Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Εδώ είσαι εντελώς λάθος και εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι...

Υπάρχουν πολλές "ΑΕ" που είναι καλές και ηθικές. Μην βάζουμε όλες τις εταιρίες σε ένα καλάθι. Το ΑΕ είναι φορολογικό καθεστώς και δεν έχει να κάνει με το μέγεθος ή την αξιοπιστία της εταιρίας. Πολύ περισσότερες φορές την έχω πατήσει από συνοικιακά καταστήματα παρά από μεγάλες εταιρίες.

Το Πλαίσιο συγκεκριμένα, ήταν συνοικιακό μαγαζάκι, και ακριβώς επειδή είχε άψογη εξυπηρέτηση, έφτασε να γίνει ο κολοσσός που είναι σήμερα. Αυτή τη στιγμή η εξυπηρέτησή του είναι χειρότερη από ότι ήταν 2-3 χρόνια πριν, αλλά και πάλι είναι σε πολύ καλό επίπεδο, καλλίτερο από την πλειοψηφία των καταστημάτων εκεί έξω.

Επίσης, ΟΛΟΙ έχουν σκοπό το κέρδος, γιατί ζούμε σε καπιταλιστική κοινωνία. Το κέρδος όμως έρχεται από την πελατεία, που αν δεν είναι ευχαριστημένη θα φύγει (λέγε με e-shop). Άρα η καλή και σωστή εξυπηρέτηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με το κέρδος κι έτσι δε μπορείς να λες ότι μια εταιρία σκέφτεται μόνο αυτό και τίποτα άλλο.

Τέλος, το εμπόριο και οι υπηρεσίες διέπονται από κάποιους νόμους εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ο βασικότερος από αυτούς, και ρώτα όποιον θέλεις που έχει σπουδάσει διοίκηση, είναι ότι ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα. Τα δύο από αυτά να εξυπηρετεί ένας προμηθευτής, είναι αρκετά για να τον επιλέξει έναντι ενός άλλου. Για παράδειγμα, θα αγοράσεις από το μπακάλικο της γειτονιάς, αντί του Σούπερ-Μάρκετ γιατί είναι δίπλα (ευκολία) και γνωρίζεις τον κυρ Μήτσο που σου διαλέγει τις καλές τομάτες (ποιότητα). Πηγαίνεις όμως και στο ΣΜ, γιατί είναι φθηνότερο (τιμή) και τα έχει όλα μαζεμένα (ευκολία).

Για να έχει λοιπόν ένα κατάστημα πελατεία και τόσα πολλά υποκαταστήματα, εκτός από την περίπτωση του "χομπύστα μεγιστάνα" που πετάει λεφτά για να κάνει το κέφι του ενώ η εταιρία μπαίνει μέσα, θα πρέπει να παρέχει τουλάχιστον τα δύο από τα τρία παραπάνω κριτήρια.

απο ποτε θεωρειται οικονομικο μεγεθος η ποιοτητα και η ευκολια? απο οσο ξερω η τιμη θεωρειται μεγεθος για την ζητηση του καταναλωτη, κρατωντας παντα ολους τους αλλους δεικτες σταθερους, εισοδημα, τιμες συγγενων προιοντων, κτλ... τι μου μπλεκεις την θεωρια της ζητησης με αυτο που λεω εγω? ξαναλεω λοιπον πως θεωρειτε μια εταιρεια και ΑΕ και μη να ειναι καλη και ηθικη εφοσον η επιβιωση της στηριζεται στην αυξηση των κερδων της? αν δεν αυξησει τα κερδη της παει για κλεισιμο. ολα για το κερδος. ποσο ηθικο ειναι αυτο?θα κοιταξει να εξαπατησει χωρις να την καταλαβουν ολους με οσους συναναστρεφεται, πελατες, εργαζομενους της, προμηθευτες της, το κρατος. το κανα λιανα τωρα?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

''Τέλος, το εμπόριο και οι υπηρεσίες διέπονται από κάποιους νόμους εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ο βασικότερος από αυτούς, και ρώτα όποιον θέλεις που έχει σπουδάσει διοίκηση, είναι ότι ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα. Τα δύο από αυτά να εξυπηρετεί ένας προμηθευτής, είναι αρκετά για να τον επιλέξει έναντι ενός άλλου. Για παράδειγμα, θα αγοράσεις από το μπακάλικο της γειτονιάς, αντί του Σούπερ-Μάρκετ γιατί είναι δίπλα (ευκολία) και γνωρίζεις τον κυρ Μήτσο που σου διαλέγει τις καλές τομάτες (ποιότητα). Πηγαίνεις όμως και στο ΣΜ, γιατί είναι φθηνότερο (τιμή) και τα έχει όλα μαζεμένα (ευκολία).''

απο εδω. εκτος αν το αναφερεις ετσι σαν επιλογο...τι νοημα εχει ολο αυτο που λες?ετσι το καταλαβα εγω και και το σχολιαζω...τα μαρκετινιστικα αυτα που λες δεν τα γνωριζω. ξερω τι λεει η θεωρια της ζητησης, της προσφορας και η θεωρια συμπεριφορας καταναλωτη (μικροοικονομικα στοιχεια), σορρυ αλλα δεν τα χω αυτα που λες.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο τους ειπα φιλε μου...Κ μετα μου ειπαν οτι θα την στειλουν πισω στην εταιρια για αντικατασταση κ θα κανει 20 μερες...Κ τους ειπα οτι δεν εχω προβλημα να περιμενω....Αλλα οταν πηρε ο διευθυντης το service τους ειπε αλλα....Λες να με συνεφερε εμενα που πηρα τα λεφτα μου πισω?Με 115 ευρω δεν παιρνω τιποτα κοντα στα ιδια χαρακτηριστικα...Αλλα το εκανα μονο κ μονο επειδη μου λεγαν ψεμματα....

Eπρεπε να επειμενεις γιατι τωρα στη τελικη εσυ βγηκες χαμενος

Link to comment
Share on other sites

απο εδω. εκτος αν το αναφερεις ετσι σαν επιλογο...τι νοημα εχει ολο αυτο που λες?ετσι το καταλαβα εγω και και το σχολιαζω...τα μαρκετινιστικα αυτα που λες δεν τα γνωριζω. ξερω τι λεει η θεωρια της ζητησης, της προσφορας και η θεωρια συμπεριφορας καταναλωτη (μικροοικονομικα στοιχεια), σορρυ αλλα δεν τα χω αυτα που λες.

Δεν λέω πουθενά ότι είναι "οικονομικό μέγεθος" η ευκολία και η ποιότητα. Πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα, δεν καταλαβαίνω... :confused:

Εγώ είπα ότι ένας από τους (άγραφους) νόμους που διέπουν την αγορά λέει, ότι "ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα". Άρα, για να πουλάει κάποιος, πληροί τουλάχιστον τα δύο από αυτά στα μάτια του πελάτη.

Τώρα, γιατί είναι "μαρκετινίστικο" ή "μικροοικονομία" το γιατί θα προτιμήσεις το μπακάλη ή το ΣΜ, πάλι δεν το καταλαβαίνω... Μιλάμε για απλό, καθημερινό τρόπο σκέψης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω πουθενά ότι είναι "οικονομικό μέγεθος" η ευκολία και η ποιότητα. Πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα, δεν καταλαβαίνω... :confused:

Εγώ είπα ότι ένας από τους (άγραφους) νόμους που διέπουν την αγορά λέει, ότι "ο πελάτης θα επιλέξει προμηθευτή με τρία κριτήρια: Τιμή, Ευκολία, Ποιότητα". Άρα, για να πουλάει κάποιος, πληροί τουλάχιστον τα δύο από αυτά στα μάτια του πελάτη.

Τώρα, γιατί είναι "μαρκετινίστικο" ή "μικροοικονομία" το γιατί θα προτιμήσεις το μπακάλη ή το ΣΜ, πάλι δεν το καταλαβαίνω... Μιλάμε για απλό, καθημερινό τρόπο σκέψης.

Aν και πλέον μετράει μονο η σχέση τιμής και ποιότητας. Μπροστά στην σχέση τιμή/ποιότητα η ευκολία πάει περίπατο, για τον σκεπτόμενο καταναλωτή βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

:offtopic2: Έχω μια αίσθηση ότι από τότε που έκαναν τον άνθρωπο καταναλωτή έχει πάψει να είναι σκεπτόμενος αλλά έγινε καθοδηγούμενος.

Όχι απαραίτητα, γι'αυτο και μίλησα για σκεπτόμενο καταναλωτή. Καταναλωτής εισαι ακόμα και οταν αγοράζεις τα απαραίτητα από το super market.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή την πάτησα με το UPS σήμερα, υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνει αντικατάστασή του από το Πλαίσιο μετά το πέρας της εγγύησης;

Το αγόρασα 20/8/2009 και χάλασε σήμερα. Είμαι δηλαδή 8 μέρες εκτός εγγυήσεως...

Τελικά ρώτησες; Προσωπικά δεν μου επισκεύσαν δωρεάν φορητό του οποίου η εγγύηση είχε λήξει 2 μέρες πριν. :...:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ρώτησες; Προσωπικά δεν μου επισκεύσαν δωρεάν φορητό του οποίου η εγγύηση είχε λήξει 2 μέρες πριν. :...:

Όχι δε ρώτησα. Το πρόβλημα είναι καθαρά στις μπαταρίες. Θα πάω να ρωτήσω απλά πόσο έχουν οι μπαταρίες του, για να τις αλλάξω.

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΑ BULK ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Όχι, δεν μου έτυχε κάτι, απλά μέχρι εχτές/προχτές τα bulk προϊόντα που αγόραζες από το Πλαίσιο είχαν ΚΑΝΟΝΙΚΗ εγγύηση. Από εχτές βλέπω στο site ότι το αλλάζουν αυτό και πλέον γράφει 6 μήνες μόνο. Αυτό βέβαια είναι η υπέρτατη ξεφτίλα διότι επιμένουν να κρύβουν το γεγονός ότι είναι μεταχειρισμένα, έστω και για 5 λεπτά, πίσω από την στάμπα BULK. :tomato:

Υ.Γ. Η πλάκα είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις τι bulk τι retail χονδρικά ίδια τιμή έχουν....

Για παράδειγμα

http://www.skroutz.gr/s/267104/Asus-M4A87TD-USB3.html

Μπορείτε να αγοράσετε την εν λόγω μητρική κοντά στα 80-90€ από τόσα μαγαζιά και με 3 χρόνια εγγύηση ή από το Πλαίσιο με 6 μήνες εγγύηση.

ΜΠΡΑΒΟ ΠΛΑΙΣΙΟ. Σε τιμάμε σε αγαπάμε αλλά εδώ ΜΠΡΑΒΟ. :tomato::tomato::tomato::tomato::tomato::tomato:

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΑ BULK ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Όχι, δεν μου έτυχε κάτι, απλά μέχρι εχτές/προχτές τα bulk προϊόντα που αγόραζες από το Πλαίσιο είχαν ΚΑΝΟΝΙΚΗ εγγύηση. Από εχτές βλέπω στο site ότι το αλλάζουν αυτό και πλέον γράφει 6 μήνες μόνο. Αυτό βέβαια είναι η υπέρτατη ξεφτίλα διότι επιμένουν να κρύβουν το γεγονός ότι είναι μεταχειρισμένα, έστω και για 5 λεπτά, πίσω από την στάμπα BULK. :tomato:

Τα bulk μετα απο ερωτηση ειναι οτι ειχαν στειλει στις ετεριες για επισκευη και ηρθαν επισκευασμενα για αυτο ξαφνικα ενφανιστηκαν asus μητρικες ξανα

Link to comment
Share on other sites

Οποτε επρεπε να αναγραφονται ως Refubrished/Used και οχι Bulk (που σημαινει ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ προιον χωρις παρελκομενα/συσκευασια).

Kαι έμενα αυτή ήταν η απορία μου άλλα λέει ότι τα προσόντα δουλεύουν κανονικά και δεν έχουν ελάττωμα όπως τους είπε η ετερια άρα δεν μπορούν να τα θεωρήσουν used

Link to comment
Share on other sites

Καλά έχω πάρει bulk τα οποία μόνο καινούρια από επισκευή δεν είναι. Δεν θέλω να αναφέρω λεπτομέριες.

Από εκεί και πέρα, ακόμα και στην ιδανική περίπτωση το προϊόν να είναι καινούριο από RMA χωρίς πλήρη συσκευασία, 6 μήνες εγγύηση για bulk προϊόν που πωλείται ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ σε άλλα μαγαζιά ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ είναι απίστευτο FAIL.

Και είμαι φανατικός πελάτης του Πλαισίου από τότε που διέγραψα από τον χάρτη μου το e-shop και τα αδερφάκια του, οπότε μην νομίζετε ότι έχω προσωπικό θέμα με το κατάστημα. Εχτές εκεί ήμουν!

Link to comment
Share on other sites

Καλά έχω πάρει bulk τα οποία μόνο καινούρια από επισκευή δεν είναι. Δεν θέλω να αναφέρω λεπτομέριες.

Από εκεί και πέρα, ακόμα και στην ιδανική περίπτωση το προϊόν να είναι καινούριο από RMA χωρίς πλήρη συσκευασία, 6 μήνες εγγύηση για bulk προϊόν που πωλείται ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ σε άλλα μαγαζιά ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ είναι απίστευτο FAIL.

Και είμαι φανατικός πελάτης του Πλαισίου από τότε που διέγραψα από τον χάρτη μου το e-shop και τα αδερφάκια του, οπότε μην νομίζετε ότι έχω προσωπικό θέμα με το κατάστημα. Εχτές εκεί ήμουν!

Εγώ μιλάω για τις μητρικές asus κυρίως και γενικότερα τα asus προσόντα οπού για αυτα μου ειπε

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μιλάω για τις μητρικές asus κυρίως και γενικότερα τα asus προσόντα οπού για αυτα μου ειπε

Βρε συ evo, μαζί σου, ας πούμε για τις ASUS. 6 μήνες εγγύηση; Αφού το προϊόν είναι ΟΚ γιατί δεν δίνει πλήρη εγγύηση; Και εντάξει άντε να πούμε ότι δεν μπορεί να δώσει πάνω από 6 μήνες. Στην ίδια τιμή με το retail προϊόν; Ο πελάτης που θα την πατήσει και θα βρεθεί με τέτοιο προϊόν στο χέρι, σε τι θα διαφέρει από κάποιον που θα έχει αγοράσει πλήρως λειτουργικό προϊόν από τις αγγελίες, με πιθανόν ελλιπή συσκευασία και 6 μήνες εγγύηση, στην τιμή του καινούριου;

Είτε πρέπει να τα πουλάνε πολύ ποιο φτηνά αυτά τα προϊόντα, είτε να έχουν κανονική εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.