Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Αυτο μου με τρελαινει και μενα ποιο ειναι το σκαλωμα, και το θεμα ειναι πως εχουν και κλειστα τα στοματα γιατι δεν τους παιρνει , απλα μου λενε δεν ισχυει η εγγυηση επειδη ειναι σε αλλο ονομα, με το ετσι θελω φτοιαχνουν νομοι αυτοι

Ζ3et εαν κανω καταγγελια λες να εχει αποτελεσμα και να μου αντικαταστησουν την καρτα?

γιατι ωραια παιδια ολα αυτα με τις καταγγελιες αλλα το θεμα ειναι και να εξυπηρετηθω :/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Τους απειλεις με καταγγελια, αν συνεχισουν την κανεις και τους στελνεις με mail/fax ή οτι αλλο ενα αντιγραφο. Δεν ειναι σιγουρο οτι θα ληθει το προβλημα σου (συντομα), δεν χανεις κατι ομως να το προσπαθησεις.

Το οτι ηδη σου εκοψαν πιστοτικο ειναι καλο παντως, μιας και δεν εχεις προβλημα και ας ληξει η εγγυηση της καρτας. Αν και για ολα τους εχω ικανους, δυστυχως...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν τους ειπες απο την αρχη πως ειναι σε αλλο ονομα γιατι προφανως την αγορασε καποιος φιλος σου για σενα για δωρο πριν καιρο ? Εφοσον υπαρχει αποδειξη δεν καταλαβαινω το σκαλωμα τους . :S

Το θεμα ειναι πλεον αν ο πωλητης(που αγορασε τη καρτα και οχι απο το πλαισιο) αγορασει κατι με αυτο το πιστωτικο αντε βγαλε ακρη μετα

Link to comment
Share on other sites

Πάρε τηλέφωνο το παιδί! Δεν το έχεις?? Δν παίζει! Όταν σου έδωσε την κάρτα μέσω ΕΛΤΑ δεν έλεγε τα στοιχεία του! Μόνο αυτός θα σε σώσει!

H συνναλαγη παιδια εγινε χερι με χερι ηταν απο Θεσ/νικη το παλικαρι και δυστηχως δεν κρατησα το τηλεφωνο , δεν μπορουσα να φανταστω πως θα εχω τετοιο προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Πάρε τηλέφωνο το παιδί! Δεν το έχεις?? Δν παίζει! Όταν σου έδωσε την κάρτα μέσω ΕΛΤΑ δεν έλεγε τα στοιχεία του! Μόνο αυτός θα σε σώσει!

H συνναλαγη παιδια εγινε χερι με χερι ηταν απο Θεσ/νικη το παλικαρι και δυστηχως δεν κρατησα το τηλεφωνο , δεν μπορουσα να φανταστω πως θα εχω τετοιο προβλημα

Και επισης ξανα λεω δεν ξερω εαν αυτος ειναι ο πρωτος κατοχος της καρτας

εαν δηλαδη το ονομα στην αποδειξη ειναι αυτο το παλκαρι

ελπιζω να απαντηση στο πμ συντομα γιατι καιγομαι :(

Link to comment
Share on other sites

πάντως αυτές οι λάλακίες του πλαισίου είναι εξοργιστικές...εγγύηση έχει το προιόν (με τον όποιο σειριακό του) και όχι ο πελάτης....πόσο δύσκολο είναι πλέον να εφαρμόσουν το σύστημα του eshop....

Kατι ξέρω που έχω σταματήσει να αγοράζω από πλαίσιο (και από ελληνικά καταστήματα γενικότερα)

Link to comment
Share on other sites

πολύ πρόσφατα που χρειάστηκα RMA για καρτούλα από stockhouse, που είχε αγοραστεί από φίλο όμως (οπότε στο όνομα του η απόδειξη) μου έβγαλαν το λάδι για την αντικατάσταση, ναι μεν όλα ωραία και καλά βρήκαν και πολύ γρήγορα ότι είχε πρόβλημα, αλλά στο τελικό σημείο για να παραλάβω την αντικατάστασή της, έπρεπε να τους αποδείξω ότι "είμαι αυτός"... ή καλύτερα ότι "ξέρω 5 πράγματα" για αυτόν (ΑΦΜ/ ΑΔΤ) για να μπορέσει να μου τη δώσει αλλιώς τπτ...

στους επεξεργαστές(intel) πάντως, έχω την εντύπωση ότι η εγγύηση ΔΕΝ μεταβιβάζεται σε μεταπώληση(κάπου στο βιβλιαράκι της intel το λεει)

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι ρε παιδια πως εχω δωσει εντολη απο τα κεντρικα ο γενικος διευθυντης ολων των πλαισιων στην Ελλαδα και να μην μου αντικαταστασουν καρτα οποτε αμεσως σταματανε ολα και ειναι σουζα σε αυτον

Μαλιστα στην αναφορα του τεχνικου τμηματος γραφει: διαπιστωθηκε προβλημα στην καρτα γραφικων, κολλαει και σβηνει και μετα δεν δινει σημα. Για να γινει αντικατασταση πρεπει να προσελεθει ο ιδιος κ. ταδε στο service

Επισης και ενα αλλο στοιχειο που δεν ανεφερα και θα γελασετε , με απειλησαν πως θα φερουν και αστυνομια επειδη πηγα να κανω αντικατασταση με αποδειξη με αλλο ονομα πραγματικα ειναι τραγικοι !!

έπρεπε να τους πεις "bring it on motha****@s", να ερχόταν η αστυνομία και μπροστά στο κόσμο καταγγελία...

η ονομαστική απόδειξη είναι κάτι εσωτερικό του πλαισίου για να παρακολουθούν τους πελάτες, κυριολεκτικά. Δεν έχει καμμια νομική ή λογιστική αξία. Απο κει και πέρα, από την στιγμή που υπάρχει νόμιμη απόδειξη αγοράς του προϊόντος είναι παράνομη η μη αποδοχή της για αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος.

Κάνε γιούργια και μη μασάς, μην ασχοληθείς καν να κάνεις απειλές για καταγγελίες κλπ, απλά κάνε καταγγελία ΙΝΚΑ κλπ

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια λοιπον μιλησα με τον χρηστη που την αγορασα και με ειπε πως και αυτος απο το thelab την αγορασε

Οποτε παρακαλω το παιδι με το ονομα Μουζακης Φοιβος να επικοινωνησει μαζι μου

ωστε να λυθει το θεμα και να αντικαταστησω την καρτα και να μην χρειαστει να προχωρησω σε καταγγελιες για να κανω και γω την δουλεια μου οσο πιο γρηγορα γινεται!

Η καρτα αγοραστηκε απο Αθηνα απο το καταστημα της Μεταμορφωσης

Με εκτιμηση Ανδρεας αναμενω συντομα απαντηση

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια λοιπον μιλησα με τον χρηστη που την αγορασα και με ειπε πως και αυτος απο το thelab την αγορασε

Οποτε παρακαλω το παιδι με το ονομα Μουζακης Φοιβος να επικοινωνησει μαζι μου

ωστε να λυθει το θεμα και να αντικαταστησω την καρτα και να μην χρειαστει να προχωρησω σε καταγγελιες για να κανω και γω την δουλεια μου οσο πιο γρηγορα γινεται!

Η καρτα αγοραστηκε απο Αθηνα απο το καταστημα της Μεταμορφωσης

Με εκτιμηση Ανδρεας αναμενω συντομα απαντηση

κάνε mention το username του γιατί αν περιμένεις να δει κατά τύχη το ποστ σου σώθηκες...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια βρηκα το παλικαρι

και ειπε πως θα με βοηθησει ηταν πολυ ευγενικος και εξυπηρετικος

Ευχαριστω ολους σας που μου απαντησατε και με συμβουλεψατε

Ελπιζω να λυθει το προβλημα μου αμεσα!

Θα ενημερωσω οταν θα ξερω τι θα γινει τελικα

Με εκτιμηση Ανδρεας

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή άμα έχω κάνει σύνθεση το pc την μάνας μου πρέπει να πάω με την ταυτότητα τις για να μου κάνουν επισκευή μια κάρτα γραφικών που χάλασε?

XAXAXAXAXA

επίσης άμα είσαι τεχνικός και κανεις επισκευές σε κοσμάκη, τι πρέπει να πηγαίνεις με την ταυτότητα του e.t.c. για να κανεις RMA?

ανέκδοτο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα. Ας πω και γω την πρόσφατη εμπειρία μου.

Αγόρασα από πλαίσιο την GeCube 4870x2 στις 27/11/2008. Η κάρτα θυμάμαι ότι τοτε έγραφε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο

. Βέβαια τελικά στην απόδειξη που έχω στα χέρια μου επειδή είχα πάρει και άλλα parts δεν γράφει τίποτα για εγγύηση και διάρκεια.

Την περασμένη Πέμπτη το pc δεν άνοιγε και η motherboard έκανε 1 συνεχόμενο και 3 κοφτούς ήχους. Απο το manual βρήκα ότι δεν έβρισκε vga.

Αλλάζω pci, τσεκάρω καλώδια τροφοδοτικού τίποτα. Παρασκευή πρωί την πηγαίνω στο κατάστημα όπου είπαν και θα με ενημερώσουν την Δευτέρα.

Χτες 26/9 με παίρνουν και μου λένε ότι όντως η κάρτα είναι ελαττωματική και ότι θα γίνει αντικατάσταση με την 6950 2gb (κανένα πρόβλημα έως εδώ)

και ότι περιμένουν έγκριση και θα με πάρουν την επομένη (Τρίτη 27/9).

Με παίρνουν σήμερα και μου είπαν ότι μετά από επικοινωνία στα κεντρικά η κάρτα είναι εκτός εγγύησης και ότι αν θέλω να την στείλω με δικά μου έξοδα αποστολής

στην αντιπροσωπεία για επισκευή. Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω? Μπορώ με βάσει νόμου να τους πω ότι υποχρεούνται να αναγράφουν την διάρκεια της εγγύησης? Πραγματικά δεν ξέρω

αν μπορώ με κάποιο τρόπο να αποδείξω ότι η κάρτα είχε 3 χρόνια εγγύησης.Ευχαριστώ για την βοήθειά σας

Link to comment
Share on other sites

Και άλλη φορά προσοχή, παίρνετε το πιστωτικό και δεν αγοράζετε κάτι από το κατάστημα.

Internet order, στο όνομα της απόδειξης με οδό την δικιά σας. μην βγάζετε ονομαστικές αποδείξεις

φιχεδ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα. Ας πω και γω την πρόσφατη εμπειρία μου.

Αγόρασα από πλαίσιο την GeCube 4870x2 στις 27/11/2008. Η κάρτα θυμάμαι ότι τοτε έγραφε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο

. Βέβαια τελικά στην απόδειξη που έχω στα χέρια μου επειδή είχα πάρει και άλλα parts δεν γράφει τίποτα για εγγύηση και διάρκεια.

Την περασμένη Πέμπτη το pc δεν άνοιγε και η motherboard έκανε 1 συνεχόμενο και 3 κοφτούς ήχους. Απο το manual βρήκα ότι δεν έβρισκε vga.

Αλλάζω pci, τσεκάρω καλώδια τροφοδοτικού τίποτα. Παρασκευή πρωί την πηγαίνω στο κατάστημα όπου είπαν και θα με ενημερώσουν την Δευτέρα.

Χτες 26/9 με παίρνουν και μου λένε ότι όντως η κάρτα είναι ελαττωματική και ότι θα γίνει αντικατάσταση με την 6950 2gb (κανένα πρόβλημα έως εδώ)

και ότι περιμένουν έγκριση και θα με πάρουν την επομένη (Τρίτη 27/9).

Με παίρνουν σήμερα και μου είπαν ότι μετά από επικοινωνία στα κεντρικά η κάρτα είναι εκτός εγγύησης και ότι αν θέλω να την στείλω με δικά μου έξοδα αποστολής

στην αντιπροσωπεία για επισκευή. Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω? Μπορώ με βάσει νόμου να τους πω ότι υποχρεούνται να αναγράφουν την διάρκεια της εγγύησης? Πραγματικά δεν ξέρω

αν μπορώ με κάποιο τρόπο να αποδείξω ότι η κάρτα είχε 3 χρόνια εγγύησης.Ευχαριστώ για την βοήθειά σας

φιλε δυστυχώς είσαι (Χωρίς παρεξήγηση) γκαντέμης.

είσαι από τις τελευταίες φουρνιές που παίρναν απόδειξη στην οποια δεν αναγραφόταν η εγγύηση

Μέχρι και screen shot του site να είχες από τότε που το αγόρασες, δεν θα σε βοηθούσε, γιατί άμα δεν το γραφει η απόδειξη δεν έχεις τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Καμία παρεξήγηση απολύτως δεν έχεις άδικο.

Το θέμα είναι ότι δεν είναι παράνομο βάσει νόμου να μην αναγράφεται η εγγύηση?

Και όταν πήγα την κάρτα δεν έλεγξαν αν είναι εντός εγγύησης? Και αφού είναι

εκτός εγγύησης δεν θα έπρεπε να μου χρεώσουν και τον έλεγχο? Δεν ξέρω αλλά μου

φάνηκαν πολύ περίεργα όλα αυτά αν και μπορεί να κάνω λάθος.

[...]4.Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήν

εγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και

προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προϊόντων με μακρά

διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι

υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και

κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη

διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές

περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Στην εγγύηση

πρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα που έχει ο

καταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι, τα δικαιώματα

αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση.[...]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.