Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Και εγώ σήμερα παρέλαβα μια 550Ti ως αντικαταστάτη της EVGA 9800GX2. Μια χαρά και από εδώ μεριά. :)

Μην γράφουμε μόνο τα άσχημα. Όταν υπάρχει λύση, έστω και μετά από κάποια ταλαιπωρία, καλό είναι να το αναγνωρίζουμε. Όπως ανέφερα και παλαιότερα μου είναι προσωπικά αδύνατο να μην συγκρίνω μια θετική τελική έκβαση με την αντίστοιχη περίπτωση του e-shop, όπου η κοροϊδία εκ μέρους τους συνεχίστηκε μέχρι και την τελευταία μέρα. :nothing:

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Σίγουρα διαβάζουν το μεγαλύτερο φόρουμ τεχνολογίας και Η/Υ.

Και σε άλλα forums τα παράπονα είναι άπειρα.

Κώστα με λένε,στο Περιστέρι να με προσέχετε.

:p

Σίγουρα διαβάζουν το μεγαλύτερο φόρουμ τεχνολογίας και Η/Υ.

Και σε άλλα forums τα παράπονα είναι άπειρα.

Κώστα με λένε,στο Περιστέρι να με προσέχετε.

:p

Έστω οτι το διαβάζουνε. Εκεί πρέπει να καταλήγουμε; Να γεμίζουμε 77 σελίδες με παράπονα για να πράξουν το αυτονόητο;

Και εγώ σήμερα παρέλαβα μια 550Ti ως αντικαταστάτη της EVGA 9800GX2. Μια χαρά και από εδώ μεριά. :)

Μην γράφουμε μόνο τα άσχημα. Όταν υπάρχει λύση, έστω και μετά από κάποια ταλαιπωρία, καλό είναι να το αναγνωρίζουμε. Όπως ανέφερα και παλαιότερα μου είναι προσωπικά αδύνατο να μην συγκρίνω μια θετική τελική έκβαση με την αντίστοιχη περίπτωση του e-shop, όπου η κοροϊδία εκ μέρους τους συνεχίστηκε μέχρι και την τελευταία μέρα. :nothing:

ριγμένος είσαι με 550ti, ή κάνω λάθος?

yanni, επειδη εχω ενα θεματακι με Πλαισιο, θα με βοηθουσες αφανταστα αν μου ελεγες ποσο εγραφε η αποδειξη της 9800gx2 που σου αλλαξανε με 550ti

ριγμένος είσαι με 550ti, ή κάνω λάθος?

Όχι διότι δεν ζήτησα κάτι παραπάνω από 450. Για 450 είχαμε πει και μάλιστα εγώ το πρότεινα. Αν ο υπεύθυνος στο Σύνταγμα, που μου βγάλανε το λάδι, είχε φερθεί σωστά από την πρώτη μέρα θα με είχαν... τουμπάρει με μια απλή GT440!!! Αλλά ήθελε να το παίξει έξυπνος. Αν διαβάζει το thread, ας πρόσεχε!

Την 9800GX2 λοιπόν, την είχα πάρει με 40€. Αν την είχα πάρει με 250€ π.χ. δεν θα έπαιρνα τίποτα λιγότερο από μια 460 1GB. Αλλά δεν ήθελα να εκμεταλλευτώ την κατάσταση πέραν του να βγάλω την ταλαιπωρία που έφαγα και να κάνω την δουλειά μου.

Στο Περιστέρι που πήγα η ποιο φτηνή 450 ήταν με 2GB και στα 175€. Ο εκεί υπεύθυνος ήξερε ότι θα έπαιρνα 450 διότι αυτό είχε συμφωνηθεί. Οπότε ήταν υποχρεωμένος αν επέμενα να μου δώσει 450. Δεδομένου ότι είχε 1GB 460 ποιο φτηνά (στα 169€ ή στα 159€) μπορούσα χαλαρά να πάρω 460 1GB. Προτίμησα να πάρω την 550Ti διότι ήταν η αντίστοιχη 450 της σειράς 5ΧΧ και είχε "μόνο" 135€ (δεν παρά πήγαινε μακριά η βαλίτσα).

yanni, επειδη εχω ενα θεματακι με Πλαισιο, θα με βοηθουσες αφανταστα αν μου ελεγες ποσο εγραφε η αποδειξη της 9800gx2 που σου αλλαξανε με 550ti

40€ και αυτή είναι η αναγραφόμενη τιμή στην απόδειξη της 550ti αν και μάλλον δεν είναι αυτό που σε ενδιαφέρει. Αυτό που ίσως να σε ενδιαφέρει είναι ότι λίγο καιρό μετά την δική μου αγορά είχα ξανά δει on line EVGA 9800GX2 αλλά κοντά στα 120€. Για αυτό είμαι κατά 99% σίγουρος. Οπότε ως τελευταία τιμή καταλόγου θα σου έχουν πει (αν το θέμα έχει να κάνει με EVGA 9800GX2) μία από τις δύο. Υποθέτω 40€ διότι τώρα που κοιτάω και ένα ξεχασμένο screenshot από τότε που είχαν βάλει την δική μου 9800GX2 για πώληση αυτή ήταν η τιμή που αναγράφανε και τότε.

και εγω εχω θεμα με το service του Πλαισιου στο Κεντρο

τους επεστρεψα μια DFI x58 , αγορασμενη σαν τετοιο καιρο πριν 2 χρνια στις "προσφορες" του πλαισιου οπου την ειχε 130 ευρα

τη ειχα παρει ψιλο bulk αλλα απο τη στιγμη ποου ειχε κανονικα εγγυηση δεν με απασχολησε τοτε...

πριν μερικες μερες εκει που επαιζα manager (οχι και κανα βαρυ παιχνιδι) μου πετα;ξε μια μπλε οθονη

εκανα ρεσταρτ και το εβαλα να τρεξει prime αλλα στο 20λεπτο εσβησε το PC και δεν ξαναψε ποτε

πηγα λοιπον την μηττρικη στο service κεντρο και ισχυριζονται πως η μητρικη ειναι εκτος εγγυησης γιατι εχει 2 στραβωμενα πινακια στο σοκετ , τα οποοια ομως δε στραβωσα εγω

δεν μπορω ομως και να το αποδειξω...

ο υπ[ευθυνος του σερβις μου ειπε πως για να εξυπ[ηρετισει , ενω αρχικα ηταν καθετος , θα μιλισει με αθηνα και αφου εκανε καποιο τηλεφωνημα μου ειπε πως θα στειλουν την μητρικη στον κατασκευαστη και οτι απαντισει αυτος

σε ερωτηση μου ομως που ακριβως θα την στειλουν μιας και η dfi εχει κλεισει , ελαβα μια απαντηση του τυπου οτι ¨"το εργοστασιο που τις κατασκεβαζει ομως ειναι ανοιχτο και θα μας απαντησουν αυτοι"

με τα πολλα αυτο εγινε Τριτη ή Τεταρτη απογευμα , σημερα με πηραν για να μου πουν οτι δεν την καλυπτει η εγγυηση την μητρικη..

εγω τωρα πως μπορω να αποδειξω οτι την μητρικη την πηρα ετσι ως εχει και να μου την αλλαξουν??? οεο?

πως να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας....

αυριο θα παω απο εκει μαλλονκαι προβλεπω να εχουμε show...εχε χαρη που ειμαι στα προθυρα του να αρρωστησω και δεν μπορω ουτε να φωναξω :triniti::wall:

παντως εδω και 1-2 χρονια δεν ψωνιζω τιποτα σοβαρο πλεον απο το συγκεκριμενο καταστημα και πλεον θα τα κοψω και αυτα...

Όταν ένας τεχνικός παραλαμβάνει μια intel μητρική δεν ελέγχει τα pins? Ακούγεται τόσο συχνά ως δικαιολογία αυτό το πράγμα που λογικά ένας τεχνικός με μια x minimum πείρα, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κοιτάει κατά την παραλαβή μιας intel μητρικής είναι τα pins. Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να πληροφορήσει επί τόπου τον πελάτη ότι η μητρική είναι εκτός εγγύησης. AMDάς είμαι μέχρι το τελευταίο τσιπάκι, αλλά ακούω τόσο συχνά για intel μητρικές με στραβωμένα pins που ακόμα και εγώ εκεί θα κοίταγα πρώτα.

και εγω εχω θεμα με το service του Πλαισιου στο Κεντρο

τους επεστρεψα μια DFI x58 , αγορασμενη σαν τετοιο καιρο πριν 2 χρνια στις "προσφορες" του πλαισιου οπου την ειχε 130 ευρα

τη ειχα παρει ψιλο bulk αλλα απο τη στιγμη ποου ειχε κανονικα εγγυηση δεν με απασχολησε τοτε...

πριν μερικες μερες εκει που επαιζα manager (οχι και κανα βαρυ παιχνιδι) μου πετα;ξε μια μπλε οθονη

εκανα ρεσταρτ και το εβαλα να τρεξει prime αλλα στο 20λεπτο εσβησε το PC και δεν ξαναψε ποτε

πηγα λοιπον την μηττρικη στο service κεντρο και ισχυριζονται πως η μητρικη ειναι εκτος εγγυησης γιατι εχει 2 στραβωμενα πινακια στο σοκετ , τα οποοια ομως δε στραβωσα εγω

δεν μπορω ομως και να το αποδειξω...

ο υπ[ευθυνος του σερβις μου ειπε πως για να εξυπ[ηρετισει , ενω αρχικα ηταν καθετος , θα μιλισει με αθηνα και αφου εκανε καποιο τηλεφωνημα μου ειπε πως θα στειλουν την μητρικη στον κατασκευαστη και οτι απαντισει αυτος

σε ερωτηση μου ομως που ακριβως θα την στειλουν μιας και η dfi εχει κλεισει , ελαβα μια απαντηση του τυπου οτι ¨"το εργοστασιο που τις κατασκεβαζει ομως ειναι ανοιχτο και θα μας απαντησουν αυτοι"

με τα πολλα αυτο εγινε Τριτη ή Τεταρτη απογευμα , σημερα με πηραν για να μου πουν οτι δεν την καλυπτει η εγγυηση την μητρικη..

εγω τωρα πως μπορω να αποδειξω οτι την μητρικη την πηρα ετσι ως εχει και να μου την αλλαξουν??? οεο?

πως να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας....

αυριο θα παω απο εκει μαλλονκαι προβλεπω να εχουμε show...εχε χαρη που ειμαι στα προθυρα του να αρρωστησω και δεν μπορω ουτε να φωναξω :triniti::wall:

παντως εδω και 1-2 χρονια δεν ψωνιζω τιποτα σοβαρο πλεον απο το συγκεκριμενο καταστημα και πλεον θα τα κοψω και αυτα...

Αν στην φέρουνε πίσω, στείλτη μου να στα ισιώσω τέλεια τα πινάκια, και έπειτα κοιτάς για απευθείας με DFI.

Παιδιά εγώ πλέον παρέδωσα δεν ξανασχολούμε με την πάρτη τους...

Τελικά χθες μετά απο τηλέφωνο που έπεσε από τα κεντρικά για την "παπάτζα" το doop ο τεχνικός μου το επέστρεψε, αλλά ακουσων ακουσων δε μπορουσαν να κόψουν πιστωτικό στο όνομά μου επειδή είχε γίνει λάθος και η αγορά είχε γίνει στο όνομα κολλητού μου, που μου είχε πάρει δώρο ένα σκληρό κι εγώ τον επέστρεψα για να πάρω τα doop... Μου λένε να πάρω κατι άλλο αν γίνεται.

Λέω μέσα μου αντε τελευταία φορά να τελειώνουμε...

Όντως ήθελα ένα ασύρματο τηλέφωνο που να δέχεται hands free... Ρωτάω ένα υπάλληλο και τον ρωτάω τι υπάρχει. Μου έδειχνε κάτι siemens που έβλεπε αν έχουν υποδοχή... Φυσικά δεν ήθελα να δώσω 90€ για ασύρματο τηλέφωνο... Κοιτάει και ένα turboX να δει αν έχει υποδοχή. Όντως είχε υποδοχή για ακουστικά που μάλιστα καλύπτεται από πλαστικό καπάκι με σκαλιστή ένδειξη για ακουστικά (έχει σημασία γι αυτό το λέω!!!). Λέω μέσα μου "εντάξει τελευταία φορά θα πάρω και turboX τόσο γκαντέμης κάποια κινεζιά τους θα παίζει, φαίνεται και ωραίο είναι και φτηνό". Πάνε να μου πλασάρουν και ακουστικά 2,5άρια τους λέω "έχω" από παλιό κινητό... Δίνω την διαφορά και φέυγω...

Πάω σπιτι το ανοίγω το βάζω. Καλή συσκευούλα... Ας δοκιμάσω και το hands free... Το καρφώνω πάνω... Τίποτα... Σαν να μην έβαλα τίποτα. Μπαίνω ρυθμίσεις να δω αν υπάρχει κάτι... Μπα τίποτα.

Λέω ας ανοίξω manual πριν αρχίσω μπινελίκια.... Και τι βλέπω:

Την υποδοχή,που έχει σκαλιστό το σηματάκι με τα ακουστικά, την περιέγραφε σαν "υποδοχή για λουράκι"!!!!!!!!!!!! Ρε θα μας τρελλάνουν;!!!!!!! Έπαθα 4 εγγεφαλικά... Φυσικά θα πάω σήμερα και θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και από κει και πέρα θα σπαταλίσω ένα υπόλοιπο που έχω (40€) και δεν ξαναπατάω το πόδι μου εκεί...

3 προϊόντα turboX και τα 3 κοροϊδία για τον καταναλωτή...

Να μεταφέρω και εγώ την δικιά μου εμπειρία με έναν HDD WD Raid Edition 3 400GB.

5 ετή εγγύηση πλαισίου. (τιμή αγοράς πριν 2 χρόνια 150€ περίπου)

Αφήνοντας τον δίσκο στο πλαίσιο και ύστερα απο 1 βδομάδα γεμάτη τους παίρνω τηλ. Τι θα γίνει;

ΑΑΑ δε σας πήραν δώστε μου μισό λεπτό, θα σας καλέσουμε εμείς. (Κοινώς δεν είχαν ασχοληθεί καν).

Μετά απο καμια ώρα με παίρνουν τηλ και μου λένε περάστε απο το κατάστημα να σας δώσουμε την αντικατάσταση.

Πάω και εγώ και μου δίνουν HDD 500gb green edition.

Λαμπάκια άρχισαν να ανάβουν, συναγερμός βάρεσε στο κεφάλι μου (ΕΚΚΕΝΩΣΤΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ)...

"Πλάκα μου κάνεις. Σου δίνω raid edition και μου δίνεις Green"

"Κύριε, σταμάτησε το συγκεκριμένο προϊόν. Μου δίνεται 400gb δίσκο και σας δίνω 500gb"

"Μήπως να κρατήσεις τα 100gb διαφορά; Σου έφερα porche και μου δίνεις zastava επειδή έχουν και τα 2 τέσσερεις ρόδες; Με κοροϊδεύεις; Στείλτο RMA στην WD δε με νοιάζει ο χρόνος"

(Πρίν 2 μήνες απο το περιστατικό είχαν ξανα αλλάξει άλλους δύο ίδιους ακριβός δίσκους απο άλλη εταιρεία που έστειλε τους δίσκους στην WD και πήρα πίσω 1TB Raid Edition αντικατάσταση στον καθένα).

"Κύριε δε γίνεται"

"Τι δε γίνεται; Έχω ξανακάνει RMA άπειρους δίσκους φέτος σε άλλες εταιρείες και τους στέλνουν στην WD, εσείς τι κάνετε δηλαδή τους επισκευάζεται μόνοι σας;" (Να είναι καλά η WD έχουν σκάσει πάνω απο τους μισούς δίσκους που είχα πάρει τα τελευταία 2 χρόνια, δε ξαναπαίρνω WD εσωτερικό)

"Κύριε ότι λένε τα κεντρικά, δε μπορώ να κάνω κάτι"

"Έχω raid σε NAS Server με άλλους 3 400άριδες και θες να βάλω αυτόν τον δίσκο πάνω;"

Με τα πολλά (αφού πήγαν να μου πούνε και πως θα στήσω το raid μου, γιατί δεν ήξερα ενώ ο τεχνικός τους ξέρει :dance3:)

"Κάντε αίτηση μη αποδεκτής αντικατάστασης να πάει στα κεντρικά δεν είναι απο το χέρι μου"

Πάμε πάλι περνάνε 4 μέρες. Μου λένε δε γίνεται κάτι.

Παίρνω κεντρικά, μου λένε είναι καθαρά θέμα υπεύθυνου καταστήματος και όχι απο κεντρικά.

Πάω απο εκεί, μαζεύονται 3 τεχνικοί, ο υπεύθυνος καταστήματος. Αφού έγινε πάλι κουβέντα κανα μισάωρο με δεν γίνεται, μα μου σου ξου του. Πήρα δίσκο με 5 χρόνια εγγύηση και τότε κόστος 150€ μου δίνεται δίσκο των 30€ και εγγύηση και επιδόσεις ούτε του μισού και άλλα πολλά τέτοια.

Προτίνεται να μου δώσουν WD 500GB black Edition με 3 ετή εγγύηση. Το μασάω τον παίρνω και φεύγω γιατί κυριολεκτικά κουράστηκα ψυχολογικά αλλά και έχουμε και δουλειές. Με έναν δίσκο θα ασχολούμαι όλη μέρα και τις βλακείες τους; Η wd πριν κανα 2 βδομάδες με έχει φτιάξει με 2χ1TB RE δίσκους (Θα φτιάξω το raid εξαρχής σε αυτούς)

Ίσως αν δε ήταν η αντικατάσταση της WD να συζητάγαμε ακόμα.

Να μεταφέρω και εγώ την δικιά μου εμπειρία με έναν HDD WD Raid Edition 3 400GB.

5 ετή εγγύηση πλαισίου. (τιμή αγοράς πριν 2 χρόνια 150€ περίπου)

Αφήνοντας τον δίσκο στο πλαίσιο και ύστερα απο 1 βδομάδα γεμάτη τους παίρνω τηλ. Τι θα γίνει;

ΑΑΑ δε σας πήραν δώστε μου μισό λεπτό, θα σας καλέσουμε εμείς. (Κοινώς δεν είχαν ασχοληθεί καν).

Μετά απο καμια ώρα με παίρνουν τηλ και μου λένε περάστε απο το κατάστημα να σας δώσουμε την αντικατάσταση.

Πάω και εγώ και μου δίνουν HDD 500gb green edition.

Λαμπάκια άρχισαν να ανάβουν, συναγερμός βάρεσε στο κεφάλι μου (ΕΚΚΕΝΩΣΤΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ)...

"Πλάκα μου κάνεις. Σου δίνω raid edition και μου δίνεις Green"

"Κύριε, σταμάτησε το συγκεκριμένο προϊόν. Μου δίνεται 400gb δίσκο και σας δίνω 500gb"

"Μήπως να κρατήσεις τα 100gb διαφορά; Σου έφερα porche και μου δίνεις zastava επειδή έχουν και τα 2 τέσσερεις ρόδες; Με κοροϊδεύεις; Στείλτο RMA στην WD δε με νοιάζει ο χρόνος"

(Πρίν 2 μήνες απο το περιστατικό είχαν ξανα αλλάξει άλλους δύο ίδιους ακριβός δίσκους απο άλλη εταιρεία που έστειλε τους δίσκους στην WD και πήρα πίσω 1TB Raid Edition αντικατάσταση στον καθένα).

"Κύριε δε γίνεται"

"Τι δε γίνεται; Έχω ξανακάνει RMA άπειρους δίσκους φέτος σε άλλες εταιρείες και τους στέλνουν στην WD, εσείς τι κάνετε δηλαδή τους επισκευάζεται μόνοι σας;" (Να είναι καλά η WD έχουν σκάσει πάνω απο τους μισούς δίσκους που είχα πάρει τα τελευταία 2 χρόνια, δε ξαναπαίρνω WD εσωτερικό)

"Κύριε ότι λένε τα κεντρικά, δε μπορώ να κάνω κάτι"

"Έχω raid σε NAS Server με άλλους 3 400άριδες και θες να βάλω αυτόν τον δίσκο πάνω;"

Με τα πολλά (αφού πήγαν να μου πούνε και πως θα στήσω το raid μου, γιατί δεν ήξερα ενώ ο τεχνικός τους ξέρει :dance3:)

"Κάντε αίτηση μη αποδεκτής αντικατάστασης να πάει στα κεντρικά δεν είναι απο το χέρι μου"

Πάμε πάλι περνάνε 4 μέρες. Μου λένε δε γίνεται κάτι.

Παίρνω κεντρικά, μου λένε είναι καθαρά θέμα υπεύθυνου καταστήματος και όχι απο κεντρικά.

Πάω απο εκεί, μαζεύονται 3 τεχνικοί, ο υπεύθυνος καταστήματος. Αφού έγινε πάλι κουβέντα κανα μισάωρο με δεν γίνεται, μα μου σου ξου του. Πήρα δίσκο με 5 χρόνια εγγύηση και τότε κόστος 150€ μου δίνεται δίσκο των 30€ και εγγύηση και επιδόσεις ούτε του μισού και άλλα πολλά τέτοια.

Προτίνεται να μου δώσουν WD 500GB black Edition με 3 ετή εγγύηση. Το μασάω τον παίρνω και φεύγω γιατί κυριολεκτικά κουράστηκα ψυχολογικά αλλά και έχουμε και δουλειές. Με έναν δίσκο θα ασχολούμαι όλη μέρα και τις βλακείες τους; Η wd πριν κανα 2 βδομάδες με έχει φτιάξει με 2χ1TB RE δίσκους (Θα φτιάξω το raid εξαρχής σε αυτούς)

Ίσως αν δε ήταν η αντικατάσταση της WD να συζητάγαμε ακόμα.

δεν θα ήταν πολύ καλύτερα αν το έστελνες εσύ απευθείας (αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα) στην wd;

Btw, σε ποιο κατάστημα έγινε αυτή η ιστορία ;

Αν δεν προκειται για μεγαλα αντικειμενα και δεν σας τσουζουν τα μεταφορικα ,μην φοβαστε τις εγγυησεις εξωτερικου.

Με αγγλους πουχα μια συναλλαγη επειδη ελειπε κατι απτην συσκευασια,ουτε αποδειξη αγορας ζητησαν ουτε τιποτα,με εμαιλ τους ρωτησα που θα μπορουσα να αγορασω το εξαρτημα που λειπει στην ελλαδα,και ειπαν "Ασε στο στελνουμε τσαμπα εμεις"

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.