Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

τελικά παιδιά όλα έληξαν καλώς. Μου την αντικατέστησαν με μια της sapphire 5670 flex. Βέβαια η δικιά μου ήταν OC edition αλλά τέλως πάντων. Πολλά ευχαριστώ στον κ. Τράκα.

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
τελικά παιδιά όλα έληξαν καλώς. Μου την αντικατέστησαν με μια της sapphire 5670 flex. Βέβαια η δικιά μου ήταν OC edition αλλά τέλως πάντων. Πολλά ευχαριστώ στον κ. Τράκα.

Φίλε μου συγνώμη και όλας αλλά ούτε καλώς θεωρείται η λήξης ούτε ευχαριστώ οφείλεις να πεις σε κανέναν. Σε ταλαιπωρούν και πάνε να σε κοροϊδέψουν και αν δεν τα καταφέρουν τότε τους λέμε ευχαριστώ και θεωρούμε ότι έληξαν τα πράγματα καλά...

ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΤΑΣΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ;;:wall:

Να δουμε αν θα μπω και εγω σε αυτο το thread...Θα σας πω φανταζομαι λιαν συντομως...

5970 off.

Μου λεει το παιδι απο το service "α ναι μου ειπαν να στην αλλαξω με 6970"

LOL

Καλο λεω.Με χειροτερη καρτα?

Μιλησα με τον υπευθυνο του σερβις και του ειπα οτι δεν παιζει να παρω χειροτερη καρτα.Σκεφτηκε και μου ειπε για την 6990.Του λεω οκ τη διαφορα την δινω.Και μου ειπε θα δει τι μπορει να κανει και θα με παρει.Ακομα δεν εχω απαντηση.Αρα δεν ξερω αν θα βριζω η οχι...

EDIT

Ενταξει ολα καλα τελικα.Δεχτηκε να δωσω διαφορα για την 6990.

Παλι καλα γιατι με ολα αυτα που ακουω σε αυτο το thread ειχα αρχισει να ανησυχω...

Να δουμε αν θα μπω και εγω σε αυτο το thread...Θα σας πω φανταζομαι λιαν συντομως...

5970 off.

Μου λεει το παιδι απο το service "α ναι μου ειπαν να στην αλλαξω με 6970"

LOL

Καλο λεω.Με χειροτερη καρτα?

Μιλησα με τον υπευθυνο του σερβις και του ειπα οτι δεν παιζει να παρω χειροτερη καρτα.Σκεφτηκε και μου ειπε για την 6990.Του λεω οκ τη διαφορα την δινω.Και μου ειπε θα δει τι μπορει να κανει και θα με παρει.Ακομα δεν εχω απαντηση.Αρα δεν ξερω αν θα βριζω η οχι...

πόσο την είχες αγοράσει? κανονικά ΄πιστωτικό τιμή αγοράς ή αντικατάσταση 6990 χωρίς χρέωση!

Το πρωτο θα μου κανει απο οτι καταλαβα γιατι μου ειπε οτι ειναι κανενα 80αρι 90αρι ακομα η διαφορα

Τελικα με αυτη την ψυκτρα τι εγινε την πηρε κανεις??

Δεν τα έγραψα εδώ για να μην γελοιοποιηθεί περισσότερο το Πλαίσιο, αλλά ας σου λύσω την απορία αφού ρωτάς.

Στις 22/3 το πρωί έλαβα ένα mail το οποίο αντιστοιχούσε στην πρώτη παραγγελία που με ενημέρωνε ότι η ψήκτρα βρίσκεται ήδη στο μαγαζί. Βέβαια το status παρέμενε και παραμένει ακόμα και σήμερα ως "Αναμονή" και για τις 4 παραγγελίες. Από ότι κατάλαβα και ενημέρωσα και τα παιδιά του τμήματος internet έχει παιχτεί κάποιο πρόβλημα με την καρτέλα πελάτη μου ή γενικότερα με το σύστημα του Πλαισίου (δεν νομίζω η καρτέλα μου να έχει κάποια ιδιαιτερότητα, οπότε μάλλον το δεύτερο). Φαίνεται ότι το σύστημα κολλάει στην κατάσταση "Αναμονή" και δεν ενημερώνει τον πελάτη για την εξέλιξη της παραγγελίας. Υποθέτω επίσης ότι δημιουργεί πρόβλημα και στην αποθήκη μιας και όπως ανέφερα η ψήκτρα έμπαινε και έβγαινε επί 3 μέρες οnline. Θα μου πείτε μπορεί να είχαν 4 ψήκτρες. Όχι, δεν είχαν, είχαν μόνο μία. Γιατί το λέω αυτό. Με πήραν 3 φορές για να μου πουν ότι οι άλλες 3 παραγγελίες δεν μπορούσαν να ολοκληρωθούν λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας. Με λίγα λόγια επειδή η ψήκτρα είχε δεσμευτεί από την πρώτη μου παραγγελία οι άλλες 3 ακυρώθηκαν λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας. Αν υπήρχαν πάνω από μία ψήκτρες θα με περίμεναν 2,3 ή 4 ψήκτρες στο κατάστημα. Όχι μία. Αν το σκεφτεί κανείς έχει πλάκα διότι είναι σαν να μου έριξα 3 άκυρα!!!!

Η ψήκτρα δουλεύει μια χαρά, αλλά βέβαια ήταν μέσα στην μπίχλα από την χρήση ως "εκθεσιακό κομμάτι".

  • 3 weeks later...

Ας πω και εγώ μια μικρή ιστορία από το Π, την οποία αντιμετώπισα σήμερα.

Την περασμένη Παρασκευή παρήγγειλα μια RAM στην τιμή των 20.90€. Μέσα στο πρώτο δεκάλεπτο ήρθε mail που έλεγε ότι υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου κλπ (παραδόξως δεν είναι εδώ το πρόβλημα). Αφού όμως δεν επικοινώνησε κανείς τους έγραψα και εγώ και υπέθεσα ότι θα ακυρωθεί η παραγγελία.

Τελικά όμως προχτές ήρθε mail ότι η μνήμη έφτασε στο κατάστημα του Πειραιά (όπως είχα ζητήσει) και μπορώ να πάω να την παραλάβω.

Πήγα λοιπόν σήμερα, αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη στο ταμείο με χρέωσαν 22.50€ η οποία ήταν η νέα τιμή του καταλόγου.

Στο μαγαζί δεν είπα τίποτα γιατί είχα μια επιφύλαξη ότι μπορεί να μην θυμάμαι σωστά, επιστρέφοντας όμως επιβεβαίωσα την υποψία μου.

Και ερωτώ: Κανονικά δεν θα έπρεπε να πληρώσω την μνήμη στην τιμή που ήταν όταν την είχα παραγγείλει - δεν φταίω εγώ που δεν την είχαν ετοιμοπαράδοτη (όπως φαίνεται σε όλα τα emails, ακόμη στο λογαριασμό μου online που στην παραγγελία φαίνεται ακομη η παλιά τιμή);

Είναι νομιμο αυτό; Tsakona, τα φώτα σου plix :)

PS: Το θέμα μου προφανώς δεν είναι τα 2€ αλλά το κατά πόσο είνια νόμιμη ή όχι μια τέτοια κίνηση ώστε να ξέρουμε από εδώ και πέρα.

Λογικά αν τους δείξεις το mail παραγγελίας και την απόδειξη θα σου πιστώσουν την διαφορά.

Μήπως το 20 ισχύει για αγορά μέσω Internet και παράδοση σπίτι ?

Αντίστοιχα το 22 μήπως είναι τιμή καταστήματος ?

πόσο την είχες αγοράσει? κανονικά ΄πιστωτικό τιμή αγοράς ή αντικατάσταση 6990 χωρίς χρέωση!

η να παρασχει ο υπευθυνος του μαγαζιου την γυναικα του και την αδερφη του και την γιαγια του στον πελατη για οσες νυχτες θελει.

Μην λεμε τα ιδια και τα ιδια.

Οταν καει κατι,πιστωτικο (πρεπει να) κοβεται στην τρεχουσα τιμη.Θελει καποιο μαγαζι για μουρη να δινει στην τιμη αγορας?Μεγεια του με χαρα του ,ολοι εχουμε δικαιωμα να χαριζουμε.Αλλα οχι και να απαιτουμε να μας χαρισουν.Ερευνηστε την σχετικη τσακωνοποστογραφια.

Πήγα λοιπόν σήμερα, αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη στο ταμείο με χρέωσαν 22.50€ η οποία ήταν η νέα τιμή του καταλόγου.

ΙΝΚΑ ,ΚΕΠΚΑ ,μπλα μπλα μπλα.

Μήπως το 20 ισχύει για αγορά μέσω Internet και παράδοση σπίτι ?

Αντίστοιχα το 22 μήπως είναι τιμή καταστήματος ?

όχι, αν ήταν έτσι σε όλες τις ηλεκτρονικές αποδείξεις θα έγραφε την άλλη τιμή.

ΙΝΚΑ ,ΚΕΠΚΑ ,μπλα μπλα μπλα.

οκ, αλλά αυτά που λέμε υπάρχουν κάπου γραμμένα ώστε να τα επικαλεστεί κάποιος σε παρόμοια περίπτωση πριν φύγει από το κατάστημα;

όχι, αν ήταν έτσι σε όλες τις ηλεκτρονικές αποδείξεις θα έγραφε την άλλη τιμή.

οκ, αλλά αυτά που λέμε υπάρχουν κάπου γραμμένα ώστε να τα επικαλεστεί κάποιος σε παρόμοια περίπτωση πριν φύγει από το κατάστημα;

2251/1994

Αρθρο :9δ

Πληροφορίες Νομολογίας & Αρθρογραφίας :2

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει

εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε

τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασης της, παραπλανά ή

ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες

είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα

οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να

τον

οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα

ελάμβανε.

Τα στοιχεία αυτά είναι:

α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος,

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα

οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά

την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων,

η

μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα,

η

χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα

αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα ή τα αποτελέσματα και τα

ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική

πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που

αφορά

άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος,

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής, ε) η ανάγκη υπηρεσίας, ανταλλακτικού, αντικατάστασης ή επισκευής,

στ) η φύση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του προμηθευτή ή

του αντιπροσώπου του, όπως είναι η ταυτότητα και τα περιουσιακά στοιχεία

του,

τα προσόντα του, η ιδιότητα, η έγκριση, η εταιρική σχέση, η σύνδεση και η

κυριότητα δικαιωμάτων βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας ή τα

βραβεία και οι διακρίσεις του,

ζ) τα δικαιώματα του καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος

αντικατάστασης ή επιστροφής σύμφωνα με το άρθρο 5.

2. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται επίσης παραπλανητική όταν, στο

πραγματικό

της πλαίσιο, λαμβανομένων υπόψη όλων των χαρακτηριστικών της και των

περιστάσεων, οδηγεί ή ενδέχεται να οδηγήσει το μέσο καταναλωτή να λάβει

απόφαση συναλλαγής την οποία διαφορετικά δεν θα ελάμβανε, και η πρακτική

περιλαμβάνει:

α) κάθε προσπάθεια προώθησης προϊόντος (μάρκετινγκ), συμπεριλαμβανομένης

της

συγκριτικής διαφήμισης, που δημιουργεί σύγχυση με προϊόντα, εμπορικά σήματα,

εμπορικές επωνυμίες και άλλα διακριτικά γνωρίσματα ενός ανταγωνιστή,

β) μη συμμόρφωση του προμηθευτή προς τις δεσμεύσεις που περιέχουν κώδικες

συμπεριφοράς με τους οποίους ανέλαβε να δεσμευτεί, όταν η δέσμευση είναι

ρητή

και όχι προγραμματική, και μπορεί να εξακριβωθεί και ο προμηθευτής αναφέρει

σε μια εμπορική πρακτική ότι δεσμεύεται από τον κώδικα.

*** Τα άρθρα 9α,9β,9γ,9δ,9ε,9στ,9ζ,9η και 9θ προστέθηκαν με το άρθρο 12

Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007.

Αρθρο :9στ

Αρθρο 9στ

Περιπτώσεις παραπλανητικών

εμπορικών πρακτικών

Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές,

που συνίστανται ιδίως σε:

α) ισχυρισμό, ότι πρόκειται για συμβαλλόμενο σε κώδικα συμπεριφοράς, ενώ ο

προμηθευτής δεν είναι συμβαλλόμενος,

β) χρησιμοποίηση σήματος ή αντίστοιχου διακριτικού γνωρίσματος χωρίς την

αντίστοιχη άδεια,

γ) ισχυρισμό, ότι ένας κώδικας συμπεριφοράς έχει την έγκριση δημόσιου ή

άλλου φορέα, ενώ δεν την έχει,

δ) ισχυρισμό, ότι ο προμηθευτής, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών

πρακτικών

του, ή ένα προϊόν έχει την έγκριση, την πιστοποίηση ή την άδεια δημόσιου ή

ιδιωτικού φορέα, ενώ δεν την έχει, ή παρόμοιο ισχυρισμό ο οποίος δεν

ανταποκρίνεται στους όρους της έγκρισης, της πιστοποίησης ή της άδειας,

ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται

γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο

προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή

να

αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμα τους

στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες,

λαμβανομένων

υπόψη του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που

προσφέρεται (διαφήμιση "δόλωμα"),

στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: αα)

άρνηση επίδειξης του διαφημιζόμενου προϊόντος στους καταναλωτές ή

ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσης του σε εύλογο χρόνο

ή

γγ) επίδειξη ενός ελαττωματικού δείγματος του, με πρόθεση προώθησης ενός

άλλου προϊόντος ("δόλωμα και μεταστροφή"),

ζ) ψευδή δήλωση, ότι το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για πολύ περιορισμένο

χρονικό διάστημα ή ότι θα διατίθεται μόνο υπό ειδικούς όρους για πολύ

περιορισμένο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να προκληθεί η λήψη άμεσης απόφασης

και να στερηθεί από τους καταναλωτές η δυνατότητα ή ο χρόνος να προβούν σε

τεκμηριωμένη επιλογή,

η) ανάληψη της υποχρέωσης παροχής υπηρεσιών υποστήριξης μετά την πώληση σε

καταναλωτές με τους οποίους ο προμηθευτής είχε επικοινωνήσει πριν από τη

συναλλαγή σε γλώσσα που δεν είναι επίσημη γλώσσα του κράτους μέλους στο

οποίο

βρίσκεται ο προμηθευτής και στη συνέχεια διάθεση αυτής της υπηρεσίας μόνο σε

άλλη γλώσσα, χωρίς αυτό να έχει καταστεί γνωστό στον καταναλωτή πριν αυτός

δεσμευθεί για τη συναλλαγή,

θ) δήλωση, ή με άλλο τρόπο δημιουργία της εντύπωσης ότι ένα προϊόν μπορεί

να

πωλείται νόμιμα, ενώ δεν μπορεί,

ι) παρουσίαση των δικαιωμάτων που παρέχει ο νόμος στον καταναλωτή ως ειδικό

χαρακτηριστικό της προσφοράς του προμηθευτή,

κ) Χρήση ανακοινώσεων στα μέσα, για την προώθηση ενός προϊόντος, πληρωμένων

από τον προμηθευτή, χωρίς αυτό να γίνεται σαφές από το περιεχόμενο της

ανακοίνωσης ή από εικόνα ή ήχο σαφώς αναγνωρίσιμα από τον καταναλωτή

(κεκαλυμμένη διαφήμιση), με την επιφύλαξη των διατάξεων του π.δ. 100/2000

(ΦΕΚ 98 Α`) όπως ισχύει,

κα) διατύπωση ουσιωδώς ανακριβούς ισχυρισμού όσον αφορά στη φύση ή στην

έκταση του κινδύνου για την προσωπική ασφάλεια του καταναλωτή ή της

οικογένειας του, αν ο καταναλωτής δεν αγοράσει το προϊόν,

κβ) προώθηση παρόμοιου προϊόντος με εκείνο που προσφέρει συγκεκριμένος

κατασκευαστής, με τέτοιο τρόπο ώστε να παραπλανάται σκόπιμα ο καταναλωτής

ότι

έχει κατασκευασθεί από το συγκεκριμένο κατασκευαστή, ενώ δεν συμβαίνει αυτό,

κγ) δημιουργία, λειτουργία ή προώθηση ενός πυραμιδωτού συστήματος πωλήσεων,

όπου ο καταναλωτής θεωρεί ότι έχει την ευκαιρία για μεγαλύτερο όφελος με την

εισαγωγή άλλων καταναλωτών στο σύστημα, παρά με την ίδια την πώληση ή την

κατανάλωση των προϊόντων,

κδ) ισχυρισμό, ότι ο προμηθευτής πρόκειται να σταματήσει τη δραστηριότητα

του ή να μετακομίσει, ενώ αυτό δεν ισχύει,

κε) ισχυρισμό, ότι τα προϊόντα μπορούν να διευκολύνουν το κέρδος σε τυχερά

παίγνια,

κστ) αναληθή ισχυρισμό ότι προϊόν είναι σε θέση να θεραπεύει ασθένεια,

δυσλειτουργίες ή δυσμορφίες,

κζ) διάδοση ουσιωδώς ανακριβών πληροφοριών σχετικά με τις συνθήκες της

αγοράς ή τη δυνατότητα εύρεσης του προϊόντος, προκειμένου να παροτρυνθεί ο

καταναλωτής να αποκτήσει το προϊόν με όρους λιγότερο ευνοϊκούς σε σχέση με

αυτούς που ισχύουν υπό κανονικές συνθήκες της αγοράς,

κη) ισχυρισμό για μία εμπορική πρακτική διεξαγωγής διαγωνισμού ή καταβολής

επάθλων χωρίς τη χορήγηση των περιγραφόμενων επάθλων ή του ισοδυνάμου τους,

κθ) περιγραφή του προϊόντος ως "δωρεάν", "χωρίς επιβάρυνση" ή με αντίστοιχη

διατύπωση, αν ο καταναλωτής οφείλει να καταβάλει οποιαδήποτε άλλη πληρωμή

εκτός του αναπόφευκτου κόστους για την απάντηση στην εμπορική πρακτική ή για

την παραλαβή ή την παράδοση του αντικειμένου,

κι) προσθήκη στο υλικό μάρκετινγκ τιμολογίου ή αντίστοιχου εγγράφου με το

οποίο ζητείται πληρωμή και το οποίο παρέχει στον καταναλωτή την εντύπωση ότι

έχει ήδη παραγγείλει το προϊόν, ενώ αυτό δεν ισχύει,

λ) ψευδή ισχυρισμό ή δημιουργία της εντύπωσης, ότι ο προμηθευτής δεν

ενεργεί

για σκοπούς που συνδέονται με την εμπορική δραστηριότητα του, την

επιχείρηση,

την τέχνη ή το επιτήδευμα του, ή υποδύεται ψευδώς τον καταναλωτή,

λα) δημιουργία της ψευδούς εντύπωσης, ότι οι υπηρεσίες, μετά την πώληση του

προϊόντος, διατίθενται σε κράτος μέλος άλλο από αυτό στο οποίο πωλείται το

προϊόν.

*** Τα άρθρα 9α,9β,9γ,9δ,9ε,9στ,9ζ,9η και 9θ προστέθηκαν με το άρθρο 12

Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007.

Αρθρο :9θ

Πληροφορίες Νομολογίας & Αρθρογραφίας :4

Άρθρο 9θ

Κυρώσεις

1. Κάθε καταναλωτής ή και ένωση καταναλωτών έχουν το δικαίωμα, σε περίπτωση

παράβασης των διατάξεων των άρθρων 9γ έως και 9η, να ζητούν τη δικαστική

παύση κάθε αθέμιτης εμπορικής πρακτικής και την παράλειψη της στο μέλλον,

καθώς και αποζημίωση για τη ζημία που υφίστανται εξαιτίας της πρακτικής

αυτής. Τα ένδικα βοηθήματα του προηγούμενου εδαφίου μπορεί να ασκούνται,

χωριστά ή από κοινού, κατά ενός ή περισσοτέρων προμηθευτών του ίδιου

οικονομικού τομέα ή κατά ιδιοκτήτη κώδικα, εφόσον αυτός προωθεί κώδικα που

ενθαρρύνει τη μη συμμόρφωση με τις διατάξεις του παρόντος μέρους.

2. Το Δικαστήριο μπορεί, μετά από σχετική αίτηση, να διατάξει, δια του

τύπου

ή με άλλο πρόσφορο τρόπο, τη δημοσίευση της απόφασης που διατάσσει την παύση

της αθέμιτης εμπορικής πρακτικής, στο σύνολο της, ή εν μέρει, καθώς και τη

δημοσίευση σχετικής επανορθωτικής δήλωσης του παραβάτη.

3. Ο προμηθευτής στον οποίο αποδίδεται παράβαση των διατάξεων του παρόντος

μέρους υποχρεούται να προσκομίζει στο Δικαστήριο αποδεικτικά στοιχεία

σχετικά

με την ακρίβεια των πραγματικών ισχυρισμών που αφορούν εμπορική πρακτική,

εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο από το Δικαστήριο, εν όψει των δεδομένων της

συγκεκριμένης περίπτωσης, λαμβανομένων υπόψη των έννομων συμφερόντων όλων

των

διαδίκων. Αν δεν προσκομισθούν τα στοιχεία αυτά ή κριθούν ανεπαρκή, οι

ισχυρισμοί του ενάγοντος ή των εναγόντων καταναλωτών τεκμαίρονται αληθείς.

4. Ο έλεγχος των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών μπορεί να γίνει και από

ιδιοκτήτες κωδίκων συμπεριφοράς, εφόσον προβλέπονται σχετικές διαδικασίες

προσφυγής ενώπιον των φορέων αυτών. Η προσφυγή στις διαδικασίες του

προηγούμενου εδαφίου δεν συνεπάγεται παραίτηση από το δικαίωμα δικαστικής

προσφυγής. 5. Ο Υπουργός Ανάπτυξης μπορεί να διατάξει, με απόφαση του, για λόγους

δημοσίου συμφέροντος, την άμεση παύση αθέμιτης εμπορικής πρακτικής. Σε

περίπτωση μη συμμόρφωσης προς την απόφαση αυτή επιβάλλονται, σε βάρος του

παραβάτη, οι Κυρώσεις του άρθρου 13α του παρόντος νόμου."

*** Τα άρθρα 9α,9β,9γ,9δ,9ε,9στ,9ζ,9η και 9θ προστέθηκαν με το άρθρο 12

Ν.3587/2007,ΦΕΚ Α 152/10.7.2007.

  • 4 weeks later...

Για να μη λέμε μόνο τα κακά...

Δευτέρα 9:01 είμαι στο κατάστημα για να δώσω μια Asus 5870 που είχε πρόβλημα. Το δεύτερο DVI έδειχνε μόνο κάτι κουτάκια με χρώματα (όπως έκαναν τα ηλεκτρονικά όταν τα έβαζες στο ρεύμα...). Αυτό το πρόβλημα το είχε από την ημέρα που την πήρα, αλλά δεν την άλλαξα επίτηδες, για να την πάω πίσω όταν κάποια στιγμή θα έχω τη δυνατότητα να κάνω αναβάθμιση.

Τρίτη 19:30 πάω από εκεί. Η κάρτα έχει ελεγχθεί κι όντως έχει πρόβλημα, αλλά δεν υπάρχει άλλη διαθέσιμη για να μου δώσουν και μου λέει το παιδί ότι μου έχει παραγγείλει μια ίδια για αντικατάσταση. Του εξηγώ ότι αυτό δεν είναι εφικτό, γιατί έχουν σταματήσει τη συνεργασία με την Asus και το πιθανότερο να μου έφερναν μια Saphire. Η απάντηση είναι "μα είναι το ίδιο μοντέλο...". Του εξηγώ λοιπόν, ότι αφού θεωρητικά είναι το ίδιο μοντέλο, θα έπρεπε να τις πουλάνε και στην ίδια τιμή, πράγμα που δεν ίσχυε, γιατί εγώ όταν πήρα την Asus 360€, η Saphire είχε 300€. Τέλος πάντων, μου λέει να τον πάρω το επόμενο πρωί να δούμε τι θα έρθει.

Τετάρτη 11:00 παίρνω τηλέφωνο και μου λέει ότι δεν υπήρχε διαθέσιμη καμία 5870 για να μου δώσει και πως θα κοπεί πιστωτικό να πάρω ότι θέλω. Τον ρωτάω αν έχουν διαθέσιμη 6970 και αφού μου απάντησε αρνητικά του ζήτησα να την παραγγείλει για να την παραλάβω.

Πέμπτη 19:30 πάω πάλι από εκεί. Έχει έρθει μια Saphire 6970 στο όνομά μου, παίρνω τα χαρτιά και πάω ταμείο να πληρώσω τη διαφορά. Ρωτάω την κοπέλα τι οφείλω και μου λέει "δε βλέπω κάποιο ποσό, το πιστωτικό είναι ίσο με την αξία του καινούριου..." :wassat: Παραλαμβάνω την κάρτα, ευχαριστώ πολύ το παλλικάρι για την εξυπηρέτηση, αφού άξιζε η αναμονή των 4ων ημερών για τη δωρεάν αναβάθμιση και φεύγω.

Για να μη λέμε μόνο τα κακά...

Δευτέρα 9:01 είμαι στο κατάστημα για να δώσω μια Asus 5870 που είχε πρόβλημα. Το δεύτερο DVI έδειχνε μόνο κάτι κουτάκια με χρώματα (όπως έκαναν τα ηλεκτρονικά όταν τα έβαζες στο ρεύμα...). Αυτό το πρόβλημα το είχε από την ημέρα που την πήρα, αλλά δεν την άλλαξα επίτηδες, για να την πάω πίσω όταν κάποια στιγμή θα έχω τη δυνατότητα να κάνω αναβάθμιση.

Τρίτη 19:30 πάω από εκεί. Η κάρτα έχει ελεγχθεί κι όντως έχει πρόβλημα, αλλά δεν υπάρχει άλλη διαθέσιμη για να μου δώσουν και μου λέει το παιδί ότι μου έχει παραγγείλει μια ίδια για αντικατάσταση. Του εξηγώ ότι αυτό δεν είναι εφικτό, γιατί έχουν σταματήσει τη συνεργασία με την Asus και το πιθανότερο να μου έφερναν μια Saphire. Η απάντηση είναι "μα είναι το ίδιο μοντέλο...". Του εξηγώ λοιπόν, ότι αφού θεωρητικά είναι το ίδιο μοντέλο, θα έπρεπε να τις πουλάνε και στην ίδια τιμή, πράγμα που δεν ίσχυε, γιατί εγώ όταν πήρα την Asus 360€, η Saphire είχε 300€. Τέλος πάντων, μου λέει να τον πάρω το επόμενο πρωί να δούμε τι θα έρθει.

Τετάρτη 11:00 παίρνω τηλέφωνο και μου λέει ότι δεν υπήρχε διαθέσιμη καμία 5870 για να μου δώσει και πως θα κοπεί πιστωτικό να πάρω ότι θέλω. Τον ρωτάω αν έχουν διαθέσιμη 6970 και αφού μου απάντησε αρνητικά του ζήτησα να την παραγγείλει για να την παραλάβω.

Πέμπτη 19:30 πάω πάλι από εκεί. Έχει έρθει μια Saphire 6970 στο όνομά μου, παίρνω τα χαρτιά και πάω ταμείο να πληρώσω τη διαφορά. Ρωτάω την κοπέλα τι οφείλω και μου λέει "δε βλέπω κάποιο ποσό, το πιστωτικό είναι ίσο με την αξία του καινούριου..." :wassat: Παραλαμβάνω την κάρτα, ευχαριστώ πολύ το παλλικάρι για την εξυπηρέτηση, αφού άξιζε η αναμονή των 4ων ημερών για τη δωρεάν αναβάθμιση και φεύγω.

κι εμενα το ιδιο ειχε γινει με την 5870 και το πιστωτικο ηταν οσο την ειχα αγορασει! ( μαλιστα ηταν και +5€ πανω:p)

980X RMA day 13... and counting...

Ήταν που θα είχε έρθει εχθές σίγουρα.

Τρώω πρωινό και παίρνω τηλ να ακούσω το καινούργιο παραμύθι... για να δούμε που θα πάει το πράγμα...

....Αυτό το πρόβλημα το είχε από την ημέρα που την πήρα, αλλά δεν την άλλαξα επίτηδες, για να την πάω πίσω όταν κάποια στιγμή θα έχω τη δυνατότητα να κάνω αναβάθμιση...

:OT::OT::OT:

Πιστεύω ότι τελικά έχουμε την αντιμετώπιση που μας αξίζει σαν καταναλωτές.

Πιστεύω ότι τελικά έχουμε την αντιμετώπιση που μας αξίζει σαν καταναλωτές.

Δεν σε καταλαβαίνω. Πήρα ελαττωματικό προϊόν; Ναι. Είναι δικαίωμά μου να το κρατήσω; Ναι. Το πήγα για έλεγχο εντός της εγγύησης; Ναι. Προθυμοποιήθηκα να πληρώσω διαφορά για να πάρω κάποιο άλλο από τη στιγμή που δεν υπήρχε το ίδιο προϊόν; Ναι. Άρα που είναι το πρόβλημα; Το ότι δε μου χρειαζόταν η δεύτερη έξοδος και σκέφτηκα να εκμεταλλευτώ την ατυχία μου να αγοράσω προβληματικό προϊόν, προς όφελός μου; :getlost:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.