Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

πριν από μερικές μέρες, όπως ίσως είδατε στο νήμα με τις προσφορές, το Π είχε βάλει την prolimatech megahalems σε προσφορά με 10 αφρό. Είμαι εξωτερικό, αλλά γουάτ δε φακ λέω, την παραγγέλνω, και θα στείλω κάποιον δικό μου να την τσιμπήσει.

Την επόμενη εργάσιμη μου έρχεται email ότι υπάρχει κάποιο θέμα, και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Απαντάω στο μέιλ, και ζητάω, επειδή είμαι εξωτερικό να μου στείλουν email για ότι χρειάζεται. Την άλλη μέρα email από άλλο υπάλληλο, ότι δεν μπορέσαν να με βρουν (άντε!). Τους απάντησα ξανά ότι είμαι εξωτερικό, και μόνο με email θα με βρουν, και σήμερα μου ήρθε email ότι μου ακύρωσαν την παραγγελία, γιατί δεν υπάρχει απόθεμα, και θα μου ερχόταν σχετικό, αυτοματοποιημένο, email

Κακό, αισχρό το e-shop, αλλά όσες φορές, σε προσφορές τους, είχε τελειώσει το απόθεμα, μου έστειλαν email με άλλο προϊόν σε καλύτερη τιμή, ή την προτροπή να ζητήσω καλύτερη τιμή σε κάποιο άλλο (παρόμοιο) προϊόν.

Δεν είναι ότι με έκαιγε να πάρω την Prolimatech, αλλά απαιτώ καλύτερη συμπεριφορά. Δυστυχώς, το πλαίσιο με ετούτα και με εκείνα θα με χάσει από πελάτη, ακόμη και στα χαρτιά για τον εκτυπωτή.

Εγώ που έκανα παραγγελία τέσσερεις και την στιγμή που ανέβασε την προσφορά δεν πήρα ούτε βίδα !!!

Είναι ΑΠΑΤΗ οι προσφορές του πλαισίου, μάλλον ψάχνουν τρόπο να ανεβάσουν τις "φαινομενικές" παραγγελίες

δίνοντας αξία στην μετοχή τους ???:slap::slap:

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Υπευθυνος απο Πλαισιο Αθηνων,βγηκε μπροστα στο καταστημα και εκανε ''δωρο'' 6-7 καινουργια turbox λαπτοπς(διπυρηνα,2g ram,hdd 320),τσαντουλα μεταφορας,ασυρματο ποντικι σε γνωστους του που απλα ετυχε(??) και περνουσαν,με την προφαση οτι,ΕΑΝ δεν θα τα δεχοντουσαν,θα πηγαιναν για ανακυκλωση.

Φιλη μου που απλα τον ηξερε και βρεθηκε τυχαια εκει κοντα,λογω εργασιας,τσιμπησε ενα και μου ανεφερε τα παραπανω.

Τους επιασε το εορταστικο κλιμα μερικους απο δαυτους φαινεται η τρελαθηκαν:D.

Vamos Πλαισιαρα:innocent:

Σχεδόν όλοι οι υπάλληλοι του Πλαίσιου είναι για τα μπάζα!

Αν προσέξετε σε κάθε φυλλάδιο ή διαφημιστικό του Πλαίσιου μας ζαλίζουν με το να μας λένε για το "εξειδεικευμένο" προσωπικό τους και να σας πω την αλήθεια;;;

Κάθε φορά που έχουμε όρεξη για πλάκα πηγαίνουμε στο υποκατάστημα του Αλίμου και σκάμε στα γέλια απο τις απαντήσεις που μας δίνει το "Εξειδεικευμένο" πάνω απ' όλα, προσωπικό στις εκάστοτε ερωτήσεις μας!

Δεν το παίζω κανένας ξερόλας, αλλά τουλάχιστον δεν το παίζω και ειδικός χωρίς να ξέρω ούτε τα βασικά....

Δηλάδή με τι μούτρα το παίζουν "ειδικοί" σε κάποιους ανθρώπους που δεν ξέρουν πολλά πολλά απο τεχνολογία και τους ρωτάνε: "Εσείς τι μου προτείνετε;"....λές και αυτοί ξέρουν:wall:

Doop Gamepad PC-WL - Gamepads - plaisio.gr απο οτι φαινεται δειχνουν βελτιωση..ανεβασανε την αξιολογηση μου..:T:

Kαλά εγώ έστειλα αξιολόγηση που το εθαβα (βασικά έγραφα ότι η τιμή του δεν είναι πλεονέκτημα γιατί ουσιαστικά σε δελεάζει και το μόνο που κάνεις είναι να πετάς 15€ στα σκουπίδια) και δεν την βάλανε καν... Είσαι πολύ τυχερός! Ούτε για το ασύρματο ποντίκι που το καραέθαβα την βάλανε φυσικά. Τουλάχιστον αυτό το πήραν πίσω...

Από ότι βλέπω η σελίδα των αξιολογήσεων μπορεί να αξιοποιηθεί (ελπίζω όχι κακόπιστα διότι μετά θα αχρηστευτεί) ώστε να γλυτώσει κάποιος από μια κακή αγορά και ταυτόχρονα το Πλαίσιο να γίνει ποιο αυστηρό στις προδιαγραφές αυτών των προϊόντων στα οποία κολλάει πάνω τους το σηματάκι Turbo-X.

Από ότι βλέπω η σελίδα των αξιολογήσεων μπορεί να αξιοποιηθεί (ελπίζω όχι κακόπιστα διότι μετά θα αχρηστευτεί) ώστε να γλυτώσει κάποιος από μια κακή αγορά και ταυτόχρονα το Πλαίσιο να γίνει ποιο αυστηρό στις προδιαγραφές αυτών των προϊόντων στα οποία κολλάει πάνω τους το σηματάκι Turbo-X.

Δεν υπάρχει περίπτωση... Λες να μην ξέρουν τι φέρνουν;! Εδώ στο ασύρματο ποντίκι που είχα πάρει και έγραφε 10m εμβέλεια, όταν το γύρισα πίσω και είπα στον πωλητή ότι δε πιάνει ούτε στα 2m γελούσε και χωρίς αντίρηση μου είπε να το αλλάξω... Και φυσικά δε δέχονται κριτική στα προϊόντα τους καθώς ανεβάζουν μόνο αυτές που θαβουν χαϊδευτικά τα προϊόντα τους. Εγώ που τα έχωνα (χωρίς να προσβάλω) σε δύο περιπτώσεις δε τις ανεβάσανε... Και ούτε περίμενα εδώ που τα λέμε...

Παρείγγηλα από προσφορά newsletter αυτήν την καρέκλα. Κατά το checkout παρατήρησα ότι μπορώ να επιλέξω παραλαβή από το κατάστημα και αντικαταβολή χωρίς επιπλέον χρέωση, οπότε και το έκανα.

Σήμερα το πρωί με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι δεν μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα σε αυτήν την τιμή, γιατί είναι προϊόν προσφοράς (ότι λέει εδώ δηλαδή). Όταν ρώτησα γιατί, μου είπε η ευγενική κοπέλα ότι είναι προϊόν προσφοράς. Στην απορία μου γιατί το σύστημα με άφησε να κάνω την παραγγελία σε αυτήν την τιμή, η απάντηση ήταν "το σύστημα δεν καταλαβαίνει ότι το προϊόν βρίσκεται σε προσφορά".

Seriously? :getlost:

Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να ρυθμιστεί αυτό;

Έπειτα με ρώτησε σε ποια διεύθυνση να παραδοθεί. Έχω καταχωρήσει 3-4 διαφορετικές διευθύνσεις οπότε της είπα αυτήν εκεί, μπορείτε να την βρείτε στο σύστημα. Η απάντηση ήταν εξίσου αποστομωτική "δεν μου την δείχνει το σύστημα"

Seriously?² :getlost:

Οπότε της την είπα ξανά. Τιμή χρέωσης 3€ επιπλέον. Δεν ρώτησα καν αν το σύστημα έπρεπε να μου το δείξει, ήμουν σίγουρος για την απάντηση. Και αφού τελειώσαμε μου λέει η κοπέλα "θα σας έρθει ένα email που θα λέει ότι η παραγγελία σας ακυρώθηκε, μην ανησυχήσετε είναι γιατί φτιάξαμε καινούρια παραγγελία". Ναι, αλλά δεν μου ήρθε email για την νέα παραγγελία και στις παραγγελίες μου δεν φαίνεται καμία νέα παραγγελία ενώ η παλιά είναι ακυρωμένη.

Με άλλα λόγια, αν αύριο αποφασίσουν ότι τους τελείωσε το stock της προσφοράς και δεν μου φέρουν το προϊόν, εγώ δεν έχω κανένα στοιχείο που να δείχνει την παραγγελία μου ενεργή...

Seriously?³ :getlost:

Όσο καλή άποψη και να είχα πάντα για το ΠΛΑΙΣΙΟ, όσο με θυμάμαι να αγοράζω από εκεί πάντα είχα παράπονο για το "σύστημα" τους...

Φαίνεται ότι η ταλαιπωρία μου έλαβε τέλος (λέω φαίνεται διότι μελλοντικά δεν ξέρω αν θα έχω θέμα με την κάρτα).

Πριν λίγες μέρες μας την έκανε ξανά η 9800GX2 την λαδιά. Δυστυχώς. Τόσο άντεξε. Έστειλα ένα mail στον υπεύθυνο πριν λίγες μέρες να δούμε μπας και το νέο κεφάλαιο είναι ποιο σύντομο από τα προηγούμενα. Λες και γράφω την Ιλιάδα νιώθω.... :hang3:

post-188-1416075725,1282_thumb.jpg

Καλή τύχη Γιάννη...

Και εγω σήμερα έλαβα τα ευχάριστα νέα για μια 480 από RMA που ξαναψόφησε πριν κανά μήνα...

Μετά από 5 μέρες χθές το βράδυ έλεγξαν την κάρτα και όντως έχει θέμα με artifacts... αλλά λέει... μια βίδα πίσω λέει έχει σημάδια φθοράς και δεν μπορεί να αλλαχθεί :D

Ποιά ? Η μεταχειρισμένη κάρτα από το stock house που μου φορτώσανε σε RMA της πρώτης 480 μου.

Κάρτα η οποία παρεδώθηκε σε μένα με το μπροστινό αυτοκόλλητο να λείπει ( πράγμα που μόλις πρωτοείδα μόλις μπήκα σπίτι πήρα και ειδοποίησα στο κατάστημα παραλαβής ).

Θα πέσει πολύ γέλιο αυτή την φορά.

Περιμένω τώρα τηλ από τον τεχνικό αφού επικοινωνήσει ο ίδιος με τα κεντρικά όπως είπε... ( στοίχημα ότι αν δεν πάρω εγω τηλ δεν πρόκειται να με καλέσουνε αυτοί ούτε του χρόνου ? :p )

Να μου ζησει η μεταφορικη Ζαριδακης που συνεργαζεται με Πλαισιο για παραδοσεις στα Χανια.

Συνομιλια με οδηγο...Ανοιγω τηλεφωνο...

-Ελα που εισαι να πουμε να πουμε?(Οδηγος)

-Ειμαι στην ταδε περιοχη

-Α καλα.Νταξει να πουμε φιλε νταξει για παρηγορια με στειλανε εδω?Ειμαι πολυ μακρια να πουμε να πουμε.Εισαι ολη μερα εκει να πουμε?

-Ναι

-Καλα καλα μεσημερι τα λεμε απογευμα απογευμα

Ειναι ακριβως οπως μου τα ελεγε.Δεν φταιω για την συνταξη....:T:

Να μου ζησει η μεταφορικη Ζαριδακης που συνεργαζεται με Πλαισιο για παραδοσεις στα Χανια.

Συνομιλια με οδηγο...Ανοιγω τηλεφωνο...

-Ελα που εισαι να πουμε να πουμε?(Οδηγος)

-Ειμαι στην ταδε περιοχη

-Α καλα.Νταξει να πουμε φιλε νταξει για παρηγορια με στειλανε εδω?Ειμαι πολυ μακρια να πουμε να πουμε.Εισαι ολη μερα εκει να πουμε?

-Ναι

-Καλα καλα μεσημερι τα λεμε απογευμα απογευμα

Ειναι ακριβως οπως μου τα ελεγε.Δεν φταιω για την συνταξη....:T:

Ελα πες την αληθεια,ο προεδρος του Εδεσσαικου ηταν

Αν ηταν ο Ματσιος τοτε μαλλον δεν θα ειχε καταλαβει τιποτα ο ανθρωπος και θα ειχε συνταξει 12 προτασεις ο αλλος... :p

Τελικά βγήκα λάθος.

Με πήρανε χθές αργά για να μου πούνε τις ίδιες π1πες.

Ξέρετε κάτι όμως ? Δεν θα σας περάσει, δεν υπάρχει περίπτωση.

Πλασάρετε μεταχειρισμένη κάρτα σε πελάτη στο RMA και μετά θέλετε να τον βγάλετε φταίχτη για τις "φθορές" που είχε η κάρτα όπως του παραδόθηκε ?

Ε όχι, Κίμων Κουλούρης θα γίνω.

Γιατί να ξέρετε, αυτός που δεν έχει τίποτα να χάσει, είναι και ο χειρότερος "εχθρός" σας.

Και θα την αλλάξετε, και θα μου την φέρετε και στο σπίτι.

Τελικά βγήκα λάθος.

Με πήρανε χθές αργά για να μου πούνε τις ίδιες π1πες.

Ξέρετε κάτι όμως ? Δεν θα σας περάσει, δεν υπάρχει περίπτωση.

Πλασάρετε μεταχειρισμένη κάρτα σε πελάτη στο RMA και μετά θέλετε να τον βγάλετε φταίχτη για τις "φθορές" που είχε η κάρτα όπως του παραδόθηκε ?

Ε όχι, Κίμων Κουλούρης θα γίνω.

Γιατί να ξέρετε, αυτός που δεν έχει τίποτα να χάσει, είναι και ο χειρότερος "εχθρός" σας.

Και θα την αλλάξετε, και θα μου την φέρετε και στο σπίτι.

δωσε πιεση και πες μας !

To πλαίσιο θυμίζει Πασοκ.Όλοι το κράζουνε και όλοι έκει πάνε και το δίνουνε....:wall:

Εγω δεν ειχα ποτε προβληματα μεγαλα.Παντα στο τελος με εξυπηρετουσαν χωρις μεγαλη ταλαιπωρια.Απλως κατι μικροπαρεξηγησεις ή ασυνενοησιες.Παραδοξως παντα εβρισκα ακρη απο το τηλεφωνο..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.