billpeppas Ιανουάριος 11, 2012 #1501 Ιανουάριος 11, 2012 "Η κάρτα σας προωθείται στα κεντρικά για να γίνει επανέλεγχος και να αποφασίσουνε αυτοί".Αγαπούλα, το RMA να τελειώνουμε γιατί δεν θα τα πάμε καλά.
astrolabos Ιανουάριος 11, 2012 #1502 Ιανουάριος 11, 2012 "Η κάρτα σας προωθείται στα κεντρικά για να γίνει επανέλεγχος και να αποφασίσουνε αυτοί".Αγαπούλα......τη κουκούλα...
hayabusa Ιανουάριος 11, 2012 #1503 Ιανουάριος 11, 2012 "Η κάρτα σας προωθείται στα κεντρικά για να γίνει επανέλεγχος και να αποφασίσουνε αυτοί".αυτή την καραμέλα την ακούω όλο και περισσότερο τελευταία (και από άλλα καταστήματα) και εκνευρίζομαι. Να τα κλείσουν τότε τα τοπικά σέρβις να τελειώνουμε...
3likos Ιανουάριος 11, 2012 #1504 Ιανουάριος 11, 2012 Εγω δεν ειχα ποτε προβληματα μεγαλα.Παντα στο τελος με εξυπηρετουσαν χωρις μεγαλη ταλαιπωρια.Απλως κατι μικροπαρεξηγησεις ή ασυνενοησιες.Παραδοξως παντα εβρισκα ακρη απο το τηλεφωνο.. Για το πασοκ ή για το πλαίσιο λες εσυ?
ea6gka Ιανουάριος 11, 2012 #1505 Ιανουάριος 11, 2012 θελω να παρω ενα κινητο απο πλαισιο αλλα η τιμη του ειναι +120 ευρω απο την πλειοψηφια σοβαρων μαγαζιων, λεω να στειλω εμαιλ και να τους πω αν γινεται να μου κανουν μια λογικη προσφορα, το εχει δοκιμασει κανεις?
greekfragma Ιανουάριος 11, 2012 #1506 Ιανουάριος 11, 2012 ναι....θα σου πουν θα σου κανουμε τιμη ανταγωνισμου μονο αν προκειται για σοβαρο και μεγαλο ανταγωνιστη...π.χ. multirama, eshop, you, getitnowγια οποιοδήποτε άλλο μαγαζί δε πρόκειται να κανουν βήμα.
wesker Ιανουάριος 12, 2012 #1507 Ιανουάριος 12, 2012 ναι....θα σου πουν θα σου κανουμε τιμη ανταγωνισμου μονο αν προκειται για σοβαρο και μεγαλο ανταγωνιστη...π.χ. multirama, eshop, you, getitnowγια οποιοδήποτε άλλο μαγαζί δε πρόκειται να κανουν βήμα.Aφου θα σου αρχίσουν τα παπατζηλίκια οτι το τάδε μικρό μαγαζακι που το βρήκες 120€ φτηνότερα ειναι απατεώνες, το φέρνουν παραεισαγωγή, δεν έχει εγγυηση κλπ κλπ....
mordred Ιανουάριος 12, 2012 #1508 Ιανουάριος 12, 2012 Λοιπόν μου στείλανε mail αφού απορίψανε την αξιολόγησή μου για το Doop να επικοινωνήσω να δούνε τι πρόβλημα υπάρχει λες και δε ξέρουνε...Η αξιολόγηση μου για το Doop έγραφε:"Το όνομα του το περιγράφει...Θετικά : Πραγματικά κανένα θετικό.Αρνητικά : 1. Πολύ αργή απόκριση, τραγική εμβέλια (2-3 μέτρα όχι 5+ που λέει), άθλια κατασκευή (τρίζει μετά από 3-4 χρήσεις). Η τιμή του είναι αρνητικό στοιχείο γιατί νομίζεις ότι έκανες καλή αγορά ενώ πέταξες 15€... Σχόλια : Προϊόν σκέτη παραπληροφόρηση... Και φυσικά όταν τα γύρισα πίσω λέγοντας ότι δε παίζουν μου είπαν ότι ήταν μια χαρά, καθώς ένα άθλιο κινέζικο προίόν έτσι πρέπει να παίζει..."Και περιμένω μία ακόμα αξιολόγηση να ανέβει για το φοβερό ασύρματο mouse στην οποία γράφω:"Πάρτε κάτι άλλο καλύτερα...Θετικά : Πολύ μικρό μέγεθος και ωραιο εμφανισιακάΑρνητικά : Κακή ποιότητα και φυσικά η εμβέλια οχι 10 μέτρα δεν είναι,ούτε 2 θα έλεγα... Οπότε αν το θέλετε για να βάζετε το λαπτοπ στην τηλεόραση ούτε λόγος. Στο γραφείο αν ο receiver είναι από την αντίθετη μεριά πάλι δε θα πιάσει.Σχόλια : Έχω άλλο ένα ασύρματο (infra όχι bluetooth) γνωστής εταιρείας που παίζει από τα 10 μέτρα.Αυτό δυστυχώς δε κάνει ότι γράφει και (μερικές φορές δε πιάνει ούτε στα δύο μέτρα).Φυσικά χωρίς καμία παρεμβολή. Ζητήστε τα λεφτά σας πισω."
yanni Ιανουάριος 12, 2012 #1509 Ιανουάριος 12, 2012 [MENTION=16982]mordred[/MENTION]Ναι αλλά δεν σε αγνόησαν. Αυτό είναι θετικό.Εμένα μάλλον με γράψανε? Δεν ξέρω. Ξανά έστειλα το mail μπας και δεν το είδαν και περιμένω λίγο ακόμα...ΩΠ... Ενδιαφέρον. Έφαγα άκυρο από το σύστημα του Πλαισίου για mail διεύθυνση που πριν είχε αποδεχθεί? Ή κάτι κάνω στραβά ή μου φαίνεται θα έχω να εξηγήσω σε άλλον υπεύθυνο το πρόβλημά μου.
mordred Ιανουάριος 12, 2012 #1510 Ιανουάριος 12, 2012 Ναι όντως. Θα πάρω τηλέφωνο την κυρία που μου λέει να επικοινωνήσω να δω τι θα ακούσω...Πάντως σε σύγκριση με το service του e-shop που πήγα μία "τζασμένη" μητρική και με φωνάξανε τα παλικάρια του service να το δούμε μαζί γιατί ήταν πολύ περίεργη συμπεριφορά, με τα δικά μου εξαρτήματα και χωρίς καμία χρέωση, και κάτσαμε 2 ώρες να δούμε τι φταίει είναι μέρα με τη νύχτα...
yanni Ιανουάριος 12, 2012 #1511 Ιανουάριος 12, 2012 Πάντως σε σύγκριση με το service του e-shop που πήγα μία "τζασμένη" μητρική και με φωνάξανε τα παλικάρια του service να το δούμε μαζί γιατί ήταν πολύ περίεργη συμπεριφορά, με τα δικά μου εξαρτήματα και χωρίς καμία χρέωση, και κάτσαμε 2 ώρες να δούμε τι φταίει είναι μέρα με τη νύχτα...A! τι μου θύμισες. Και εγώ όταν είχα πρόβλημα με το e-shop είχα φάει ώρες με τον τεχνικό στο υποκατάστημα Περιστερίου. Καλό παιδί και με γνώσεις. Του ρίξανε άκυρο όμως από τα κεντρικά, με πρήξανε, τους μούτζωσα, τέλος. e-shop δεν υπάρχει από τότε για μένα.
mordred Ιανουάριος 12, 2012 #1512 Ιανουάριος 12, 2012 Εμένα στο Μενίδι πάντως με εξυπηρετήσανε και με το πολύ παραπάνω... και μου την αλλάξανε...
yanni Ιανουάριος 12, 2012 #1513 Ιανουάριος 12, 2012 Εμένα στο Μενίδι πάντως με εξυπηρετήσανε και με το πολύ παραπάνω... και μου την αλλάξανε... Μενίδδδδδ... Έχει πολλές φορές αναφερθεί ότι στο Μενίδι σε εξυπηρετούν όταν οπουδήποτε αλλού σε πηδ.....μπιπ....
mordred Ιανουάριος 12, 2012 #1514 Ιανουάριος 12, 2012 Νι στου Μινίδ... Εώ βασικά εκεί πηγαίνω πάντα... Αλλά πραγματικά τέτοια εξυπηρέτηση δεν την περίμενα...
yanni Ιανουάριος 12, 2012 #1515 Ιανουάριος 12, 2012 Ξανά έστειλα το mail μπας και δεν το είδαν και περιμένω λίγο ακόμα... Μόλις έλαβα ένα τηλεφώνημα από Πλαίσιο. Θα πάω αύριο από το πλαίσιο για αντικατάσταση της κάρτας. Όλα καλά και ένα ευχαριστώ στον υπεύθυνο.
auditt Ιανουάριος 12, 2012 #1516 Ιανουάριος 12, 2012 Τελικά βγήκα λάθος.Με πήρανε χθές αργά για να μου πούνε τις ίδιες π1πες.Ξέρετε κάτι όμως ? Δεν θα σας περάσει, δεν υπάρχει περίπτωση.Πλασάρετε μεταχειρισμένη κάρτα σε πελάτη στο RMA και μετά θέλετε να τον βγάλετε φταίχτη για τις "φθορές" που είχε η κάρτα όπως του παραδόθηκε ?Ε όχι, Κίμων Κουλούρης θα γίνω.Γιατί να ξέρετε, αυτός που δεν έχει τίποτα να χάσει, είναι και ο χειρότερος "εχθρός" σας.Και θα την αλλάξετε, και θα μου την φέρετε και στο σπίτι.κοινηγησε το οσο δεν παει φιλε μουΓιατι πολυ την εχουν δειΠεριμενω να ακουσω νεα σου για την καρταευχομαι Ευχαριστα και καλη τυχη και υπομονη πιο πολυ
ea6gka Ιανουάριος 12, 2012 #1517 Ιανουάριος 12, 2012 ΟΚ και εγω λοιπον το πηρα απο αλλου, να χαιρονται το στοκ τους.
mordred Ιανουάριος 12, 2012 #1518 Ιανουάριος 12, 2012 Βασικά μίλησα με την κυρία του mail και για τα δύο προϊόντα. Ήταν πολύ ευγενική και μου είμε οταν τα πάω να την ξαναπάρω. Το θέμα είναι οτι για να βρεις το δίκιο σου πρέπει να κάνεις αξιολόγηση;!
orderlover Ιανουάριος 12, 2012 #1519 Ιανουάριος 12, 2012 Το θέμα είναι οτι για να βρεις το δίκιο σου πρέπει να κάνεις αξιολόγηση;! Tα έχουμε πει ένα εκατομμύριο φορές http://www.thelab.gr/1062960127-post606.html μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια, όποιος ψωνίζει πλέον από εκεί τα θέλει και τα παθαίνει
billpeppas Ιανουάριος 13, 2012 #1520 Ιανουάριος 13, 2012 Καλή τύχη Γιάννη...Και εγω σήμερα έλαβα τα ευχάριστα νέα για μια 480 από RMA που ξαναψόφησε πριν κανά μήνα... Μετά από 5 μέρες χθές το βράδυ έλεγξαν την κάρτα και όντως έχει θέμα με artifacts... αλλά λέει... μια βίδα πίσω λέει έχει σημάδια φθοράς και δεν μπορεί να αλλαχθεί Ποιά ? Η μεταχειρισμένη κάρτα από το stock house που μου φορτώσανε σε RMA της πρώτης 480 μου. Κάρτα η οποία παρεδώθηκε σε μένα με το μπροστινό αυτοκόλλητο να λείπει ( πράγμα που μόλις πρωτοείδα μόλις μπήκα σπίτι πήρα και ειδοποίησα στο κατάστημα παραλαβής ). Θα πέσει πολύ γέλιο αυτή την φορά. Περιμένω τώρα τηλ από τον τεχνικό αφού επικοινωνήσει ο ίδιος με τα κεντρικά όπως είπε... ( στοίχημα ότι αν δεν πάρω εγω τηλ δεν πρόκειται να με καλέσουνε αυτοί ούτε του χρόνου ? ) Λοιπόν, τελικά τέλος καλό όλα καλά Όποιος με γνωρίζει ξέρει πως είμαι λίγο πολύ άνθρωπος των άκρων, αλλά παρά ταύτα δεν μου αρέσει να το τραβάω στα άκρα, και πάντα προσπαθώ να είμαι δίκαιος. Οι τεχνικοί στο Mall είτε δεν κατάλαβαν ότι μου είχε αλλαχθεί προηγουμένως η κάρτα και μου είχε δωθεί στην δεδομένη κατάσταση ( έλειπε το sticker της μάρκας, είχε κάποια σημαδάκια, δεν ήταν που λέμε "του κουτιού", refurbished δηλαδή ) είτε δεν το άκουσαν/ξεχάσανε. Μετά από 2 τηλεφωνηματάκια στα κεντρικά, η κάρτα πήγε στα κεντρικά και επικοινώνησε μαζί μου ένας καλός άνθρωπος ο οποίος ήταν παραπάνω από πρόθυμος να με εξυπηρετήσει και να λύσει την όποια παρεξήγηση στα της κατάστασης της κάρτας. Όπως και έγινε, μετά από 2 σύντομες τηλ. επικοινωνίες ( την ίδια μέρα ) με τον καλό αυτό κύριο, την επόμενη μέρα ( σήμερα δηλαδή ) με περίμενε νέα κάρτα αντικατάστασης ( μια MSI 580 Twin Frozr ) στο κατάστημα του The Mall. Αδίκως τραβήχτηκε το όλο θέμα, αν υπήρχε ενημέρωση πρός τους τεχνικούς του Mall ότι το προϊόν είχε αντικαταστασθεί προηγουμένως στη Μεταμόρφωση με refurbished κάρτα, θα είχε γίνει η ίδια διαδικασία πολύ γρηγορότερα και δίχως παρεξηγήσεις, σουξου μούξου. Έχω την εντύπωση πως μια καλύτερη "δίοδος επικοινωνίας" θα έλυνε αρκετά μικροπροβλήματα σε παρόμοια περιστατικά. Η θέση των παιδιών στα service points είναι θέλοντας και μη "λεπτές". Τέλος καλό όλα καλά. Ευχαριστώ πολύ τον κ. ... Τάδε, και συγγνώμη στους τεχνικούς αν σε κάποιο τηλεφώνημα ήμουνα λίγο αγενής
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.