οσο το δυνατον πληρης εικονα απο οτι εγινε.
yanni Ιανουάριος 25, 2012 #1603 Ιανουάριος 25, 2012 Επανερχομαι.Εντελει πηγα πρωι πρωι εχθες καθοτι ακολουθησα την συμβουλη του [MENTION=12837]pitogiros[/MENTION].Οντως τον δισκο τον προλαβα στο τσακ καθοτι με υφος 1000καρδιναλιων και αφου ειχαμε μια συζητηση "σας ειπαμε να παρετε πιστωτικο και επειδη δεν πηρατε θεωρησαμε σωστο να στειλουμε το δισκο στα κεντρικα" "Nαι ομως εγω σας ειπα οτι ΔΕΝ θελω το πιστωτικο.." "ε ε εμεις τους στελνουμε πισω τους δισκους δεν μας ειπατε οτι τον θελατε πισω" "Ναι και εγω δεν ξερω οτι στελνετε πισω τους δισκους οταν σας λεει ο πελατης οτι ΔΕΝ θελει πιστωτικο και αυριο θα περασει απο εσας".. [MENTION=12957]AgentCain[/MENTION] πιστευω καταλαβες οτι μιλαμε για το ιδιο ατομο Με τα πολλα αφου περιμενα κανα τεταρτο με εδωσε πλεον πισω τον δισκο μαζι με την αναφορα που την ειχα παρει την πρωτη φορα αλλα δεν την διαβασα τοσο καλα και αφου την ξαναειδα ο δισκος μου πλεον ειχε γινει Recertified...(αγοραστηκε καινουργιος). Αφου υπεγραψα ενα χαρτι που λεει "Εγινε ελεγχος και διαπιστωθηκε πως ο σκληρος δισκος εχει bad sectors. Κατοπιν ενημερωσης του πελατη δεν επιθυμει πιστωτικο στην αξια αγορας του και κατοπιν εντολης του θα παρει πισω τον σκληρο δισκο χωρις να γινει καποια αλλαγη ενεργεια" πηρα πισω τον δισκο ηρθα σπιτι και εκανα ενα rma την κατασκευαστρια εταιρεια και αυριο θα στειλω τον δισκο. Mπορει να ειμαι περιεργος (ολοι μας ειναι κατα καποιο βαθμο) αλλα δεν δεχομαι να με δωσουν πιστωτικο οταν εχω ακομα εγγυηση και να πληρωσω κιολας για να παρω το αντικειμενο που ηδη εχω σε εγγυηση σε αντικατασταση. Συγνωμη αν μακρηγορησα και σας κουρασα απλα ηθελα να σας δωσω οσο το δυνατον πληρης εικονα απο οτι εγινε. Η αναφορά πάνω γράφει το S/N του δίσκου και η ετικέτα του δίσκου με αυτό το συγκεκριμένο S/N προφανώς δεν γράφει πουθενά recertified ή κάτι παρόμοιο οπότε δεν έχει σημασία το πως τον χαρακτηρίζει το Πλαίσιο και ο κάθε υπάλληλος του.
AgentCain Ιανουάριος 25, 2012 #1604 Ιανουάριος 25, 2012 Δεν αμφιβάλλω ότι είναι ο ίδιος τυπάκοςΤον έχω κόψει πολλάκις τι μέρος του λόγου είναι και εχω να πω ότι δεν ξέρει τη δουλειά του. Δε με νοιάζει αν έχει γνώσεις ή όχι, μπορει να έχει περισσότερες από μενα. Για service πάντως δε κάνει.Δε ξέρω αν τον φοβήσανε μήπως χάσει το πόστο του ή τίποτα άλλο. Δίνει την εντύπωση τσιφλικιού και παραμάγαζου. Αλλά όταν ρωτάνε οι κοπέλες αν "έμεινα ευχαριστημένος" απαντώ "ναι από το κατάστημα όχι από το service"
aeroengine Ιανουάριος 26, 2012 #1605 Ιανουάριος 26, 2012 Γιατι Πλαισιο μου την στελνεις πισω αφου δεν δουλευουν τα usb της?
evolution Ιανουάριος 26, 2012 #1606 Ιανουάριος 26, 2012 Γιατι Πλαισιο μου την στελνεις πισω αφου δεν δουλευουν τα usb της? Mας εξηγεις και εμας τι ακριβως εγινε ?
aeroengine Ιανουάριος 26, 2012 #1607 Ιανουάριος 26, 2012 Δυο ιδιες μητρικες.Στην μια δεν αντιδρουν τα usb της ουτε για να κανει boot!Η αλλη με το ιδιο ακριβως συστημα που προσπαθησα να βαλω στην πρωτη δουλευει κανονικοτατα μεχρι και σημερα!Στελνω την προβληματικη στο Πλαισιο για τσεκαρισμα.Με παιρνει τηλεφωνο ενας ξαναμμενος τεχνικος(ο θεος να τον κανει)και μου λεει οτι εχει προβλημα η καρτα γραφικων!Του λεω ανθρωπε τι λες?Μια μητρικη σου εστειλα εγω!Α ναι μου λεει χιλια σορρυς αυτη δεν την ειδα ακομα...Τοτε γιατι με παιρνεις τηλ?Ε εκανα λαθος λεμε!Και χθες μαθαινω οτι μου την στειλανε πισω ολοιδια.Οτι εκανε boot και μπηκε στα windows κανονικοτατα και τα usb ειναι μια χαρα.Πως εκαναν boot?Με το χερι του θεου?Βεβαια μπορει να εκαναν boot με συμβατικο keyboard και μετα in windows να δουλευαν κανονικα τα usb.Αλλα αφου η αλλη δουλεψε κανονικα σημαινει οτι αυτη ειναι ελλατωματικη και δεν την θελω!ΟΥΦ!
iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1608 Ιανουάριος 30, 2012 Αγόρασα προιόν απο Πλαίσιο και εντός 4-5 ημερών θέλω να το επιστρέψω χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του.ΔΕΝ δίνουν επιστροφή χρημάτων, αλλά μόνο πιστωτικό.Τι γίνεται;ΙΣχύει αυτό το πράγμα;Αφού δικαιούμαι επιστροφή, ή κάνω λάθος;
hayabusa Ιανουάριος 30, 2012 #1610 Ιανουάριος 30, 2012 επιστροφή χρημάτων θα απαιτήσεις κανονικά. και να ζητήσεις να μιλήσεις στον υπεύθυνο του καταστήματος γιατί οι υπάλληλοι, δεν φταίνε σε τίποτα. την δουλειά τους κάνουν.
iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1611 Ιανουάριος 30, 2012 το θέμα είναι, (γιατί δυστυχώς έχουμε καταλήξει να πρέπει να τεκμηριώνουμε κιόλας τα δικαιώματά μας στα μαγαζιά)με ποιό τρόπο να το ζητήσω;η πολιτκή του Π πλέον είναι μόνο πιστωτικό.εγώ πώς θα τον κάνω να κάνει αυτό που πρέπει και όχι αυτό που του λένε;ακόμα και για τον υπεύθυνο λέω.απλά να ... θυμίσω τον 3043 νόμο και έτσι απλά; δύσκολο.να καταχωρήσω το πιστωτικό αν επιμένει, για να μην χάσω την ημερομηνία επιστροφής - κατά το σύστημά τους;
hayabusa Ιανουάριος 30, 2012 #1612 Ιανουάριος 30, 2012 να τυπώσεις ένα αντίγραφο της παραγράφου του νόμου μαζί σου και να τους δείξεις απαιτώντας ευγενικά να τον εφαρμόσουν. Αν συνεχίσουν το ίδιο βιολί απείλησέ τους με καταγγελία. Για μένα μην δεχτείς πιστωτικό για κανένα λόγο
iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1613 Ιανουάριος 30, 2012 Μάλλον έτσι θα κάνω.Δεν μου αρέσει να έρχομαι σε αντιπαράθεση και σε ένταση με υπαλλήλους αλλάόταν επικοινώνησα για το θέμα,παρέλαβα ακυρο με ύφος 100 καρδιναλίων απο τον πωλητή και με τσίτωσε για περαιτέρω ψάξιμο.
hayabusa Ιανουάριος 30, 2012 #1614 Ιανουάριος 30, 2012 μα ο υπάλληλος δεν μπορεί να κάνει τίποτα (πέρα από το να μιλήσει με σωστό τρόπο φυσικά). Γι' αυτό σου είπα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του καταστήματος.
mordred Ιανουάριος 30, 2012 #1615 Ιανουάριος 30, 2012 Μάλλον έτσι θα κάνω.Δεν μου αρέσει να έρχομαι σε αντιπαράθεση και σε ένταση με υπαλλήλους αλλάόταν επικοινώνησα για το θέμα,παρέλαβα ακυρο με ύφος 100 καρδιναλίων απο τον πωλητή και με τσίτωσε για περαιτέρω ψάξιμο.Δικαιούσαι από το νόμο επιστροφή χρημάτων... Πήγαινε με τσαμπουκά και κάντα λαμπόγιαλο
yanni Ιανουάριος 30, 2012 #1616 Ιανουάριος 30, 2012 Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτή τη λογική του πιστωτικού στο Πλαίσιο. Θέλω να πω ότι το να εκνευρίσεις κάποιον και να τον υποχρεώσεις σε πιστωτικό σου εξασφαλίζει μόνο την πιθανότητα μετά την επόμενη αγορά να μην τον ξαναδείς. Η λογική "άτοκα δάνεια από τους πελάτες" σε βάθος χρόνου μόνο κακό σου κάνει, ενώ δίνει την δυνατότητα στον ανταγωνισμό σου να αποκτήσει ένα πλεονέκτημα απέναντι σε σένα.
Wizard! Ιανουάριος 30, 2012 #1617 Ιανουάριος 30, 2012 να τυπώσεις ένα αντίγραφο της παραγράφου του νόμου μαζί σου και να τους δείξεις απαιτώντας ευγενικά να τον εφαρμόσουν. Αν συνεχίσουν το ίδιο βιολί απείλησέ τους με καταγγελία, κάλεσε επί τόπου την αστυνομία να καταγράψει το περιστατικό στο βιβλίο συμβάντων ενημερώνοντας τον πωλητή ότι επιφυλάσσεσαι με κάθε νόμιμο δικαίωμά σου. Για μένα μην δεχτείς πιστωτικό για κανένα λόγοFTFU
iraklisvel Ιανουάριος 30, 2012 #1618 Ιανουάριος 30, 2012 Ελπίζω να μην φτάσουν στα άκρα, ενώ ξέρουν ότι ο νόμος άλλα λέει, κι αυτοί άλλα κάνουν.Θα πάω σχετικά άμεσα και βλέπουμε τι θα γίνει.
CrazyAnt1416003257 Ιανουάριος 30, 2012 #1619 Ιανουάριος 30, 2012 Δικαιούσαι από το νόμο επιστροφή χρημάτων... Πήγαινε με τσαμπουκά και κάντα λαμπόγιαλοσυμφωνω απολυτα με τα λγομενα του mordred και του [MENTION=173]Wizard![/MENTION] ...δυστυχως πλεον εδω που εχουμε φτασει, οι ευγενιες πρεπει να κοπουν...απο την στιγμη που δεν σε εντιμετωπιζουν με ευγενια , παυεις να τους αντιμετωπιζεις και εσυευγενια δεν ειναι μονο ο πλυθηντικος και ο χαμιλος τονος.Μιλαμε για ευγενια στην συμπεριφορα και η προσπαθεια εκμεταλευσης μονο ευγενης πραξη δεν ειναιπανε εκει,απαιτησε την ικανοποιηση των δικαιωματων σου και αν δεν συμορφοθουν , αμεσα επι τοπου καλεσε το 100 και ζητα να ερθει καποιος εκει γιατι προκειται για απατηαυτα ολα εχει νοημα να γινουν in public και οχι στο τετ-α-τετ , μπας και επιτελους βαλλουν μυαλο τα μεγαλα κεφαλια του εν λογο μπακαλικου και σταματησουν να εκμεταλευονται την αγνοια του κοσμου, ο οποιος δεν γνωριζει τα δικαιωματα του και παταν πανω στην αγνοια αυτη για να τον κοροιδεψουν...πλεον και τον τονο της φωνης χρειαζεται να υψωνουμε πιο συχνα αλλα και το χερι να χτυπαμε στον παγκο για να μπορεσουμε να εχουμε τα αυτονοητα...
Hydra Ιανουάριος 30, 2012 #1620 Ιανουάριος 30, 2012 ευγενια δεν ειναι μονο ο πλυθηντικος και ο χαμιλος τονος.Μιλαμε για ευγενια στην συμπεριφορα και η προσπαθεια εκμεταλευσης μονο ευγενης πραξη δεν ειναι Πλέον και από το τηλέφωνο ακόμα τους μιλάω σαν τον $@#*&@ που ξύπνησε χωρίς καφέ και τον έχει κερατώσει η γκόμενα. Ούτε σας ούτε παρακαλώ κτλπ. Το ξέρω τα παιδιά που δουλεύουν δε φταιν σε τίποτα, αλλά ξέρω ότι και αυτοί έχουν εντολή να "κόβουν" τον πελάτη ανάλογα με τη συμπεριφορά σε νουμπά,αφελή κτλπ και να δρουν ανάλογα. Και δεν είναι εποχές να κλαίμε τα λεφτά μας.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.