Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Πόσοι εδώ μέσα δεν επωφεληθήκανε τόσα χρόνια από το RMA χωρίς δεύτερη κουβέντα. Παίζανε με το hardware το καίγανε και μετά λέγανε χάλασε... Τί να κάνουμε, το πάρτι τελείωσε.

:warning2:

Δεν ξέρω αν εσύ τα έκαιγες αλλά εγώ δεν τα έκαιγα για να εκμεταλλευτώ το RMA χωρίς δεύτερη κουβέντα, το οποίο στην τελική θα έπρεπε να είναι και αυτονόητο από την στιγμή που το προϊόν το ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ χωρίς δεύτερη κουβέντα και υπάρχει και ΕΓΓΥΗΣΗ η οποία δεν απαιτεί να περάσεις από συνέντευξη/ανάκριση για μια δεύτερη κουβέντα ώστε να διαπιστωθεί ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Ο άλλος έγραφε στο hwbox ότι για GTX460 του πρότειναν GT430 ή 80€ και αν του αρέσει. Να πούμε μπράβο; να το κάνουμε γαργάρα; επειδή κάποιοι άλλοι κάπου κάπως κάποτε τα καίγανε; δεν κατάλαβα.

Αυτά.... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Φίλε μου μαζί σου είμαι (μάλλον ξέχασες τα ποστ μου στο hwbox) , αλλά θεωρώ ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί. Εσύ μάλλον ανήκεις στην εξαίρεση :)

Ναι πράγματι. Πλέον μετά από τόσα χρόνια και με τόσα fora σπάνια κοιτάω ονόματα στα posts. Έχεις και άλλο avatar...

Από εκεί και πέρα τα σπίτια είναι πολλά, δεν είναι ένα και αν βρούμε μερικούς κρεμασμένους δεν πάει να πει ότι πρέπει να κρεμαστούν και οι υπόλοιποι με το ζόρι. Να το πω αλλιώς. Θεωρώ εξαιρέσεις αυτούς που τα καίνε και το 90-99% απλά άτυχους που θα υποχρεωθούν να κάνουν RMA την στιγμή που απλά ήθελαν να κάνουν την δουλειά τους με αυτό που αγόρασαν.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα που έθεσες σχετικά με το πόσοι έχουν κάψει υλικό για εύκολο RMA και το σχόλιο για αυτοκριτική ήταν γενικό ή έστω έβαζε στο κάδρο το σύνολο των πελατών του Πλαισίου. Εγώ τουλάχιστον έτσι το είδα. Δεν θυμόμουν και το ποιος είσαι από το hwbox οπότε...

Από εκεί και πέρα το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο δεν ασχολείται με forum διότι πολύ απλά και θα χρειαστεί να διαθέσει υπαλλήλους και χαμένο θα βγει στο τέλος. Δεν είναι ότι του απαγορεύτηκε να έχει άποψη.

Και να σου πω και κάτι ακόμα που μάλλον είναι και ο λόγος που γενικότερα τρώνε το κράξιμο τα μαγαζιά σε forum όπως το lab? Διότι αυτός ο μονόλογος που γίνεται εδώ, στο μαγαζί έχει προηγηθεί και πάλι ως μονόλογος, αλλά του μαγαζιού.

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου είναι ότι κάθε περίπτωση πρέπει να κρίνεται ξεχωριστά. Δε μου αρέσουν οι γενικοί αφορισμοί. Εξάλλου μη ξεχνάμε ότι εδώ δεν εκπροσωπείται η άλλη πλευρά ώστε να ακουστεί (audiatur et altera pars).

Τους είχαμε κάνει πρόταση για να έχουν επίσημη εκπροσώπηση (όχι μόνο σε αυτούς, αλλά σε όλες τις αλυσίδες πληροφορικής) και είχαν αρνηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους νοιάζει να έχουν εκπροσώπηση στα φορουμσ γιατί τελικά δεν θα κάνουν άλλη δουλειά από το να απαντάνε στον κάθε πικραμένο. Και δεν έχει νόημα. Αρκεί ο καθένας μας να γνωρίζει τα δικαιώματά του ώστε όταν τύχουν στραβές να μπορεί να τα διεκδικήσει.

ΥΓ.Ακόμα και στο φόρουμ του πλαισίου (Myplaisio) κάνουν κάποιοι παράποντα αλλά ούτε εκεί δεν απαντούν. Πιθανολογώ ότι η συμμετοχή στα φόρουμ είναι πολύ μικρή σε σχέση με το σύνολο των πελατών ώστε να κάτσουν και να ασχολούνται

Link to comment
Share on other sites

Aμα σου χαλασει το iphone στον 1.5χρονο δεν αναγνωριζουν τπτ. Διαβασε τις τελευταιες σελιδες απο το θεμα "δικαωμετα του καταναλωτη", το εχουμε αναλυσει εκει.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου το ξεκαθάρισαν στο πλαίσιο όταν επέστρεψα εναν 1tb wd green με bad sectors ή έδινα +20euro για να πάρω τον καινούριο "καλύτερο" 1tb wd green (116εyρο!!!) ή αν δεν έδινα χρήματα έπρεπε να περιμένω 1.5μήνα(!!!) για rma στην wd όπως μου εξήγησε ο τεχνικός, άλλη επιλογή δεν μου έδωσαν και φυσικά ούτε πιστωτικό ούτε τίποτα όταν ζήτησα!

Τι κρίμα που την επόμενη μέρα ο green πήρε rma από wd και ο νέος δίσκος είναι ήδη στον δρόμο!

-1 πελάτης + όσους ζητήσουν την γνώμη μου.

Πραγματικά δεν υπάρχει λόγος πια να ψωνίζεις από Ελλάδα ακόμα και το rma περισσότερο χρόνο κάνει, άσε που εκμεταλλεύονταν την ανάγκη σου και ζητάν χρήματα για "άμεση αντικατάσταση"

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που θα υπάρξει γενικότερα πρόβλημα είναι με τους δίσκους έτσι όπως έχουν ανέβει οι τιμές τους, γενικά, όχι μόνο στο Πλαίσιο, αλλά και σε άλλα καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

οτι επαθα εγω με την 5870 δηλαδη που με ζητασαν 40 ευρω για να παρω 6950 αλλα τελικα δεν δεχτηκα και πηρα πιστοτικο 200 ευρω και πηρα 6870+φλασακι μονο και μονο για μην τους δωσω αλλα χρηματα

πολυ καλα τα ειπες frost συμφωνω full

Link to comment
Share on other sites

θεωρω απαραδεκτο,τον υπαληλακο του πλαισιου αργυρουπολης,που σε φιλο που εστειλα να στησει νεο pc για bf3 ,του ειχα γραψει μια λιστα με καποια πραγματα,και πηγε εκει,δεν ειχε το corsair το τροφοδοτικο που του ειχα γραψει,και του εδωσε ενα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ Turbo-X 850W στα 129 ευρω.

καταρχας με το που το ακουσα στο τηλεφωνο,τα πηρα κρανιο και λεω δεν ειναι δυνατον να του εδωσε τετοια μουφα τροφοδοτικο,δεν μιλαμε για κανα τροφοδοτικουλι για 30-40 ευρω αλλα για σοβαρο τροφοδοτικο για gaming pc...

αφου τον εκραξα του λεω πηγαινε το ΠΙΣΩ!!μου λεει δεν γινεται το εχω ανοιξει και το εχω βαλει στο κουτι...

αλλα ο θεος αγαπαει το κλεφτη αγαπαει και τον νοικοκυρη...με περνει μετα απο μια ωρα και μου λεει το κορυφαιο.

ελα,αναψα το pc και το τροφοδοτικο εκανε ΜΠΑΜΜ και επεσε η ασφαλεια στο πινακα.το πηγα πισω και μου δωσανε ενα coolermaster gx 750w.του το πετας στη μαπα ναι η οχι?

γιατι τον ρωτησε το παιδι που δεν γνωριζει."ειναι καλο?" "φυσικα κυριε μια χαρα τροφοδοτικο!"

ωραια μια χαρα του λεω.μετα πηγα απο εκει,εδεσα το μηχανημα και ευτυχως δεν ειχε αρπαξει τιποτα αλλο...ολα δουλεψαν ρολοι.

επρεπε να ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ το πλαισιο που πουλαει ακριβα τροφοδοτικα turbo-x..φανταστειται τι σαβουρα πασαρει σε κοσμο πο δεν γνωριζει..γιατι ο φιλος μου δεν γνωριζε και θεωρησε οτι ειναι καλο.

αλλα βεβαια..τι κερδος εχει στο coolermaster και τι κερδος εχει στο moyfa-x..

Link to comment
Share on other sites

Kαι το δικο μου τροφοδοτικο ριχνει την ασφαλεια οποτε το ανοιγω, και απ οσο μου εχουν πει φταει η μικρη σφαλεια που δεν μπορει να σηκωσει το στιγμιαιο φορτωμα του τροφοδοτικου την πρωτη φορα που θα παρει ρευμα.

Αν και μπορει να εννοεις οτι εκανε μπαμ και καηκε το τροφοδοτικο.

Link to comment
Share on other sites

Kαι το δικο μου τροφοδοτικο ριχνει την ασφαλεια οποτε το ανοιγω, και απ οσο μου εχουν πει φταει η μικρη σφαλεια που δεν μπορει να σηκωσει το στιγμιαιο φορτωμα του τροφοδοτικου την πρωτη φορα που θα παρει ρευμα.

Αν και μπορει να εννοεις οτι εκανε μπαμ και καηκε το τροφοδοτικο.

Κάτι δεν πάει καλά φίλε. Κάτω από 10A ασφάλεια δεν παίζει σε σπίτι εδώ και αρκετές δεκαετίες. 10Α στα 220V είναι 2200W. Δε νομίζω να τραβάει τόσο το τροφοδοτικό σου, έστω και στιγμιαία. Εκτός αν έχει κάψει ττην προστασία εισόδου και κάνει ο,τι να ναι... Αλλά νομίζω οτι υπάρχει ο πλεον ειδικός στα τροφοδοτικά, Ares Wattanen, στο forum αυτό για να μας πει τι δεν πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο είχαν κανει πριν καιρο και στον θείο μου που πήγε να πάρει τροφοδοτικό. Δεν είχαν αυτό που που είχαμε δει μαζί και προσπαθησαν να του πασάρουν ένα Turbo-X, ότι τα είχαν λανσάρει εκείνη την περίοδο. Μην γελιόμαστε ρε παιδιά, το brand Τurbo-X ειναι δικής τους εισαγωγής, έχουν τρελό κέρδος απο αυτό, και οι πωλητές είναι στοχοποιημένοι να κάνουν Χ τζίρο στο συγκεκριμένο brand. Οπότε το κηνυγάνε με νύχια και με δόντια να το πουλήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Κουλό περιστατικό (αν είναι άσχετο ας διαγραφεί)

Μιλάει η αδερφή με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, για να κάνει μια παραγγελία με αναλώσιμα και είδη γραφείου, γύρω στα 100 ευρώ. Αντί να ζητήσει όμως να της τα στείλουν επαρχεία όπου και μένει, ζητάει να τα παραλάβω εγώ εδώ Αθήνα. Όχι σε κάποια διεύθυνση αλλά σε κατάστημα, αφού όλοι ξέρουμε τι κουλές ώρες κάνουν παραδόσεις. Αφού λοιπόν κάνει την παραγγελία κι έχουν φάει 500 ώρες να βρουν τους κωδικούς και να την ολοκληρώσουν, της λέει η κοπέλα στο τηλέφωνο, δεν γίνεται να παραλάβετε από κατάστημα! Μα; Πως; Γιατί; Ε λέει αν ήταν 1-2 πραγματάκια οκ, αλλά για τόσα πολλά, δε μπορούμε να απασχολούμε υπάλληλο να σας τα μαζέψει σε τσάντες να πάτε να τα πάρετε! Αποτέλεσμα; Παραλαβή στη δουλειά μου την επόμενη μέρα. ΔΕΝ είχε ρέστα ο υπάλληλος, ούτε ευρώ! Ήρθε 8:45 κι ευτυχώς έτυχε κι είχα φτάσει νωρίς δουλειά, πάρκαρα!

Και στις 10:00, μου σκάει sms πως θα παραλάβω 12:00-15:00. :hang3:

Link to comment
Share on other sites

Κουλό περιστατικό (αν είναι άσχετο ας διαγραφεί)

Μιλάει η αδερφή με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, για να κάνει μια παραγγελία με αναλώσιμα και είδη γραφείου, γύρω στα 100 ευρώ. Αντί να ζητήσει όμως να της τα στείλουν επαρχεία όπου και μένει, ζητάει να τα παραλάβω εγώ εδώ Αθήνα. Όχι σε κάποια διεύθυνση αλλά σε κατάστημα, αφού όλοι ξέρουμε τι κουλές ώρες κάνουν παραδόσεις. Αφού λοιπόν κάνει την παραγγελία κι έχουν φάει 500 ώρες να βρουν τους κωδικούς και να την ολοκληρώσουν, της λέει η κοπέλα στο τηλέφωνο, δεν γίνεται να παραλάβετε από κατάστημα! Μα; Πως; Γιατί; Ε λέει αν ήταν 1-2 πραγματάκια οκ, αλλά για τόσα πολλά, δε μπορούμε να απασχολούμε υπάλληλο να σας τα μαζέψει σε τσάντες να πάτε να τα πάρετε! Αποτέλεσμα; Παραλαβή στη δουλειά μου την επόμενη μέρα. ΔΕΝ είχε ρέστα ο υπάλληλος, ούτε ευρώ! Ήρθε 8:45 κι ευτυχώς έτυχε κι είχα φτάσει νωρίς δουλειά, πάρκαρα!

Και στις 10:00, μου σκάει sms πως θα παραλάβω 12:00-15:00. :hang3:

Τι λετε ρε παιδιά; Έλεος. Εδώ φταίει και η αδερφή σου. Δεν μπορώ να παραλάβω απο κατάστημα; Ωραια τότε ακυρώστε την παραγγελεία, θα ψωνίσω από αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, αυτό της είπα κι εγώ αλλά ξέρεις πως ψωνίζουν οι "γκόμενες". Είδε κάποια πράγματα, τις άρεσαν, τα πήρε. Είχε και διαφορές στα μελάνια, με τις τιμές τις επαρχίας (3-4€), οπότε πείστηκε. Το θέμα είναι πως πέρα από αυτή τη φάπα που έφαγε, έλαβε και προϊόντα που δεν ήταν όπως την είχαν διαβεβαιώσει (φάκελος/κλασέρ με άλλο μέγεθος από ότι της είπαν), οπότε ξενέρωσε και όντως δεν θα ξαναψωνίσει. :wall:

Ειδικά όταν μου είπε αυτό για την παραλαβή από το κατάστημα, κουφάθηκα!!

Link to comment
Share on other sites

μα το γραφει νομιζω το πλαισιο οτι σε αγορες μεσω ιντερνετ δεν μπορεις να κανεις παραλαβη απο το καταστημα.

βεβαια σε περιοδο κρισης ο υπαλληλος επρεπε να τσακιστει και να μαζεψει τα προιοντα.

οι πολυτελειες τελειωσαν κυριοι.

Link to comment
Share on other sites

Η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά. Επίσης τα τελευταία 2 χρόνια, ότι θέλω το παραγγέλνω μέσω νετ και βάζω παραλαβή από το κατάστημα που θέλω, ώστε να ξέρω, πως θα πεταχτώ μετά τη δουλειά και θα με περιμένουν τα πράγματα που ζήτησα. Πάντα έτσι δούλευε αυτό. Και στη τελική τι κάνουν οι υπάλληλοι; Δε μιλάμε για κεντρικό κατάστημα που είναι όλο στο τρέξιμο τα παιδιά...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.