wesker Ιούλιος 25, 2011 #921 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Η samsung το αναφερει και ο υπευθυνος αυτο μου ειπε και δεν αντιλεγω σε αυτο. Ομως δεν μπορει κινητο μιας μερας να το ανοιγεις, να εχει ελαττωμα, να το επιστρεφεις αψογο και να σε ειρωνευονται χωρις να σου προτεινουν μια εναλλακτικη... Τοσο πολυ εχουν αλλαξει τα πραγματα?Δυστυχώς αν η πολιτική της Samsung ειναι αυτή δεν μπορεί να κανει και το Πλαισιο κάτι. Το θέμα ειναι του Πλαισίου πλέον. Αν θελει να κερδίσει έναν πελάτη και να ζημιωθεί το ίδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούλιος 25, 2011 #922 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Εκτος απο τα πιξελ,δεν μπορει απλα να το επιστρεφει εντος μια βδομαδας(η δεν θυμαμαι ποσο ειναι) εφοσον ειναι στην αρχικη κατασταση και να παρει τα χρηματα του πισω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούλιος 25, 2011 #923 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 αν το πηρες απο ιντερνετ η μεσω τηλ,τοτε μπορει να επιστραφει.Οποτε αν κανουν μα μου -> ΙΝΚΑ-ΓΓΚ κλπ.Σε καθε περιπτωση ενημερωσε παντως ΙΝΚΑ και γεν γραμμ καταναλωτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 25, 2011 #924 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Εκτος απο τα πιξελ,δεν μπορει απλα να το επιστρεφει εντος μια βδομαδας(η δεν θυμαμαι ποσο ειναι) εφοσον ειναι στην αρχικη κατασταση και να παρει τα χρηματα του πισω?Μπορεί. Το θέμα ειναι οτι τωρα ξέρει ήδη το κατάστημα οτι έχει θέμα με το κινητό, και συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις το Πλαίσιο στέλνει mail στα υπόλοιπα καταστήματα αν πάει πελάτης με το συγκεκριμένο κινητό να μην δεχτούν επιστροφή.[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] τι διαφορά έχει; Οτι δεν μπορούσε να το ανοίξει και να το δεί; Ούτε στο κατάστημα θα δέχονταν κάτι τέτοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούλιος 25, 2011 #925 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Και τι σχεση εχει αυτο?το κινητο ειναι στην αρχηικη του κατασταση.εγω λεω να παει πισω και να απαιτησει χρηματα πισω τωρα που ειναι νωρις,με την απλη δικαιολογια οτι δεν τον καλυπτει .-δεν χρειαζεται να τους πει τιποτα παραπανω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_sg Ιούλιος 25, 2011 #926 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 τσακωνα σιγουρα οι αναφορες θα γινουν.Δεν καταλαβα wesker, τι εννοεις θα ενημερωθουν οτι εχει θεμα το κινητο? μα αυτο ακριβως λεμε οτι εχει θεμα. Σιγα μη βαλουν και τη φωτογραφια μου εξω απο την καθε πορτα να μου απαγορευσουν και την εισοδο...DAnte επειδη ανεφερα εκει για DOA μου ειπε οτι πρεπει να χει προβλημα για να το επιστρεψω μεσα σε 7 μερες. Αν και δεν ειμαι και τοσο σιγουρος αν ειναι ετσι..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 25, 2011 #927 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 τσακωνα σιγουρα οι αναφορες θα γινουν.Δεν καταλαβα τι εννοεις θα ενημερωθουν οτι εχει θεμα το κινητο? μα αυτο ακριβως λεμε οτι εχει θεμα. Σιγα μη βαλουν και τη φωτογραφια μου εξω απο την καθε πορτα να μου απαγορευσουν και την εισοδο...Απο την στιγμή που πήγες το κινητό στο κατάστημα του Πειραιά πχ και ζήτησες αλλαγή ενώ δεν καλύπτεται ας πούμε από την εγγύηση ειναι σχεδόν σίγουρο οτι θα στείλουν mail οτι θα προσπαθήσεις να κάνεις αλλαγή με την αιτιολογία οτι δεν σε καλύπτει. Δεν στο λέω από κακία, απλά έχει ξαναγίνει, και το ξέρω από πρώτο χέρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Ιούλιος 25, 2011 #928 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Αυτο που λεει για το DOA ο Dimitrispower μου το είχαν πει και εμένα πρόσφατα στο πλαίσιο και εχω την εντύπωση ότι στην απόδειξη λέει πως αν υπάρχει πρόβλημα στο προϊόν ισχύει DOA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 25, 2011 #929 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Αυτο που λεει για το DOA ο Dimitrispower μου το είχαν πει και εμένα πρόσφατα στο πλαίσιο και εχω την εντύπωση ότι στην απόδειξη λέει πως αν υπάρχει πρόβλημα στο προϊόν ισχύει DOA.Το θέμα Περικλή ειναι οτι σε οθόνες και κινητά τα καμένα πίξελ δεν εμπίπτει στην πολιτική του DOA, και πολλές εταιρίες το θεωρούν "φυσιολογικό" να υπάρχουν καμένα πίξελ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιούλιος 25, 2011 #930 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Αν είναι από internet/phone παραγγελία, πήγαινε εκεί και κάνε υπαναχώρηση στην σύμβαση εξ' αποστάσεως, παίρνουνε το προϊόν, και εσύ τα χρήματα σου ΣΤΟ ΧΕΡΙ ( όχι πιστωτικό και λοιπά κόλπα ) σύμφωνα με τον νόμο, right tsakonas ? Αν αρνηθοπ*πολογήσουνε, ώρες ώρες μας κάνουνε κακούς, ίσως θέλουνε να δούνε την επίδραση 12Vdc σε ένα κινητό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούλιος 25, 2011 #931 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Όπως έγραψα και σε ένα άλλο thread (άσχετο με την επιστήμη και την τεχνολογία ), η όλη συζήτηση γίνεται σε λάθος βάση. Φίλε [MENTION=4874]Dimitrispower[/MENTION], το κινητό σου είναι μια χαρά, δουλεύει άριστα και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Για να θεωρηθεί ότι έχει πρόβλημα και να στο αντικαταστήσουν μέσω εγγύησης, θα έπρεπε να έχει 3 ή περισσότερα καμμένα/κολλημένα pixels και όχι δύο που έχει το δικό σου. Τα καμμένα/κολλημένα pixels είναι κατασκευαστικό πρόβλημα των οθονών και δε μπορεί να αποφευχθεί σε τόσο μικρό ποσοστό, για αυτό και δεν καλύπτεται. Το ίδιο ισχύει για τις οθόνες για αυτό και μερικές εταιρίες δίνουν εγγύηση 0 καμμένων/κολλημένων ως επιπλέον κίνητρο για να τις αγοράσει κάποιος. Οπότε, όπως το βλέπω εγώ, δεν έχεις κανένα θέμα με το Πλαίσιο και καλά κάνει και δε σου αντικαθιστά το τηλέφωνο. Άλλωστε, η εγγύηση παρέχεται από την αντιπροσωπεία και όχι από το κατάστημα, όπως αναφέρεται ρητά κάτω από την περιγραφή του κάθε τηλεφώνου Samsung στο κατάστημα. Άρα, για εμένα δεν έχεις κανένα απολύτως δίκιο να τα βάζεις με το Πλαίσιο, αν έπρεπε να απευθυνθείς και κάποιον θα ήταν η αντιπροσωπεία. Δε φρόντισες να ενημερωθείς με τους όρους της εγγύησης και τώρα φωνάζεις επειδή σου έτυχε η στραβή. Τέλος, ο μόνος τρόπος να πάρεις χρήματα πίσω είναι ΑΝ το πήρες online/τηλεφωνικά και το προϊόν είναι στην κατάσταση που ορίζουν οι όροι χρήσης, να το πας πίσω γιατί απλά δε σου άρεσε ή δε σε καλύπτει ή έκανες λάθος ή οτιδήποτε άλλο, αφού δεν είσαι υποχρεωμένος βάσει του νόμου να τους το αιτιολογήσεις. Αν όμως το πήρες από το κατάστημα, τα παραπάνω δεν ισχύουν και φρόντισε να συμφιλιωθείς με τα καμμένα pixels σου, ή να κάνεις μια προσπάθεια κατά Samsung μεριά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_sg Ιούλιος 25, 2011 #932 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 ευχαριστω για την απαντηση σου. σιγουρα δεν θα σε προσλαβω για δικηγορο. Θα σε συστησω στο πλαισιο.... μαζι με αυτον που σου εκανε το like... Και αφου δεν μπορω να συμφιλιωθω με τα καμμενα pixel MOY, την επομενη φορα θα σε παρω μαζι μου να ανοιγεις τις συσκευασιες εσυ και να τεσταρουμε τα μικρα ποσοστα που ξεφυγαν απο τoν ελεγχο ποιοτητας (ποιον?), πριν πληρωσω βεβαιως βεβαιως. Αν σε αφησουνε, λεμε τωρα. Σημειωση: Δεν εχω καποιο προβλημα μαζι σου. billpeppas Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 25, 2011 #933 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 ευχαριστω για την απαντηση σου. σιγουρα δεν θα σε προσλαβω για δικηγορο. Θα σε συστησω στο πλαισιο.... μαζι με αυτον που σου εκανε το like... Και αφου δεν μπορω να συμφιλιωθω με τα καμμενα pixel MOY, την επομενη φορα θα σε παρω μαζι μου να ανοιγεις τις συσκευασιες εσυ και να τεσταρουμε τα μικρα ποσοστα που ξεφυγαν απο τoν ελεγχο ποιοτητας (ποιον?), πριν πληρωσω βεβαιως βεβαιως. Αν σε αφησουνε, λεμε τωρα.billpeppas Εμείς σου λέμε το τί ισχύει, άσχετα αν εσύ τσατίζεσαι γιατί δεν ακούς αυτό που θέλεις να ακούσεις. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι καταγγελία και τίποτε άλλο. Η εταιρεία μέχρι 3 καμμένα πίξελ δεν τα θεωρεί βλάβη. Το θέμα ειναι αν θέλει το Πλαισιο να ικανοποιήσει έναν πελάτη η όχι, πηγαίνοντας κόντρα στους όρους που θέτει η SAMSUNG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_sg Ιούλιος 25, 2011 #934 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Εγω εστειλα για να παρω μια συμβουλη για το πως θα κινηθω. Ευχαριστω οσους βοηθησαν και τον τσακωνα που προτεινε μια λυση. Χαιρετω λοιπον, δεν χρειαζεται να πω κατι αλλο. Αισθανομαι απο τις τελευταιες απαντησεις οτι μπηκα στο helpdesk του καταστηματος και οχι sto forum tou thelab... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 25, 2011 #935 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2011 Εγω εστειλα για να παρω μια συμβουλη για το πως θα κινηθω. Ευχαριστω οσους βοηθησαν και τον τσακωνα που προτεινε μια λυση. Χαιρετω λοιπον, δεν χρειαζεται να πω κατι αλλο. Αισθανομαι απο τις τελευταιες απαντησεις οτι μπηκα στο helpdesk του καταστηματος και οχι sto forum tou thelab...Την λύση στην δώσαμε. Πέρα απο τις κατεγγελίες και το να ελπίζεις στο να φιλοτιμηθεί το κατάστημα να κανει την αλλαγή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να κάνεις κάτι άλλο. Πως να το κανουμε δηλαδή; Είναι όρος της Samsung. Αν το αλλάξουν σε εσένα, δεν μπορούν να το στείλουν στην αντιπροσωπία ως ελλατωματικό, γιατί απλά η samsung δεν θα το δεχτεί. Δεν μπήκες σε helpdesk κανενός καταστήματος. Σου λέμε το τι ισχύει. Αν θες το δέχεσαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούλιος 26, 2011 #936 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Δεν το βλέπω σαν ειρωνεία αυτό που λες, και καταλαβαίνω πως νιώθεις, αυτό όμως δε θα αλλάξει τη νομοθεσία και τους όρους χρήσης.Εγώ πάντως σου προτείνω να πας στη Samsung και να κλαφτείς (όχι φωνάξεις) μήπως στο αλλάξουν εκείνοι. Πες και ότι το συζήτησες σε διάφορα forums, ώστε να περάσεις το νόημα, πως αν μου το αλλάξετε θα σας κάνω και διαφήμιση, όπως είναι σωστό να κάνεις άλλωστε μετά αν σε εξυπηρετήσουν πέραν αυτού που δικαιούσαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 26, 2011 #937 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Δεν το βλέπω σαν ειρωνεία αυτό που λες, και καταλαβαίνω πως νιώθεις, αυτό όμως δε θα αλλάξει τη νομοθεσία και τους όρους χρήσης.Εγώ πάντως σου προτείνω να πας στη Samsung και να κλαφτείς (όχι φωνάξεις) μήπως στο αλλάξουν εκείνοι. Πες και ότι το συζήτησες σε διάφορα forums, ώστε να περάσεις το νόημα, πως αν μου το αλλάξετε θα σας κάνω και διαφήμιση, όπως είναι σωστό να κάνεις άλλωστε μετά αν σε εξυπηρετήσουν πέραν αυτού που δικαιούσαι.Κι εγώ καταλαβαίνω πως νιώθει το παιδί, όταν μάλιστα έχει δώσει και 300€+, που στην τελική δεν τα βρίσκει και στο δρόμο, γι'αυτο άλλωστε και κάθομαι και το συζητάω και αν περνούσε ο λόγος μου στον διευθυντη του καταστήματος θα του μιλούσα. Πέρα απο αυτό, η απογοήτευση που νιώθεις δεν θα αλλάξει την πολιτική της Samsung. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούλιος 26, 2011 #938 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Της Samsung όχι, αλλά υπάρχουν πολλά εξουσιοδοτημένα service που μπορεί να σε εξυπηρετήσουν. Αν στο αλλάξουν εκεί, κανείς δε θα ελέγξει μετά τη συσκευή γιατί πήγε πίσω, τουλάχιστον όχι πριν φτάσει στο εργοστάσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aristos87 Ιούλιος 26, 2011 #939 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Short story... Χθες πάω για RMA έναν 1.5ΤΒ seagate στο σέρβις Ζαίμη. Τον αφήνω και μετά απο 2 ώρες έρχεται το sms να παω να πάρω τον άλλον. Πάω... Μου δίνει έναν 1.5ΤΒ seagate green sata3.. Τον βάζω πάνω στο pc κλακ κλουκ γλονγκ η κεφαλή λέω τι δια... τον έβλεπε κανονικά αλλα ακουγόταν πολύ περίεργα.. Ανοίγω να δω το SMART 40 realocated sector κτλ και 230 spin retry στο 1ο άναμα ... Ξανά πίσω ο δίσκος σήμερα. Τον βάζει εκεί ο τύπος επιτόπου σε ενα pc ακούει τα κουλά που έκανε ο δίσκος και μου κάνει οκ θα σου δώσω άλλον... Περιμένω περιμένω και μου λέει το εξής κουλό. Επειδή δεν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος υπάλληλος στο κατάστημα να μας τον φέρει στο Service πέρνα αύριο!!! Ρε καλέ μου ρε χρυσέ μου τπτ... Δλδ έλεος πρέπει να πάω 3 φορές κέντρο γιατί δεν μπορεί να συνεννοηθεί το service με το κεντρικό κατάστημα; Αφήστε και το άλλο μου κόβει τον Seagate 1.5TB GREEN 64MB SATAIII που έχει και στο site στα 81€ σαν seagate 1.5tb recertified στα 39€! Τον ρώτησα γιατί έγινε αυτό και η απάντηση ήταν οτι "ετσι γίνεται" δλδ αν εγώ θέλω να κάνω αλλαγή με κάποιον αντίστοιχο WD 1.5TB ή έστω 2ΤΒ που η διαφορά είναι 7-8€ γιατί να μου κόψει τον δίσκο στα 39€ αντί 81€ που είναι η τιμή καταστήματος; Υ.Γ Ο αρχικός δίσκος ήταν αγορασμένος 2009 στα 135€. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 26, 2011 #940 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2011 Short story...Χθες πάω για RMA έναν 1.5ΤΒ seagate στο σέρβις Ζαίμη. Τον αφήνω και μετά απο 2 ώρες έρχεται το sms να παω να πάρω τον άλλον. Πάω... Μου δίνει έναν 1.5ΤΒ seagate green sata3.. Τον βάζω πάνω στο pc κλακ κλουκ γλονγκ η κεφαλή λέω τι δια... τον έβλεπε κανονικά αλλα ακουγόταν πολύ περίεργα.. Ανοίγω να δω το SMART 40 realocated sector κτλ και 230 spin retry στο 1ο άναμα ... Ξανά πίσω ο δίσκος σήμερα. Τον βάζει εκεί ο τύπος επιτόπου σε ενα pc ακούει τα κουλά που έκανε ο δίσκος και μου κάνει οκ θα σου δώσω άλλον... Περιμένω περιμένω και μου λέει το εξής κουλό. Επειδή δεν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος υπάλληλος στο κατάστημα να μας τον φέρει στο Service πέρνα αύριο!!! Ρε καλέ μου ρε χρυσέ μου τπτ... Δλδ έλεος πρέπει να πάω 3 φορές κέντρο γιατί δεν μπορεί να συνεννοηθεί το service με το κεντρικό κατάστημα; Αφήστε και το άλλο μου κόβει τον Seagate 1.5TB GREEN 64MB SATAIII που έχει και στο site στα 81€ σαν seagate 1.5tb recertified στα 39€! Τον ρώτησα γιατί έγινε αυτό και η απάντηση ήταν οτι "ετσι γίνεται" δλδ αν εγώ θέλω να κάνω αλλαγή με κάποιον αντίστοιχο WD 1.5TB ή έστω 2ΤΒ που η διαφορά είναι 7-8€ γιατί να μου κόψει τον δίσκο στα 39€ αντί 81€ που είναι η τιμή καταστήματος; Υ.Γ Ο αρχικός δίσκος ήταν αγορασμένος 2009 στα 135€. Δεν μπορούσε να σου πει να πας εσύ στο κατάστημα της Στουρνάρη να τον πάρεις; Έπρεπε σώνει και καλα να τον φέρει κάποιος υπάλληλος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.