Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Ζήτα τα χρήματα σου πίσω και μην ασχολήσε άλλο.

Ταλαιπωρήθηκα μέχρι εδώ θα το πάω λίγο ποιο πέρα. Θα δοκιμάσω για μια φορά και εγώ να στείλω δίσκο στην Seagate. Δεν το έχω κάνει ποτέ, ευκαιρία είναι. Πάντως με το Πλαίσιο δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με το θέμα του δίσκου. Πιθανόν δεν θα ξαναδούν και ουσιαστικές αγορές από μένα. Από εδώ και πέρα θα αγοράζω με πιστωτικό αφού αυτό τους αρέσει. Κάποια "σούπερ προσφορά" θα κάτσει και θα με δελεάσει. Αν είναι και αυτή προβληματική θα γίνει πιστωτικό και θα παραμείνει εκεί για την επόμενη προσφορά. Για καινούριο hardware θα αρχίσω να κοιτάω και άλλα μαγαζάκια. Πλέον μπαίνει πλαφόν στο κόστος ενός προϊόντος που θα αγοράζεται από το κατάστημα. 40€? ΟΚ. 200€? ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ.

Υ.Γ. Στην περίπτωση του U που είχα θέμα παλιότερα οι άνθρωποι μου είχαν στείλει δωρεάν mpeg4 δέκτη για το συγνώμη. Κάποια στιγμή πριν μερικούς μήνες πήρα ένα card reader που είχε πρόβλημα και δεν μου το ζήτησαν καν πίσω. Επειδή το κόστος του προϊόντος ήταν μικρό και δεν άξιζε το κόπο η όλη φασαρία, όπως μου είπαν, μου δώσανε δεύτερο χωρίς να πάρουν το πρώτο πίσω, χωρίς καν να το ελέγξουν το πρώτο. Αρχίσω σοβαρά και τους σκέφτομαι ως εναλλακτική λύση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Δεν μπορώ να καταλάβω το εξής. Γυρνάω ένα media player των 85€ γιατί δεν ανάβει και το αφήνω για έλεγχο. Ρωτάω όμως αν θα πάρω πιστωτικό ή την ίδια συσκευή. Και λέει ο τεχνικός πιστωτικό δεν δίνουν, αν υπάρχει η ίδια συσκευή θα πάρω την ίδια, αλλιώς θα διαλέξω μία άλλη και να τη γυρίσω να την αλλάξω με κάτι άλλο.

Οπότε ρωτάω εύλογα και εγώ:

- Αν πάρω ακριβότερη θα πληρώσω τη διαφορά έτσι;

- Ναι

- Αν πάρω φθηνότερη θα πάρω πιστωτικό τη διαφορά;

- Ναι

Και μένεις με την απορία, αφού δε δίνουν πιστωτικό, αν εγώ πάρω φθηνότερο προϊόν πως θα μου δώσουν πιστωτικό; :p

Πάρε ένα στυλό

Link to comment
Share on other sites

Στη πράξη, το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο ποντάρουν ότι δεν έχουμε το χρόνο/τη διάθεση/τις γνώσεις να κυνηγήσουμε την αλητεία του Πιστωτικού ....

Αν τους ζορίσεις παίρνεις αυτό που δικαιούσαι .... τα λεφτά σου πίσω

Να πώ και εγώ ότι αυτή την εβδομάδα χρειάστηκα 1 φθηνή κάρτα AMD για φίλο μου, που δεν ήθελε να διαθέσει πολλά $.

Πέρασα απο το stock του πλαισίου , βρήκα 1 Asus, τελικά δεν δούλευε ... την πήγα πίσω. Σαφώς δώσανε πιστωτικό, αυτό που με πείραξε είναι ότι την ξαναβάλανε για πούλημα....για τον επόμενο πελατάκο πιστωτικού....:clap:

Link to comment
Share on other sites

παιδιά αν ζητήσετε τα χρήματά σας πίσω θα σας τα δώσουν στο τέλος, το πιστωτικό δεν τους καλύπτει νομικά, Ειδικά για προιόντα Dead on Arrival δεν τους καλύπτει με τίποτα!

Αλλά και στην περίπτωση της 5870 μπορούσες να πάρεις 200 ευρώ μετρητά, ακόμα και να απαιτήσεις την αρχική τιμή κτίσης του προιόντος.... Anyway ρίξε overclock στην 6870 παίρνει μπόλικο....

Link to comment
Share on other sites

tumblr_lg8g5jBaro1qa9vqgo1_500.gif?1313473535

:) προσωπικά όσες φορές ζήτησα επιστροφή μετρητών στην τιμή κτίσης, μου πρότειναν επιστροφή της αξίας που είχε το προιόν στο σύστημα εκέινη την στιγμή σε μετρητά. Αυτά σε προιόντα αγορασμένα έως και 1,5 χρόνο πρίν....

Φυσικά είχε προηγηθεί καβγάς.... :whip: με υπέυθυνους και λοιπούς δαίμονες :p

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω το εξής. Γυρνάω ένα media player των 85€ γιατί δεν ανάβει και το αφήνω για έλεγχο. Ρωτάω όμως αν θα πάρω πιστωτικό ή την ίδια συσκευή. Και λέει ο τεχνικός πιστωτικό δεν δίνουν, αν υπάρχει η ίδια συσκευή θα πάρω την ίδια, αλλιώς θα διαλέξω μία άλλη και να τη γυρίσω να την αλλάξω με κάτι άλλο.

Οπότε ρωτάω εύλογα και εγώ:

- Αν πάρω ακριβότερη θα πληρώσω τη διαφορά έτσι;

- Ναι

- Αν πάρω φθηνότερη θα πάρω πιστωτικό τη διαφορά;

- Ναι

Και μένεις με την απορία, αφού δε δίνουν πιστωτικό, αν εγώ πάρω φθηνότερο προϊόν πως θα μου δώσουν πιστωτικό; :p

Σε συνέχεια του παραπάνω, να πω ότι κάτι πρέπει να κάνουν με τα γραφειοκρατικά τους, γιατί ταλαιπωρούνται και οι ίδιοι και οι πελάτες και εξηγούμαι:

Πήγα εχθές το πρωί ένα media player για το οποίο πλήρωσα πριν από 6 μήνες ~86€ το άφησα για έλεγχο (πολύ ουρά στο service) και με πήραν το απόγευμα να μου πουν ότι όντως είναι χαλασμένο και να περάσω να το αλλάξουμε. Αφού πήγα λοιπόν το απόγευμα (πάλι τεράστια ουρά στο service) με ενημέρωσαν ότι δεν κόβουν πιστωτικό, αλλά πρέπει να διαλέξω κάποιο προϊόν της ίδιας κατηγορίας, το οποίο μετά όμως μπορώ να επιστρέψω και να πάρω οτιδήποτε άλλο (θα μου δώσουν πιστωτικό δηλαδή). Διαλέγω λοιπόν το πιο φθηνό media player στα ~79€ και τους το πάω πάλι στο service.

Όλα αυτά στο ΠΛΑΙΣΙΟ Μεταμόρφωσης, που ίσως κάποιοι γνωρίζετε ότι το service είναι στον 2ο όροφο (ευτυχώς μαζί με τα media players). Συνεχίζοντας, κρατάνε το media player και μου δίνουν χαρτί να πάω στο ισόγειο στα ταμεία για να πάρω την "απόδειξη αγοράς" του νέου media player. Μάλιστα σε αυτό το χαρτί έδειχνε ότι έμενε πιστωτικό 14€ αφού πλέον η τιμή του αρχικού μου media player από 86€ που το πήρα εγώ, είχε 93€ (βγάλαμε και κέρδος :p)! Πήγα στο ταμείο στο ισόγειο, μου δώσανε την απόδειξη, ξαναπήγα στον 2ο όροφο πήρα το προϊόν, το έδωσα για επιστροφή στο τμήμα των media players, μου δώσανε ένα χαρτί, έκανα κάποιες αγορές στον 1ο όροφο, τα ξαναπήγα όλα μαζί στο ισόγειο στο ταμείο όπου έγινε η επιστροφή, κόπηκε επιπλέον πιστωτικό 79€ (του νέου media player) και πληρώθηκαν με αυτό οι αγορές που έκανα στον πρώτο όροφο.

Counters:

Service - 4 φορές

Media players - 2 φορές

Ταμείο - 2 φορές

Ασανσέρ - 6 φορές

Χαρτιά που είχα στο χέρι μου στην έξοδο - 8

Συνολική διάρκεια παραμονής στο κατάστημα 1,5 ώρα

:confused:

Κατά τ'άλλα τα παιδιά όλα τους ήταν πολύ εξυπηρετικά, κάναμε και την πλάκα μας και νομίζω ότι έβγαλα και τις βενζίνες με τη διαφορά. Όλα αυτά θα ήταν πιο απλά με το ίδιο ακριβώς οικονομικό αποτέλεσμα για το ΠΛΑΙΣΙΟ αν από το service μου έκοβαν κατευθείαν το πιστωτικό και εγώ έκανα τις αγορές μου με αυτό πηγαίνοντας κατευθείαν στο ταμείο. :...:

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση: χαλαει καρτα γραφικων φιλου GTX 480. Αrtifacts on screen. Την παει Πλαίσιο με το κουτί της. Η κάρτα άριστη στην συσκευασία της σαν καινουργια. Εχουν την ιδια αλλα σε Bulk και του λένε να κρατησει το παλιό κουτί με την (νεα?) bulk καρτα. Να το δεχτει? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να παίζει η κάρτα. Μην του δώσουν καμιά χαλασμένη παρεούλα με καμιά απόδειξη η οποία θα γράφει χαμηλότερη έως πολύ χαμηλότερη τιμή αγοράς από αυτή της αρχικής κάρτας και μετά φάει καμιά ιστορία του στυλ "τελευταία τιμή καταλόγου 100€".

εκθεσιακό κομμάτι

http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/ECS-GTX-480-PCI-EXPRESS-GDDR5-1536-MB-89-206-400110.htm

αν είναι αυτή που του προτείνουν

Link to comment
Share on other sites

Σε καμια περιπτωση μην δεχτει και να απαιτήσει την ιδια καρτα...δεν ειναι καιρος για μπλεξιματα.

Αντε μετα να αποδείξει οτι δεν ειναι ελεφαντας....

Να αναλαβουν και να υλοποιήσουν ολες τις απαραιτητες διαδικασιες για αντικατασταση της καρτας με την asus.

Link to comment
Share on other sites

2 στα 2 με χαλασμένα ποντίκια turbo-x vicious...

Μάλιστα στο δεύτερο μου το άλλαξαν και καλά γιατί ήταν 2η φορά που πήγαινα πίσω τέτοιο ποντίκι, ενώ ήταν μια χαρά!!!

Το δοκίμασα σε 4 υπολογιστές, σε 2 λειτουργικά...

Αν ο έλεγχος τους φτάνει μέχρι το αν κινείται το βελάκι προφανώς και θα είναι όλα "μια χαρά".

Φυσικά για ένα κ$%^ποντίκι έπρεπε να χάσω όλο μου το απόγευμα (3-4 ώρες και τρελές ουρές)...αλλά πήρα ένα μάθημα: "πλαίσιο-τέλος".

Είδα πελάτες που με μικρής αξία πράγματα, που λόγω της ουράς τους τα πετούσαν και έφευγαν.

Τέλος είδα και τους ταλαίπωρους υπαλλήλους, που παλεύουν με απαίσιους μισθούς.

Άντε γεια!

Link to comment
Share on other sites

Τα turbo-x είναι ότι σαβουρα βρισκουν απο εργοστασια στην Κινα και της βαζουν το σημα της εταιρειας. Κινεζοι σχεδιαστες, κινεζικα υλικά, τι περιμενεις; Πανε τα στελεχη και κανουν συμφερουσες συμφωνιες για την εταιρεια αλλά καθολου συμφερουσα για την τσεπη του έλληνα "θυματος"!

Link to comment
Share on other sites

Tελικα εβ γαλε κανεις ακρη γιατι κρατανε τα κουτια/συσκευασιες??:...:

Και καλα για να στειλουν πισω στην ετερια αλλιως δεν τα δεχετε η ετερια αυτη ειναι η δικαιολογια που εχω ακουσει 2-3 φορες στη θεσσαλονικη

Τωρα αν καποιος εχει BTO συστημα δεν ξερω τι γινετε μιας και δεν δινουν κουτια (πολλες φορες εξυπνοι υπαληλοι κρατανε και διαφορα παρεκλομενα )

Link to comment
Share on other sites

Εγω μάλλον είμαι τυχερος; τι να πω, δεν ειχα ποτέ πρόβλημα. Την τελευταία φορα που αγορασα κομματια για το νέο μου σύστημα και απο λάθος τους μου τα έφεραν χύμα και οχι συναρμολογημένα οπως ειχα ζητήσει για να κερδίσω χρόνο, μου έκαναν έκπτωσή στην επόμενη αγορα μου αναγνωρίζοντας το λαθος τους

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια περίπτωση πριν απο ένα χρόνο περίπου είχε συμβεί και σε μένα. Γύρισα πίσω μια 5850 gigabyte bulk η οποία είδε τα ραδίκια ανάποδα μετά απο 1 μήνα χρήσης. Μου έδωσαν πίσω μια MSI retail αλλά ζητούσαν να κρατήσουν τη συσκευασία της για να γυρίσουν σε αυτή τη gigabyte πίσω....Αφου κοίταξα με αγελαδίσιο βλέμμα τον πωλητή του είπα απλά όχι και δεν δέχτηκα φυσικά αυτό που ζητούσε γιατί δεν ήταν λογικό...Τι να πει κανείς...Ευτυχώς μου άλλαξαν την κάρτα την ίδια μέρα μετά απο 4 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.