gio102004 Αύγουστος 31, 2011 #1041 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Εδώ είσαι εντελώς λάθος και εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι...Υπάρχουν πολλές "ΑΕ" που είναι καλές και ηθικές. Μην βάζουμε όλες τις εταιρίες σε ένα καλάθι. Το ΑΕ είναι φορολογικό καθεστώς και δεν έχει να κάνει με το μέγεθος ή την αξιοπιστία της εταιρίας. Πολύ περισσότερες φορές την έχω πατήσει από συνοικιακά καταστήματα παρά από μεγάλες εταιρίες.Το Πλαίσιο συγκεκριμένα, ήταν συνοικιακό μαγαζάκι, και ακριβώς επειδή είχε άψογη εξυπηρέτηση, έφτασε να γίνει ο κολοσσός που είναι σήμερα. Αυτή τη στιγμή η εξυπηρέτησή του είναι χειρότερη από ότι ήταν 2-3 χρόνια πριν, αλλά και πάλι είναι σε πολύ καλό επίπεδο, καλλίτερο από την πλειοψηφία των καταστημάτων εκεί έξω.Επίσης, ΟΛΟΙ έχουν σκοπό το κέρδος, γιατί ζούμε σε καπιταλιστική κοινωνία. Το κέρδος όμως έρχεται από την πελατεία, που αν δεν είναι ευχαριστημένη θα φύγει (λέγε με e-shop). Άρα η καλή και σωστή εξυπηρέτηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κέρδος κι έτσι δε μπορείς να λες ότι μια εταιρία σκέφτεται μόνο αυτό και τίποτα άλλο.Τέλος, το εμπόριο και οι υπηρεσίες διέπονται από κάποιους νόμους εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ο βασικότερος από αυτούς, και ρώτα όποιον θέλεις που έχει σπουδάσει διοίκηση, είναι ότι ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα. Τα δύο από αυτά να εξυπηρετεί ένας προμηθευτής, είναι αρκετά για να τον επιλέξει έναντι ενός άλλου. Για παράδειγμα, θα αγοράσεις από το μπακάλικο της γειτονιάς, αντί του Σούπερ-Μάρκετ γιατί είναι δίπλα (ευκολία) και γνωρίζεις τον κυρ Μήτσο που σου διαλέγει τις καλές τομάτες (ποιότητα). Πηγαίνεις όμως και στο ΣΜ, γιατί είναι φθηνότερο (τιμή) και τα έχει όλα μαζεμένα (ευκολία). Για να έχει λοιπόν ένα κατάστημα πελατεία και τόσα πολλά υποκαταστήματα, εκτός από την περίπτωση του "χομπύστα μεγιστάνα" που πετάει λεφτά για να κάνει το κέφι του ενώ η εταιρία μπαίνει μέσα, θα πρέπει να παρέχει τουλάχιστον τα δύο από τα τρία παραπάνω κριτήρια.απο ποτε θεωρειται οικονομικο μεγεθος η ποιοτητα και η ευκολια? απο οσο ξερω η τιμη θεωρειται μεγεθος για την ζητηση του καταναλωτη, κρατωντας παντα ολους τους αλλους δεικτες σταθερους, εισοδημα, τιμες συγγενων προιοντων, κτλ... τι μου μπλεκεις την θεωρια της ζητησης με αυτο που λεω εγω? ξαναλεω λοιπον πως θεωρειτε μια εταιρεια και ΑΕ και μη να ειναι καλη και ηθικη εφοσον η επιβιωση της στηριζεται στην αυξηση των κερδων της? αν δεν αυξησει τα κερδη της παει για κλεισιμο. ολα για το κερδος. ποσο ηθικο ειναι αυτο?θα κοιταξει να εξαπατησει χωρις να την καταλαβουν ολους με οσους συναναστρεφεται, πελατες, εργαζομενους της, προμηθευτες της, το κρατος. το κανα λιανα τωρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 31, 2011 #1042 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 απο ποτε θεωρειται οικονομικο μεγεθος η ποιοτητα και η ευκολια? Που ακριβώς το είπα εγώ αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio102004 Αύγουστος 31, 2011 #1043 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 ''Τέλος, το εμπόριο και οι υπηρεσίες διέπονται από κάποιους νόμους εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ο βασικότερος από αυτούς, και ρώτα όποιον θέλεις που έχει σπουδάσει διοίκηση, είναι ότι ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα. Τα δύο από αυτά να εξυπηρετεί ένας προμηθευτής, είναι αρκετά για να τον επιλέξει έναντι ενός άλλου. Για παράδειγμα, θα αγοράσεις από το μπακάλικο της γειτονιάς, αντί του Σούπερ-Μάρκετ γιατί είναι δίπλα (ευκολία) και γνωρίζεις τον κυρ Μήτσο που σου διαλέγει τις καλές τομάτες (ποιότητα). Πηγαίνεις όμως και στο ΣΜ, γιατί είναι φθηνότερο (τιμή) και τα έχει όλα μαζεμένα (ευκολία).''απο εδω. εκτος αν το αναφερεις ετσι σαν επιλογο...τι νοημα εχει ολο αυτο που λες?ετσι το καταλαβα εγω και και το σχολιαζω...τα μαρκετινιστικα αυτα που λες δεν τα γνωριζω. ξερω τι λεει η θεωρια της ζητησης, της προσφορας και η θεωρια συμπεριφορας καταναλωτη (μικροοικονομικα στοιχεια), σορρυ αλλα δεν τα χω αυτα που λες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Αύγουστος 31, 2011 #1044 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Ακριβως αυτο τους ειπα φιλε μου...Κ μετα μου ειπαν οτι θα την στειλουν πισω στην εταιρια για αντικατασταση κ θα κανει 20 μερες...Κ τους ειπα οτι δεν εχω προβλημα να περιμενω....Αλλα οταν πηρε ο διευθυντης το service τους ειπε αλλα....Λες να με συνεφερε εμενα που πηρα τα λεφτα μου πισω?Με 115 ευρω δεν παιρνω τιποτα κοντα στα ιδια χαρακτηριστικα...Αλλα το εκανα μονο κ μονο επειδη μου λεγαν ψεμματα....Eπρεπε να επειμενεις γιατι τωρα στη τελικη εσυ βγηκες χαμενος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 31, 2011 #1045 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 απο εδω. εκτος αν το αναφερεις ετσι σαν επιλογο...τι νοημα εχει ολο αυτο που λες?ετσι το καταλαβα εγω και και το σχολιαζω...τα μαρκετινιστικα αυτα που λες δεν τα γνωριζω. ξερω τι λεει η θεωρια της ζητησης, της προσφορας και η θεωρια συμπεριφορας καταναλωτη (μικροοικονομικα στοιχεια), σορρυ αλλα δεν τα χω αυτα που λες. Δεν λέω πουθενά ότι είναι "οικονομικό μέγεθος" η ευκολία και η ποιότητα. Πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα, δεν καταλαβαίνω... Εγώ είπα ότι ένας από τους (άγραφους) νόμους που διέπουν την αγορά λέει, ότι "ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα". Άρα, για να πουλάει κάποιος, πληροί τουλάχιστον τα δύο από αυτά στα μάτια του πελάτη. Τώρα, γιατί είναι "μαρκετινίστικο" ή "μικροοικονομία" το γιατί θα προτιμήσεις το μπακάλη ή το ΣΜ, πάλι δεν το καταλαβαίνω... Μιλάμε για απλό, καθημερινό τρόπο σκέψης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Αύγουστος 31, 2011 #1046 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Δεν λέω πουθενά ότι είναι "οικονομικό μέγεθος" η ευκολία και η ποιότητα. Πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα, δεν καταλαβαίνω... Εγώ είπα ότι ένας από τους (άγραφους) νόμους που διέπουν την αγορά λέει, ότι "ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα". Άρα, για να πουλάει κάποιος, πληροί τουλάχιστον τα δύο από αυτά στα μάτια του πελάτη. Τώρα, γιατί είναι "μαρκετινίστικο" ή "μικροοικονομία" το γιατί θα προτιμήσεις το μπακάλη ή το ΣΜ, πάλι δεν το καταλαβαίνω... Μιλάμε για απλό, καθημερινό τρόπο σκέψης. Aν και πλέον μετράει μονο η σχέση τιμής και ποιότητας. Μπροστά στην σχέση τιμή/ποιότητα η ευκολία πάει περίπατο, για τον σκεπτόμενο καταναλωτή βέβαια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pano Αύγουστος 31, 2011 #1047 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 για τον σκεπτόμενο καταναλωτή βέβαια. Έχω μια αίσθηση ότι από τότε που έκαναν τον άνθρωπο καταναλωτή έχει πάψει να είναι σκεπτόμενος αλλά έγινε καθοδηγούμενος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Αύγουστος 31, 2011 #1048 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Έχω μια αίσθηση ότι από τότε που έκαναν τον άνθρωπο καταναλωτή έχει πάψει να είναι σκεπτόμενος αλλά έγινε καθοδηγούμενος. Όχι απαραίτητα, γι'αυτο και μίλησα για σκεπτόμενο καταναλωτή. Καταναλωτής εισαι ακόμα και οταν αγοράζεις τα απαραίτητα από το super market. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Σεπτέμβριος 2, 2011 #1049 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2011 Επειδή την πάτησα με το UPS σήμερα, υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνει αντικατάστασή του από το Πλαίσιο μετά το πέρας της εγγύησης;Το αγόρασα 20/8/2009 και χάλασε σήμερα. Είμαι δηλαδή 8 μέρες εκτός εγγυήσεως...Τελικά ρώτησες; Προσωπικά δεν μου επισκεύσαν δωρεάν φορητό του οποίου η εγγύηση είχε λήξει 2 μέρες πριν. :...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfk9039 Σεπτέμβριος 2, 2011 #1050 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2011 ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη Αρχή Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 2, 2011 #1051 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2011 Τελικά ρώτησες; Προσωπικά δεν μου επισκεύσαν δωρεάν φορητό του οποίου η εγγύηση είχε λήξει 2 μέρες πριν. :...:Όχι δε ρώτησα. Το πρόβλημα είναι καθαρά στις μπαταρίες. Θα πάω να ρωτήσω απλά πόσο έχουν οι μπαταρίες του, για να τις αλλάξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 7, 2011 #1052 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΑ BULK ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ Όχι, δεν μου έτυχε κάτι, απλά μέχρι εχτές/προχτές τα bulk προϊόντα που αγόραζες από το Πλαίσιο είχαν ΚΑΝΟΝΙΚΗ εγγύηση. Από εχτές βλέπω στο site ότι το αλλάζουν αυτό και πλέον γράφει 6 μήνες μόνο. Αυτό βέβαια είναι η υπέρτατη ξεφτίλα διότι επιμένουν να κρύβουν το γεγονός ότι είναι μεταχειρισμένα, έστω και για 5 λεπτά, πίσω από την στάμπα BULK. Υ.Γ. Η πλάκα είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις τι bulk τι retail χονδρικά ίδια τιμή έχουν.... Για παράδειγμα http://www.skroutz.gr/s/267104/Asus-M4A87TD-USB3.html Μπορείτε να αγοράσετε την εν λόγω μητρική κοντά στα 80-90€ από τόσα μαγαζιά και με 3 χρόνια εγγύηση ή από το Πλαίσιο με 6 μήνες εγγύηση. ΜΠΡΑΒΟ ΠΛΑΙΣΙΟ. Σε τιμάμε σε αγαπάμε αλλά εδώ ΜΠΡΑΒΟ. :tomato::tomato::tomato: Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Σεπτέμβριος 7, 2011 #1053 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΑ BULK ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣΌχι, δεν μου έτυχε κάτι, απλά μέχρι εχτές/προχτές τα bulk προϊόντα που αγόραζες από το Πλαίσιο είχαν ΚΑΝΟΝΙΚΗ εγγύηση. Από εχτές βλέπω στο site ότι το αλλάζουν αυτό και πλέον γράφει 6 μήνες μόνο. Αυτό βέβαια είναι η υπέρτατη ξεφτίλα διότι επιμένουν να κρύβουν το γεγονός ότι είναι μεταχειρισμένα, έστω και για 5 λεπτά, πίσω από την στάμπα BULK. Τα bulk μετα απο ερωτηση ειναι οτι ειχαν στειλει στις ετεριες για επισκευη και ηρθαν επισκευασμενα για αυτο ξαφνικα ενφανιστηκαν asus μητρικες ξανα Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Σεπτέμβριος 7, 2011 #1054 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 Οποτε επρεπε να αναγραφονται ως Refubrished/Used και οχι Bulk (που σημαινει ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ προιον χωρις παρελκομενα/συσκευασια). Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Σεπτέμβριος 7, 2011 #1055 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 Οποτε επρεπε να αναγραφονται ως Refubrished/Used και οχι Bulk (που σημαινει ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ προιον χωρις παρελκομενα/συσκευασια).Kαι έμενα αυτή ήταν η απορία μου άλλα λέει ότι τα προσόντα δουλεύουν κανονικά και δεν έχουν ελάττωμα όπως τους είπε η ετερια άρα δεν μπορούν να τα θεωρήσουν used Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 7, 2011 #1056 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 Καλά έχω πάρει bulk τα οποία μόνο καινούρια από επισκευή δεν είναι. Δεν θέλω να αναφέρω λεπτομέριες. Από εκεί και πέρα, ακόμα και στην ιδανική περίπτωση το προϊόν να είναι καινούριο από RMA χωρίς πλήρη συσκευασία, 6 μήνες εγγύηση για bulk προϊόν που πωλείται ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ σε άλλα μαγαζιά ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ είναι απίστευτο FAIL.Και είμαι φανατικός πελάτης του Πλαισίου από τότε που διέγραψα από τον χάρτη μου το e-shop και τα αδερφάκια του, οπότε μην νομίζετε ότι έχω προσωπικό θέμα με το κατάστημα. Εχτές εκεί ήμουν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Σεπτέμβριος 7, 2011 #1057 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 Καλά έχω πάρει bulk τα οποία μόνο καινούρια από επισκευή δεν είναι. Δεν θέλω να αναφέρω λεπτομέριες. Από εκεί και πέρα, ακόμα και στην ιδανική περίπτωση το προϊόν να είναι καινούριο από RMA χωρίς πλήρη συσκευασία, 6 μήνες εγγύηση για bulk προϊόν που πωλείται ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ σε άλλα μαγαζιά ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ είναι απίστευτο FAIL.Και είμαι φανατικός πελάτης του Πλαισίου από τότε που διέγραψα από τον χάρτη μου το e-shop και τα αδερφάκια του, οπότε μην νομίζετε ότι έχω προσωπικό θέμα με το κατάστημα. Εχτές εκεί ήμουν! Εγώ μιλάω για τις μητρικές asus κυρίως και γενικότερα τα asus προσόντα οπού για αυτα μου ειπε Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldhag Σεπτέμβριος 7, 2011 #1058 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 ελα ΄ρέ υπάρχουν ακόμα άτομα που ψωνίζουν απο το πλαίσιο:wassat: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 7, 2011 #1059 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 Προφανώς, για να είναι η μεγαλύτερη εταιρία πώλησης ειδών πληροφορικής στην Ελλάδα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 7, 2011 #1060 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 Εγώ μιλάω για τις μητρικές asus κυρίως και γενικότερα τα asus προσόντα οπού για αυτα μου ειπεΒρε συ evo, μαζί σου, ας πούμε για τις ASUS. 6 μήνες εγγύηση; Αφού το προϊόν είναι ΟΚ γιατί δεν δίνει πλήρη εγγύηση; Και εντάξει άντε να πούμε ότι δεν μπορεί να δώσει πάνω από 6 μήνες. Στην ίδια τιμή με το retail προϊόν; Ο πελάτης που θα την πατήσει και θα βρεθεί με τέτοιο προϊόν στο χέρι, σε τι θα διαφέρει από κάποιον που θα έχει αγοράσει πλήρως λειτουργικό προϊόν από τις αγγελίες, με πιθανόν ελλιπή συσκευασία και 6 μήνες εγγύηση, στην τιμή του καινούριου;Είτε πρέπει να τα πουλάνε πολύ ποιο φτηνά αυτά τα προϊόντα, είτε να έχουν κανονική εγγύηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.