ganastasiou Μάϊος 21, 2011 #861 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2011 @ganastasioy : οταν ομως παιρνουμε ενα προιον το οποιο γραφει 45Ε αναγραφομενη τιμη και πας στο ταμειο , το χτυπανε και σου λενε 40Ε γιατι επεσε η τιμη , τοτε δε κανουμε προφανως καταγγελια.Το παιρνουμε και φευγουμε.Δε νομιζω να ειναι σοβαρος λογος να σε χασουν απο πελατες οταν πολυ απλα ο υπαλληλος δε μπορει να ελεγχει τα 1000αδες προιοντα που τυχων αλλαζουν τιμες.Γιαυτο και στο χτυπανε παντα πριν πας στο ταμειο,Για να σου πουνε τιμη..Δε ριχνω δικιο (ηταν λαθος του υπαλληλου σιγουρα)αλλα μην ειμαστε τοσο απολυτοι σε κατι τοσο απλα θεματα.Δεν κατηγορώ τον υπάλληλο,έστω και αν είναι δικό του λάθος...Αλλά και αυτός θα έπρεπε να ελέγχεται απο κάπου.Τέλος πάντως εγώ δεν στέκομαι εκεί,στέκομαι στο πόσο παιδαριώδη είναι μερικά λάθη,και τώρα απλά είναι εμφανή με την κατάσταση που επικρατεί.Το να μην τα ενισχύω πέραν της παρούσας συμπεριφοράς,έχει να κάνει με το ότι υπάρχει ανταγωνισμός και περισσότερη ενημέρωση απο το Internet για τις αντιπροσφορές άρα προτιμώ να πάω σε κάποιο μικρό όνομα(με φυσική έδρα),και να μου φερθούν με την προσδοκία ότι θα με ξαναδούν παρά να είμαι ένας απο τους πολλούς που δεν δίνουν λογαριασμό σε αυτά τα καταστήματα.PS.Αυτό που λές με την διαφορετική τιμή στο ταμείο μου έτυχε σε κατάστημα της Wind,που ενώ είχαν 10% έκπτωση για ένα προϊόν το έμαθα εκ των υστέρων στο ταμείο.Αυτό όμως δεν με καλύπτει πιστεύεις;Δηλαδή εγώ αν είχα την αρχική τιμή στο μυαλό μου,δεν θα το αγόραζα ακόμα και με αυτή;Δεν έχει καμμία σχέση με το παράδειγμα που ανέφερα στο πλαίσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 21, 2011 #862 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2011 οταν ομως παιρνουμε ενα προιον το οποιο γραφει 45Ε αναγραφομενη τιμη και πας στο ταμειο , το χτυπανε και σου λενε 40Ε γιατι επεσε η τιμη , τοτε δε κανουμε προφανως καταγγελια.Το παιρνουμε και φευγουμε.Καμιά σχέση το ένα με το άλλο. Μικρότερη τιμή στο ράφι και μεγαλύτερη στο ταμείο μπορεί να θεωρηθεί κόλπο του καταστήματος (μισή ώρα στην ουρά λες να το αφήσει ή σιγά μην το πάρει χαμπάρι ανάμεσα στα άλλα 15 προϊόντα που αγόρασε).Όταν όμως υπάρχει μικρότερη τιμή στο ταμείο έναντι μεγαλύτερης τιμής στο ράφι δεν μπορεί να θεωρηθεί ύποπτος ο πελάτης π.χ. ότι χάκαρε το σύστημα του καταστήματος και πέρασε μικρότερες τιμές.Δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση το ένα με το άλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uNick Μάϊος 29, 2011 #863 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2011 Πριν 1 μηνα πηγα στο πλαισιο στα εξαρχεια για να παρω το BFBC2... και επειδη μαζευα τα λεφτα για να το παρω ημουν 100% σιγουρος οτι ηταν στα 25€... παω εκει.. βλεπω το αυτοκολητο πανω στο κουτι να λεει 39€... ζηταω απο τον υπαλληλο αν μπορει να τσεκαρει αν ειναι η τιμη σωστη... μπαινει στον υπολογιστη του και μου λεει οτι ολα ειναι μια χαρα... τοτε του ειπα οτι στο site τους το εχουν στα 25€ και αφου το βλεπει επρεπε να περιμενω 15 λεπτα μεχρι να αλλαξουν την τιμη στους υπολογιστες.. -.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάϊος 30, 2011 #864 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2011 ...ηταν στα 25€... ...λεει 39€... Για παιδεύεσαι ρε φιλαράκι...; Στο Play.com το παίρνεις με 14€ τελική, με τα μεταφορικά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
uNick Μάϊος 30, 2011 #865 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2011 αυτη ειναι η τιμη τωρα.. εγω σου λεω για 1 μηνα πριν xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Μάϊος 30, 2011 #866 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2011 Τα χριστούγεννα το έδινε στο Steam 12€ Πάντως αυτό με το λάθος σε αναγραφόμενη τιμή σε κατάστημα και σελίδα είναι συχνό, αλλά όχι για τόσο μεγάλες διαφορές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΛΑΜΠΡΟΣ Μάϊος 31, 2011 #867 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 ΠΡΩΤΟ ΦΑΟΥΛ: καθε φορα να μπενω στο plaisio να με αντιμετωπιζουν λες και ειμαι ο βαρδινογιαννης η να σε κανουν να νιωθεις λες και εσυ εχεις το πλαισιο..οκ σιγουρα ειναι ευχαριστο να σε αντιμετωπιζουν ομορφα αλλα αυτη η υπερβολικη ευγενεια ειναι ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ.δεν θα ξεχασω στο πλαισιο περιστεριου,μπηκα μεσα και λιγο πιο κατω μπηκα μαζι με εναν 50αρη και καθως πηγαιναμε στο ασανσερ μας χαιρετησαν ευγενικα παλι....και γυρναει και μου λεει...τι ειναι αυτοι ρε????????πωω μας εχουν σπασει τα νευρα με την δηθεν ευγενικοτητα τους..εγω γελαγα και του λεω αστα..που να ερχεσαι και συχνα!ΔΕΥΤΕΡΟ ΦΑΟΥΛ: που πας να ρωτησεις κατι,για ενα πολυμηχανημα πχ και αφου σου που πει οτι εχει wifi ταδε κοστος μελανια παιζει η κασετα μετα."θελετε να το κλεισουμε?"θελετε να το παραγγειλουμε και σε μια εργασιμη θα ειναι στο χωρο σας!?"οχι θα το σκεφτω λεω στην πωλητρια."Μα γιατι?ειναι καλο μηχανημα και αξιζει τα λεφτα του"μηπως θελετε να το κλεισουμε τελικα?"ΟΧΙ!!!ΕΓΩ θα αποφασισω το ΠΟΤΕ και ΑΝ θελω να το παρω.ΟΧΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ.ΕΛΕΟΣ..ΤΡΙΤΟ ΦΑΟΥΛ:ΟΙ ΤΙΜΕΣ...απλα τραγικες..βλεπω tv μεχρι και 500 ευρω διαφορες απο τους υπολοιπους..οκ σε καποια οι τιμες ειναι καλες αλλα γενικα εινα πανακριβο το μαγαζι.ΤΕΤΑΡΤΟ ΦΑΟΥΛ:με χαλαει που παιρνω τηλεφωνο,και το σηκωνουν και λενε για σας κυριε ΛΑΜΠΡΟ ΕΠΩΝΥΜΙΔΗ πως μπορουμε να σας εξυπηρετησουμε?με αυτο το υφακι οτι χα!ξερω οτι σε λενε ετσι..το μονο που τους αναγνωριζω,οτι εχουν πολυ καλο service,με καποιες εξαιρεσεις,τα πολυ μοντερνα καταστηματα να πας να χαζεψεις...αυτα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 31, 2011 #868 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 To πρωτo δεν ειναι καθόλου φαουλ.Και το 2ο ειναι υποχρεωμένο να το κάνει ο υπάλληλος. Αυτο του έχουν πει, αυτο κάνει.Αν δεν το κάνει έχει καμπάνα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 31, 2011 #869 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 τα 1-2-4 είναι απλά τραγικό που τα θεωρείς φάουλ. Δηλαδή τι θές; Να μπαίνεις μέσα στο μαγαζί ή όταν παίρνεις τηλέφωνο να σε βρίζουν για να έρχεσαι στα ίσα σου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 31, 2011 #870 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 ΠΡΩΤΟ ΦΑΟΥΛ: καθε φορα να μπενω στο plaisio να με αντιμετωπιζουν λες και ειμαι ο βαρδινογιαννης η να σε κανουν να νιωθεις λες και εσυ εχεις το πλαισιο..οκ σιγουρα ειναι ευχαριστο να σε αντιμετωπιζουν ομορφα αλλα αυτη η υπερβολικη ευγενεια ειναι ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΗ.δεν θα ξεχασω στο πλαισιο περιστεριου,μπηκα μεσα και λιγο πιο κατω μπηκα μαζι με εναν 50αρη και καθως πηγαιναμε στο ασανσερ μας χαιρετησαν ευγενικα παλι....και γυρναει και μου λεει...τι ειναι αυτοι ρε????????πωω μας εχουν σπασει τα νευρα με την δηθεν ευγενικοτητα τους..εγω γελαγα και του λεω αστα..που να ερχεσαι και συχνα!ΔΕΥΤΕΡΟ ΦΑΟΥΛ: που πας να ρωτησεις κατι,για ενα πολυμηχανημα πχ και αφου σου που πει οτι εχει wifi ταδε κοστος μελανια παιζει η κασετα μετα."θελετε να το κλεισουμε?"θελετε να το παραγγειλουμε και σε μια εργασιμη θα ειναι στο χωρο σας!?"οχι θα το σκεφτω λεω στην πωλητρια."Μα γιατι?ειναι καλο μηχανημα και αξιζει τα λεφτα του"μηπως θελετε να το κλεισουμε τελικα?"ΟΧΙ!!!ΕΓΩ θα αποφασισω το ΠΟΤΕ και ΑΝ θελω να το παρω.ΟΧΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ.ΕΛΕΟΣ..ΤΡΙΤΟ ΦΑΟΥΛ:ΟΙ ΤΙΜΕΣ...απλα τραγικες..βλεπω tv μεχρι και 500 ευρω διαφορες απο τους υπολοιπους..οκ σε καποια οι τιμες ειναι καλες αλλα γενικα εινα πανακριβο το μαγαζι.ΤΕΤΑΡΤΟ ΦΑΟΥΛ:με χαλαει που παιρνω τηλεφωνο,και το σηκωνουν και λενε για σας κυριε ΛΑΜΠΡΟ ΕΠΩΝΥΜΙΔΗ πως μπορουμε να σας εξυπηρετησουμε?με αυτο το υφακι οτι χα!ξερω οτι σε λενε ετσι..το μονο που τους αναγνωριζω,οτι εχουν πολυ καλο service,με καποιες εξαιρεσεις,τα πολυ μοντερνα καταστηματα να πας να χαζεψεις...αυτα..Όχι ρε φίλε. Και το service φάουλ είναι. Από που και ως που να έχουν καλό service. Να μας καλοπιάνουν θέλουν, να λέμε ότι "Ας το πάρω και αυτό άλλωστε έχουν και καλό service αν χαλάσει". Πολύ ύπουλο κατάστημα ρε συ. Ευγενικοί, εξυπηρετικοί σου μιλάνε με το όνομά σου, έχουν και καλό service. Μιλάμε για πολύ ύπουλο κατάστημα. :baby: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 31, 2011 #871 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 Λολ,Κάνουμε ΚΡΑ να βρούμε κατάστημα με πρόσωπο, τώρα έχεις μεγάλη αλυσίδα που πάει να το κρατήσει και να αισθάνεσαι «οικεία» και ζοχαδιαζόμαστε επειδή το παιδί ήταν ευγενικό?Τι άλλο θα διαβάσω… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 31, 2011 #872 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 Λαμπρο μου θυμιζεις μια μπιατς που την ειχα ακουσει να λεει σε δικη για διαζυγιο αν θυμαμαι καλα "Εμενα αν ο Μητσος μου δεν με πλακωσει 2-3 φορες τη βδομαδα ανησυχω μηπως με κερατωνει με αλλη"feat Hellas VangabondDolly μαλλον δεν εχεις εμπειρια απο πελατες γιαυτο λες οτι λες.Ρωτηστε λιγο πελατες φιλους που εχετε ολοι αν γουσταρουν που και που αγριαδες ( χαστουκια , υψωμα της φωνης. ) και μετα μπορουμε να συζητησουμε για το τι θελουν οι πελατες στο πλαισιο.Εχουμε γεμισει βουτυροπαιδα εκει εξω και οι πελατες μας δουλευουν η μηπως δεν το βλεπουμε καθε μερα που λενε "Θα κανω RMA και θα παρω πιστωτικο στην τιμη αγορας". Τι νομιζετε πως οταν λενε πωλητες εννοουν πωλητες που κανουν τα παντα για εκεινους,να τους ανοιγουν την πορτα στο ασανσερ,να τους φωναζουν με το ονομα τους στο τηλεφωνο και τους φερονται παντα γλυκα ??Ο ΛΑΜΠΡΟΣ ειναι ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ , θελει την φροντιδα του, θελει τις γλυκες του αλλα θελει και την αγριαδα του για να θυμαται πως ΠΩΛΗΤΗΣ ειναι αυτος που βλεπει απεναντι του και οχι εκεινος.Οσοι μπορεσαν καταλαβαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάϊος 31, 2011 #873 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 αυτη ειναι η τιμη τωρα.. εγω σου λεω για 1 μηνα πριν xDΤα χριστούγεννα το έδινε στο Steam 12€Αυτό ακριβώς. Ειδικά στα παιχνίδια, δεν έχω βρει ποτέ και πουθενά στην Ελλάδα καλύτερη τιμή από το Play.Com και μερικές φορές μιλάμε για μεγάλες διαφορές όχι 1-2€ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΛΑΜΠΡΟΣ Μάϊος 31, 2011 #874 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 astrolabe ειπα οτι μου αρεσει που ειναι ευγενικοι αλλα αυτο το υπερβολικο παπαγαλιστικο-κασσετα ειναι εκνευριστικο..δεν ειμαι κανενας παραξενος...ξεκολατε λιγο αμεσως να μου την πεσετε.φυσικα και δεν θελω να με βριζουν.πολιτισμενος ανθρωπος ειμαι.απλα προτιμω να ειναι ευγενικοι και τυπικοι..υπερβολες δεν χρειαζονται.στα multirama πας παραδειγμα,οι ανθρωποι ειναι ευγενικοι αλλα στο νορμαλ..ουτε κασετα ουτε τιποτα.φαινεται αλλωστε..αλλα εγω βεβαια ειμαι αγροικος....dolly τι παει να κρατησει?δλδ παλια τι εκανε δεν ηταν ευγενικοι ολοι τους?ηταν...αλλα τωρα το κανουν με υπερβολη.δεν μιλαω για ενα ατομο.μιλαω για το πως ειναι το συστημα να μιλανε.και δεν το χρεωνω στους υπαλληλους φυσικα..αυτοι εκτελουν εντολες.το χρεωνω στα κεφαλια απο πανω.εγω παντως για το service τους οποτε ετυχε ειναι ετη φωτος απο οποιοδηποτε αλλο μαγαζι.οτι μου εχει χαλασει vga-δισκοι-κλπ αλλαγη η πιστωτικο χωρις πολλα πολλα.εδω πηγα μια καμενη mobo και την αφηνω service και οπως χαζευα στο μαγαζι κατι πραγματα χτυπαει το κινητο μου,και ηταν ο τυπος απο το service και μου λεει,ελατε να παρετε την καινουργια..ΥΑΝΝΙ τι εγινε σου θιξαμε το μαγαζι?πουθενα δεν ανεφερα οτι ειναι υπουλο το μαγαζι..καμια σχεση.jax7480:δεν μεν νοιαζει τι τους εχουν πει τα κεφαλια,οταν εμενα με φερνει σε δυσκολη θεση και με πρηζει να λεω στην πωλητρια"οχι δεν θα το παραγγειλω ευχαριστω"..οχι ας το αφησουμε θα το σκεφτω".και αυτη να επιμενει..και εγω να προσπαθω να τις πω ευγενικα"παραταμε δεν θελω να το αγορασω!!μια καρεκλα πηγα να δω στη μεταμορφωση,και με πρηξανε να την αγορασω..πιστολι στο κεφαλι παρτην λεμε...ε οχι ρε φιλε δεν μου αρεσει αυτη η τακτικη.και δεν ειμαι περιεργος..hellasvagbond δεν θελω καμια φροντιδα και προδερμ,και αγριαδες...ουτε ειμαι παραξενος...μια απλη νορμαλ αντιμετωπιση θελω οπως αρμοζει σε εναν πωλητη.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Μάϊος 31, 2011 #875 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 hellasvagbond δεν θελω καμια φροντιδα και προδερμ,και αγριαδες...ουτε ειμαι παραξενος...μια απλη νορμαλ αντιμετωπιση θελω οπως αρμοζει σε εναν πωλητη.. Λολ ρε, troll quote του τσάκωνα ήτανε, τον κάψαμε τον vagabond... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 31, 2011 #876 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2011 ΥΑΝΝΙ τι εγινε σου θιξαμε το μαγαζι?πουθενα δεν ανεφερα οτι ειναι υπουλο το μαγαζι..καμια σχεση. Όχι ρε τι να μου θίξεις, σιγά. Το αντίθετο. Όταν ξαναπάω στο Πλαίσιο και μου αρχίσουν τις χαιρετούρες θα τους κοιτάξω με άγριο βλέμμα και θα τους πω να τα κόψουν τα σάπια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Ιούνιος 1, 2011 #877 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2011 Μήπως είστε λίγο των άκρων;Δεν γουστάρει το πρήξιμο είπε το παλικάρι, όχι την ευγένεια. Άλλο να σε δουν να ψάχνεσαι και να έρθει κάποιος να σε βοηθήσει και άλλο κάθε 5 μέτρα να σε ρωτάνε "Ψάχνετε κάτι; Να σας βοηθήσω;" Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio102004 Ιούνιος 2, 2011 #878 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2011 ελα ομως που δεν σου μιλανε στο πληθυντικο...λες και σε ξερουν απο χθες. τα κολοπαιδα!:shout: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 2, 2011 #879 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2011 ελα ομως που δεν σου μιλανε στο πληθυντικο...λες και σε ξερουν απο χθες. τα κολοπαιδα!:shout:ε πολλες φορες εχει τυχει να μιλαμε στον ενικο ειδικα με εναν συνομηλικο οταν πιανουμε συζητησεις για ενα προιον..Σιγα δεν ειναι και τοσο τρομερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούνιος 2, 2011 #880 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2011 Ρε παιδιά μην τρελαθούμε κιόλας. Το Πλαίσιο δεν είναι self service, ούτε μαγαζάκι με έναν υπάλληλο ώστε να περιοριστούμε στην ΜΙΑ καλημέρα ανά επίσκεψη. Και δεν παύει να είναι μαγαζί, δηλαδή να θέλει να πουλήσει τα προϊόντα του. Αν είναι δυνατόν να μας φταίει το ότι είναι ευγενικοί και το ότι θέλουν να κάνουν την δουλειά τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.