aristos87 Ιούλιος 26, 2011 #941 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Ναι λεει για να τον "κόψει απο το κεντρικό για το service" :giveup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 26, 2011 #942 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Ναι λεει για να τον "κόψει απο το κεντρικό για το service" :giveup:Έλεος ρε μάστορα πες του. Αν δεν ήθελε να κανει Ενδοδιακίνηση για service μπορούσε να έκοβε πιστωτικό σε καρτέλα πελάτη και πήγαινες εσύ στο κατάστημα.... Μας δουλευει πες του του μάστορα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
chroma Ιούλιος 26, 2011 #943 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Μετά από αυτό RMA κατευθείαν στη seagate και μη ξαναπατήσεις στο Π ούτε για μολύβια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Ιούλιος 26, 2011 #944 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Αν δεν ήθελε να κανει Ενδοδιακίνηση για service μπορούσε να έκοβε πιστωτικό σε καρτέλα πελάτη και πήγαινες εσύ στο κατάστημα.... Mεχρι πριν 3 χρονια που πηγαινα στο συγκεκριμενο για τυχον προβληματα, συνεχεια ετσι οπως λες μου τα εκαναν. Εκανα 1-2 δρομους εγω αλλα ξεμπερδευα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyline_IS Ιούλιος 26, 2011 #945 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Με ενοχλει η υπερβολικη ευγενεια στο πλαισιο..Αν χρειαστω βοηθεια θα ρωτησω καποιον υπαλληλο,δεν ειμαι γκαου ακομα , δοξα το θεο..Επισης ενα μεγαλο αρνητικο για το πλαισιο ειναι οτι δεν κανει καλυτερες τιμες σε χρονια πελατες του..Ψωνιζω τακτικα,εχω αφησει ενα αρκετα σεβαστο ποσο (desktop's,laptop's,κινητα) και αντιμετωπιση σαν να ψωνισα 3 μολυβια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aristos87 Ιούλιος 26, 2011 #946 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Έλεος ρε μάστορα πες του. Αν δεν ήθελε να κανει Ενδοδιακίνηση για service μπορούσε να έκοβε πιστωτικό σε καρτέλα πελάτη και πήγαινες εσύ στο κατάστημα.... Μας δουλευει πες του του μάστορα; Δεν ένιωθε χριστό. Η απάντηση ήταν "έτσι δουλεύει το service" Μετά από αυτό RMA κατευθείαν στη seagate και μη ξαναπατήσεις στο Π ούτε για μολύβια. Μα πλέων σχεδόν όλα απ'έξω τα παίρνω. Μόνο για τα rma τον ήδη αγορασμένων τους χρειάζομαι. Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά κατα τις 8 και με συνέδεσαν με τον υποδιευθυντή του καταστήματος Στουρνάρη.. Του εξήγησα τι παίχτηκε και του ζήτησα και αντικατάσταση με WD (βέβαια απο την σκύλα στην χάρυβδη πάω μιας και την σειρά EARS δεν την πάω με τπτ με αυτά που έχω δεί και έχω διαβάσει στα fora).. Αναμένω το sms να περάσω για παραλαβή Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Ιούλιος 26, 2011 #947 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Επισης ενα μεγαλο αρνητικο για το πλαισιο ειναι οτι δεν κανει καλυτερες τιμες σε χρονια πελατες του..Ψωνιζω τακτικα,εχω αφησει ενα αρκετα σεβαστο ποσο (desktop's,laptop's,κινητα) και αντιμετωπιση σαν να ψωνισα 3 μολυβια..Στο super market ή στον φούρνο από όπου ψωνίζεις εσύ ή οι γονείς σου σας κάνουν καλύτερες τιμές δηλαδή ;;;(αν τα υπολογίσεις, στα εν λόγο καταστήματα τα λεφτά που έχεις δώσει κάνουν το πλαίσιο και κάθε πλαίσιο να ωχριά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 26, 2011 #948 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Δεν ένιωθε χριστό. Η απάντηση ήταν "έτσι δουλεύει το service"Μα πλέων σχεδόν όλα απ'έξω τα παίρνω. Μόνο για τα rma τον ήδη αγορασμένων τους χρειάζομαι. Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά κατα τις 8 και με συνέδεσαν με τον υποδιευθυντή του καταστήματος Στουρνάρη.. Του εξήγησα τι παίχτηκε και του ζήτησα και αντικατάσταση με WD (βέβαια απο την σκύλα στην χάρυβδη πάω μιας και την σειρά EARS δεν την πάω με τπτ με αυτά που έχω δεί και έχω διαβάσει στα fora).. Αναμένω το sms να περάσω για παραλαβή H διαδικασία ειναι τυποποιημένη. Ειτε το φέρει ο υπάλληλος, είτε πας εσύ να πάρεις το δίσκο σου θα γίνει πίστωση στην καρτέλα σου και επαναχρέωση το πιστωμένο πόσό. Οπότε η διαδικασία που θα ακολουθούσε θα ήταν η ίδια.Πιο τίμιο θα ήταν να έλεγε οτι βαριέται να σε εξυπηρετήσει.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Ιούλιος 26, 2011 #949 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Επειδή δεν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος υπάλληλος στο κατάστημα να μας τον φέρει στο Service πέρνα αύριο!!! Ρε καλέ μου ρε χρυσέ μου τπτ... Δλδ έλεος πρέπει να πάω 3 φορές κέντρο γιατί δεν μπορεί να συνεννοηθεί το service με το κεντρικό κατάστημα; Αφήστε και το άλλο μου κόβει τον Seagate 1.5TB GREEN 64MB SATAIII που έχει και στο site στα 81€ σαν seagate 1.5tb recertified στα 39€! Τον ρώτησα γιατί έγινε αυτό και η απάντηση ήταν οτι "ετσι γίνεται" δλδ αν εγώ θέλω να κάνω αλλαγή με κάποιον αντίστοιχο WD 1.5TB ή έστω 2ΤΒ που η διαφορά είναι 7-8€ γιατί να μου κόψει τον δίσκο στα 39€ αντί 81€ που είναι η τιμή καταστήματος; Υ.Γ Ο αρχικός δίσκος ήταν αγορασμένος 2009 στα 135€.Κατά πρώτον δεν είναι υποχρεωμένος να σου δώσει δίσκο εκείνη τι στιγμή.Αντί λοιπόν να σου πεί ότι δεν έχουμε τώρα, φύγε και θα σε ενημερώσουμε όταν παραλάβουμε σου εξήγησε ότι δεν υπάρχει υπαλληλος διαθέσιμος να φέρει δίσκο από το κατάστημα που απέχει κάποια απόσταση, δεν είναι στον απο κάτω όροφο.Δεν μπορεί ο τεχνικός να φύγει από το πόστο του, δεν είναι αυτή η δουλειά του και ο υπάλληλος που κάνει την δουλειά αυτή δεν ήταν διαθέσιμος, άρα περιμένεις.Επίσης, υπάρχουν ένα σωρό καταστήματα της αλύσίδας σε όλη την Αθήνα που έχουν το service μέσα στο κατάστημα, εσύ διάλεξες την περίπτωση να κατέβεις στο κέντρο.Δεύτερον, δεν είναι υποχρεωμένος να σου δώσει καινούργιο δίσκο, μπορεί να σου δώσει ίδιο δίσκο που είναι επισκευασμένος, ίδιο που είναι μεταχειρισμένος ή άλλον με παρόμοια χαρακτηριστικά και μόνο αν δεν παράγεται πλέον ποιό νέο, έτσι λέει ο νόμος.Το να ζητάς λοιπόν να αλλάξεις τον 3 ετών δίσκο με άλλης μάρκας είναι μόνο στην διακριτική του ευχέρεια και δεν είναι αυτονόητο δικαίωμα σου...Το να ζητάμε τα αυτονόητα και να φωνάζουμε για αυτά είναι θεμιτό.Καλό όμως είναι να γνωρίζουμε και τις υποχρεώσεις μας σαν καταναλωτές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aristos87 Ιούλιος 26, 2011 #950 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Κατά πρώτον δεν είναι υποχρεωμένος να σου δώσει δίσκο εκείνη τι στιγμή.Αντί λοιπόν να σου πεί ότι δεν έχουμε τώρα, φύγε και θα σε ενημερώσουμε όταν παραλάβουμε σου εξήγησε ότι δεν υπάρχει υπαλληλος διαθέσιμος να φέρει δίσκο από το κατάστημα που απέχει κάποια απόσταση, δεν είναι στον απο κάτω όροφο. Δεν μπορεί ο τεχνικός να φύγει από το πόστο του, δεν είναι αυτή η δουλειά του και ο υπάλληλος που κάνει την δουλειά αυτή δεν ήταν διαθέσιμος, άρα περιμένεις. Επίσης, υπάρχουν ένα σωρό καταστήματα της αλύσίδας σε όλη την Αθήνα που έχουν το service μέσα στο κατάστημα, εσύ διάλεξες την περίπτωση να κατέβεις στο κέντρο. Δεύτερον, δεν είναι υποχρεωμένος να σου δώσει καινούργιο δίσκο, μπορεί να σου δώσει ίδιο δίσκο που είναι επισκευασμένος, ίδιο που είναι μεταχειρισμένος ή άλλον με παρόμοια χαρακτηριστικά και μόνο αν δεν παράγεται πλέον ποιό νέο, έτσι λέει ο νόμος. Το να ζητάς λοιπόν να αλλάξεις τον 3 ετών δίσκο με άλλης μάρκας είναι μόνο στην διακριτική του ευχέρεια και δεν είναι αυτονόητο δικαίωμα σου... Το να ζητάμε τα αυτονόητα και να φωνάζουμε για αυτά είναι θεμιτό. Καλό όμως είναι να γνωρίζουμε και τις υποχρεώσεις μας σαν καταναλωτές. Το οτι επέλεξα να πάω κέντρο το έκανα γιατί με βόλευε... . Επίσης τηλεφωνικά μου επιβεβαίωσε ο υποδιευθηντής οτι υπάρχει αυτή η αδυναμία στο κατάστημα Στουρνάρη αλλά εμένα αυτό δε με αφορά. Αν ήταν έτσι να βάζανε προειδοποίηση οτι οι πελάτες του service Ζαίμη θα εξυπηρετούνται σε διπλάσιο χρόνο . Τι λογική είναι αυτή; Ο υπάλληλος μου εξήγησε γιατί δεν μπορούσε να με εξυπηρετήσει άμεσα και απλά το αποδέχτηκα και σε καμία περίπτωση δεν είπα να αφήσει κάποιος το πόστο του. Γιατί όμως να μην κάνουν τη ζωή του πελάτη λίγο πιο εύκολη και το όλο σκηνικό άστο και πέρνα αύριο (παρ'ολο που με κάποιο τρόπο ή έστω με ενα παραστατικό μπορεί να σε παραπέμψει στο κατάστημα δίπλα να πάρεις την αντικατάσταση σου...) δεδομένου της χαμηλής κίνησης στο service θα μπορούσε να αποφευχθεί. Εγώ έχω έναν δίσκο με 3 χρόνια εγγύηση... Απο τι στιγμή που την έχω θέλω έναν δίσκο που να δουλεύει. Δεν διαφωνώ με τη λογική "κάνουμε αντικατάσταση προιόν και όχι αξία προιόντος". Ταυτόχρονα δεν μπορεί μέσω της ιστορίας με της προσφορές και το με το stock house το πλάισιο να κάνει degrade την αξία του οτιδήποτε πουλάει. Δεν είπα να πάρω πιστωτικό 135€ που ήταν η αρχική αξία αλλά τουλάχιστον τον δίσκο που μου δίνει να μου τον κόβει με την τωρινή αξία που έχει στο κατάστημα έτσι να έχω εναλλακτικά την δυνατότητα να πάρω κάποιον αντίστοιχης μάρκας και όχι σαν recertified 1.5TB στα 39€ και απο πάνω να σου λέει και την ατάκα οτι τόσο κάνει ενας 1.5ΤΒ σήμερα... Αν κάνει τόσο γιατι στο κατάστημα τον πουλάς 80€? Το ότι είναι στην διακριτή ευχέρεια του το ξέρω και γι'αυτο η αντικατάσταση με άλλη μάρκα βγήκε σαν αποτέλεσμα της κουβέντας μου με τον υπεύθυνο. Αν απο χθές ο πρώτος δίσκος που μου δώσανε δεν είχε κάποιο πρόβλημα σήμερα δεν θα έμπαινα καν στην διαδικασία ούτε να ξαναπάω αλλά ούτε και να κάθομαι να γράφω κατεβατά για να εξηγήσω τι έκανα για ένα rma... Όπως είπα και πιο πάνω στον chroma πλέων απ'εξω ψωνίζω ότι χρειάζομαι και τους εδώ τους θέλω μόνο για καμιά αντικατάσταση... Τώρα όσο για τα δικαιώματα σε περίπτωση εγγύησης αυτό που ξέρω είναι ότι όταν σου χαλάσει κάτι και είναι εντός εγγύησης και ιδικά hardware αυτό που περιμένεις είναι αντικατάσταση με καινούργιο και νομίζω οτι ούτε και εσύ αλλά ούτε και κάποιος θα ήθελες να σου δίναν έναν recertified δίσκο ή κάτι μεταχειρισμένο αν χάλαγε ένα δικό σου πράμα εντός εγγύησης. :X: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Ιούλιος 26, 2011 #951 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 καλά κάνε την επόμενη αντικατάσταση στη seagate το δίσκο να δεις τι θα πάρεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aristos87 Ιούλιος 26, 2011 #952 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 καλά κάνε την επόμενη αντικατάσταση στη seagate το δίσκο να δεις τι θα πάρεις... Αν δουλεύει δεν έχω πρόβλημα... Χθές παρέλαβα δίσκο που έσκασε στο 1ο άναμα... Αν δεν το πάθαινε δεν θα με απασχολούσε αν ήταν recertified ή όχι. Εγώ δίσκο απο το πλαίσιο αγόρασα που στην απόδειξη έγραφε 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο και όχι seagate. Next time που θα πάει seagate δίσκος θα σε ενημερώσω για το τι θα μου στείλουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Ιούλιος 27, 2011 #953 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 Τώρα όσο για τα δικαιώματα σε περίπτωση εγγύησης αυτό που ξέρω είναι ότι όταν σου χαλάσει κάτι και είναι εντός εγγύησης και ιδικά hardware αυτό που περιμένεις είναι αντικατάσταση με καινούργιο και νομίζω οτι ούτε και εσύ αλλά ούτε και κάποιος θα ήθελες να σου δίναν έναν recertified δίσκο ή κάτι μεταχειρισμένο αν χάλαγε ένα δικό σου πράμα εντός εγγύησης. :X:Προς ενημέρωση σου πάντως και επειδή τα τελευταία 10 χρόνια στέλνω δίσκους στα collect centers των wd και seagate από Ολλανδία μεριά, πλέον οι ίδιες οι εταιρείες μου αντικαθιστούν τους δίσκους με άλλους που έχουν επάνω καρταλάκι recertified ή repaired στις περισσότερες των περιπτώσεων.Δεν αναφέρει ο νόμος υποχρέωση αντικατάστασης με καινούργιο, άλλο τί θα θέλαμε εμείς... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyline_IS Ιούλιος 27, 2011 #954 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 Στο super market ή στον φούρνο από όπου ψωνίζεις εσύ ή οι γονείς σου σας κάνουν καλύτερες τιμές δηλαδή ;;;(αν τα υπολογίσεις, στα εν λόγο καταστήματα τα λεφτά που έχεις δώσει κάνουν το πλαίσιο και κάθε πλαίσιο να ωχριά)Μια τυπικη εκπτωση θα ζητουσα,οχι κατι ιδιαιτερο φιλε μου..Και ναι αν εσκαγα στο σουπερ και στο καθε σουπερ 5κ σε λιγοτερο απο 3 χρονια θα ζητουσα μια καλυτερη τιμη Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 27, 2011 #955 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 πήγαινε ζήτα καλύτερη τιμή να δεις πως θα σε κοιτάξουν στο supermarket:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Ιούλιος 27, 2011 #956 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 Μάλλον θα τον πετάξουν έξω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyline_IS Ιούλιος 27, 2011 #957 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 πήγαινε ζήτα καλύτερη τιμή να δεις πως θα σε κοιτάξουν στο supermarket:pΦανταζομαι οτι αν πας στο σουπερ και παρεις 2-3 πραγματακια λογικο ειναι να σε κοιτανε σαν εξωγηινο..Οταν αγοραζεις ομως ποσοτητες μεγαλες καταλαβαινετε δεν ειναι το ιδιο..Αλλο να αγοραζω πχ ντοματες για 2 ευρω και αλλο για 500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 27, 2011 #958 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 Σε πολυεθνικές αλυσίδες είναι δύσκολο να πετύχεις καλύτερες τιμές. Στο μαγαζί της γειτονιάς σου αν αγοράσεις ποσότητα, τεμενάδες θα σου κάνουνε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyline_IS Ιούλιος 27, 2011 #959 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 Στο μαγαζι της γειτονιας αν η αγορα σου ειναι τοσο μεγαλη μεχρι και το μαγαζι θα σου δωσει..το πλαισιο μονο στην ελλαδα δεν δραστηροποιειται? Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 27, 2011 #960 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2011 Στο μαγαζι της γειτονιας αν η αγορα σου ειναι τοσο μεγαλη μεχρι και το μαγαζι θα σου δωσει..το πλαισιο μονο στην ελλαδα δεν δραστηροποιειται?Τα Καταστήματά μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.