Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Παιδια αυτοι απο το πλαισιο επιμενουν για αντικατασταση 5870 μια 6870

ενω τους εχω αποδειξει με χαρτια πως ειναι χειρωτερη καρτα 7%

Αν ειναι δυνατον στην Αθηνα λενε αυτα εδω Θεσ/νκη με ειχαν πει 6970

ο καθενας οτι θελει λεει

ειλικρινα δεν μπορω να βγαλω ακρη με αυτα τα ζωα

Μεχρι αυριο εαν δεν βγαλω ακρη θα παω αναγκαστικα στην επιλογη τους καθως δεν μπορω να ασχολουμε 1 μηνα με δαυτους

Το σιγουρο ειναι πως με χασαν σαν πελατη ποτε ξανα ΠΛΑΙΣΙΟ με αυτην την χαλια εξυπηρετηση απο τα κεντρικα!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Παιδια αυτοι απο το πλαισιο επιμενουν για αντικατασταση 5870 μια 6870

ενω τους εχω αποδειξει με χαρτια πως ειναι χειρωτερη καρτα 7%

Αν ειναι δυνατον στην Αθηνα λενε αυτα εδω Θεσ/νκη με ειχαν πει 6970

ο καθενας οτι θελει λεει

ειλικρινα δεν μπορω να βγαλω ακρη με αυτα τα ζωα

Μεχρι αυριο εαν δεν βγαλω ακρη θα παω αναγκαστικα στην επιλογη τους καθως δεν μπορω να ασχολουμε 1 μηνα με δαυτους

Το σιγουρο ειναι πως με χασαν σαν πελατη ποτε ξανα ΠΛΑΙΣΙΟ με αυτην την χαλια εξυπηρετηση απο τα κεντρικα!!

Με ποια λογικη ρωτα τους επειδη τεριαζει το νουμερο (5870 - 6870 ? ) δεν παει ετσι πες τους εγω δεν θα το αφηνα ετσι ζητα να μιλησεις με τον υπευθυνο για να βγαλεις ακρη

Link to comment
Share on other sites

H λογικη της ειναι προφανως επειδη την κοστολογουνε στα 200 ευρω

και η 6870 εχει 189

εαν η 6870 ηταν πιο ακριβη πολυ πιθανον οουτε αυτην να την ειχα σαν επιλογη

και το θεμα ειναι πως εγω δεν θελω να δωσω παραπανω λεφτα θελω αντικατασταση αντε να βγαλεις ακρη οτι θελουν λενε

Link to comment
Share on other sites

H λογικη της ειναι προφανως επειδη την κοστολογουνε στα 200 ευρω

και η 6870 εχει 189

εαν η 6870 ηταν πιο ακριβη πολυ πιθανον οουτε αυτην να την ειχα σαν επιλογη

και το θεμα ειναι πως εγω δεν θελω να δωσω παραπανω λεφτα θελω αντικατασταση αντε να βγαλεις ακρη οτι θελουν λενε

Καλα πες τους δεν ζηταω λεφτα θελω μια καρτα ιδιων επιδοσεων και οχι χειροτερων δικαιωμα σου ειναι απο το νομο δεν μπορουν να κανουν οτι γουσταρουν

Link to comment
Share on other sites

Βρε εσυ φιλε μου καλα τα λες

αλλα το θεμα ειναι πως εγω θα φυγω με Εrasmus τελη της βδομαδας και δεν εμεινε αρκετος χρονος να ασχολουμε με τα ζωα θα δω τι μπορω να κανω αυτες τις τελευταιες μερες

Μηπως μπορεις να μου πεις και ποιο αρθρο το λεει αυτο ωστε να τον εχω για αντιλογο τον νομο περα απο τα λογια?

Link to comment
Share on other sites

Βρε εσυ φιλε μου καλα τα λες

αλλα το θεμα ειναι πως εγω θα φυγω με Εrasmus τελη της βδομαδας και δεν εμεινε αρκετος χρονος να ασχολουμε με τα ζωα θα δω τι μπορω να κανω αυτες τις τελευταιες μερες

Μηπως μπορεις να μου πεις και ποιο αρθρο το λεει αυτο ωστε να τον εχω για αντιλογο τον νομο περα απο τα λογια?

http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/dikaiomata-katanalwti-53727.html

Εδω περα θα τον βρεις σιγουρα τον νομο ακριβως πιο ειναι δεν θυμαμε (δεν εχω word και δεν μπορω να τους ανοιξω τωρα για να σου πω ακριβως που)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτοι απο το πλαισιο επιμενουν για αντικατασταση 5870 μια 6870

ενω τους εχω αποδειξει με χαρτια πως ειναι χειρωτερη καρτα 7%

Αν ειναι δυνατον στην Αθηνα λενε αυτα εδω Θεσ/νκη με ειχαν πει 6970

ο καθενας οτι θελει λεει

ειλικρινα δεν μπορω να βγαλω ακρη με αυτα τα ζωα

Μεχρι αυριο εαν δεν βγαλω ακρη θα παω αναγκαστικα στην επιλογη τους καθως δεν μπορω να ασχολουμε 1 μηνα με δαυτους

Το σιγουρο ειναι πως με χασαν σαν πελατη ποτε ξανα ΠΛΑΙΣΙΟ με αυτην την χαλια εξυπηρετηση απο τα κεντρικα!!

Μην δεχτείς με την καμια την αντικατάσταση την 6870. Τρίξε τους λίγο τα δόντια. Ελεος με το Πλαίσιο και τους ματζίρηδες... Και μην μου πει κανεις οτι ειναι εταιρεία και πρεπει να βγαλει και αυτή κάτι, γιατι δεν ειναι δικαιολογία αυτό πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτοι απο το πλαισιο επιμενουν για αντικατασταση 5870 μια 6870

ενω τους εχω αποδειξει με χαρτια πως ειναι χειρωτερη καρτα 7%

Αν ειναι δυνατον στην Αθηνα λενε αυτα εδω Θεσ/νκη με ειχαν πει 6970

ο καθενας οτι θελει λεει

ειλικρινα δεν μπορω να βγαλω ακρη με αυτα τα ζωα

Μεχρι αυριο εαν δεν βγαλω ακρη θα παω αναγκαστικα στην επιλογη τους καθως δεν μπορω να ασχολουμε 1 μηνα με δαυτους

Το σιγουρο ειναι πως με χασαν σαν πελατη ποτε ξανα ΠΛΑΙΣΙΟ με αυτην την χαλια εξυπηρετηση απο τα κεντρικα!!

1600 shaders έχει η 5870. Να σου βρούνε άλλη κάρτα με 1600 shaders αν δεν θέλουν να σου δώσουν την 6970.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν η σειρά μου με το Πλαίσιο σήμερα. Προχτές πρόλαβα έναν δίσκο σε προσφορά. 1,5TB Seagate στα 39€. Μια χαρά. Ο δίσκος είχε πρόβλημα με τις κεφαλές. Κλικ...κλικ...κλικ όταν τον άναβες. Προφανώς dead. Τον πάω πίσω με την λογική της αντικατάστασης και μόνο. Αυτή την περίοδο δεν με παίρνει να δίνω άτοκα δάνεια στο Πλαίσιο σε μορφή πιστωτικού.

Ευτυχώς ο εκεί τεχνικός δέχτηκε να τον ελέγξει εντός της ώρας, ώστε να μην χρειαστεί να τρέχω την επομένη. Κάνω μια βολτίτσα γυρνάω πίσω μου λένε αυτό που ξέρω, ότι ο δίσκος έχει πρόβλημα και μου λένε θα τον αντικαταστήσουμε. Ωραία ως εδώ;

- Ποιον δίσκο θέλετε;

- Όποιον και να μου δώσετε δεν με πειράζει. Ε ας πούμε WD αυτή τη φορά μιας και δεν μας έκατσε ο Seagate.

Περιμένω λοιπόν να πάρω τον WD με απόδειξη που θα γράφει πάνω 39€. Αμ δε.

- 39€ και 43€ υπόλοιπο.

- Ορίστε;

Του εξηγώ ότι αν δεν ήταν ο δίσκος σε προσφορά δεν θα έδινα τα λεφτά μου στο κατάστημα και ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα τον αγόραζα στα 80+. Δηλώνω απογοητευμένος με τις πρακτικές τους καταστήματος και τώρα πάω για RMA κατευθείαν σε Seagate μιας και πιθανόν είναι η ποιο συμφέρουσα επιλογή.

Αλλά πλέον για μένα το "Εγγύηση Πλαίσιο" έχει χάσει την αξία του. Αγορές hadware πάνω από 50€ δύσκολα θα κάνω από αυτούς. Το γεγονός ότι είχαν αντίστοιχο προϊόν και αρνήθηκαν λόγω της διαφοράς τιμής δεν θα το αφήσω έτσι. Αύριο θα πέσει κράξιμο στο τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Εσένα τον βρήκανε ότι είναι χαλασμένος ρε Γιάννη, τι μιλάς ρε παράλογε :D

Εμένα που με διαβεβαιώνανε ότι είναι ok ο δίσκος και αυτός δεν παίρνει ούτε καν ρεύμα ? :tomato:

Τους ήτανε κόπος να τον στείλουνε στην samsung για αλλαγή προφανώς...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν έχουν τον Θεό τους αυτοί έλεος και σε μένα παρόμοιο έγινε σμρ καθώς το παιδι που του έστειλα την κάρτα και μίλησε με τον υπευθύνων και νε χαρτιά έδειξε πως 5870 είναι ισαξια νε την 6950 αλλα κολλάνε στην τιμη επειδή την πιστονου 200 και η 6959 έχει 239 και τους προτείναμε να κόψουν απλά απόδειξη 200 ευρω είπαν θα απαντήσουν αύριο το πρωι θα λυξει το ΘΕΜΑ με το κόλπο πλαίσιο

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτό παίζει με το Πλαίσιο και τα πιστωτικά. Ξεπουλάνε τα εκθεσιακά σε χαμηλές τιμές και κατοχυρώνουν μια "τελευταία τιμή καταλόγου" και παίζουν μπάλα με αυτή. Επιπλέον χρησιμοποιούν αποκλειστικά την επιλογή του πιστωτικού το οποίο έχει πολλά καλά μιας και εξυπηρετείσαι άμεσα -έχω και εγώ εξυπηρετηθεί πόσες φορές αν και συνήθως μου τα αντικαθιστούσαν, αλλά τι γίνεται όταν ο πελάτης θέλει αντικατάσταση του προϊόντος και όχι πιστωτικό; Θα έπρεπε να μπορούν να στείλουν τον δίσκο ή την κάρτα για RMA ενημερώνοντας ότι θα υπάρξει καθυστέρηση στην αντικατάσταση του προϊόντος. Αν δεν θέλουν να πληρώνουν μεμονωμένες αποστολές προϊόντων για αντικατάσταση, μιας και έχουν χιλιάδες πελάτες, τουλάχιστον ας μην προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο που χάλασε το προϊόν ΠΑΝΤΑ στον πελάτη. Αρχίσανε και ε-σοπιάζουν. Στην περίπτωση την δική μου πάνε εμμέσως να μου πουλήσουν ακριβό δίσκο την στιγμή που έχουν αντίστοιχους δίσκους στο μαγαζί, 1,5ΤΒ, στην περίπτωση του παιδιού πάνε να του δώσουν χειρότερη κάρτα ή να το υποχρεώσουν να πληρώσει και 40 ευρώ για το RMA.

Σε κάθε περίπτωση αυτό δεν λέγεται "Εγγύηση Πλαίσιο" εκτός και αν πλέον το "Εγγύηση Πλαίσιο" σημαίνει "Χάλασε; Πλήρωνε".

Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλ. και ο υπάλληλος μου είπε βασικά αυτό που περίμενα να ακούσω.

Πρώτα από όλα μου είπε ότι είναι recertified ο δίσκος και άρα είναι διαφορετικός από τους υπόλοιπους 1,5ΤΒ και άρα δε μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιον από αυτούς. Δεν ισχύει με λίγα λόγια αντικατάσταση με αιτιολογία "αντικατάσταση με αντίστοιχο προϊόν". Τώρα αν στο παρελθόν οι recertified με τους normal είχαν ίδιο κωδικό προϊόντος αυτό είναι άλλο θέμα (δεν ξέρω αν και τώρα ισχύει αυτό). Το ότι ο δίσκος που μου πουλήθηκε δεν γράφει recertified επίσης υποθέτω είναι άλλο θέμα. Αλλά εντάξει μην κολλάμε εκεί. Και διαφορετική απόχρωση λευκού χρώματος να είχε η ετικέτα υποθέτω και πάλι είναι λόγος να θεωρηθεί διαφορετικός δίσκος. Από την στιγμή που υπάρχει διαφορά στο οικονομικό κομμάτι κάτι θα βρεθεί.

Δεύτερον όταν τον ρώτησα σχετικά με το πιστωτικό μου είπε ότι το πιστωτικό είναι η μοναδική επιλογή ακόμα και στην περίπτωση που το προϊόν ήταν χαλασμένο εξ αρχής και αγοράστηκε την προηγούμενη μέρα. Αυτό λέει ο νόμος με βάση τον ίδιο.

Για ότι άλλο ήθελα με παρέπεμψε στον υπεύθυνο του υποκαταστήματος.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Πλέον δεν έχω την εμπιστοσύνη που είχα στο "Εγγύηση Πλαίσιο".

Link to comment
Share on other sites

Και μενα τελικα δεν ειχε καλο τελος η ιστορια καθως ενω ο υπευθυνος ηθελε να κανει αντικατασταση με μια 6950 τελικα απο τα κεντρικα δεν τον αφσαν να δωσει οτιδηποτε πανω απο 200 ευρω και επειδη αρκετα τσατιστικα με τους π@π@ρ...

οποτε πηρα την 6870 στα 184 και τα ρεστα φλασακι δηλαδη χειροτερο προιον απο την 5870 που ειχα!!! δεν τους εκανα την χαρη να τους δωσω 40 ευρω επιπλεον για να παρω την 6950

δεν προκειται να ξαναδωσω ουτε 1 ευρω σε αυτο το κολοκαταστημα που λεγεται πλαισιο

και να ξερεται αυτοι που ευθυνονται ειναι αυτοι στα κεντρικα εκεινοι ειναι τα ζωα

Εχε χαρη που φευγω αυριο εξωτερικο να συνεχισω σπουδες αλλιος θα ασχολιομουν και αλλο με τους μ@μ@κες, με συνχησαν παλυ ενω ο υπευθυνος ηταν εξυπηρετικος

στα κενρικα ηταν ζωα

Οποτε οποιον ξερω θα τον προτρεπω να μην αγορασει ποτε ξανα απο το πλαισιο !@!@!

p.s: και επειδη εκνευριστηκα με πρωτη ευκαρια θα κανω crossfire για το γαμοτο :p lol

Link to comment
Share on other sites

Κριμα, αλλα καλα εκανες και δεν εδωσες τα 40€ επιπλεον μιας και αυτο ειναι το κολπο του Πλαισιου με τα πιστωτικα. Κοβοντας σου πιστωτικο με το οποιο πραγματικα δεν μπορεις να κανεις τη δουλεια σου, σε "εχμαλωτιζουν" και ετσι σε αναγκαζουν να βαλεις κ'αλλα χρηματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω το εξής. Γυρνάω ένα media player των 85€ γιατί δεν ανάβει και το αφήνω για έλεγχο. Ρωτάω όμως αν θα πάρω πιστωτικό ή την ίδια συσκευή. Και λέει ο τεχνικός πιστωτικό δεν δίνουν, αν υπάρχει η ίδια συσκευή θα πάρω την ίδια, αλλιώς θα διαλέξω μία άλλη και να τη γυρίσω να την αλλάξω με κάτι άλλο.

Οπότε ρωτάω εύλογα και εγώ:

- Αν πάρω ακριβότερη θα πληρώσω τη διαφορά έτσι;

- Ναι

- Αν πάρω φθηνότερη θα πάρω πιστωτικό τη διαφορά;

- Ναι

Και μένεις με την απορία, αφού δε δίνουν πιστωτικό, αν εγώ πάρω φθηνότερο προϊόν πως θα μου δώσουν πιστωτικό; :p

Link to comment
Share on other sites

Nαι εμεις φταιμε φιλε μου

και για αυτο εγω δεν προκειται να αγορασω τπτ απο αυτο το μαγαζι!

Πραγματικα και τους το ειπα στα μουτρα πως θα κανω οτι περναει απο το χερι μου ωστε οποιον ξερω να προτρεπω να μη ψωνιζει απο εκει

και πως θα το κανω και θεμα στο thelab.gr

μαλιστα σκεφτομαι και στο τρομακτικο να στειλω

Πραγματικα εαν δεν εφευγα εξοτερικο δεν θα το αφηνα ετσι.. ,αλλα επειδη ηταν στην Αθηνα η καρτα και δεν ειχα αμεσο λογο εγω αλλα το παιδι που εφραφε το ονομα του η αποδειξη δεν μπορουσα να κανω και πολλα απο εδω, το σιγουρο ειναι πως το πλαισιο δεν λειτουργει οπως παλια και εχω σωσει και ο μ@μ@κας πανω απο 8000 ευρω σε αυτους απο αυτους απο το 2004 που ψωνιζω απο αυτους!

Αλλα δεν προκειται να χαλασω και την καρδια μου για τα ζωα

Υγεια πανω απο ολα

Παλυ καλα που η 6870 καλυπτει τις πρωσοπικες μου αναγκες απλα ηταν θεμα γοητρου να μην παρω χειροτερη καρτα εστω και για μερικα fps

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.