auditt Σεπτέμβριος 26, 2011 #1141 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 Αυτο μου με τρελαινει και μενα ποιο ειναι το σκαλωμα, και το θεμα ειναι πως εχουν και κλειστα τα στοματα γιατι δεν τους παιρνει , απλα μου λενε δεν ισχυει η εγγυηση επειδη ειναι σε αλλο ονομα, με το ετσι θελω φτοιαχνουν νομοι αυτοιΖ3et εαν κανω καταγγελια λες να εχει αποτελεσμα και να μου αντικαταστησουν την καρτα?γιατι ωραια παιδια ολα αυτα με τις καταγγελιες αλλα το θεμα ειναι και να εξυπηρετηθω :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Σεπτέμβριος 26, 2011 #1142 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 Τους απειλεις με καταγγελια, αν συνεχισουν την κανεις και τους στελνεις με mail/fax ή οτι αλλο ενα αντιγραφο. Δεν ειναι σιγουρο οτι θα ληθει το προβλημα σου (συντομα), δεν χανεις κατι ομως να το προσπαθησεις.Το οτι ηδη σου εκοψαν πιστοτικο ειναι καλο παντως, μιας και δεν εχεις προβλημα και ας ληξει η εγγυηση της καρτας. Αν και για ολα τους εχω ικανους, δυστυχως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Σεπτέμβριος 26, 2011 #1143 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 Γιατι δεν τους ειπες απο την αρχη πως ειναι σε αλλο ονομα γιατι προφανως την αγορασε καποιος φιλος σου για σενα για δωρο πριν καιρο ? Εφοσον υπαρχει αποδειξη δεν καταλαβαινω το σκαλωμα τους . :SΤο θεμα ειναι πλεον αν ο πωλητης(που αγορασε τη καρτα και οχι απο το πλαισιο) αγορασει κατι με αυτο το πιστωτικο αντε βγαλε ακρη μετα Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagos456 Σεπτέμβριος 26, 2011 #1144 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 Πάρε τηλέφωνο το παιδί! Δεν το έχεις?? Δν παίζει! Όταν σου έδωσε την κάρτα μέσω ΕΛΤΑ δεν έλεγε τα στοιχεία του! Μόνο αυτός θα σε σώσει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Σεπτέμβριος 26, 2011 #1145 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 26, 2011 [MENTION=10236]auditt[/MENTION]δεν εχεις κρατήσει το τηλ. του παιδιού που σου πούλησε την κάρτα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditt Σεπτέμβριος 27, 2011 #1146 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Πάρε τηλέφωνο το παιδί! Δεν το έχεις?? Δν παίζει! Όταν σου έδωσε την κάρτα μέσω ΕΛΤΑ δεν έλεγε τα στοιχεία του! Μόνο αυτός θα σε σώσει!H συνναλαγη παιδια εγινε χερι με χερι ηταν απο Θεσ/νικη το παλικαρι και δυστηχως δεν κρατησα το τηλεφωνο , δεν μπορουσα να φανταστω πως θα εχω τετοιο προβλημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditt Σεπτέμβριος 27, 2011 #1147 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Πάρε τηλέφωνο το παιδί! Δεν το έχεις?? Δν παίζει! Όταν σου έδωσε την κάρτα μέσω ΕΛΤΑ δεν έλεγε τα στοιχεία του! Μόνο αυτός θα σε σώσει! H συνναλαγη παιδια εγινε χερι με χερι ηταν απο Θεσ/νικη το παλικαρι και δυστηχως δεν κρατησα το τηλεφωνο , δεν μπορουσα να φανταστω πως θα εχω τετοιο προβλημα Και επισης ξανα λεω δεν ξερω εαν αυτος ειναι ο πρωτος κατοχος της καρτας εαν δηλαδη το ονομα στην αποδειξη ειναι αυτο το παλκαρι ελπιζω να απαντηση στο πμ συντομα γιατι καιγομαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Σεπτέμβριος 27, 2011 #1148 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 πάντως αυτές οι λάλακίες του πλαισίου είναι εξοργιστικές...εγγύηση έχει το προιόν (με τον όποιο σειριακό του) και όχι ο πελάτης....πόσο δύσκολο είναι πλέον να εφαρμόσουν το σύστημα του eshop....Kατι ξέρω που έχω σταματήσει να αγοράζω από πλαίσιο (και από ελληνικά καταστήματα γενικότερα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
papatsonis Σεπτέμβριος 27, 2011 #1149 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 πολύ πρόσφατα που χρειάστηκα RMA για καρτούλα από stockhouse, που είχε αγοραστεί από φίλο όμως (οπότε στο όνομα του η απόδειξη) μου έβγαλαν το λάδι για την αντικατάσταση, ναι μεν όλα ωραία και καλά βρήκαν και πολύ γρήγορα ότι είχε πρόβλημα, αλλά στο τελικό σημείο για να παραλάβω την αντικατάστασή της, έπρεπε να τους αποδείξω ότι "είμαι αυτός"... ή καλύτερα ότι "ξέρω 5 πράγματα" για αυτόν (ΑΦΜ/ ΑΔΤ) για να μπορέσει να μου τη δώσει αλλιώς τπτ...στους επεξεργαστές(intel) πάντως, έχω την εντύπωση ότι η εγγύηση ΔΕΝ μεταβιβάζεται σε μεταπώληση(κάπου στο βιβλιαράκι της intel το λεει) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Σεπτέμβριος 27, 2011 #1150 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 το θεμα ειναι ρε παιδια πως εχω δωσει εντολη απο τα κεντρικα ο γενικος διευθυντης ολων των πλαισιων στην Ελλαδα και να μην μου αντικαταστασουν καρτα οποτε αμεσως σταματανε ολα και ειναι σουζα σε αυτονΜαλιστα στην αναφορα του τεχνικου τμηματος γραφει: διαπιστωθηκε προβλημα στην καρτα γραφικων, κολλαει και σβηνει και μετα δεν δινει σημα. Για να γινει αντικατασταση πρεπει να προσελεθει ο ιδιος κ. ταδε στο serviceΕπισης και ενα αλλο στοιχειο που δεν ανεφερα και θα γελασετε , με απειλησαν πως θα φερουν και αστυνομια επειδη πηγα να κανω αντικατασταση με αποδειξη με αλλο ονομα πραγματικα ειναι τραγικοι !!έπρεπε να τους πεις "bring it on motha****@s", να ερχόταν η αστυνομία και μπροστά στο κόσμο καταγγελία...η ονομαστική απόδειξη είναι κάτι εσωτερικό του πλαισίου για να παρακολουθούν τους πελάτες, κυριολεκτικά. Δεν έχει καμμια νομική ή λογιστική αξία. Απο κει και πέρα, από την στιγμή που υπάρχει νόμιμη απόδειξη αγοράς του προϊόντος είναι παράνομη η μη αποδοχή της για αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος.Κάνε γιούργια και μη μασάς, μην ασχοληθείς καν να κάνεις απειλές για καταγγελίες κλπ, απλά κάνε καταγγελία ΙΝΚΑ κλπ Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditt Σεπτέμβριος 27, 2011 #1151 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 καλησπερα παιδια λοιπον μιλησα με τον χρηστη που την αγορασα και με ειπε πως και αυτος απο το thelab την αγορασεΟποτε παρακαλω το παιδι με το ονομα Μουζακης Φοιβος να επικοινωνησει μαζι μουωστε να λυθει το θεμα και να αντικαταστησω την καρτα και να μην χρειαστει να προχωρησω σε καταγγελιες για να κανω και γω την δουλεια μου οσο πιο γρηγορα γινεται!Η καρτα αγοραστηκε απο Αθηνα απο το καταστημα της ΜεταμορφωσηςΜε εκτιμηση Ανδρεας αναμενω συντομα απαντηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Σεπτέμβριος 27, 2011 #1152 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 check και το http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/dikaiomata-katanalwti-53727.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Σεπτέμβριος 27, 2011 #1153 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 καλησπερα παιδια λοιπον μιλησα με τον χρηστη που την αγορασα και με ειπε πως και αυτος απο το thelab την αγορασεΟποτε παρακαλω το παιδι με το ονομα Μουζακης Φοιβος να επικοινωνησει μαζι μουωστε να λυθει το θεμα και να αντικαταστησω την καρτα και να μην χρειαστει να προχωρησω σε καταγγελιες για να κανω και γω την δουλεια μου οσο πιο γρηγορα γινεται!Η καρτα αγοραστηκε απο Αθηνα απο το καταστημα της ΜεταμορφωσηςΜε εκτιμηση Ανδρεας αναμενω συντομα απαντησηκάνε mention το username του γιατί αν περιμένεις να δει κατά τύχη το ποστ σου σώθηκες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditt Σεπτέμβριος 27, 2011 #1154 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Παιδια βρηκα το παλικαρι και ειπε πως θα με βοηθησει ηταν πολυ ευγενικος και εξυπηρετικοςΕυχαριστω ολους σας που μου απαντησατε και με συμβουλεψατεΕλπιζω να λυθει το προβλημα μου αμεσα!Θα ενημερωσω οταν θα ξερω τι θα γινει τελικαΜε εκτιμηση Ανδρεας Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 27, 2011 #1155 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Δηλαδή άμα έχω κάνει σύνθεση το pc την μάνας μου πρέπει να πάω με την ταυτότητα τις για να μου κάνουν επισκευή μια κάρτα γραφικών που χάλασε?XAXAXAXAXAεπίσης άμα είσαι τεχνικός και κανεις επισκευές σε κοσμάκη, τι πρέπει να πηγαίνεις με την ταυτότητα του e.t.c. για να κανεις RMA?ανέκδοτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Σεπτέμβριος 27, 2011 #1156 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Και άλλη φορά προσοχή, παίρνετε το πιστωτικό και δεν αγοράζετε κάτι από το κατάστημα.Internet order, στο όνομα της απόδειξης με οδό την δικιά σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
calcoutis Σεπτέμβριος 27, 2011 #1157 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Καλησπέρα και από εμένα. Ας πω και γω την πρόσφατη εμπειρία μου.Αγόρασα από πλαίσιο την GeCube 4870x2 στις 27/11/2008. Η κάρτα θυμάμαι ότι τοτε έγραφε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο. Βέβαια τελικά στην απόδειξη που έχω στα χέρια μου επειδή είχα πάρει και άλλα parts δεν γράφει τίποτα για εγγύηση και διάρκεια.Την περασμένη Πέμπτη το pc δεν άνοιγε και η motherboard έκανε 1 συνεχόμενο και 3 κοφτούς ήχους. Απο το manual βρήκα ότι δεν έβρισκε vga.Αλλάζω pci, τσεκάρω καλώδια τροφοδοτικού τίποτα. Παρασκευή πρωί την πηγαίνω στο κατάστημα όπου είπαν και θα με ενημερώσουν την Δευτέρα.Χτες 26/9 με παίρνουν και μου λένε ότι όντως η κάρτα είναι ελαττωματική και ότι θα γίνει αντικατάσταση με την 6950 2gb (κανένα πρόβλημα έως εδώ)και ότι περιμένουν έγκριση και θα με πάρουν την επομένη (Τρίτη 27/9). Με παίρνουν σήμερα και μου είπαν ότι μετά από επικοινωνία στα κεντρικά η κάρτα είναι εκτός εγγύησης και ότι αν θέλω να την στείλω με δικά μου έξοδα αποστολήςστην αντιπροσωπεία για επισκευή. Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω? Μπορώ με βάσει νόμου να τους πω ότι υποχρεούνται να αναγράφουν την διάρκεια της εγγύησης? Πραγματικά δεν ξέρωαν μπορώ με κάποιο τρόπο να αποδείξω ότι η κάρτα είχε 3 χρόνια εγγύησης.Ευχαριστώ για την βοήθειά σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Σεπτέμβριος 27, 2011 #1158 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Και άλλη φορά προσοχή, παίρνετε το πιστωτικό και δεν αγοράζετε κάτι από το κατάστημα.Internet order, στο όνομα της απόδειξης με οδό την δικιά σας. μην βγάζετε ονομαστικές αποδείξειςφιχεδ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkel_Stern Σεπτέμβριος 27, 2011 #1159 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Καλησπέρα και από εμένα. Ας πω και γω την πρόσφατη εμπειρία μου.Αγόρασα από πλαίσιο την GeCube 4870x2 στις 27/11/2008. Η κάρτα θυμάμαι ότι τοτε έγραφε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο. Βέβαια τελικά στην απόδειξη που έχω στα χέρια μου επειδή είχα πάρει και άλλα parts δεν γράφει τίποτα για εγγύηση και διάρκεια.Την περασμένη Πέμπτη το pc δεν άνοιγε και η motherboard έκανε 1 συνεχόμενο και 3 κοφτούς ήχους. Απο το manual βρήκα ότι δεν έβρισκε vga.Αλλάζω pci, τσεκάρω καλώδια τροφοδοτικού τίποτα. Παρασκευή πρωί την πηγαίνω στο κατάστημα όπου είπαν και θα με ενημερώσουν την Δευτέρα.Χτες 26/9 με παίρνουν και μου λένε ότι όντως η κάρτα είναι ελαττωματική και ότι θα γίνει αντικατάσταση με την 6950 2gb (κανένα πρόβλημα έως εδώ)και ότι περιμένουν έγκριση και θα με πάρουν την επομένη (Τρίτη 27/9). Με παίρνουν σήμερα και μου είπαν ότι μετά από επικοινωνία στα κεντρικά η κάρτα είναι εκτός εγγύησης και ότι αν θέλω να την στείλω με δικά μου έξοδα αποστολήςστην αντιπροσωπεία για επισκευή. Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω? Μπορώ με βάσει νόμου να τους πω ότι υποχρεούνται να αναγράφουν την διάρκεια της εγγύησης? Πραγματικά δεν ξέρωαν μπορώ με κάποιο τρόπο να αποδείξω ότι η κάρτα είχε 3 χρόνια εγγύησης.Ευχαριστώ για την βοήθειά σαςφιλε δυστυχώς είσαι (Χωρίς παρεξήγηση) γκαντέμης.είσαι από τις τελευταίες φουρνιές που παίρναν απόδειξη στην οποια δεν αναγραφόταν η εγγύησηΜέχρι και screen shot του site να είχες από τότε που το αγόρασες, δεν θα σε βοηθούσε, γιατί άμα δεν το γραφει η απόδειξη δεν έχεις τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
calcoutis Σεπτέμβριος 27, 2011 #1160 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 27, 2011 Καμία παρεξήγηση απολύτως δεν έχεις άδικο.Το θέμα είναι ότι δεν είναι παράνομο βάσει νόμου να μην αναγράφεται η εγγύηση?Και όταν πήγα την κάρτα δεν έλεγξαν αν είναι εντός εγγύησης? Και αφού είναιεκτός εγγύησης δεν θα έπρεπε να μου χρεώσουν και τον έλεγχο? Δεν ξέρω αλλά μουφάνηκαν πολύ περίεργα όλα αυτά αν και μπορεί να κάνω λάθος.[...]4.Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει αυτήνεγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο καιπροσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προϊόντων με μακράδιάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναιυποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη καικατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τηδιεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβέςπεριεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Στην εγγύησηπρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα που έχει οκαταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι, τα δικαιώματααυτά δεν θίγονται από την εγγύηση.[...] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.