Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

"Η κάρτα σας προωθείται στα κεντρικά για να γίνει επανέλεγχος και να αποφασίσουνε αυτοί".

Αγαπούλα, το RMA να τελειώνουμε γιατί δεν θα τα πάμε καλά.

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
"Η κάρτα σας προωθείται στα κεντρικά για να γίνει επανέλεγχος και να αποφασίσουνε αυτοί".

Αγαπούλα...

...τη κουκούλα...

"Η κάρτα σας προωθείται στα κεντρικά για να γίνει επανέλεγχος και να αποφασίσουνε αυτοί".

αυτή την καραμέλα την ακούω όλο και περισσότερο τελευταία (και από άλλα καταστήματα) και εκνευρίζομαι.

Να τα κλείσουν τότε τα τοπικά σέρβις να τελειώνουμε...

Εγω δεν ειχα ποτε προβληματα μεγαλα.Παντα στο τελος με εξυπηρετουσαν χωρις μεγαλη ταλαιπωρια.Απλως κατι μικροπαρεξηγησεις ή ασυνενοησιες.Παραδοξως παντα εβρισκα ακρη απο το τηλεφωνο..

Για το πασοκ ή για το πλαίσιο λες εσυ? :p

θελω να παρω ενα κινητο απο πλαισιο αλλα η τιμη του ειναι +120 ευρω απο την πλειοψηφια σοβαρων μαγαζιων, λεω να στειλω εμαιλ και να τους πω αν γινεται να μου κανουν μια λογικη προσφορα, το εχει δοκιμασει κανεις?

ναι....θα σου πουν θα σου κανουμε τιμη ανταγωνισμου μονο αν προκειται για σοβαρο και μεγαλο ανταγωνιστη...π.χ. multirama, eshop, you, getitnow

για οποιοδήποτε άλλο μαγαζί δε πρόκειται να κανουν βήμα.

ναι....θα σου πουν θα σου κανουμε τιμη ανταγωνισμου μονο αν προκειται για σοβαρο και μεγαλο ανταγωνιστη...π.χ. multirama, eshop, you, getitnow

για οποιοδήποτε άλλο μαγαζί δε πρόκειται να κανουν βήμα.

Aφου θα σου αρχίσουν τα παπατζηλίκια οτι το τάδε μικρό μαγαζακι που το βρήκες 120€ φτηνότερα ειναι απατεώνες, το φέρνουν παραεισαγωγή, δεν έχει εγγυηση κλπ κλπ....

Λοιπόν μου στείλανε mail αφού απορίψανε την αξιολόγησή μου για το Doop να επικοινωνήσω να δούνε τι πρόβλημα υπάρχει λες και δε ξέρουνε...

Η αξιολόγηση μου για το Doop έγραφε:

"Το όνομα του το περιγράφει...

Θετικά :

Πραγματικά κανένα θετικό.

Αρνητικά :

1. Πολύ αργή απόκριση, τραγική εμβέλια (2-3 μέτρα όχι 5+ που λέει), άθλια κατασκευή (τρίζει μετά από 3-4 χρήσεις). Η τιμή του είναι αρνητικό στοιχείο γιατί νομίζεις ότι έκανες καλή αγορά ενώ πέταξες 15€...

Σχόλια :

Προϊόν σκέτη παραπληροφόρηση... Και φυσικά όταν τα γύρισα πίσω λέγοντας ότι δε παίζουν μου είπαν ότι ήταν μια χαρά, καθώς ένα άθλιο κινέζικο προίόν έτσι πρέπει να παίζει..."

Και περιμένω μία ακόμα αξιολόγηση να ανέβει για το φοβερό ασύρματο mouse στην οποία γράφω:

"Πάρτε κάτι άλλο καλύτερα...

Θετικά :

Πολύ μικρό μέγεθος και ωραιο εμφανισιακά

Αρνητικά :

Κακή ποιότητα και φυσικά η εμβέλια οχι 10 μέτρα δεν είναι,ούτε 2 θα έλεγα... Οπότε αν το θέλετε για να βάζετε το λαπτοπ στην τηλεόραση ούτε λόγος. Στο γραφείο αν ο receiver είναι από την αντίθετη μεριά πάλι δε θα πιάσει.

Σχόλια :

Έχω άλλο ένα ασύρματο (infra όχι bluetooth) γνωστής εταιρείας που παίζει από τα 10 μέτρα.Αυτό δυστυχώς δε κάνει ότι γράφει και (μερικές φορές δε πιάνει ούτε στα δύο μέτρα).Φυσικά χωρίς καμία παρεμβολή. Ζητήστε τα λεφτά σας πισω."

[MENTION=16982]mordred[/MENTION]

Ναι αλλά δεν σε αγνόησαν. Αυτό είναι θετικό.

Εμένα μάλλον με γράψανε? Δεν ξέρω. Ξανά έστειλα το mail μπας και δεν το είδαν και περιμένω λίγο ακόμα...

ΩΠ... Ενδιαφέρον. Έφαγα άκυρο από το σύστημα του Πλαισίου για mail διεύθυνση που πριν είχε αποδεχθεί? Ή κάτι κάνω στραβά ή μου φαίνεται θα έχω να εξηγήσω σε άλλον υπεύθυνο το πρόβλημά μου.

Ναι όντως. Θα πάρω τηλέφωνο την κυρία που μου λέει να επικοινωνήσω να δω τι θα ακούσω...

Πάντως σε σύγκριση με το service του e-shop που πήγα μία "τζασμένη" μητρική και με φωνάξανε τα παλικάρια του service να το δούμε μαζί γιατί ήταν πολύ περίεργη συμπεριφορά, με τα δικά μου εξαρτήματα και χωρίς καμία χρέωση, και κάτσαμε 2 ώρες να δούμε τι φταίει είναι μέρα με τη νύχτα...

Πάντως σε σύγκριση με το service του e-shop που πήγα μία "τζασμένη" μητρική και με φωνάξανε τα παλικάρια του service να το δούμε μαζί γιατί ήταν πολύ περίεργη συμπεριφορά, με τα δικά μου εξαρτήματα και χωρίς καμία χρέωση, και κάτσαμε 2 ώρες να δούμε τι φταίει είναι μέρα με τη νύχτα...

A! τι μου θύμισες. Και εγώ όταν είχα πρόβλημα με το e-shop είχα φάει ώρες με τον τεχνικό στο υποκατάστημα Περιστερίου. Καλό παιδί και με γνώσεις. Του ρίξανε άκυρο όμως από τα κεντρικά, με πρήξανε, τους μούτζωσα, τέλος. e-shop δεν υπάρχει από τότε για μένα.

Εμένα στο Μενίδι πάντως με εξυπηρετήσανε και με το πολύ παραπάνω... και μου την αλλάξανε...

Εμένα στο Μενίδι πάντως με εξυπηρετήσανε και με το πολύ παραπάνω... και μου την αλλάξανε...

Μενίδδδδδ... Έχει πολλές φορές αναφερθεί ότι στο Μενίδι σε εξυπηρετούν όταν οπουδήποτε αλλού σε πηδ.....μπιπ....:o

Νι στου Μινίδ... Εώ βασικά εκεί πηγαίνω πάντα... Αλλά πραγματικά τέτοια εξυπηρέτηση δεν την περίμενα...

Ξανά έστειλα το mail μπας και δεν το είδαν και περιμένω λίγο ακόμα...

Μόλις έλαβα ένα τηλεφώνημα από Πλαίσιο. Θα πάω αύριο από το πλαίσιο για αντικατάσταση της κάρτας. Όλα καλά και ένα ευχαριστώ στον υπεύθυνο. :T:

Τελικά βγήκα λάθος.

Με πήρανε χθές αργά για να μου πούνε τις ίδιες π1πες.

Ξέρετε κάτι όμως ? Δεν θα σας περάσει, δεν υπάρχει περίπτωση.

Πλασάρετε μεταχειρισμένη κάρτα σε πελάτη στο RMA και μετά θέλετε να τον βγάλετε φταίχτη για τις "φθορές" που είχε η κάρτα όπως του παραδόθηκε ?

Ε όχι, Κίμων Κουλούρης θα γίνω.

Γιατί να ξέρετε, αυτός που δεν έχει τίποτα να χάσει, είναι και ο χειρότερος "εχθρός" σας.

Και θα την αλλάξετε, και θα μου την φέρετε και στο σπίτι.

κοινηγησε το οσο δεν παει φιλε μου

Γιατι πολυ την εχουν δει

Περιμενω να ακουσω νεα σου για την καρτα

ευχομαι Ευχαριστα και καλη τυχη και υπομονη πιο πολυ

Βασικά μίλησα με την κυρία του mail και για τα δύο προϊόντα. Ήταν πολύ ευγενική και μου είμε οταν τα πάω να την ξαναπάρω. Το θέμα είναι οτι για να βρεις το δίκιο σου πρέπει να κάνεις αξιολόγηση;!

Το θέμα είναι οτι για να βρεις το δίκιο σου πρέπει να κάνεις αξιολόγηση;!

Tα έχουμε πει ένα εκατομμύριο φορές http://www.thelab.gr/1062960127-post606.html μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια, όποιος ψωνίζει πλέον από εκεί τα θέλει και τα παθαίνει :wall:

Καλή τύχη Γιάννη...

Και εγω σήμερα έλαβα τα ευχάριστα νέα για μια 480 από RMA που ξαναψόφησε πριν κανά μήνα...

Μετά από 5 μέρες χθές το βράδυ έλεγξαν την κάρτα και όντως έχει θέμα με artifacts... αλλά λέει... μια βίδα πίσω λέει έχει σημάδια φθοράς και δεν μπορεί να αλλαχθεί :D

Ποιά ? Η μεταχειρισμένη κάρτα από το stock house που μου φορτώσανε σε RMA της πρώτης 480 μου.

Κάρτα η οποία παρεδώθηκε σε μένα με το μπροστινό αυτοκόλλητο να λείπει ( πράγμα που μόλις πρωτοείδα μόλις μπήκα σπίτι πήρα και ειδοποίησα στο κατάστημα παραλαβής ).

Θα πέσει πολύ γέλιο αυτή την φορά.

Περιμένω τώρα τηλ από τον τεχνικό αφού επικοινωνήσει ο ίδιος με τα κεντρικά όπως είπε... ( στοίχημα ότι αν δεν πάρω εγω τηλ δεν πρόκειται να με καλέσουνε αυτοί ούτε του χρόνου ? :p )

Λοιπόν, τελικά τέλος καλό όλα καλά

Όποιος με γνωρίζει ξέρει πως είμαι λίγο πολύ άνθρωπος των άκρων, αλλά παρά ταύτα δεν μου αρέσει να το τραβάω στα άκρα, και πάντα προσπαθώ να είμαι δίκαιος.

Οι τεχνικοί στο Mall είτε δεν κατάλαβαν ότι μου είχε αλλαχθεί προηγουμένως η κάρτα και μου είχε δωθεί στην δεδομένη κατάσταση ( έλειπε το sticker της μάρκας, είχε κάποια σημαδάκια, δεν ήταν που λέμε "του κουτιού", refurbished δηλαδή ) είτε δεν το άκουσαν/ξεχάσανε.

Μετά από 2 τηλεφωνηματάκια στα κεντρικά, η κάρτα πήγε στα κεντρικά και επικοινώνησε μαζί μου ένας καλός άνθρωπος ο οποίος ήταν παραπάνω από πρόθυμος να με εξυπηρετήσει και να λύσει την όποια παρεξήγηση στα της κατάστασης της κάρτας.

Όπως και έγινε, μετά από 2 σύντομες τηλ. επικοινωνίες ( την ίδια μέρα ) με τον καλό αυτό κύριο, την επόμενη μέρα ( σήμερα δηλαδή ) με περίμενε νέα κάρτα αντικατάστασης ( μια MSI 580 Twin Frozr ) στο κατάστημα του The Mall.

Αδίκως τραβήχτηκε το όλο θέμα, αν υπήρχε ενημέρωση πρός τους τεχνικούς του Mall ότι το προϊόν είχε αντικαταστασθεί προηγουμένως στη Μεταμόρφωση με refurbished κάρτα, θα είχε γίνει η ίδια διαδικασία πολύ γρηγορότερα και δίχως παρεξηγήσεις, σουξου μούξου.

Έχω την εντύπωση πως μια καλύτερη "δίοδος επικοινωνίας" θα έλυνε αρκετά μικροπροβλήματα σε παρόμοια περιστατικά.

Η θέση των παιδιών στα service points είναι θέλοντας και μη "λεπτές".

Τέλος καλό όλα καλά.

Ευχαριστώ πολύ τον κ. ... Τάδε, και συγγνώμη στους τεχνικούς αν σε κάποιο τηλεφώνημα ήμουνα λίγο αγενής :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.