Koeman Νοέμβριος 29, 2011 #1361 Νοέμβριος 29, 2011 Καταστημα ? Οχι φιλε μου, δοξα τον θεο εχω δικια μου δουλεια οποτε δεν τιθεται τετοιο ερωτημα, απλα δεν μπορω να βλεπω ατομα να αγοραζουν απο το πλαισιο, να γκρινιαζουν και μετα να ξαναγοραζουν απο το πλαισιο και να ξαναγκρινιαζουν, ειναι κωμικοτραγικο στην καλυτερη....Οσο για την εγγυηση εχεις δικιο αλλα πριν το αγορασεις δεν ειχες ακουσει απο αλλους για αυτα τα θεματα ? Ακομα 3 χρονια εγγυηση δεν εδιναν αλλα καταστηματα πουθενα ?Και τι θες να κάνω, κάθε φορά που κάνω παραγγελία στο Πλαίσιο να βγάινω να λέω "αρ. παραγγελίας Χ, όλα οκ"; Στις 100 παραγγελίες, η 1 θα στραβώσει. Την μία θα επισημάνω που κάτι δεν πήγε καλά, όχι τα απροβλημάτιστα-αυτονόητα. Άρα κι εγώ δόξα τον Θεό έχω κρίση και κρίνω αν με πιάνουν κότσο ή αν πλησιάζω το προφίλ του κωμικοτραγικού επειδή επιλέγω να παραγγέλνω από το Πλαίσιο και να επισημαίνω εδώ τα όποια προβλήματα προκύπτουν.Δεν ξέρω ποιος είναι πιο τραγικός, αυτός που λέει το πρόβλημά του ή αυτός που μπαίνει και διαβάζει κάτι που δεν τον αφορά χαρακτηρίζοντας τους υπόλοιπους ως γκρινιάρηδες και κωμικοτραγικούς. Είμαι σίγουρος ότι έχεις καλύτερα πράγματα να κάνεις από να μας νουθετείς με τον δικό σου τρόπο σκέψης επειδή δεν συμφωνείς με τον δικό μας. Σου εξήγησα όσο καλύτερα μπορούσα τι με υποχρεώνει και αγοράζω από το πλαίσιο αλλά δεν θέλεις να καταλάβεις γιατί σε βολεύει να μην καταλάβεις, έχεις και επιχείρηση υποτίθεται...κανονικά έπρεπε να δεις την οπτική της επιχείρησης όπως στην ανέφερα αλλά δεν με απασχολεί στο κάτω κάτω τι θα καταλάβεις.Πάντως είναι ειρωνικό να κρίνεις όσους πελάτες του Πλαισίου παραθέτουν τις εμπειρίες τους, ως κωμικοτραγικούς ενώ μετά στον φίλο που είπε το πρόβλημα με την κάρτα γραφικών να τον ρωτάς γιατί δεν διάβαζε πρώτα εδώ μέσα τα τόσα προβλήματα που έχουν αναφερθεί. Τελικά ρε φίλε θέλεις να γράφουμε ή να μην γράφουμε; Την μία κωμικοτραγικοί, την άλλη πηγή ενημέρωσης για επίδοξους αγοραστές; Τα χεις μπλέξει. Άλλαξε τόπικ δεν χάθηκε ο κόσμος.
yanni Νοέμβριος 29, 2011 #1362 Νοέμβριος 29, 2011 [MENTION=21733]Servo1980[/MENTION]Πολλοί σταματάνε να αγοράζουν ή περιορίζουν τις αγορές τους δραστικά. Όταν όμως έχεις στην κατοχή σου π.χ. 12 πράγματα που είναι σε εγγύηση για τα επόμενα π.χ. 2 χρόνια ενδέχεται να γράψεις 12 διαφορετικά posts με παράπονα. Άλλες φορές ίσως να ξανά αγοράσεις κάτι που δεν υπάρχει αλλού ή φαίνεται καλή προσφορά όπως π.χ. ο 250άρης που βγάλανε στα 15 ευρώ (και τον οποίο προσπέρασα). Ίσως έπρεπε να τον παραγγείλω μιας και αύριο που θα πάω έτσι και αλλιώς στο Πλαίσιο και να τους έβαζα να τον δοκιμάσουν επί τόπου. Στην χειρότερη των περιπτώσεων θα γλύτωνε κάποιος άλλος την ταλαιπωρία μιας και από ότι έχω καταλάβει οι Recertified Seagate που εμφανίζονται καμιά φορά στο site απλά είναι όλοι χαλασμένοι.
Servo1980 Νοέμβριος 29, 2011 #1363 Νοέμβριος 29, 2011 [MENTION=4576]Koeman[/MENTION] Οποτε με λιγα λογια γνωριζεις καλα πως στις 100 παραγγελιες (πλασματικος αριθμος υποθετω) η 1 εστω θα παει στραβα και ομως οταν παει στραβα μπαινεις και το λες με παραπονο ? Σωστα το γραφω η οχι ? Μην κολας στην λεξη (οπως κολησες στην γκρινια) καθοτι το αποτελεσμα μετραει. Δλδ διαφωνεις στο οτι σαν ενηλικας οταν ξερεις το αποτελεσμα αυτων που κανεις (πραξεων - εδω μιλαμε για παραγγελιες) δεν ειναι πρεπον να παραπονιεσαι ? Δεν λεω πως καλα πρατει το Πλαισιο (μην μπερδευομαστε) απλα λεω Εσυ πως θα επρεπε να πραττεις αφου γνωριζεις καλα τι προβληματα μπορει να εμφανιστουν και ομως συνεχιζεις και κανεις τις αγορες σου απο εκει.[MENTION=188]yanni[/MENTION] Ειτε γραψεις 1 ειτε 12 παραπονα το αποτελεσμα ειναι το ιδιο καθοτι για μενα εστω 1 φορα αρκει για να δω οτι ενα καταστημα δεν πληρει τις προυποθεσεις που θα επρεπε ωστε να ασχοληθω ξανα μαζι του. Απο την αλλη οταν καποιος γραφει, γραφει και ξαναγραφει παραπονα απλα επαναλαμβανει τα οσα λεει και για μενα εστω αυτο παλι ειναι ανουσιο.
Koeman Νοέμβριος 29, 2011 #1364 Νοέμβριος 29, 2011 [MENTION=4576]Koeman[/MENTION] Το παράδειγμά σου ήταν εντελώς λάθος. Δεν έχει να κάνει με τι μάρκα αμάξι επιλέγεις και αν θες το ίδιο ή όχι!Επειδή δε μιλάμε για παράδειγμα για μία asus μητρική συγκεκριμένα που κάποιος θέλει και δεν αλλάζει από asus!Αλλά για το κατάστημα του τέστην σαν να λέμε "κατάστημα" που αγόρασες το αμάξι.Και ούτω καθ'εξής. edit Το παράδειγμα με το αμάξι μπορεί να μην το διατύπωσα προσεκτικά για να είναι πετυχημένο αλλά ο παραλληρισμός έγινε σε επίπεδο: Πλαίσιο --> Volkswagen, και pc --> αμάξι. Κοινώς, κάνω τα service μου κανονικά, έχω την όποια σχέση μπορεί να έχω και όλα καλά. Στην περίπτωση που κάτι προκύψει/χαλάσει στο pc που πήρα από το Πλαίσιο, εκεί θα το πάω να μου το φτιάξουν κι εκεί θα γίνει το όλο νταβαντούρι. Ανάλογα την έκβαση, μένω ευχαριστημένος ή δυσαρεστημένος. Στην περίπτωση λοιπόν που δεν βρίσκουν λύση και η απάντηση του τμήματος service του Πλαισίου είναι "δεν σας υποχρεώσαμε να αγοράσετε από εμάς" τότε να είσαι σίγουρος θα είχα φύγει 100 φορές κι από πελάτης και θα τους έκανα και μήνυση...εφόσον όμως το μπαλώνουν με τον Α ή Β τρόπο ή κάπως δείχνουν προθυμία να με εξυπηρετήσουν, ε τότε ή εγώ τους πιέζω και με βαριούνται ή έχει βοηθήσει και το φόρουμ και όλοι οι υπόλοιποι καταναλωτές που με το feedback τους βοηθάνε εκτός από εμάς ΚΑΙ στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Πλαισίου (και του κάθε Πλαισίου). Σίγουρα όλα βοηθάνε, και όπως αναφέρθηκε "το αποτέλεσμα μετράει". Σίγουρα αυτό μετράει, γι'αυτό και αναφέρουμε περιπτώσεις και δεν λέμε ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΟΥ 666... εποικοδομητική κριτική γίνεται, τουλάχιστον όσον αφορά την δικιά μου πλευρά και της πλειοψηφίας θέλω να πιστεύω. Ας κρίνει ο καθένας κι ας πράξει. Η συχνότητα και η φύση του προβλήματος θα καθορίσει το αν θα συνεχίσει κάποιος να είναι πελάτης ή θα κόψει τελείως τις σχέσεις του με το εκάστοτε Πλαίσιο. Όσο δεν χάνεται ο κόσμος και τα προβλήματα ξεπερνιούνται συνεχίζουμε και την σχέση μας. Όταν και αν φάω χοντρό πακέτο εξαιτίας τους, τότε με χάσανε κι από πελάτη. Επειδή λοιπόν οι περιπτώσεις εδώ μέσα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ, μην τσουβαλιάζετε με τόση ευκολία. if you don't get it doesn't mean it's stupid. It means you are. Μην βιάζεστε να κρίνετε λοιπόν. edit: servo1980, φίλε το νούμερο 100 είναι παραδείγματος χάριν ιδιαίτερα αν αναφέρεσαι σε αριθμό παραγγελιών το μήνα. Στα 5 χρόνια που συνεργαζόμαστε όμως μάλλον είναι πολύ περισσότερες στο σύνολό τους. Την δυσαρέσκειά μου την έχω εκφράσει για 1-2 περιπτώσεις, σε προσωπικό επίπεδο. Τα υπόλοιπα τα γράφω επειδή συμμερίζομαι τους υπόλοιπους που αντιμετωπίζουν πρόβλημα και αναφέρουν τις εμπειρίες του όταν τους "γειώνει" κατά καιρούς κάποιος χρήστης όπως εσύ, ισοπεδώνοντας κάθε λογική. Η φάση είναι ότι αντιλαμβάνομαι τι εννοείς και σαφώς και έχεις δίκιο. Μόνο που δεν είναι όλες οι περιπτώσεις "τραβάτε με κι ας κλαίω" (αυτό δεν είπες με λίγα λόγια, αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Δεν χρειάζεται να χαλαστούμε πάντως για το Πλαίσιο, καλή καρδιά.
venom7 Νοέμβριος 29, 2011 #1365 Νοέμβριος 29, 2011 Ψάχνεις τρόπο να φτιάξεις το παράδειγμά σου αλλά σου είπα και πριν.Δεν έχει νόημα... if you don't get it doesn't mean it's stupid. It means you are. Έγινε man,ότι πεις!
yanni Νοέμβριος 29, 2011 #1366 Νοέμβριος 29, 2011 [MENTION=188]yanni[/MENTION] Ειτε γραψεις 1 ειτε 12 παραπονα το αποτελεσμα ειναι το ιδιο καθοτι για μενα εστω 1 φορα αρκει για να δω οτι ενα καταστημα δεν πληρει τις προυποθεσεις που θα επρεπε ωστε να ασχοληθω ξανα μαζι του. Απο την αλλη οταν καποιος γραφει, γραφει και ξαναγραφει παραπονα απλα επαναλαμβανει τα οσα λεει και για μενα εστω αυτο παλι ειναι ανουσιο.Ο δικός σου τρόπος σκέψης είναι σεβαστός, δεν ξέρω και κατά πόσο τον εφαρμόζεις, αλλά άλλο εσύ άλλο εγώ και άλλο ο άλλος. Επιπλέον ανάλογα το μαγαζί και το σύνολο των εμπειριών με αυτό αντιδράς αλλιώς. Έχω και θετικές εμπειρίες από το Πλαίσιο. Αλλά παλιά. Αν δεν είχα, μαχαίρι.Τώρα αν εσύ δεν θέλεις να διαβάζεις διαβάζεις διαβάζεις ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ;Οποτε με λιγα λογια γνωριζεις καλα πως στις 100 παραγγελιες (πλασματικος αριθμος υποθετω) η 1 εστω θα παει στραβα και ομως οταν παει στραβα μπαινεις και το λες με παραπονο ? Καλά καταλαβαίνεις τι γράφεις; Δεν υπάρχει 1 στις 100. Ή και οι 100 ή παράπονα. Τι είναι αυτά που γράφεις; Δηλαδή αν κάποιος εσένα σου φερθεί όπως πρέπει τις 99 φορές μετά πας και του λες "ΟΚ έχεις δικαίωμα να με ξεσκίσεις τώρα." και δεν υπογράφουμε κανένα συμβόλαιο που να λέει ότι 1 στις 100 δεν θα εξυπηρετηθούμε ούτε το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο αναγράφει εγγράφως ότι δεν θα εξυπηρετηθούμε σωστά παντού και πάντα.Άλλος γράφει και ξαναγράφει ανούσια πράγματα.
Servo1980 Νοέμβριος 29, 2011 #1367 Νοέμβριος 29, 2011 Δεν παραπονεθηκα ποτε για το οτι μερικοι γραφετε τις αποψεις σας, απλα ειπα πως θεωρω οτι μερικοι περα απο το ξανα και ξανα και ξανα βγαζουν την ουρα τους απεξω (οπως λεει και ο λαος μας) και ριχνουν ολο το βαρος στο Πλαισιο και οχι στους ιδιους τους εαυτους τους που αγοραζουν ξανα και ξανα απο εκει γνωριζοντας τα οποια προβληματα.
yanni Νοέμβριος 29, 2011 #1368 Νοέμβριος 29, 2011 Δεν παραπονεθηκα ποτε για το οτι μερικοι γραφετε τις αποψεις σας, απλα ειπα πως θεωρω οτι μερικοι περα απο το ξανα και ξανα και ξανα βγαζουν την ουρα τους απεξω (οπως λεει και ο λαος μας) και ριχνουν ολο το βαρος στο Πλαισιο και οχι στους ιδιους τους εαυτους τους που αγοραζουν ξανα και ξανα απο εκει γνωριζοντας τα οποια προβληματα.Συγνώμη αλλά δεν αγοράζουμε χαλασμένα προϊόντα εν γνώση μας. Ποια ουρά βγάζουμε απέξω και τι ακριβώς γνωρίζουμε;...και το σταματάω εδώ για να μην γράφουμε και γράφουμε και γράφουμε και κάποιοι υποχρεώνονται να διαβάζουνε να διαβάζουνε να διαβάζουνε....
Koeman Νοέμβριος 29, 2011 #1369 Νοέμβριος 29, 2011 Ψάχνεις τρόπο να φτιάξεις το παράδειγμά σου αλλά σου είπα και πριν.Δεν έχει νόημα...Έγινε man,ότι πεις! Δεν πήγαινε σε σένα το σχόλιο. Αλλά αφού δεν βρίσκεις νόημα, έγινε.
Servo1980 Νοέμβριος 29, 2011 #1370 Νοέμβριος 29, 2011 Συγνώμη αλλά δεν αγοράζουμε χαλασμένα προϊόντα εν γνώση μας. Ποια ουρά βγάζουμε απέξω και τι ακριβώς γνωρίζουμε;...και το σταματάω εδώ για να μην γράφουμε και γράφουμε και γράφουμε και κάποιοι υποχρεώνονται να διαβάζουνε να διαβάζουνε να διαβάζουνε....Ο Koeman καταλαβε τι εννοω, πιστευω πως μπορεις και εσυ αν θελεις φυσικα.
zodiac Νοέμβριος 29, 2011 #1371 Νοέμβριος 29, 2011 ΝΑΙ οκ αλλα με το προβλημα μου τι θα γινει που το πλαισιο θα προβει σε αντικατασταση, μονο αν η καρτα μου την παω και δεν αναβει..??
CrazyAnt1416003257 Νοέμβριος 29, 2011 #1372 Νοέμβριος 29, 2011 Δεν παραπονεθηκα ποτε για το οτι μερικοι γραφετε τις αποψεις σας, απλα ειπα πως θεωρω οτι μερικοι περα απο το ξανα και ξανα και ξανα βγαζουν την ουρα τους απεξω (οπως λεει και ο λαος μας) και ριχνουν ολο το βαρος στο Πλαισιο και οχι στους ιδιους τους εαυτους τους που αγοραζουν ξανα και ξανα απο εκει γνωριζοντας τα οποια προβληματα. αν και σε γενικες γραμμες συμφωνω στην λογικη οτι ο καθενας ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του και αρα στην προκειμενη περιπτωση εαν συνειδητα επιλεγεις να κανεις αγορα απο το συγκεκριμενο καταστημα , τοτε θα πρεπει να εισαι και ετοιμος να "υποστεις" και τις αναλογες συνεπειες (καλες/κακες) , οφειλω να ομολογησω πως εχεις χασει την λογικη του συγκεκριμενου νηματος... δεν ψαχνουμε να βρουμε ποιος ειναι πιο εξυπνος και ποιος ο γκρινιας και ο κολημενος. το ζητημα ειναι το εξης απλο και αφορα το Πλαισο αλλα και καθε Πλαισιο. οταν αγοραζεις κατι απο καπου7 , απαιτεις και την αναλογη συμπεριφορα,service,παροχη υπηρεσιων κοκ. το νοημα του συγκεκριμενου νηματος δεν ειναι , οπως στην δικη σου λογικη , ποναει ποδι - κοβει κεφαλι , αλλα πως θα βελτιωθει η κατασταση ΓΕΝΙΚΑ και επιτελους να μπορουμε να απολαμβανουμε σαν πελατς/καταναλωτες , υψηλου επιπεδου υπηρεσιες σε ολα τα επιπεδα (με οτι αυτο συνεπαγετε για τα καταστηματα πληροφορικης) και για το PCxxxxx μαγαζι της γειτονιας την ιδια απαιτηση θα εχω , ποσε δε μαλλον απο ενα καταστημα που καλως ή κακως ηγειται στον κλαδο του και η λειτουργεια αλλα και το after sales του ειναι επιπεδου περιπτερου... εφτιαψε ονομα πριν καποια χρονια με το καλο του after sales και εδω και 3 χρονια παει με σταθερα βηματα απο το κακο στο χειροτερο παρ'οτι καταγραφει τεραστια κερδη ΚΑΙ φετος (υπαρχει και σχετικη ειδηση) η μια λυση λοιπον ειναι να κανουμε ολοι μποικοταζ στο Π , αλλα και γιατι να του δωσουμε τετοια αξια και η δευτερη λυση ειναι να προσπαθησουμε να εχουμε το αυτονοητο. Δηλαδη , ποιοτητα υπηρεσιων και οχι αντιμετωπιση κοροιδιας... ειναι δυσκολο και επιπονο και δε αφορα μονο το συγκεκριμενο μαγαζι , αλλα ισως με αυτο το νημα και αλλα παρομοια για ολα τα μαγαζια , να μνπορεσει καποτε να μην θεωρειται "δεδομκενος" ο πελατης και να μην προσπαθουν να τον κοροιδεψουν τα μαγαζια.... γιατι μην ξεχνας πως το 90% των καταναλωτων επιλεγουν μαρκες και τα μαγαζια που ψωνιζουν απο μοδα και απο την συσταση του γνωστου φιλου τους και δεν ειναι ενημερωμενοι και δεν ψαχνονται στα φορουμ. Ειτε γιατι δεν εχουν την πολυτελεια του χρονου , ειτε την διαθεση αλλα θα μου πεις με την λογικη σου , αφου δεν ψαχνονται , καλα να παθουν... εδω ειναι που διαφωνουμε... Δεν φταιει ο αγραμματος για την αγνοια του , αλλα αυτοι που τον κρατανε στην αγνοια
Servo1980 Νοέμβριος 29, 2011 #1373 Νοέμβριος 29, 2011 Φιλε μου Κανεις δεν πρεπει να κοιταει τι Πρεπει να κανει καποιος αλλος αλλα τι Μπορει να κανει ο ιδιος.....Το λοιπον δεν θα κατσω εγω να φτιαξω το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο, θελει να κανει λαμακιες ΜΕΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΤΟΥ, αυτο θα πληρωσει τα σπασμενα και βουλιαξει στο τελος (ΑΝ).....Δεν θελω και δεν μπορω εγω να πω στον καθενα πως θα κανει την δουλεια του (καποιοι τις κανουν χαλια και γιαυτο κλεινουν τα μαγαζια τους) οποτε σταματαω εκει και παω καπου αλλου να κανω τις αγορες μου.....Αν συνεχισω και αγοραζω απο το ιδιο καταστημα γνωριζοντας την κατασταση και προσπαθωντας να την αλλαξω τοτε σορρυ αλλα θα υπαρχει σιγουρα καποιο προβλημα με εμενα....
evolution Νοέμβριος 29, 2011 #1374 Νοέμβριος 29, 2011 Φιλε μου Κανεις δεν πρεπει να κοιταει τι Πρεπει να κανει καποιος αλλος αλλα τι Μπορει να κανει ο ιδιος.....Το λοιπον δεν θα κατσω εγω να φτιαξω το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο, θελει να κανει λαμακιες ΜΕΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΤΟΥ, αυτο θα πληρωσει τα σπασμενα και βουλιαξει στο τελος (ΑΝ).....Δεν θελω και δεν μπορω εγω να πω στον καθενα πως θα κανει την δουλεια του (καποιοι τις κανουν χαλια και γιαυτο κλεινουν τα μαγαζια τους) οποτε σταματαω εκει και παω καπου αλλου να κανω τις αγορες μου.....Αν συνεχισω και αγοραζω απο το ιδιο καταστημα γνωριζοντας την κατασταση και προσπαθωντας να την αλλαξω τοτε σορρυ αλλα θα υπαρχει σιγουρα καποιο προβλημα με εμενα....Μα το θεμα δεν εγινε για αυτους που αγοραζουν μονο τωρα πραγματα αλλα και οσους εχουν αγορασει κατι τα πριν 1-2-3 και καλυπτετε απο εγγυηση . . .
hayabusa Νοέμβριος 29, 2011 #1375 Νοέμβριος 29, 2011 προβλέπω να πέφτει λουκέτο αν συνεχίσετε να κάνετε τα κοκόρια
Servo1980 Νοέμβριος 29, 2011 #1376 Νοέμβριος 29, 2011 Μα το θεμα δεν εγινε για αυτους που αγοραζουν μονο τωρα πραγματα αλλα και οσους εχουν αγορασει κατι τα πριν 1-2-3 και καλυπτετε απο εγγυηση . . .Αναφερομαι μονο σε οσους ταιριαζουν στην παραπανω περιγραφη και σιγουρα οχι σε ολους σαν συνολο.
yanni Νοέμβριος 30, 2011 #1377 Νοέμβριος 30, 2011 Και αφού μου ρίξανε το άκυρο ΚΑΙ για τον δίσκο πριν 2 μέρες (στην αρχή μου είχαν πει ότι ενδέχεται τον δίσκο να τον στείλουν για αντικατάσταση) και ενώ ο ίδιος τους έχω πει ότι δεν δέχομαι πιστωτικό σε καμιά από τις δύο περιπτώσεις, παίρνω σήμερα τηλέφωνο για να δω αν έχουν και τα δύο πράγματα στο service(ο δίσκος υποτίθεται θα πήγαινε στα κεντρικά ώστε να σταλεί στην αντιπροσωπεία) ώστε να περάσω να τα παραλάβω (χαλασμένα όπως τα πήγα) και μου λένε ότι τα έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία!!! :fist:Βέβαια δεν τα στείλανε για να τα αντικαταστήσουν και να κάνουν σωστά την δουλειά τους. ΌΧΙ. Αποφασίσανε για μένα ότι θα πάρω τελικώς τα πιστωτικά και τα στείλανε για να τους πιστώσει η αντιπροσωπεία στον λογαριασμό τους τα προϊόντα αυτά. Ωραίοι είναι. Χωρίς να τους έχω πει ότι δέχομαι πιστωτικό, το αντίθετο τους έλεγα, χωρίς να έχω υπογράψει πιστωτικό, αυτοί τα στείλανε στην αντιπροσωπεία. Εγώ προσωπικά σκόπευα να έρθω σε επαφή με Seagate και EVGA να δω αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, αλλά υπολόγιζα χωρίς το Πλαίσιο.Δεν θα έχει καλό τέλος η ιστορία αυτή...
zodiac Νοέμβριος 30, 2011 #1379 Νοέμβριος 30, 2011 για μενα απλα το πλαισιο πεθανε δεν ξαναγοραζω απο εκει τιποτα γιατι απλα πεθανε το after sales support που ειχε ως μεγα ατου..και μου το αποδειξανε σημερα με το να μην μου αλλαξουν καρτα για 100 ευρω που εχει 3 χρονια εγγυηση και να μου λενε αλλα τι αλλον με 3 ωρες διαφορα και εγω να ειμαι με καρτα που δεν δουλευει...απλα κυριοι πατε κατα διαολου για αυτο και χαρισμα σας τα τελευταια 100 ευρω ...προτιμω να παω αλλου και να μην περασω ουτε απεξω απο το μπουρδελο που λεγετε πλαισιο απλα με ξενερωσε και με αηδιασε η κοροιδια τους..και οποιος θελει εχω στοιχεια και ονοματα με αποδειξεις στα χερια μου για να κανω επισημα καταγγελια...!!!!!
CrazyAnt1416003257 Νοέμβριος 30, 2011 #1380 Νοέμβριος 30, 2011 Και αφού μου ρίξανε το άκυρο ΚΑΙ για τον δίσκο πριν 2 μέρες (στην αρχή μου είχαν πει ότι ενδέχεται τον δίσκο να τον στείλουν για αντικατάσταση) και ενώ ο ίδιος τους έχω πει ότι δεν δέχομαι πιστωτικό σε καμιά από τις δύο περιπτώσεις, παίρνω σήμερα τηλέφωνο για να δω αν έχουν και τα δύο πράγματα στο service(ο δίσκος υποτίθεται θα πήγαινε στα κεντρικά ώστε να σταλεί στην αντιπροσωπεία) ώστε να περάσω να τα παραλάβω (χαλασμένα όπως τα πήγα) και μου λένε ότι τα έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία!!! :fist:Βέβαια δεν τα στείλανε για να τα αντικαταστήσουν και να κάνουν σωστά την δουλειά τους. ΌΧΙ. Αποφασίσανε για μένα ότι θα πάρω τελικώς τα πιστωτικά και τα στείλανε για να τους πιστώσει η αντιπροσωπεία στον λογαριασμό τους τα προϊόντα αυτά. Ωραίοι είναι. Χωρίς να τους έχω πει ότι δέχομαι πιστωτικό, το αντίθετο τους έλεγα, χωρίς να έχω υπογράψει πιστωτικό, αυτοί τα στείλανε στην αντιπροσωπεία. Εγώ προσωπικά σκόπευα να έρθω σε επαφή με Seagate και EVGA να δω αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, αλλά υπολόγιζα χωρίς το Πλαίσιο.Δεν θα έχει καλό τέλος η ιστορία αυτή...i smell fresh hardware....τα λαθη πληρωνωνται , οποτε ωρμα και παρε αυτο που δικαιουσαι...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.