Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

To γεγονός ότι το πλαίσιο δε πάει καλά στη λιανική δε σημαίνει ότι θα κλείσει. Υπάρχουν πολλές αγορές με περισσότερα λεφτά από τη ξερή λιανική.

Πιστεύω, χωρίς να σημαίνει ότι έχω κάποια στοιχεία να το στηρίξω αυτό, ότι αν αύριο το πλαίσιο έκλεινε όλα του τα καταστήματα, πάλι κέρδος θα είχε από τους εταιρικούς πελάτες και τους διαγωνισμούς που κτυπάει ανά την επικράτεια;)

Οταν είσαι φίλος με την κυβέρνηση και έχεις συμβάσεις με το Δημόσιο δύσκολο να μην εχεις και λίγο κέρδος. Τώρα με την κρίση κόπηκε άραγε το επι πιστώσει ? Το θέμα δεν είναι να κλείσει.

Το θέμα είνα να υπάρχει ακρίβεια και ειλικρίνεια προς το καταναλωτικό κοινό. Εμενα όσες φορές χρειάστηκα κάτι με εξυπηρέτησαν. Μεχρι και demo μου έδωσαν (κατόπιν συννενόησης) για να φύγω γρήγορα.

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Οταν είσαι φίλος με την κυβέρνηση και έχεις συμβάσεις με το Δημόσιο δύσκολο να μην εχεις και λίγο κέρδος. Τώρα με την κρίση κόπηκε άραγε το επι πιστώσει ? Το θέμα δεν είναι να κλείσει.

Το θέμα είνα να υπάρχει ακρίβεια και ειλικρίνεια προς το καταναλωτικό κοινό. Εμενα όσες φορές χρειάστηκα κάτι με εξυπηρέτησαν. Μεχρι και demo μου έδωσαν (κατόπιν συννενόησης) για να φύγω γρήγορα.

Ειλικρίνεια δεν θα υπάρξει. Ειναι standar αυτό. Το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο κοιταει να βγάλει όλο και πιο πολλά με την λογική του κουτοπόνηρου εμποράκου. Ας μην γελιόμαστε, το μεγαλύτερο μερίδιο του τζίρου του το κανει απο τους εταιρικούς πελάτες του.

Ειλικρίνεια δεν θα υπάρξει. Ειναι standar αυτό. Το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο κοιταει να βγάλει όλο και πιο πολλά με την λογική του κουτοπόνηρου εμποράκου. Ας μην γελιόμαστε, το μεγαλύτερο μερίδιο του τζίρου του το κανει απο τους εταιρικούς πελάτες του.

Το κάνει απο την γραφική ύλη που πουλάει αβέρτα.

Το κάνει απο την γραφική ύλη που πουλάει αβέρτα.

Και από αυτό. Αν και προσωπικά ούτε γραφική ύλη ψωνίζω απο το Πλαισιο. Jumbo και Μαξ Stores και ειμαι μια χαρά. Το θέμα μας δεν ειναι αυτό. Αυτό που βλέπω γενικότερα και με ενοχλεί ειναι οτι ο Έλληνας εμπορος δεν μπορει να συμβιβαστεί με την κρίση και το γενικότερο statement "Οτι κάθε δουλειά δεν έχει μονο κέρδη αλλά και χασούρα", και αντι να περιορίσει λίγο την χασούρα προσφέροντας εμπιστοσύνη στον πελάτη, και όχι δείχνοντας του πόσο γύφτουλας ειναι, αντιθέτως τον διώχνει. Τόσα παιδιά έχουμε γράψει εδώ, και πόσοι άλλοι που δεν γράφουν στον Λάμπη, με τα παράπονά μας, βρες μου εσύ έναν καλό λόγο να ψωνίσουμε ξανά απο εκεί. Το after sales service που πρόσφερε το κοκκινόμαυρο έχει πεθάνει....

Αυτά είναι επιλογές του κάθε επιχειρηματία. Αμα μας βλέπουν σαν χαρτονομίσματα μόνο χασούρα θα έχουν ουτως η

άλλως.

Και οι τιμές των 2 μεγάλων δεν είναι καλές. Σε αρκετά άλλα μικρά μαγαζιά βρίσκεις καλύτερες.

Κατα την ταπεινη μου αποψη,οποιος ψωνιζει απο εκει πλεον,θελει και τα παθαινει!

Και τα του στυλ ''μονο εκει ειχε διαθεσιμοτητα,δεν εχω αλλο καταστημα πιο κοντα,γουσταρω την υπαλληλο κτλ κτλ.....'' τα ακουω σαν δικαιολογιες.

Αμα δεν ψωνιζαμε,ειδικα ακριβα προιοντα απο δαυτους,θα εκλεινε και το θρεντ αρα θα ημασταν και ολοι ησυχοι!

Οποια πληροφορια σχετικα με αυτους την εχουμε αφομοιωσει στο επακρο και τα συμερασματα μας τα εχουμε βγαλει προ πολλου.

Εγω ψωνιζω απο κει γιατι εχω και ενα πιστωτικο που πρεπει να φαω, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση και απο θεμα διαθεσιμοτητας.

Στην περιπτωση μου τελικα ολα καλ, πηρα το πρωι εξυπηρετηση πελατων και ηρθε ο οδηγος και μου εδωσε μονο τη μητρικη και επεστρεψε τις μνημες ο ιδιος.

Εγω ψωνιζω απο κει γιατι εχω και ενα πιστωτικο που πρεπει να φαω, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση και απο θεμα διαθεσιμοτητας.

Γιατί δεν υπήρχε διαθεσιμότητα σε κανένα άλλο κατάστημα ?

Aμεσα διαθεσιμο δεν υπηρχε. Ακομα και καποια μικρα που λεγανε αμεσα διαθεσιμο οταν επαιρνα τηλεφωνο λεγανε θα το εχουμε σε 1-2 μερες.

Οπως ειπα και πιο πανω, υπαρχει ακομα υπολλοιπο απο ενα πιστωτικο που ειχα παρει απο επιδοτηση βονταφον.

Ρε παιδιά τι να λέμε. Εγώ την πάτησα με τα προϊόντα με το brand turbo x, που το 90% (πέρα από τα κουτιά coolermaster με λογότυπο turbo x) είναι άθλιες κινεζιές από τα βάθη της Μογγολίας. Τις προάλλες ο ξάδερφος πήρε δύο ασύρματα doop (καραdoop) πλαίσιο branded χειριστήρια για pc. Περιττό να πω ότι κολλάνε, η απόκριση είναι γτπ και η εμβέλια όχι 5+ μέτρα είναι (όπως γράφουν) ούτε 2 δε πιάνουν. Τα πήγα πίσω τους λέω στο sevice "παιδιά δεν παίζουν είναι τραγικά"... Φυσικά την επομένη μου τα επιστρέψανε γιατι κατ'αυτούς δεν υπήρχε πρόβλημα. Όντως έτσι πρέπει να παίζουν γιατί είναι τραγικά από κατασκευής.

Δεύτερη πατάτα πήγα και πήρα ένα ασύρματο ποντίκι για το laptop της κοπέλας μου. Τι βλάκας ήμουν πήρα turbo x (μάλλον γιατί πάνω έγραφε 10m εμβέλια και ήταν βολικά μικρό). Όχι 10 μέτρα ουτε 2 με το ζόρι... Τα παίρνω στη κράνα και τους τα έχωσα κανονικά ότι κοροϊδεύουν τον κόσμομε τις "μογγολιές" που πουλάνε. Φυσικά μου το αλλάξανε στο δευτερόλεπτο και πήρα ένα microsoft και βρήκα την υγειά μου.

Άφησα και αξιολόγηση στα προϊόντα στο site, που τα έθαβα κανονικά, και όπως φαντάστηκα δε τις αναρτήσανε ποτέ στο site.

Μακριά ακόμα και για το παραμικρό αντικείμενο με το λογότυπο turbo x ή ότι άλλο.

το πλαισιο, με τη προσφατη εμπειρια rma, ειναι οπως ηταν παντα. Δεν εχω παρατηρησει καμμια αλλαγη αν και αναφερομαι στα καταστηματα του στην Θεσ/νικη. Πρεπει να ξερεις καλα τις παραξενιες του και αναλογως να κινεισε.

ΤουρμποΧ αν θυμαμαι καλα μονο χαρτι για τον εκτυπωτη αγοραζα και αυτο για τις προχειρες εκτυπωσεις και ενιοτε για αλλες χρησεις οπως πιατακι για το φαι της γατουλας-χαρτι περιτυλιγματος κ.α., αυτη ειναι και η αντιληψη μου για τα υπολοιπα προιοντα της σειρας

Ατάκα υπαλλήλου στο Πλαίσιο κατά την αγορά της Sapphire 6970:

"Εγώ έχω την 5850. Είναι καλύτερη από αυτή που παίρνεις. Αυτή που παίρνεις είναι για multi-threading, ενώ η 5850 για gaming". :p

Ενας απο τους λογους που σταματησα να πηγαινω απο καταστημα ειναι που μολις μπαινω με ρωταει καθε φορα ο σεκιουρητας εαν μπορει να με βοηθησει... Αμεσως μετα που χαζευω τι παιζει θα ερθει καποιος αλλος πωλητης και θα μου πει το ιδιο..

Ελεος δεν ειμαστε χαζα, αυτο το "Μπορω να σας βοηθησω" εχει απαντηση " ναι αν δε μου ξαναπεις μπορω να σε βοηθησω"..

Το εχουν σχολιασει και 2-3 γνωστοι μου αυτο για το καταστημα της πατρας

E!, ντάξει τώρα. Ευγενικοί είναι και πρόθυμοι. Το ό,τι εσύ ξέρεις, δε σημαίνει ότι και όλος ο κόσμος θέλει απλά να περιφέρεται χωρίς να τον βοηθήσει κάποιος υπάλληλος!:p

Εντάξει μη γινόμαστε υπερβολικοί. Δεν είναι κακό να είναι ευγενικοί. Γενικά από το προσωπικό ,σαν άτομα όχι σαν πολιτική, είναι αρκετά ευγενικά και θέλουν να βοηθήσουν. Φυσικά δεν είναι όλοι γνώστες (και δεν πρέπει να είναι κατά την άποψή μου πωλητές είναι) και ούτε το απαιτώ. Φυσικά όσοι δεν ξέρουν μπορούν να πιαστούν κορόιδα αλλά αυτό ισχύει παντού και για τα πάντα.

με αυτα και με αυτα όμως έχουν γίνει ίσως η πιο επιτυχημενη επιχειρηση του ειδους στην ελλάδα, παρά την κρίση δίνουν δουλειά σε τόσο κόσμο και ακόμη κάνουνε προσληψεις να λεμε και τα θετικά...σε όλα τα άλλα δεν διαφωνώ καθόλου αλλά τα αντίστοιχα καταστήματα έχουνε κλείσει ή πάνε κατά διαόλου (πχ multirama) και αυτοί είναι σε φάση ανάπτυξης (ανοίγουνε τεράστιο καινούριο κατάστημα στο κέντρο της Θεσ/νίκης).

Εντάξει μη γινόμαστε υπερβολικοί. Δεν είναι κακό να είναι ευγενικοί. Γενικά από το προσωπικό ,σαν άτομα όχι σαν πολιτική, είναι αρκετά ευγενικά και θέλουν να βοηθήσουν. Φυσικά δεν είναι όλοι γνώστες (και δεν πρέπει να είναι κατά την άποψή μου πωλητές είναι) και ούτε το απαιτώ. Φυσικά όσοι δεν ξέρουν μπορούν να πιαστούν κορόιδα αλλά αυτό ισχύει παντού και για τα πάντα.

lol

Κατα την ταπεινη μου αποψη,οποιος ψωνιζει απο εκει πλεον,θελει και τα παθαινει!

Κατά τη δική μου, επίσης ταπεινή άποψη, εγώ ψωνίζω χρόνια από εκεί και το μόνο που είχα ήταν ψιλοδιαφορές, συνήθως ανάξιες λόγου. Μάλιστα έχει τύχει από λάθος να πάω φορτωμένος εκεί για καβγά, προκαταβάλλοντας την αντίδρασή τους και τελικά να εξυπηρετηθώ γρήγορα και χωρίς θέμα. Το μόνο σπαστικό κατά την άποψή μου είναι όταν παραλαμβάνεις κάτι DOA, να πρέπει να περιμένεις 30-40' να το ελέγξουν για να σου δώσουν άλλο. Δώσε μου άλλο να φύγω και έλεγξέ το όποτε θέλεις. Δεκτό φυσικά σε περιπτώσεις συσκευασίας που καταστρέφεται με το άνοιγμα, όπου εκεί θέλει να αποφύγει να του ανοίξεις κι άλλο αν το πρώτο προϊόν είναι οκ. Παρόλα αυτά, την τελευταία φορά που πήρα μνήμες και δεν έπαιζαν σωστά σε εμένα, όπως αποδείχθηκε ήταν αλλού το πρόβλημα, τις πήγα πίσω για αλλαγή 1 ώρα μετά και τις έλεγξαν επί τόπου χωρίς αντίρρηση, όπως επίσης όταν είπα ότι δε μου κάνουν και τις επέστρεψα 3 μέρες μετά, τις δέχθηκαν και με ρώτησαν αν θέλω πιστωτικό ή τα χρήματά μου πίσω. Πείτε μου άλλα καταστήματα που θα το κάνουν αυτό χωρίς φασαρία...

Αντίθετα, από άλλα μικρά καταστήματα, με καλύτερες τιμές, τυχαίνει να έχω σχεδόν πάντα πρόβλημα που τελικά μου στοιχίζει σε χρόνο και ταλαιπωρία, περισσότερο από τα 10-20-50€ που γλίτωσα. Και για το θέμα της επιστροφής; Πήρα κάτι από κατάστημα πληροφορικής που δεν υπήρχε από αλλού, με τη συμφωνία να το δοκιμάσω γιατί είχε θέματα συμβατότητας. Τελικά το επέστρεψα και μετά από καβγά, έχω αφήσει ένα πιστωτικό 40€ εδώ και ένα χρόνο, γιατί δεν υπάρχει τίποτα να αγοράσω από εκεί... Σκέφτηκα και αναλώσιμα αλλά δε θέλω να τους δώσω κι άλλα, ψάχνω να βρω κάτι όσο κοντά γίνεται στα 40€...

Φαίνεται ότι η ταλαιπωρία μου έλαβε τέλος (λέω φαίνεται διότι μελλοντικά δεν ξέρω αν θα έχω θέμα με την κάρτα).

Έτσι μετά από ένα mail που έφυγε για τα κεντρικά και περιέγραφε τις τρεις περιπτώσεις RMA στις οποίες δεν έμεινα ικανοποιημένος και την πρώτη (αρνητική) αξιολόγηση στο skroutz ήρθαν σε επαφή μαζί μου από το Πλαίσιο.

Να μην πολυλογώ υπήρξε κατανόηση από τον υπεύθυνο και τόσο ο δίσκος όσο και η κάρτα γραφικών επιστράφηκαν στο Πλαίσιο ώστε να πάνε στα κεντρικά και να αντικατασταθούν. Για τον δίσκο υπήρξε αντικατάσταση με άλλον, αυτή τη φορά πραγματικό recertified (σε σφραγισμένο σακουλάκι). Η κάρτα τώρα... αναστήθηκε. Δεν ξέρω πως και γιατί, ούτε και με απασχολεί, αλλά δουλεύει και αυτό μου αρκεί. Δεν την έχω βάλει ακόμα στο κουτί, αλλά έκανε το κόπο το παιδί στο Σύνταγμα και την δοκίμασε μπροστά μου. Ελπίζω να μην μου κάνει νερά στο μέλλον.

Η πλάκα είναι ότι από λάθος του υπαλλήλου την προηγούμενη φορά που είχα πάει, πιστώθηκε στον λογαριασμό μου το ποσό των 11€ (δεν έκανα την πάπια, απλά ήταν ποιο εύκολο να περάσουν το ποσό στον λογαριασμό, από το να το μηδενίσουν). Η πλάκα εδώ είναι ότι 10,5€ είχα δώσει για να στείλω τον πρώτο δίσκο στην Seagate, οπότε κατά κάποιο τρόπο και από σπόντα, το Πλαίσιο ανέλαβε, όπως και θα ήταν το φυσιολογικό, τα έξοδα αποστολής!

Τέλος καλό λοιπόν, χωρίς βέβαια να πω ότι ξαφνικά βγήκε ο ήλιος και τα πουλάκια κελαηδάνε. Πήγα 7 ή 8 φορές στο Πλαίσιο για κάτι που θα έπρεπε να είχε τελειώσει στην δεύτερη επίσκεψη. Ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ και δεν θέλω να το ξαναπεράσω αυτό το πράγμα. Αναγνωρίζω πάντως στο Πλαίσιο ότι όπως και το U στο τέλος κοίταξαν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη. Είναι κάτι το οποίο δεν μπορώ να μην το αναγνωρίσω όταν έχω εμπειρία από το e-shop:tomato:, το οποίο με κορόιδευε για μήνες και ποτέ δεν ζήτησε έστω μια τυπική συγνώμη για αυτή τη ταλαιπωρία.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.