Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

να βγω off topic;

εγώ που θέλω ένα UPS της APC και το πλαίσιο το έχει ~50 ευρώ κάτω από τους άλλους, τι να κάνω; :p

τούμπες. Aka κάνε νέο θέμα.

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

με το rma κατα τη γνώμη και την εμπειρία μου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αν είσαι ειλικρινής, σωστός στην συμπεριφορά σου και απευθυνθείς σε κάποιο κατάστημα που έχει σωστούς ανθρώπους στο σέρβις (στον Πειραιά πχ, τα παιδιά είναι άψογοι )

εχω ακουσει τα ιδια καλα λογια για το κεντρικο στην παυλου μελα..σε αντιθεση με της καλαμαριας κ ειδικα της ευκαρπιας που δεν εχω καλη εμπειρια..

καποια στιγμη θα επιβεβαιωσω κ του κεντρικου κατ ιδιαν..

Ψιλό άσχετο. Έχω ένα αρχαίο logitech ασύρματο ποντίκι (μπίλια για να καταλάβεις πόσο αρχαίο) το οποίο δεν πιάνει καλά στα 2+ μέτρα. Προχτές εντελώς τυχαία διαπίστωσα ότι πιάνει μια χαρά στα 2+ μέτρα αν πας πίσω από τον... τοίχο!!! Χωρίς πλάκα. Προφανώς κάτι του δημιουργεί πρόβλημα κάτι το οποίο όμως δεν διαπερνάει τον τοίχο με αποτέλεσμα το ποντίκι να δουλεύει πίσω από τον τοίχο, αλλά όχι σε ευθεία επαφή με τον δέκτη του!!!

Από το πλαίσιο το πήρες;! Να το γυρίσεις και να ζητήσεις λεφτά πίσω... :p

Από το πλαίσιο το πήρες;! Να το γυρίσεις και να ζητήσεις λεφτά πίσω... :p

Από το στοκ πριν πολλά χρόνια (7-8), όταν το στοκ ήταν ακόμα λαχείο. Σήμερα είναι για τα μπάζα. Είχα πάρει 2, έπρεπε να είχα πάρει 5!!! 3€ ασύρματο Logitech τότε. Μην το πεις ούτε του παπά. Δεν του το έχω πει!

http://www.geeks.com/details.asp?invtid=M-RN67-BULK

M-RN67-BULK-unit.jpg

Το είχαμε ξεχαρβαλιασμένο στη δουλεία το συγκεκριμένο...

Για να κλείσω την ιστορία μου με το μαγαζί του Πλαισίου αρκεί να πω ότι έγινε αρκετά διασκεδαστικά και με καθόλου μα καθόλου προτοτυπία...

Πήγα το ασύρματο τηλέφωνο πίσω, όντας εξαπατημένος άλλη μια φορά, και η ευγενική κοπελίτσα που με επυπηρετούσε προσπαθούσε να με πείσει ότι το τηλέφωνο έχει hands free, απλά ήθελε ειδικό ακουστικό που δεν έχουν (!!!!) Δηλαδή ότι δεν έχουν hands free για δικό τους τηλέφωνο... Και την προηγούμενη μέρα τι πήγε να μου πλασάρει ο άλλος πωλητής;.... Ακουστικό βαρηκοϊας;

Φυσικά επειδή δεν είχε να κάνει με κανα κορόιδο και άσχετο, με τα πολλά πήρε στα κεντρικά... Και ωωω, τι περίεργο και πρωτοφανές, της είπαν ότι το τηλέφωνο δεν έχει hands free... Το πήγα λοιπον στο τεχνικό τμήμα (που όλος τυχαίως ήταν τό ίδιο άτομο που ήταν και τις άλλες δυο φορές που επέστρεφα προϊόν) και μου το άλλαξε χωρίς πολλά πολλά γιατί είχε πάρει το κολλάει...

Έτσι λοιπόν το Πλαισιο ακόμα και την τελευταία μέρα με άφησε με την καλύτερη εντύπωση... Της εξαπάτησης...

Τι ήθελα ρε γαμώτο; Ένα χειριστήριο, ένα ποντίκι και ένα ασύρματο με hands free... 3 στα 3 για το Πλαίσιο... Αν έπαιζαν πόκερ τότε θα είχαν καλές ελπίδες με τέτοιες μεθόδους... Όταν έχεις να κάνεις με πελάτες όμως...

Και να τελειώσω, γιατί κούρασα, πήρα την κυρία που μου είπαν να πάρω για να λύσω το προβλημά μου και τα έχωσα κανονικά και ότι ακόμα και στο ΙΝΚΑ θα μπορούσα να τους καταγγείλω... Φυσικά χωρίς να της επιτεθώ. Μου είπε ότι είχα δίκιο... Αλλά προφανώς δεν ανεβάσανε τις αξιολογήσεις μου και προφανώς θα την ξαναπάρω για να καταλάβω το λόγο...

Το είχαμε ξεχαρβαλιασμένο στη δουλεία το συγκεκριμένο...

Για να κλείσω την ιστορία μου με το μαγαζί του Πλαισίου αρκεί να πω ότι έγινε αρκετά διασκεδαστικά και με καθόλου μα καθόλου προτοτυπία...

Πήγα το ασύρματο τηλέφωνο πίσω, όντας εξαπατημένος άλλη μια φορά, και η ευγενική κοπελίτσα που με επυπηρετούσε προσπαθούσε να με πείσει ότι το τηλέφωνο έχει hands free, απλά ήθελε ειδικό ακουστικό που δεν έχουν (!!!!) Δηλαδή ότι δεν έχουν hands free για δικό τους τηλέφωνο... Και την προηγούμενη μέρα τι πήγε να μου πλασάρει ο άλλος πωλητής;.... Ακουστικό βαρηκοϊας;

Φυσικά επειδή δεν είχε να κάνει με κανα κορόιδο και άσχετο, με τα πολλά πήρε στα κεντρικά... Και ωωω, τι περίεργο και πρωτοφανές, της είπαν ότι το τηλέφωνο δεν έχει hands free... Το πήγα λοιπον στο τεχνικό τμήμα (που όλος τυχαίως ήταν τό ίδιο άτομο που ήταν και τις άλλες δυο φορές που επέστρεφα προϊόν) και μου το άλλαξε χωρίς πολλά πολλά γιατί είχε πάρει το κολλάει...

Έτσι λοιπόν το Πλαισιο ακόμα και την τελευταία μέρα με άφησε με την καλύτερη εντύπωση... Της εξαπάτησης...

Τι ήθελα ρε γαμώτο; Ένα χειριστήριο, ένα ποντίκι και ένα ασύρματο με hands free... 3 στα 3 για το Πλαίσιο... Αν έπαιζαν πόκερ τότε θα είχαν καλές ελπίδες με τέτοιες μεθόδους... Όταν έχεις να κάνεις με πελάτες όμως...

Και να τελειώσω, γιατί κούρασα, πήρα την κυρία που μου είπαν να πάρω για να λύσω το προβλημά μου και τα έχωσα κανονικά και ότι ακόμα και στο ΙΝΚΑ θα μπορούσα να τους καταγγείλω... Φυσικά χωρίς να της επιτεθώ. Μου είπε ότι είχα δίκιο... Αλλά προφανώς δεν ανεβάσανε τις αξιολογήσεις μου και προφανώς θα την ξαναπάρω για να καταλάβω το λόγο...

\]

Aφου εχεις 3 στα 3 μην ξαναδοκιμασεις ειναι προφανες οτι δεν σε θελει

εγω απο την πρωτη εξαπατηση σταματισα δεν δοκιμασα δευτερη ευκαιρια μου εφτασε η μια και μοναδικη χαλια εξυπηρετηση

Να πω και εγω τον πονο μου.:p

Χθες ενας seagate 1tb απο το raid μου χτυπησε.Τσεκαρω για εγγυηση καθοτι το

seatools με τον εβγαλε dead και εχει μεχρι το Σεπτεμβριο του 2013.

Τον δινω σημερα στο γνωστο μαγαζι και με παιρνουν τηλ. μετα απο μιση ωρα

λεγοντας μου οτι δεν μπορουν να με τον κανουν αντικατασταση αλλα θα με δωσουν πιστωτικο και ΑΝ θελω δισκο πρεπει να πληρωσω την διαφορα.

Ρωτωντας τους "μα εχετε δισκο στο site" με απαντησαν οτι δεν ειναι ιδιος και δινουν

μονο πιστωτικο.Τωρα εγω θα φταιω αν παρω πισω τον δισκο και τον κανω rma στην

seagate οπως εκανα με το corsair?

Εσυ θα φταις αν δεν πας εκει να τους πεις οτι απαιτεις δισκο ιδιο η παρομοιων επιδοσεων η αλλιως τα λεφτα σου πισω(οσα λεει η αποδειξη αγορας,οχι με τις πατεντες της τελευταιας καταχωρησης κτλ)

Kαλα οτι θα γινουμε παλι .... δεν το συζηταω.

Το θεμα ειναι [MENTION=12158]Dant3[/MENTION] οτι λεφτα πισω οσο θυμαμαι και βλεπω απο αλλα παιδια

δεν δινει , σε κοβει ενα πιστωτικο και τελος.Δεν θελω τα λεφτα ,θελω δισκο αλλα

οχι και να πληρωσω εξτρα οταν με καλυπτει η εγγυηση της κατασκευαστριας εταιρειας.

Eγω παλι γυρισα μια microsd 4GB που ειχε πεθανει και για αλλαγη ζητησα μια 8GB και να πληρωσω τη διαφορα.

Τιμη αγορας 4GB 13.90€

Νεα τιμη 4GB 9.90€

Τιμη 8GB 14.99€

Moυ κοβουν πιστωτικο 9.90€, ρωταω γιατι δεν κοπηκε στη τιμη αγορας, οσο ειχα δωσει δλδ, και μου λενε οτι στις αλλαγες δικαιουμαι αντικατασταση ή πιστωτικο στην τιμη που ισχυει τωρα.

Αν παω ενα δισκο που τον ειχα παρει 35€ και τωρα εχει 109€, τι πιστωτικο θα παρω;;;;;;;;

@2cpu

Στο κατάστημα Καλαμαριάς (Θεσσαλονίκη) πριν κάποιους μήνες έναν Seagate 500GB που είχε 3 χρόνια εγγύηση και σε λιγότερο από 1,5 άρχισε κάτι κουλά. Μου τον άλλαξαν με έναν WD caviar blue 500GB καινούριο.

Βέβαια όλα αυτά έγιναν Π.Β.Κ. (Προ Βιβλικής Καταστροφής = πλημμύρες στην Ταϊλάνδη) που ο καινούριος WD blue είχε 46€!

Eγω παλι γυρισα μια microsd 4GB που ειχε πεθανει και για αλλαγη ζητησα μια 8GB και να πληρωσω τη διαφορα.

Τιμη αγορας 4GB 13.90€

Νεα τιμη 4GB 9.90€

Τιμη 8GB 14.99€

Moυ κοβουν πιστωτικο 9.90€, ρωταω γιατι δεν κοπηκε στη τιμη αγορας, οσο ειχα δωσει δλδ, και μου λενε οτι στις αλλαγες δικαιουμαι αντικατασταση ή πιστωτικο στην τιμη που ισχυει τωρα.

Αν παω ενα δισκο που τον ειχα παρει 35€ και τωρα εχει 109€, τι πιστωτικο θα παρω;;;;;;;;

απλα δεν θα παρεις...

πιστωτικο

θα παρεις δισκο παση θυσια!

@ 2pu

ΑΝ σου κοψουν πιστωτικο αυτο θα κοπει στην τιμη αγορας ΠΑΝΤΑ

ειναι ομως υποχρεωμενοι σαν reseller να αναλαβουν αυτοι το κοστος μεταφορας στην seagate,οποτε κατα τη γνωμη μου,τους ζοριζεις να στειλουν αυτοι τον δισκο πισω και να παραλαβεις την αντικατασταση σου

σκεψου απλα οτι εσυ αν παρεις πιστωτικο 35 ευρα,αυτοι θα κανουν επιστροφη στην μαμα τον δισκο και θα παρουν εναν ολοκαινουριο δισκο τον οποιο και θα μοσχοπουλησουν

πριν πας θα προτεινα μαλιστα να στειλεις πρωτα ενα mail στην seagate και να τους εριγραψειςκαι την κατασταση και να δεις τι θα σου πουν και αυτοι

εαν δεν σε απασχολει το θεμα του κοστους αποστολης , απλα τον στελνεις στην Θαλασσοπυλη και παιρνεις πισω τον καινουριο σου δισκο.

το Π παντως ειναι υποχρεωμενο να σου δωσει αλλον δισκο ή να αναλαβει να σου στειλει αυτον πισω

@ fanistelrooy

αν σου κοψουν πιστωτικο , τοτε αυτο θα πρεπει να ειναι στην αρχικη τιμη και οχι στην τελευταια τιμολογημενη.

αυτο ειναι το μονο σιγουρο

στην δικη σου περιπτωση ομως εχουμε το εξης

το καταστημα εχει προιον για να σου αντικαταστησει το επιστρεφομενο και εσυ δεν θελεις.

πορακτικα ειναι σαν να σου κανουν αντικατασταση με καινουρια καρτα 4 γιγα,κοβουν καινουρια αποδειξη στην τιμη που ισχυει σημερα,εσυ το επιστρεφεις και παιρνεις αυτο που θελεις πληρωνωντας την διαφορα.

δεν ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν κατι καλυτερο αποαυτο που επιστρεφεις,την στιγμη που εχουν ιδιο να σου δωσουν προς αντικατασταση

Aφου μιλησα στο τηλ και φυσικα ακουσα την uber απαντηση για αλλη μια φορα

θα κανω το rma μονος μου.Eρωτηση νο2

Αυριο που θα παω πισω και τον ζητησω πισω θα με χρεωσουν ελεγχο?διαγνωση?

Και αν ναι θα πρεπει να τους πληρωσω?

Btw ευχαριστω ολους οσους βοηθησαν .Ελπιζω να μην εχετε τα ιδια προβληματα και εσεις .

να τους πληρώσεις κιόλας για δίσκο εντός εγγύησης που αρνούνται να αντικαταστήσουν?

πλήρωσε τους με μια ανοιχτή παλάμη και τα ρέστα δικά τους :hehe:

μη παρεις το δισκο απαιτησε νεο δισκο

αλλιως καταγγελια παντου και φυσικα μιλα με τα κεντρικα

πυλαια καλαμαριά η κέντρο?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.