Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

αυτο ισχυει.προσφατα επικοινωνησα με την mikrosoft απευθειας για σπασμενα ποδαρακια απο πληκτρολογιο,μου λενε οτι δεν υπαρχει τετοιο ανταλλακτικο αλλα θα σας στειλουμε καινουριο πληκτρολογιο..και ετσι κ εγινε.ετσι κερδιζεις πελατες

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Στο κατάστημα Περιστερίου.

Δε μπορείς να στείλεις εσύ δίσκο στην WD για RMA. Πάνε και βλέπουν αν το συγκεκριμένο serial number έχει αγοραστεί απο την Πλαίσιο και κάνουν accept ή reject ανάλογα.

Μου τα είχαν πεί κάποτε και γενικά δεν είναι τόσο εύκολο. Είτε ίσως δεν έδωσα τόση σημασία λόγο χρόνου.

Τώρα που το σκέφτομαι θεωρητικά γίνεται.

Τα έχουμε ξαναπει για το online rma με WD, σε μια εβδομάδα έχεις δίσκο σπίτι σου χωρίς φωνές, ταλαιπωρία, τρέξιμο.

αυτο ισχυει.προσφατα επικοινωνησα με την mikrosoft απευθειας για σπασμενα ποδαρακια απο πληκτρολογιο,μου λενε οτι δεν υπαρχει τετοιο ανταλλακτικο αλλα θα σας στειλουμε καινουριο πληκτρολογιο..και ετσι κ εγινε.ετσι κερδιζεις πελατες

Καλά τώρα μιλάς για σοβαρές εταιρείες όχι για ρδελομπού...

Ένας φίλος είχε σπάσει ο ίδιος το reciever του ασύρματου πληκτρολογίου. Είπε στη Microsoft οτι δεν βρίσκει reciever να αγοράσει ή αν γίνεται να του στείλουν άλλον reciever με χρέωση φυσικά γιατί ευθύνεται αυτός ,για να μην το πετάξει όλο που ήταν καινούριο δύο μερών, και του στείλανε άλλο!!!!

Και όταν τους είπε "τι να το κάνω το άλλο να το επιστρέψω μην πάει χαμένο να το επισκευάσετε" του απάντησε ο κύριος μέσα στην ευγένεια "να το πάτε στην πλησιέστερη ανακύκλωση"!!!

Καλά Πλαίσιο δεν σκέφτηκε καν να πάρει... Να έλεγε τι; "Έσπασα το reciever μπορείτε να κάνετε κάτι;". Θα γελούσαν και τα τσιμέντα...

"Ετσι κάνουν οι σοβαρές και μεγάλες εταιρείες. Σκέφτονται τον καταναλωτή... Είναι δυνατόν να μη ξαναδώσω τα λεφτά μου στη Microsoft με τέτοια συμπεριφορά;

ετσι ακριβως.και εδω..το χαβα τους..τεσπα.καποτε θα ειναι αργα και για μερικους μερικους ειναι ηδη αργα

Καλά τώρα μιλάς για σοβαρές εταιρείες όχι για ρδελομπού...

Ένας φίλος είχε σπάσει ο ίδιος το reciever του ασύρματου πληκτρολογίου. Είπε στη Microsoft οτι δεν βρίσκει reciever να αγοράσει ή αν γίνεται να του στείλουν άλλον reciever με χρέωση φυσικά γιατί ευθύνεται αυτός ,για να μην το πετάξει όλο που ήταν καινούριο δύο μερών, και του στείλανε άλλο!!!!

Και όταν τους είπε "τι να το κάνω το άλλο να το επιστρέψω μην πάει χαμένο να το επισκευάσετε" του απάντησε ο κύριος μέσα στην ευγένεια "να το πάτε στην πλησιέστερη ανακύκλωση"!!!

Καλά Πλαίσιο δεν σκέφτηκε καν να πάρει... Να έλεγε τι; "Έσπασα το reciever μπορείτε να κάνετε κάτι;". Θα γελούσαν και τα τσιμέντα...

"Ετσι κάνουν οι σοβαρές και μεγάλες εταιρείες. Σκέφτονται τον καταναλωτή... Είναι δυνατόν να μη ξαναδώσω τα λεφτά μου στη Microsoft με τέτοια συμπεριφορά;

απλά υπερβάλλεις. στην συγκεκριμένη περίπτωση από που κι ως που θα ήταν υποχρεωμένο το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο να κάνει κάποια αλλαγή;

Η εγγύηση καλύπτει ελλατωματικά προϊόντα και όχι ζημιές/φθορές που προκαλεί ο ιδιοκτήτης τους, μην λέμε ό,τι θέλουμε.

Το ότι η Μ$ ήθελε και το άλλαξε είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

απλά υπερβάλλεις. στην συγκεκριμένη περίπτωση από που κι ως που θα ήταν υποχρεωμένο το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο να κάνει κάποια αλλαγή;

Η εγγύηση καλύπτει ελλατωματικά προϊόντα και όχι ζημιές/φθορές που προκαλεί ο ιδιοκτήτης τους, μην λέμε ό,τι θέλουμε.

Το ότι η Μ$ ήθελε και το άλλαξε είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Αλλαγή δεν ήταν υποχρεωμένο να κανει εφόσον ευθύνετε ο χρήστης. Αλλα θα μπορούσε να πει "Θα παραγγείλουμε εμεις το receiver, κάνει 20€"

οκ, και μετά πάλι θα έκραζαν για τον χρόνο αναμονής της παραγγελίας, το κόστος, το μούσι του τεχνικού κλπ. φαύλος κύκλος είναι, εκτός του ότι ίσως να μην μπορούσαν να παραγγείλουν για τον οποιονδήποτε λόγο μονο το receiver :)

απλά υπερβάλλεις. στην συγκεκριμένη περίπτωση από που κι ως που θα ήταν υποχρεωμένο το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο να κάνει κάποια αλλαγή;

Η εγγύηση καλύπτει ελλατωματικά προϊόντα και όχι ζημιές/φθορές που προκαλεί ο ιδιοκτήτης τους, μην λέμε ό,τι θέλουμε.

Το ότι η Μ$ ήθελε και το άλλαξε είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Δεν είπα κάτι τέτοιο ούτε θα είχα την απαίτηση προφανώς και δε θα τους κατηγορούσα. Απλά το είπα σαν σύγκριση δύο εταιρειών. Η μία σου δίνει δικό της προϊόν καινούριο ακόμα και αν το έχεις χαλάσει εσύ, και η άλλη σου πουλάει εν γνώση της δικά της ελλατωματικά ή κακής ποιότητας προϊόντα ,με μεθόδους παραπληροφόρησης, και σου βγάζουν το λάδι για να βρεις το δίκιο σου για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω... Φυσικά δε περιμένω από το Πλαίσιο να μου αντικαταστησει προϊόν την Microsoft...

[MENTION=16982]mordred[/MENTION]

Δεν μπορείς να συγκρίνεις άμεσα Πλαίσιο με Microsoft. Δεν έχει λογική αυτό. Άντε να κάνεις μια κάποια σύγκριση ανάμεσα στο support Microsoft προϊόντος από Microsoft και Turbo-X προϊόντος από Πλαίσιο. Εκεί άντε να πεις ότι συγκρίνεις το πως θα συμπεριφερθούν οι δύο εταιρίες. Αλλά και πάλι η μία είναι πολυεθνική αξίας δισεκατομμυρίων και η άλλη συγκριτικά είναι περίπτερο.

Όσον αφορά τα προϊόντα και για την Microsoft έχω ακούσει χιλιάδες φορές ότι τα windows επίτηδες έχουν bugs για να σε ωθούν σε συνεχείς αναβαθμίσεις. Και για τα προϊόντα της υπάρχει κόσμος που χλευάζει την Microsoft και δεν θα σύγκρινε τα προϊόντα της σε καμιά περίπτωση με αυτά της π.χ. Logitech.

Αυτό που οφείλει να κάνει το Πλαίσιο είναι να ψαχτεί στο που βάζει την στάμπα του. Μπορεί να τους κοστίσει κάτι τις παραπάνω να βάλουν 3-4 υπάλληλους να ελέγχουν την κάθε καλή φαινομενικά προσφορά από Κινέζο παραγωγό αλλά τα οφέλη για την Turbo-X μάρκα θα καλύψουν αυτό το κόστος και με το παραπάνω. Άλλωστε δεν έχουν μόνο φτηνά Turbo-X για να πεις ότι είναι τα φτηνιάρικα του καταστήματος και άρα δεν θα πρέπει να έχεις μεγάλες απαιτήσεις από αυτά.

@mordred

Δεν μπορείς να συγκρίνεις άμεσα Πλαίσιο με Microsoft. Δεν έχει λογική αυτό. Άντε να κάνεις μια κάποια σύγκριση ανάμεσα στο support Microsoft προϊόντος από Microsoft και Turbo-X προϊόντος από Πλαίσιο. Εκεί άντε να πεις ότι συγκρίνεις το πως θα συμπεριφερθούν οι δύο εταιρίες. Αλλά και πάλι η μία είναι πολυεθνική αξίας δισεκατομμυρίων και η άλλη συγκριτικά είναι περίπτερο.

Όσον αφορά τα προϊόντα και για την Microsoft έχω ακούσει χιλιάδες φορές ότι τα windows επίτηδες έχουν bugs για να σε ωθούν σε συνεχείς αναβαθμίσεις. Και για τα προϊόντα της υπάρχει κόσμος που χλευάζει την Microsoft και δεν θα σύγκρινε τα προϊόντα της σε καμιά περίπτωση με αυτά της π.χ. Logitech.

Αυτό που οφείλει να κάνει το Πλαίσιο είναι να ψαχτεί στο που βάζει την στάμπα του. Μπορεί να τους κοστίσει κάτι τις παραπάνω να βάλουν 3-4 υπάλληλους να ελέγχουν την κάθε καλή φαινομενικά προσφορά από Κινέζο παραγωγό αλλά τα οφέλη για την Turbo-X μάρκα θα καλύψουν αυτό το κόστος και με το παραπάνω. Άλλωστε δεν έχουν μόνο φτηνά Turbo-X για να πεις ότι είναι τα φτηνιάρικα του καταστήματος και άρα δεν θα πρέπει να έχεις μεγάλες απαιτήσεις από αυτά.

Δε λέω κάτι αντίθετο... Ενα προϊόν όταν που το πουλάς σα δικό σου οφείλεις να το έχεις ελέγξει και να ξέρεις τι πουλάς. Όταν αυτό είναι φύρα πρέπει να αποδεχτείς τις συνέπειες είτε είσαι μπακάλικο είτε είσαι microsoft. Προφανώς θα γίνει σύγκριση... Εδώ φέτα αγοράζεις αν είναι χαλασμένη την πας πισω να σου δώσουν άλλη η να πάρεις τα λεφτά σου πίσω...

Δε λέω κάτι αντίθετο... Ενα προϊόν όταν που το πουλάς σα δικό σου οφείλεις να το έχεις ελέγξει και να ξέρεις τι πουλάς. Όταν αυτό είναι φύρα πρέπει να αποδεχτείς τις συνέπειες είτε είσαι μπακάλικο είτε είσαι microsoft. Προφανώς θα γίνει σύγκριση... Εδώ φέτα αγοράζεις αν είναι χαλασμένη την πας πισω να σου δώσουν άλλη η να πάρεις τα λεφτά σου πίσω...

Θυμήθηκα την Nvidia. Θυμάσαι την Nvidia πως συμπεριφέρθηκε τότε με τα προβληματικά τσιπάκια; Δεν υπάρχει πρόβλημα αρχικά, πάρτε έναν driver ο οποίος βάζει τον ανεμιστήρα να δουλεύει ποιο πολύ ώστε οι κάρτες να χαλάσουν μετά το πέρας της εγγύησης στην συνέχεια και στο τέλος άντε καταγράφουμε ένα ποσό στα οικονομικά μας ως ζημιά από την όλη φασαρία. Δεν είναι όλες οι πολυεθνικές πρότυπα αντιμετώπισης του καταναλωτή και ούτε αναγνωρίζουν το λάθος τους πάντα. Αυτό όσον αφορά το support.

Από εκεί και πέρα όσον αφορά την... φέτα. Βέβαια θα πρέπει το προϊόν να κάνει κατ' ελάχιστο αυτό το οποίο υποτίθεται ότι κάνει. Αν δεν το κάνει σωστά τότε επιστρέφεται στο κατάστημα και το κατάστημα λέει και ευχαριστώ. Αν το κάνει μεν σωστά, αλλά όχι και τόσο "σωστά" όπως το προϊόν της άλλη εταιρίας απλά αποφεύγεις την μάρκα. Τι εννοώ. Την χαλασμένη φέτα θα την πας πίσω, την φέτα που απλά δεν σου άρεσε η γεύση της δεν την πας πίσω. Απλά δεν την ξανά αγοράζεις.

Θυμήθηκα την Nvidia. Θυμάσαι την Nvidia πως συμπεριφέρθηκε τότε με τα προβληματικά τσιπάκια; Δεν υπάρχει πρόβλημα αρχικά, πάρτε έναν driver ο οποίος βάζει τον ανεμιστήρα να δουλεύει ποιο πολύ ώστε οι κάρτες να χαλάσουν μετά το πέρας της εγγύησης στην συνέχεια και στο τέλος άντε καταγράφουμε ένα ποσό στα οικονομικά μας ως ζημιά από την όλη φασαρία. Δεν είναι όλες οι πολυεθνικές πρότυπα αντιμετώπισης του καταναλωτή και ούτε αναγνωρίζουν το λάθος τους πάντα. Αυτό όσον αφορά το support.

Από εκεί και πέρα όσον αφορά την... φέτα. Βέβαια θα πρέπει το προϊόν να κάνει κατ' ελάχιστο αυτό το οποίο υποτίθεται ότι κάνει. Αν δεν το κάνει σωστά τότε επιστρέφεται στο κατάστημα και το κατάστημα λέει και ευχαριστώ. Αν το κάνει μεν σωστά, αλλά όχι και τόσο "σωστά" όπως το προϊόν της άλλη εταιρίας απλά αποφεύγεις την μάρκα. Τι εννοώ. Την χαλασμένη φέτα θα την πας πίσω, την φέτα που απλά δεν σου άρεσε η γεύση της δεν την πας πίσω. Απλά δεν την ξανά αγοράζεις.

Πρώτον δική μου άποψη είναι ότι αν το κάνει κάποιος δεν δικαιολογεί τον επόμενο που θα το κάνει...

Δεύτερον αν το προϊόν δεν κάνει αυτό που λέει δεν έχει σωστά και "τόσο" σωστά... Σαν καταναλωτής έχεις το δικαίωμα όχι μόνο να πάρεις τα λεφτά σου πίσω αλλά και να το καταγγείλεις. Και στη δικιά μου περίπτωση, την κατεξακολούθηση, δεν έχουμε μόνο ελλατωματικό προϊόν αλλά σκόπιμη παραπλάνηση από την ίδια την εταιρεία να πλασάρει προϊόντα που είτε είναι άθλιας ποιότητας, σε βαθμό μη σωστής λειτουργίας (χαλασμένη φέτα και όχι άγευστη αν το θέλεις), ή με σκοπίμως λανθασμένα χαρακτηριστικά...

Πρώτον δική μου άποψη είναι ότι αν το κάνει κάποιος δεν δικαιολογεί τον επόμενο που θα το κάνει...

Δεύτερον αν το προϊόν δεν κάνει αυτό που λέει δεν έχει σωστά και "τόσο" σωστά... Σαν καταναλωτής έχεις το δικαίωμα όχι μόνο να πάρεις τα λεφτά σου πίσω αλλά και να το καταγγείλεις. Και σε αυτή στη δικιά μου περίπτωση, την κατεξακολούθηση, δεν έχουμε μόνο ελλατωματικό προϊόν αλλά σκόπιμη παραπλάνηση από την ίδια την εταιρεία να πλασάρει προϊόντα που είτε είναι άθλιας ποιότητας, σε βαθμό μη σωστής λειτουργίας (χαλασμένη φέτα και όχι άγευστη αν το θέλεις), ή με σκοπίμως λανθασμένα χαρακτηριστικά...

Την Nvidia δεν την ανέφερα για να πω ότι εφόσον το έκανε η Νvidia έχει δικαίωμα να το κάνει και ο επόμενος π.χ. το Πλαίσιο. Νόμιζα ότι είναι κατανοητό αυτό. Απλά επειδή αναφέρθηκε η Microsoft, ανέφερα ένα παράδειγμα άλλης μεγάλης και γνωστής πολυεθνικής η οποία συμπεριφέρθηκε ολίγον διαφορετικά. :)

Το σωστό με το "σωστό" έχει διαφορά στο πως το εννοώ για αυτό το έβαλα σε " ". Ένα προϊόν της Χ εταιρίας μπορεί να είναι παρόμοιο και φτηνότερο με κάποιο άλλο και να κάνει την ίδια δουλειά με το άλλο, αλλά κατώτερης γενικά κατασκευής/αξιοπιστίας. Παραδείγματα χιλιάδες. Δεν λέμε εννιά φορές να δουλεύει και μία όχι. Εκεί μιλάμε για προβληματικό προϊόν. Προφανώς το παράδειγμα με τα ακουστικά που γίνανε κορδόνι είναι για facepalm>>>κράξιμο>>>ζητάμε συγνώμη ως κατάστημα πάρτε τα λεφτά σας πίσω>>>κάποιος υπάλληλος τρώει άγριο κράξιμο ή/και πάει ταμείο ανεργίας. Αλλά άλλο το "άθλιας ποιότητας" που είναι η άγευστη/κακής γεύσης φέτα και όχι χαλασμένη φέτα και άλλο τα υπόλοιπα στα οποία δεν έχω καμιά απολύτως αντίρρηση και είμαι μαζί σου 200%. Άλλωστε και η νομοθεσία λέει (αν δεν κάνω λάθος) λανθασμένα χαρακτηριστικά= επιστροφή χρημάτων.

Την Nvidia δεν την ανέφερα για να πω ότι εφόσον το έκανε η Νvidia έχει δικαίωμα να το κάνει και ο επόμενος π.χ. το Πλαίσιο. Νόμιζα ότι είναι κατανοητό αυτό. Απλά επειδή αναφέρθηκε η Microsoft, ανέφερα ένα παράδειγμα άλλης μεγάλης και γνωστής πολυεθνικής η οποία συμπεριφέρθηκε ολίγον διαφορετικά. :)

Το σωστό με το "σωστό" έχει διαφορά στο πως το εννοώ για αυτό το έβαλα σε " ". Ένα προϊόν της Χ εταιρίας μπορεί να είναι παρόμοιο και φτηνότερο με κάποιο άλλο και να κάνει την ίδια δουλειά με το άλλο, αλλά κατώτερης γενικά κατασκευής/αξιοπιστίας. Παραδείγματα χιλιάδες. Δεν λέμε εννιά φορές να δουλεύει και μία όχι. Εκεί μιλάμε για προβληματικό προϊόν. Προφανώς το παράδειγμα με τα ακουστικά που γίνανε κορδόνι είναι για facepalm>>>κράξιμο>>>ζητάμε συγνώμη ως κατάστημα πάρτε τα λεφτά σας πίσω>>>κάποιος υπάλληλος τρώει άγριο κράξιμο ή/και πάει ταμείο ανεργίας. Αλλά άλλο το "άθλιας ποιότητας" που είναι η άγευστη/κακής γεύσης φέτα και όχι χαλασμένη φέτα και άλλο τα υπόλοιπα στα οποία δεν έχω καμιά απολύτως αντίρρηση και είμαι μαζί σου 200%. Άλλωστε και η νομοθεσία λέει (αν δεν κάνω λάθος) λανθασμένα χαρακτηριστικά= επιστροφή χρημάτων.

Όχι στο λέω επειδή αν σου τύχει να γράφει το site και η συσκευασία για ένα ποντίκι (το turbo X) ότι πιάνει 10 μέτρα και τα δύο που δοκίμασες με 10 καινούριες μπαταρίες δε πιάνουν ούτε στα δύο έχει να κάνει με εσκεμένη κοροίδία (όπως και με τα doop)... Απλά αν ήταν microsoft η ότι άλλο έκανες προσευχή γιατι δεν τους έχεις δίπλα σου να τους μπινελικώσεις! Εφόσον έχεις το δικαίωμα και την δυνατότητα το κάνεις...

Όχι στο λέω επειδή αν σου τύχει να γράφει το site και η συσκευασία για ένα ποντίκι (το turbo X) ότι πιάνει 10 μέτρα και τα δύο που δοκίμασες με 10 καινούριες μπαταρίες δε πιάνουν ούτε στα δύο έχει να κάνει με εσκεμένη κοροίδία (όπως και με τα doop)... Απλά αν ήταν microsoft η ότι άλλο έκανες προσευχή γιατι δεν τους έχεις δίπλα σου να τους μπινελικώσεις! Εφόσον έχεις το δικαίωμα και την δυνατότητα το κάνεις...

Λανθασμένα τεχνικά χαρακτηριστικά = επιστροφή χρημάτων.

Όλα τα προϊόντα πάντως υπερβάλουν σε κάποιο σημείο της περιγραφής τους ή συνοδεύονται από μικροσκοπικά γραμματάκια που συνήθως καλό είναι (για τον κατασκευαστή) να μην τα διαβάσει ο πελάτης ή ακόμα περισσότερο να μην μάθει ποτέ για την ύπαρξή τους! Μπορεί να πιάνει 10m με ένα συγκεκριμένο ζευγάρι μπαταριών, μιας συγκεκριμένης μάρκας, όταν η ατμόσφαιρα έχει τόσους βαθμούς θερμοκρασίας και τόσο ποσοστό υγρασίας, το δωμάτιο αποτελείται από συγκεκριμένα υλικά που κόβουν τυχών εξωτερικές ακτινοβολίες και το ποντίκι έχει τάδε κλήση ως προς τον δέκτη ο οποίος δέκτης μπλα μπλα μπλα...

Αυτά είναι συνηθισμένα, δυστυχώς. Ακόμα και μια low end ψόφια κάρτα γραφικών για παράδειγμα παρουσιάζεται ως κάρτα ικανή να σε ενθουσιάσει με τις επιδόσεις της στα ποιο κορυφαία games.

Αλλά εντάξει, 2μ με 10μ είναι λόγος επιστροφής χρημάτων.

Ψιλό άσχετο. Έχω ένα αρχαίο logitech ασύρματο ποντίκι (μπίλια για να καταλάβεις πόσο αρχαίο) το οποίο δεν πιάνει καλά στα 2+ μέτρα. Προχτές εντελώς τυχαία διαπίστωσα ότι πιάνει μια χαρά στα 2+ μέτρα αν πας πίσω από τον... τοίχο!!! Χωρίς πλάκα. Προφανώς κάτι του δημιουργεί πρόβλημα κάτι το οποίο όμως δεν διαπερνάει τον τοίχο με αποτέλεσμα το ποντίκι να δουλεύει πίσω από τον τοίχο, αλλά όχι σε ευθεία επαφή με τον δέκτη του!!!

και εγω εχω θεμα με το service του Πλαισιου στο Κεντρο...

πηγα σημερα το μεσημεροαπογευμα απο εκει...

ενω αρχικα φανηκε οτι θα παμε για μεγαλο φιασκο και θα ειχαμε και παταγο , εν τελει καθως ειχα απομακρυνθει λιγο απο το καταστημα στον δρομο της επιστροφης για σπιτι , με καλεσαν για να επιστρεψω και να παρω πιστωτικο , παρα την αρχικη τοποθετηση πως θα παρω απο τους 3 σωματοφυλακες τον Νταρτανιαν

long story short , δωθηκε εντολη απο "Αθηνα" εστω και εταιροχρονισμενα για να κοπει πιστωτικο οποτε τελος καλο

@ billpeppas

thanks for the offer αλλα ευτυχως δεν χρειαστηκε τελικα

untill next time....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.