yanni Οκτώβριος 6, 2011 #1201 Κοινοποίηση Οκτώβριος 6, 2011 Ζήτα τα χρήματα σου πίσω και μην ασχολήσε άλλο.Ταλαιπωρήθηκα μέχρι εδώ θα το πάω λίγο ποιο πέρα. Θα δοκιμάσω για μια φορά και εγώ να στείλω δίσκο στην Seagate. Δεν το έχω κάνει ποτέ, ευκαιρία είναι. Πάντως με το Πλαίσιο δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με το θέμα του δίσκου. Πιθανόν δεν θα ξαναδούν και ουσιαστικές αγορές από μένα. Από εδώ και πέρα θα αγοράζω με πιστωτικό αφού αυτό τους αρέσει. Κάποια "σούπερ προσφορά" θα κάτσει και θα με δελεάσει. Αν είναι και αυτή προβληματική θα γίνει πιστωτικό και θα παραμείνει εκεί για την επόμενη προσφορά. Για καινούριο hardware θα αρχίσω να κοιτάω και άλλα μαγαζάκια. Πλέον μπαίνει πλαφόν στο κόστος ενός προϊόντος που θα αγοράζεται από το κατάστημα. 40€? ΟΚ. 200€? ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ.Υ.Γ. Στην περίπτωση του U που είχα θέμα παλιότερα οι άνθρωποι μου είχαν στείλει δωρεάν mpeg4 δέκτη για το συγνώμη. Κάποια στιγμή πριν μερικούς μήνες πήρα ένα card reader που είχε πρόβλημα και δεν μου το ζήτησαν καν πίσω. Επειδή το κόστος του προϊόντος ήταν μικρό και δεν άξιζε το κόπο η όλη φασαρία, όπως μου είπαν, μου δώσανε δεύτερο χωρίς να πάρουν το πρώτο πίσω, χωρίς καν να το ελέγξουν το πρώτο. Αρχίσω σοβαρά και τους σκέφτομαι ως εναλλακτική λύση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Οκτώβριος 6, 2011 #1202 Κοινοποίηση Οκτώβριος 6, 2011 Δεν μπορώ να καταλάβω το εξής. Γυρνάω ένα media player των 85€ γιατί δεν ανάβει και το αφήνω για έλεγχο. Ρωτάω όμως αν θα πάρω πιστωτικό ή την ίδια συσκευή. Και λέει ο τεχνικός πιστωτικό δεν δίνουν, αν υπάρχει η ίδια συσκευή θα πάρω την ίδια, αλλιώς θα διαλέξω μία άλλη και να τη γυρίσω να την αλλάξω με κάτι άλλο.Οπότε ρωτάω εύλογα και εγώ: - Αν πάρω ακριβότερη θα πληρώσω τη διαφορά έτσι; - Ναι - Αν πάρω φθηνότερη θα πάρω πιστωτικό τη διαφορά; - Ναι Και μένεις με την απορία, αφού δε δίνουν πιστωτικό, αν εγώ πάρω φθηνότερο προϊόν πως θα μου δώσουν πιστωτικό; Πάρε ένα στυλό Link to comment Share on other sites More sharing options...
leros2004 Οκτώβριος 6, 2011 #1203 Κοινοποίηση Οκτώβριος 6, 2011 Στη πράξη, το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο ποντάρουν ότι δεν έχουμε το χρόνο/τη διάθεση/τις γνώσεις να κυνηγήσουμε την αλητεία του Πιστωτικού ....Αν τους ζορίσεις παίρνεις αυτό που δικαιούσαι .... τα λεφτά σου πίσω Να πώ και εγώ ότι αυτή την εβδομάδα χρειάστηκα 1 φθηνή κάρτα AMD για φίλο μου, που δεν ήθελε να διαθέσει πολλά $.Πέρασα απο το stock του πλαισίου , βρήκα 1 Asus, τελικά δεν δούλευε ... την πήγα πίσω. Σαφώς δώσανε πιστωτικό, αυτό που με πείραξε είναι ότι την ξαναβάλανε για πούλημα....για τον επόμενο πελατάκο πιστωτικού....:clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Οκτώβριος 6, 2011 #1204 Κοινοποίηση Οκτώβριος 6, 2011 παιδιά αν ζητήσετε τα χρήματά σας πίσω θα σας τα δώσουν στο τέλος, το πιστωτικό δεν τους καλύπτει νομικά, Ειδικά για προιόντα Dead on Arrival δεν τους καλύπτει με τίποτα!Αλλά και στην περίπτωση της 5870 μπορούσες να πάρεις 200 ευρώ μετρητά, ακόμα και να απαιτήσεις την αρχική τιμή κτίσης του προιόντος.... Anyway ρίξε overclock στην 6870 παίρνει μπόλικο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Οκτώβριος 6, 2011 #1205 Κοινοποίηση Οκτώβριος 6, 2011 Αλλά και στην περίπτωση της 5870 μπορούσες να πάρεις 200 ευρώ μετρητά, ακόμα και να απαιτήσεις την αρχική τιμή κτίσης του προιόντος Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Οκτώβριος 6, 2011 #1206 Κοινοποίηση Οκτώβριος 6, 2011 προσωπικά όσες φορές ζήτησα επιστροφή μετρητών στην τιμή κτίσης, μου πρότειναν επιστροφή της αξίας που είχε το προιόν στο σύστημα εκέινη την στιγμή σε μετρητά. Αυτά σε προιόντα αγορασμένα έως και 1,5 χρόνο πρίν.... Φυσικά είχε προηγηθεί καβγάς.... με υπέυθυνους και λοιπούς δαίμονες Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Οκτώβριος 7, 2011 #1207 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2011 Δεν μπορώ να καταλάβω το εξής. Γυρνάω ένα media player των 85€ γιατί δεν ανάβει και το αφήνω για έλεγχο. Ρωτάω όμως αν θα πάρω πιστωτικό ή την ίδια συσκευή. Και λέει ο τεχνικός πιστωτικό δεν δίνουν, αν υπάρχει η ίδια συσκευή θα πάρω την ίδια, αλλιώς θα διαλέξω μία άλλη και να τη γυρίσω να την αλλάξω με κάτι άλλο.Οπότε ρωτάω εύλογα και εγώ: - Αν πάρω ακριβότερη θα πληρώσω τη διαφορά έτσι; - Ναι - Αν πάρω φθηνότερη θα πάρω πιστωτικό τη διαφορά; - Ναι Και μένεις με την απορία, αφού δε δίνουν πιστωτικό, αν εγώ πάρω φθηνότερο προϊόν πως θα μου δώσουν πιστωτικό; Σε συνέχεια του παραπάνω, να πω ότι κάτι πρέπει να κάνουν με τα γραφειοκρατικά τους, γιατί ταλαιπωρούνται και οι ίδιοι και οι πελάτες και εξηγούμαι: Πήγα εχθές το πρωί ένα media player για το οποίο πλήρωσα πριν από 6 μήνες ~86€ το άφησα για έλεγχο (πολύ ουρά στο service) και με πήραν το απόγευμα να μου πουν ότι όντως είναι χαλασμένο και να περάσω να το αλλάξουμε. Αφού πήγα λοιπόν το απόγευμα (πάλι τεράστια ουρά στο service) με ενημέρωσαν ότι δεν κόβουν πιστωτικό, αλλά πρέπει να διαλέξω κάποιο προϊόν της ίδιας κατηγορίας, το οποίο μετά όμως μπορώ να επιστρέψω και να πάρω οτιδήποτε άλλο (θα μου δώσουν πιστωτικό δηλαδή). Διαλέγω λοιπόν το πιο φθηνό media player στα ~79€ και τους το πάω πάλι στο service. Όλα αυτά στο ΠΛΑΙΣΙΟ Μεταμόρφωσης, που ίσως κάποιοι γνωρίζετε ότι το service είναι στον 2ο όροφο (ευτυχώς μαζί με τα media players). Συνεχίζοντας, κρατάνε το media player και μου δίνουν χαρτί να πάω στο ισόγειο στα ταμεία για να πάρω την "απόδειξη αγοράς" του νέου media player. Μάλιστα σε αυτό το χαρτί έδειχνε ότι έμενε πιστωτικό 14€ αφού πλέον η τιμή του αρχικού μου media player από 86€ που το πήρα εγώ, είχε 93€ (βγάλαμε και κέρδος )! Πήγα στο ταμείο στο ισόγειο, μου δώσανε την απόδειξη, ξαναπήγα στον 2ο όροφο πήρα το προϊόν, το έδωσα για επιστροφή στο τμήμα των media players, μου δώσανε ένα χαρτί, έκανα κάποιες αγορές στον 1ο όροφο, τα ξαναπήγα όλα μαζί στο ισόγειο στο ταμείο όπου έγινε η επιστροφή, κόπηκε επιπλέον πιστωτικό 79€ (του νέου media player) και πληρώθηκαν με αυτό οι αγορές που έκανα στον πρώτο όροφο. Counters: Service - 4 φορές Media players - 2 φορές Ταμείο - 2 φορές Ασανσέρ - 6 φορές Χαρτιά που είχα στο χέρι μου στην έξοδο - 8 Συνολική διάρκεια παραμονής στο κατάστημα 1,5 ώρα Κατά τ'άλλα τα παιδιά όλα τους ήταν πολύ εξυπηρετικά, κάναμε και την πλάκα μας και νομίζω ότι έβγαλα και τις βενζίνες με τη διαφορά. Όλα αυτά θα ήταν πιο απλά με το ίδιο ακριβώς οικονομικό αποτέλεσμα για το ΠΛΑΙΣΙΟ αν από το service μου έκοβαν κατευθείαν το πιστωτικό και εγώ έκανα τις αγορές μου με αυτό πηγαίνοντας κατευθείαν στο ταμείο. :...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Οκτώβριος 7, 2011 #1208 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2011 Εγγύηση Πλαίσιο = Πριν μια ώρα έστειλα τον δίσκο με δικά μου έξοδα στην Seagate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Οκτώβριος 10, 2011 #1209 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 ερωτηση: χαλαει καρτα γραφικων φιλου GTX 480. Αrtifacts on screen. Την παει Πλαίσιο με το κουτί της. Η κάρτα άριστη στην συσκευασία της σαν καινουργια. Εχουν την ιδια αλλα σε Bulk και του λένε να κρατησει το παλιό κουτί με την (νεα?) bulk καρτα. Να το δεχτει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Οκτώβριος 10, 2011 #1210 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 αν παιζει ναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Οκτώβριος 10, 2011 #1211 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 και να εχει καρτα πχ ECS με Asus κουτί? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Οκτώβριος 10, 2011 #1212 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 Το θέμα είναι να παίζει η κάρτα. Μην του δώσουν καμιά χαλασμένη παρεούλα με καμιά απόδειξη η οποία θα γράφει χαμηλότερη έως πολύ χαμηλότερη τιμή αγοράς από αυτή της αρχικής κάρτας και μετά φάει καμιά ιστορία του στυλ "τελευταία τιμή καταλόγου 100€".εκθεσιακό κομμάτιhttp://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/ECS-GTX-480-PCI-EXPRESS-GDDR5-1536-MB-89-206-400110.htmαν είναι αυτή που του προτείνουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Οκτώβριος 10, 2011 #1213 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 Σε καμια περιπτωση μην δεχτει και να απαιτήσει την ιδια καρτα...δεν ειναι καιρος για μπλεξιματα.Αντε μετα να αποδείξει οτι δεν ειναι ελεφαντας....Να αναλαβουν και να υλοποιήσουν ολες τις απαραιτητες διαδικασιες για αντικατασταση της καρτας με την asus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxide Οκτώβριος 10, 2011 #1214 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 2 στα 2 με χαλασμένα ποντίκια turbo-x vicious...Μάλιστα στο δεύτερο μου το άλλαξαν και καλά γιατί ήταν 2η φορά που πήγαινα πίσω τέτοιο ποντίκι, ενώ ήταν μια χαρά!!!Το δοκίμασα σε 4 υπολογιστές, σε 2 λειτουργικά...Αν ο έλεγχος τους φτάνει μέχρι το αν κινείται το βελάκι προφανώς και θα είναι όλα "μια χαρά".Φυσικά για ένα κ$%^ποντίκι έπρεπε να χάσω όλο μου το απόγευμα (3-4 ώρες και τρελές ουρές)...αλλά πήρα ένα μάθημα: "πλαίσιο-τέλος".Είδα πελάτες που με μικρής αξία πράγματα, που λόγω της ουράς τους τα πετούσαν και έφευγαν.Τέλος είδα και τους ταλαίπωρους υπαλλήλους, που παλεύουν με απαίσιους μισθούς.Άντε γεια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickmanak Οκτώβριος 10, 2011 #1215 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 Τα turbo-x είναι ότι σαβουρα βρισκουν απο εργοστασια στην Κινα και της βαζουν το σημα της εταιρειας. Κινεζοι σχεδιαστες, κινεζικα υλικά, τι περιμενεις; Πανε τα στελεχη και κανουν συμφερουσες συμφωνιες για την εταιρεια αλλά καθολου συμφερουσα για την τσεπη του έλληνα "θυματος"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Οκτώβριος 10, 2011 #1216 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 Tελικα εβ γαλε κανεις ακρη γιατι κρατανε τα κουτια/συσκευασιες??:...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Οκτώβριος 10, 2011 #1217 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 Tελικα εβ γαλε κανεις ακρη γιατι κρατανε τα κουτια/συσκευασιες??:...:Και καλα για να στειλουν πισω στην ετερια αλλιως δεν τα δεχετε η ετερια αυτη ειναι η δικαιολογια που εχω ακουσει 2-3 φορες στη θεσσαλονικηΤωρα αν καποιος εχει BTO συστημα δεν ξερω τι γινετε μιας και δεν δινουν κουτια (πολλες φορες εξυπνοι υπαληλοι κρατανε και διαφορα παρεκλομενα ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Οκτώβριος 10, 2011 #1218 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 Το ψέμα πάει σύννεφο χρόνια τώρα.Δεν δέχεται η εταιρία με άλλη συσκευασία λένε, LOL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jefm Οκτώβριος 10, 2011 #1219 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 Εγω μάλλον είμαι τυχερος; τι να πω, δεν ειχα ποτέ πρόβλημα. Την τελευταία φορα που αγορασα κομματια για το νέο μου σύστημα και απο λάθος τους μου τα έφεραν χύμα και οχι συναρμολογημένα οπως ειχα ζητήσει για να κερδίσω χρόνο, μου έκαναν έκπτωσή στην επόμενη αγορα μου αναγνωρίζοντας το λαθος τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
pargotzi Οκτώβριος 10, 2011 #1220 Κοινοποίηση Οκτώβριος 10, 2011 Παρόμοια περίπτωση πριν απο ένα χρόνο περίπου είχε συμβεί και σε μένα. Γύρισα πίσω μια 5850 gigabyte bulk η οποία είδε τα ραδίκια ανάποδα μετά απο 1 μήνα χρήσης. Μου έδωσαν πίσω μια MSI retail αλλά ζητούσαν να κρατήσουν τη συσκευασία της για να γυρίσουν σε αυτή τη gigabyte πίσω....Αφου κοίταξα με αγελαδίσιο βλέμμα τον πωλητή του είπα απλά όχι και δεν δέχτηκα φυσικά αυτό που ζητούσε γιατί δεν ήταν λογικό...Τι να πει κανείς...Ευτυχώς μου άλλαξαν την κάρτα την ίδια μέρα μετά απο 4 ώρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.