Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

εχει καταντισει αδεια το πλαισιο εγω οποτε πηγαινω μπαινω-αγοραζω-φευγω..δεν καθομαι να ρωτησω κανενος την γνωμη..εχω φαει πριν τα ματια μου στα φορουμς μεχρι να καταληξω..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

άσχετα με το ότι είναι όλο και πιο απαράδεκτο σαν μαγαζί πλέον...για κυρίως ένα λόγο σκέφτομαι να μην ξαναπάω:

Γιατί όταν μπαίνω μέσα και βλέπω τους εξαθλιωμένους υπαλλήλους τρομοκρατημένους, φοβισμένους και ταλαιπωρημένους το σιχαίνομαι το κ#$%μάγαζο.

Πάω να πληρώσω στο ταμείο και δεν έχει μια καρέκλα να καθίσουν οι κοπελίτσες...

Οι χοντροί διευθυντάδες όρθιοι είναι?

Link to comment
Share on other sites

Υπερβολική ευγένεια υπάρχει αλλά εμένα προσωπικά ποτέ δεν με ενόχλησε. Αυτό τους έχουν πει να κάνουν αυτό κάνουν. Επιπλέον αν κάποιος είναι άσχετος με την τεχνολογία και κάπως τρακαρισμένος μπαίνοντας σε ένα πολυκατάστημα όπως το Πλαίσιο (δεν είναι ένας πάγκος) έχει την ανάγκη να τον πάρουν από το χεράκι μέχρι να τον πάνε στον σωστό πάγκο και να του δώσουν αυτό που θέλει.

Εμένα θα με πείραζε μόνο η κοροϊδία επειδή πρέπει να πουληθεί το Χ προϊόν και όχι το Υ που πουλάει έτσι και αλλιώς σαν ζεστό ψωμάκι, ή επειδή πρέπει τέλος πάντων να αποδεχθεί αυτό που εμείς του προτείνουμε. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ευγένεια είναι απλά καμουφλαρισμένη αγένεια για να μην πω τίποτα βαρύ.

Link to comment
Share on other sites

και ποια είναι η μέση κατάσταση κατά τη γνώμη σου; (με δεδομένο αυτό που γράφω στο παραπάνω ποστ, αλλά και αυτό που πολύ εύστοχα επεσήμανε ο Tsakonas στο δικό του)

Μεση κατασταση ειναι αυτη που εφαρμοζεται κ σε αλλα μεγαλα καταστηματα που ερχονται κ σε ενοχλουν μολις απλωσεις χερι σε οποιοδηποτε προιον.

Link to comment
Share on other sites

To προβλημα με το πλαισιου εντοπιζεται με τα κεντρικα αυτοι που δινουν εντολες δεν φτενε

οι υπαλληλοι,

αλλα εαν δεν το εχετε παρατηρησει σε καθε service αλλα λενε

εδω θεσ/νικη για αντικατασταση 5870 μου ελεγαν 6970 και τελικα στην ΑΘηνα που μου την αλλαξαν με 6870 και υποτιθεται οτι εντολες πηραν αλλα πριν πως εδιναν αλλη τεσπα ετσι εχουν τα πραγματα και πολυ απλα ο καθενας συμφωνα με αυτα που βλεπει ψωνιζει απο οπου νομιζει

Την καλημερα μου κιολας απο εδω στην ξενιτια :p

Link to comment
Share on other sites

καλά, αυτό που λες δεν είναι λογικό και δεν εφαρμόζεται πουθενά...

Πάντως εγώ ποτέ δεν ενοχλήθηκα όταν ήρθε κάποιος να με εξυπηρετήσει. Μπορείς πολύ εύκολα να του πεις, ευγενικά κι ωραία, ότι αν χρειαστείς κάτι θα τους φωνάξεις. Δεν νομίζω να μεινουν κολλημένοι πάνω σου μετά από αυτό.

Και σε κάθε περιπτωση, αν δεν μπορείς να συναναστραφείς μαζί τους υπάρχει και το online κατάστημα που δεν θα σου μιλήσει κανείς και για τίποτα.

Δεν μιλαμε για εξυπηρετηση , αλλα μιλαμε για υπερβολικη ευγενεια.Οπως επισης δεν κατακρινουμε τους υπαλληλους.Λογικο ειναι να ακολουθουν εντολες.

Αλλο να μη σε εξυπηρετησει καποιος και αλλο να ερθει με μια υπερβολικη ψευτικη ευγενεια σα να τους τρεχουν τα σαλια και σε βλεπουν σαν ενα και μοναδικο πελατη.Αυτο φαινεται σαν εικονα.Προσωπικα δε με ενοχλει τοσο γιατι τους λεω κατι ψαχνω αν ειναι θα σας πω

Link to comment
Share on other sites

άσχετα με το ότι είναι όλο και πιο απαράδεκτο σαν μαγαζί πλέον...για κυρίως ένα λόγο σκέφτομαι να μην ξαναπάω:

Γιατί όταν μπαίνω μέσα και βλέπω τους εξαθλιωμένους υπαλλήλους τρομοκρατημένους, φοβισμένους και ταλαιπωρημένους το σιχαίνομαι το κ#$%μάγαζο.

Πάω να πληρώσω στο ταμείο και δεν έχει μια καρέκλα να καθίσουν οι κοπελίτσες...

Οι χοντροί διευθυντάδες όρθιοι είναι?

Στο δικό σου μαγαζί που ΄σαι συ Διευθυντής έτσι κάνεις, οπότε ξέρεις πώς πρέπει να ΄ναι τα πράγματα να υποθέσω;

Link to comment
Share on other sites

Εχτές πήγα πλαίσιο και παίξαμε ...."Εδώ οι μπαταρίες , εκεί οι μπαταρίες , που είναι η μπαταρίες?" ..Μετά παίξαμε κρυφτό (με τις μπαταρίες) αλλά και το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού (με βραβείο της μπαταρίες που είχα παραγγείλει), .πέρασα πολύ ωραία , αλλά έπρεπε να πάω σπίτι και να διαβάσω τα μαθήματά μου.......Θα πω όμως στην μαμά μου οτι θα είμαι καλό παιδί και να με ξαναπάει...

Link to comment
Share on other sites

Εγγύηση Πλαίσιο = Πριν μια ώρα έστειλα τον δίσκο με δικά μου έξοδα στην Seagate.

Σήμερα παρέλαβε τον δίσκο η Seagate.

Από το παρακάτω ( οι έχοντες εμπειρία επιβεβαιώστε! )

5. Total Return Unrepaired Quantity : 0

καταλαβαίνω ότι το RMA προχωράει κανονικά και ο δίσκος εγκρίθηκε για αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό σου μαγαζί που ΄σαι συ Διευθυντής έτσι κάνεις, οπότε ξέρεις πώς πρέπει να ΄ναι τα πράγματα να υποθέσω;

Ε?

Δηλαδή όσοι δεν είναι διευθυντές άποψη για τις συνθήκες εργασίας δεν μπορούν να έχουν ε?

Και ναι ξέρω πως πρέπει να είναι τα πράγματα...πρώτα οι άνθρωποι, μετά το κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Ε?

Δηλαδή όσοι δεν είναι διευθυντές άποψη για τις συνθήκες εργασίας δεν μπορούν να έχουν ε?

Και ναι ξέρω πως πρέπει να είναι τα πράγματα...πρώτα οι άνθρωποι, μετά το κέρδος.

Μάλλον ο φίλος είναι διευθυντής ή χοντρός...:yes4:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, όπως το σκέφτηκα εγώ η ΜΟΝΗ λύση είναι στην είσοδο του καταστήματος να υπάρχουν καπέλα με τα κάτωθι logo:

- Don't know shit noobas ,

- Noobas ,

- User ,

- Expert ,

- Uber Expert ,

- F@cking Guru...

Επιλέγουμε και φοράμε ένα ανάλογα με την κλάση μας και οι υπάλληλοι είναι «προγραμματισμένοι» να συμπεριφέρονται αναλόγως...

Έτσι θα γλυτώσουμε από τις «ψευτο» ευγένειες και τα λοιπές «γλυφτικές» συμπεριφορές...:whip:

Φυσικά τα «F@cking Guru» καπέλα θα είναι πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα... :tomato::tomato::tomato:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, όπως το σκέφτηκα εγώ η ΜΟΝΗ λύση είναι στην είσοδο του καταστήματος να υπάρχουν καπέλα με τα κάτωθι logo:

- Don't know shit noobas ,

- Noobas ,

- User ,

- Expert ,

- Uber Expert ,

- F@cking Guru...

Επιλέγουμε και φοράμε ένα ανάλογα με την κλάση μας και οι υπάλληλοι είναι «προγραμματισμένοι» να συμπεριφέρονται αναλόγως...

Έτσι θα γλυτώσουμε από τις «ψευτο» ευγένειες και τα λοιπές «γλυφτικές» συμπεριφορές...:whip:

Φυσικά τα «F@cking Guru» καπέλα θα είναι πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα... :tomato::tomato::tomato:

ή να αντικαταστήσουν ολο το προσωπικό με γυναικαρες....και ας κάνουν οση γλυφτικη συμπεριφορά γουστάρουν!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, όπως το σκέφτηκα εγώ η ΜΟΝΗ λύση είναι στην είσοδο του καταστήματος να υπάρχουν καπέλα με τα κάτωθι logo:

- Don't know shit noobas ,

- Noobas ,

- User ,

- Expert ,

- Uber Expert ,

- F@cking Guru...

Επιλέγουμε και φοράμε ένα ανάλογα με την κλάση μας και οι υπάλληλοι είναι «προγραμματισμένοι» να συμπεριφέρονται αναλόγως...

Έτσι θα γλυτώσουμε από τις «ψευτο» ευγένειες και τα λοιπές «γλυφτικές» συμπεριφορές...:whip:

Φυσικά τα «F@cking Guru» καπέλα θα είναι πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα... :tomato::tomato::tomato:

Τα καπέλα δεν θα πιάνουνε :p

Εδώ είχα πάει με μπλούζα από event, με τεράστιες φωτογραφίες με κάνιστρα, άζωτο, hardware, κλπ κλπ και ο τυπάς να επιμένει να μου λέει ότι το Corsair Builder CX500 δεν επαρκεί για έναν Core 2 Quad Q9450 + GTX 460 + 1 SSD + 1 HDD :D

Link to comment
Share on other sites

Όταν σας προσλάβουν για υπεύθυνους στρατηγικής των καταστημάτων σκεφτείτε όποια @@ θέλετε. Αυτά που λέτε προσβάλουν το Πλαίσιο σαν κατάστημα και δεν γίνονται ανεκτά, όποιο και να είναι το κατάστημα.

Πριν γράψετε ένα μήνυμα, ανεβάστε τα μάτια σας στο τίτλο του θέματος και αναρωτηθείτε, "Αυτό που γράφω, έχει σχέση με το θέμα;".

Σας παρακαλώ, μείνετε στην δημοσίευση κακής συμπεριφοράς από το Πλαίσιο και στο σχολιασμό αυτής.

Link to comment
Share on other sites

πραγματικα εαν ειναι αυτο που νομιζω ελεος

οποιος διαβασε τι επαθα απο το πλαισιο με την 5870 και θυμαται

Κάρτες Γραφικών Μοντέλο Κάρτας Γραφικών HD 5870 - plaisio.gr

την εβγαλαν για πουλημα αυτη που πηγα για rma την shapphire omg

και επισης η αλλη η asus ειναι χαλασμενη στην θεσ/νικη καθως με αυτην πηγαν με να κανουν αντικατασταση και δεν δουλευευ

και η πλακα ειναι πως σε εκεινο το καταστημα που τελικα την πηγε το παιδι στην Αθηνα για αντικατασταση ηταν νομιζω αυτο στην Μεσογειων

προκαλουν πολυ με αυτα που κανουν

Ακομα στεναχωριεμαι που αντι για μια 5870 πηρα για αντικατασταση μια 6870

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.