Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Αυτό που έγραψα το διάβασες ή απλά συνέχισες το τροπάρι;

Δεν λέω, πλάκα είχε η ακρότητα που αντιπαράθεσε ο DJD, αλλά δεν πιστεύω ότι προσέφερε κάτι στην συζήτηση.

Παρεπιπτόντως:

α) δεν ξέρω τι έχει ειπωθεί στις προηγούμενες σελίδες

β) εγώ μιλάω απλά για την ενοχλητική υπερ-"εξυπηρέτηση". Δεν μου έχει τύχει να με πρήζουν να αγοράσω κάτι.

Μία προσπάθεια να μπω στον τρόπο σκέψης σου. Αν μπω σε ένα κατάστημα με X υπαλλήλους και δεν δεχτώ πχ Χ - 80%Χ προσφορές για εξυπηρέτηση, τι σημαίνει; Ότι είναι μαγαζάκι με φιλοσοφία self-service;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Αυτό που έγραψα το διάβασες ή απλά συνέχισες το τροπάρι;

Αν απευθύνεσαι σε μένα 1-2 παρατηρήσεις, αν μου επιτρέπεις. Δεν σου έδωσα το δικαίωμα να μου μιλάς περί τροπαρίων κ.τ.λ. και αν υπάρχει περιορισμός ενός ποστ ανά μέλος για να εκφράσει μια άποψη, πες το μας να το ξέρουμε και ζήτα να μπει και στους κανόνες.

Link to comment
Share on other sites

β) εγώ μιλάω απλά για την ενοχλητική υπερ-"εξυπηρέτηση". Δεν μου έχει τύχει να με πρήζουν να αγοράσω κάτι.

Αυτό που αναφέρεις μην το βλέπεις μόνο από τη δικιά σου σκοπιά ....αναλογίσου και γιατί ο υπαλλήλος αναλώνει τον χρόνο του να σε εξυπηρετήσει με το χαμόγελο στα χείλη...που μπορεί και να μην του αρέσει αλλά οφείλει να το κάνει.Εξάλλου δες και όταν τελικά αγοράσεις κάτι από αυτόν σου δίνει ένα χαρτάκι που αν δεν κάνω λάθος είναι ο κωδικός του ή ονομα δεν θυμαμαι ως πωλήτης έτσι ώστε να μετριέται η αποδοσή του.

Βάσει της απόδοσης αυτής αλλά και της συμπεριφοράς του (τα "ενοχλητικά" καλημερα και να σας βοηθήσω σε κάτι) αποφασίζεται η πορεία του.....και η εξέλιξη του μισθού του ότι και αν παίρνει...

Πάντως υποθέτω ότι δεν έχεις εργαστεί ως πωλητής όπου ο απο πάνω σου σε τσεκάρει συνέχεια :whip:

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ο ΛΑΜΠΡΟΣ δεν τα έβαλε με τους πωλητές, αλλά με την τακτική του καταστήματος.

Και ένα ακραίο παράδειγμα.

Σε ένα κατάστημα το αφεντικό βάζει τους πωλητές να ρίχνουν τρικλοποδιές στους πελάτες και τους πληρώνει βάση του ποσοστού επιτυχίας αυτών. Ο πωλητής καλά κάνει γιατί έτσι μόνο θα πληρωθεί. Ο πελάτης όμως δεν θα παραμείνει ευχαριστημένος.

Link to comment
Share on other sites

Ο πελάτης όμως δεν θα παραμείνει ευχαριστημένος.

Εφ΄όσον ο πελάτης συνέχιζει να πηγαίνει στο μαγάζι του και να του κάνει τζίρο η τακτική θα παραμείνει!

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει!:slap:

Όπως και να ΄χει δεν πιστεύω ότι είναι διατεθημένοι να αλλάξουν πράγματα...για αυτό προσωπικά εγώ προτιμώ να παραγγέλνω από άλλα μαγαζιά και να πηγαίνω στο Πλαίσιο μόνο για να χαζέχω....και μόνο πίστεψε το....

άσε που παίρνω και το μικρό μαζί μου για να τους τρώει τα κουλουράκια loooooool

Link to comment
Share on other sites

Ωωωωχου, το χέσατε... Μου αρέσει αυτό, δε μου αρέσει, είναι καλό, είναι κακό, είναι υπερβολικό....

Κάθε μαγαζί έχει την πολιτική του. Αν μπορείτε να το κάνετε καλύτερα, ανοίξτε δικό σας μαγαζί και πάρτε τους την πελατεία! Προφανώς όμως, για να έχει γιγαντωθεί τόσο, κάτι κάνει καλύτερα από τους άλλους, γιατί κακά τα ψέμματα, είναι το μεγαλύτερο κατάστημα πληροφορικής στην Ελλάδα. Εμένα δε με ενοχλεί η "ευγένεια". Αν θέλω πληροφορίες, τις ζητάω, αν όχι, λέω ευχαριστώ και παίρνω ότι θέλω. Ειλικρινά δε βρίσκω το λόγο της συζήτησης... Άλλο να μιλάμε για εξυπηρέτηση καλή ή κακή κι άλλο για το αν ο πωλητής χαμογέλασε ή όχι κι αν ήταν προσποιητό κι αν τον έβαλε ο προϊστάμενος να το κάνει...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που αναφέρεις μην το βλέπεις μόνο από τη δικιά σου σκοπιά ....αναλογίσου και γιατί ο υπαλλήλος αναλώνει τον χρόνο του να σε εξυπηρετήσει με το χαμόγελο στα χείλη...που μπορεί και να μην του αρέσει αλλά οφείλει να το κάνει.Εξάλλου δες και όταν τελικά αγοράσεις κάτι από αυτόν σου δίνει ένα χαρτάκι που αν δεν κάνω λάθος είναι ο κωδικός του ή ονομα δεν θυμαμαι ως πωλήτης έτσι ώστε να μετριέται η αποδοσή του.

Βάσει της απόδοσης αυτής αλλά και της συμπεριφοράς του (τα "ενοχλητικά" καλημερα και να σας βοηθήσω σε κάτι) αποφασίζεται η πορεία του.....και η εξέλιξη του μισθού του ότι και αν παίρνει...

Πάντως υποθέτω ότι δεν έχεις εργαστεί ως πωλητής όπου ο απο πάνω σου σε τσεκάρει συνέχεια :whip:

αν δεν του αρεσει να μην το κανει.απλα....και τα χαρτακια δεν θα επρεπε να ναι μετρηση της αποδοσης του.το βλεπω παρανομο αυτο να βγει ο τσακωνας να παρεμβει.αν ηταν για να περνουν ποσοστα το δεχομαι.αλλα οχι για να μετρουν την αποδοση του.ελεος!

φιλε wizard ποια ευγενια?γιατι μου μιλανε στον ενικο?και ΕΓΩ στον πληθυντικο παντα?30 ειμαι οχι 15!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν η πρόταση είναι μία. Και ΔΕΝ είναι για το πλαίσιο είναι για νέο κατάστημα!

Κατάστημα Η/Υ Self-Service

Σύνθημα: Μπουκάρεις και ότι Πάρεις!

Τιμές: 20% κάτω από τον δίπλα

Πολιτική προσλήψεων: Να φύγετε να Πάτε Αλλού

Customer Service: Σχεδόν Απόλυτη Εξυπηρέτηση του Πελάτη.

Στο χώρο θα υπάρχουν αυτόματοι υποβολείς με φωτοκύτταρο, μόλις αντιλαμβάνονται κίνηση θα αναπαραγάγουν RANDOM τις εξής φράσεις:

Γεια σας τι θα θέλατε;

"Το παιδί που τα ξέρει αυτά έχει ρεπό σήμερα..."

"Τι να σου πω και εγώ τώρα....."

"Γιατί δεν κοιτάς αυτό που είναι ακριβότερο αλλά καλύτερο;"

"Μήπως να πάρεις και αυτό, έτσι το ____ σου θα δουλέψει καλύτερα..."

"Ότι νομίζεις..."

"Μισό λεπτό να φωνάξω τον υπέυθυνο..."

"Με συγχωρείτε λείπει ο υπεύθυνος"

Υπολογίζεται ότι με τον τρόπο αυτό θα επιτευχθεί ένα επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη το οποίο θα είναι εφάμιλλο του 95% των καταστημάτων με πωλητές....

Link to comment
Share on other sites

Γουστάρω συζήτηση! Χαμός λέμε! :p

Εγώ πρώτη φορά φέτος ψώνισα από το πλαίσιο. Από σέρβις δεν ξέρω τι παίζει.

Ναι όντως είναι υπερβολικά ευγενικοί (εγώ γουστάρω και είμαι το ίδιο ευγενικός) αλλά ξέρετε τι αγγούρι τρώνε τα παιδιά που δουλεύουν εκεί ή που πάνε για να πιάσουν δουλειά εκεί? Ιδιαίτερα με την ανεργία που παίζει, το αφεντικό λέει "Θα χαμογελάς" και όχι μόνο χαμογελούν αλλά πάνε και για λεύκανση να αστράφτουν! :fist:

Το πρήξιμο "πάρτε καλέ κύριε" το δέχομαι και ας με ενοχλεί, γιατί ξέρω οτι είναι αναγκασμένοι να το κάνουν δυστυχώς...

Οπότε ας κάνουν αυτοί αυτό που πρέπει, και εμείς ας κράζουμε εκεί που πρέπει!

ΓΜΤ τον εργασιακό μου μεσαίωνα! :fist:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενας φιλος ειχε παρει απο πλαισιο ετοιμο υπολογιστη(νομιζω εφτιαξε τα κομματια και του τον συναρμολογησαν αυτοι) και τον πηγε για ενα προβλημα και του λενε οτι θα πληρωσει εργατικα.ισχυει?κανονικα εφοσον τον πηρε κουτι,δεν ειναι ολα στην εγγυηση?

Link to comment
Share on other sites

μιλώντας περί εγγυήσεων...γιατί σε όλα τα turbo-x notebooks βλέπω τόσο στον έντυπο κατάλογο όσο και στο site 1 έτος εγγύηση;

Για να σου χαλάσει, να το πας πίσω, να σου λενε εκτός εγγύησης, να τους λες οτι δια νόμου έχει 2 χρόνια, να σου λένε αυτοί τα δικά τους, να παίξετε σφαλιάρες στο τέλος και η κατάληξη να ειναι οτι στο περνάνε σε εγγύηση με ύφος, και χάρη σου κάναμε, πρέπει να μας φιλήσεις τώρα της παντόφλας το οικόσημο. Μου το είχαν κάνει εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Για να σου χαλάσει, να το πας πίσω, να σου λενε εκτός εγγύησης, να τους λες οτι δια νόμου έχει 2 χρόνια, να σου λένε αυτοί τα δικά τους, να παίξετε σφαλιάρες στο τέλος και η κατάληξη να ειναι οτι στο περνάνε σε εγγύηση με ύφος, και χάρη σου κάναμε, πρέπει να μας φιλήσεις τώρα της παντόφλας το οικόσημο. Μου το είχαν κάνει εμένα.

οκ, πράκτικά όμως, αν η αγορά γίνει μέσω ιντερνετ (γιατί στο κατάστημα είναι πιο εύκολο να απαιτήσεις και να πάρεις τη διετή εγγύηση) πως διασφαλίζεις ότι δεν θα έχεις παρατράγουδα;

([MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION])

Link to comment
Share on other sites

οκ, πράκτικά όμως, αν η αγορά γίνει μέσω ιντερνετ (γιατί στο κατάστημα είναι πιο εύκολο να απαιτήσεις και να πάρεις τη διετή εγγύηση) πως διασφαλίζεις ότι δεν θα έχεις παρατράγουδα;

([MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION])

Μετά την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών (31999L0044) η Ελλάδα εναρμονίστηκε με τον ν.3043/2002/ ΦΕΚ 192/21-8-2002 (71999L0044).

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και

χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Άρθρο 554

Παραγραφή

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας

παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

Άρθρο 555

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο

αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.

Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το

τέλος της διαδικασίας αυτής.

Link to comment
Share on other sites

εγω στο πλαισιο του πειραια ,οταν πηγαινα καποτε....

ευγενικοι υπαλληλοι παιζανε στο τμημα της κινητης τηλ. και των λαπτοπ μονο,δηλαδη σε προιοντα με τις περισσοτερες πωλησεις και καποια ποσοστα απο τις συνδεσεις που κερδιζε το πλαισιο απο τους αεροχρονους που εισεπρατε απο την χρηση των κινητων τηλεφωνων στα δικτυα κινητης που ο πελατης που εκανε το συμβολαιο του στο πλαισιο!

Σε ολα τα αλλα τμηματα ηταν...αστα βραστα ,μια τους εψαχνες να σε εξυπηρετησουν,την αλλη δε γνωριζαν αν υπηρχε το προιον,την αλλη σε παρατουσαν και τρεχανε σε αλλον οροφο ,την αλλην δε γνωριζανε και πολλα οταν τους ρωτουσες σε χαρακτηριστικα ,και την αλλην παντα ότι σου προτειναν για καλο το ειχαν αγορασει και εκεινοι σπιτια τους,την αλλη σου λεγανε μισο λεπτο και ξαναερχοντουσαν μετα απο μιση ωρα και φυσικα κανεις δεν ηταν ''γελαστος'' και τοσο ευγενικος!!

Ολοι οσοι δουλευουμε ,εχουμε τα προβληματα μας και δε παμε καθε μερα τραγουδιστοι στη δουλεια μας,αλλα αμα δεν μπορουμε ή καθομαστε σπιτι μας και δε δουλευουμε,ή αν παμε στη δουλεια και εχουμε τον αλλον παντα πανω στο κεφαλι μας ,και κανουμε αυτο που πρεπει να κανουμε ''χαμογελαστοι'' .Συνηθως στο πλαισιο οι υπαλληλοι πανω απο 25χρονων δυσκολα θα βρεις, οποτε και μια ευγενια απεναντι σε πελατες με τα ιδια χρονια εως και διπλασια χρονια,καλο θα ηταν να το διατηρουσαν!!

Πολιτικη του πλαισιου μπορει να ειναι οι νεοι υπαλληλοι γιατι ως νεοι, οι μισθοι ειναι πολυ χαμηλοι σε σχεση με καποιον που ειναι 30-40ετων με προυπηρεσια .Δεκτο αυτο και δικαιωμα της εταιριας να κανει οτι θελει, αλλα και δικαιωμα μας ,οταν δεν μας αρεσει κατι να το διαλαλουμε παντου ,εξαλλου πλεον και απο τιμες και προιοντα δε λενε πολλα ,υπαρχουν αλλου και φθηοτερα.Οπως ειπε και ενας φιλος παραπανω,εκει συνηθως παμε για το ''ματι'' και μετα αλλου για να το ψωνισουμε,οποτε ''ευγενικοι'' αυτοι,,,''ευγενικοι'' και εμεις οι καταναλωτες!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το χειροτερο απ ολα ειναι αλλο...Εχουν που εχουν ποσες τηλεορασαρες HD να παιζουν υψιλης αναλυσης βιντεο απο πασαρελες με κατι διμετρα γκομενακια, αθλητικους αγωνες, ειδησεις, trailer ταινιων κτλ κτλ... Σου εχουν και απο διπλα καφεδακι, πορτοκαλαδιτσα, κουλουρακια και δεν συμμαζευεται!Μονο πιτσες δεν σερβιρουν! Αλλα εκει...μην σε αφησουν να κανεις ενα τσιγαρακι ενω χαζευεις με τον καφε και το κουλουρι στο χερι!Να σου την σπασουν!Σπασιμο νευρων κανουν, γιαυτο το παιζουν ευγενικοι οι υπαλληλοι! Θες να κανεις τσιγαρακι....παρτην σπιτι σου την τηλεοραση σου λεει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.