Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Προιόν : turbox mininote 2 6cell(netbook)

1.Το bios κολλαει(δεν μπορω να επιλεξω τιποτα) και to touchpad δεν δουλευει.

Το παω στο πλαισιο του mall και το αφήνω να μου το φτιάξουν.

Πηγαίνω μετα απο μια βδομαδα το παραλαμβανω μεσα σε ενα κουτάκι.Φτάνω σπίτι κοιταω μέσα στο κουτι και το τροφοδοτικο ελειπε. Παιρνω το καταστημα τηλεφωνο και μου λενε οτι εγινε λαθος και να παω να το παρω.Ετσι και εγινε.(1 λαθος)

2.Μετα απο μια βδομαδα περναω windows και μολις περναω drivers το netbook σβηνει και δεν ανοιγει(νεκρο).

Το παω στο πλαισιο στην Μεταμορφωση αυτη την φορα(μηπως φανω πιο τυχερος).Μου λενε θα το στειλουν στα κεντρικα στην Μαγουλα.Μετα απο κανα 5αρη μερες με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε επισκευαστηκε (αλλαξαν μητρικη).Παω στο Service το παραλαμβανω. Παω σπιτι και παρατηρω οτι αντι για n280 που ειχε ειχαν βαλει n270.Παιρνω τηλεφωνο στην Μεταμορφωση και τους το λεω.Απο το service μου λενε αποκλειεται γιατι αυτο που μου αλλαξανε ειναι μονο μητρικη και εγω τους λεω οτι ειναι ενσωματομενο το cpu πανω και γιαυτο κανανε λαθος(μου βαλανε απο το mininote 1).

Mου λενε απο το service της Μεταμορφωσης να με συνδεσουν με τον κυριο Μαρτ... που μου εκανε την αλλαγη .Μιλαω με τον κ.Μαρτ.. και του λεω πως εχου ντα πραγματα.Αυτος μου λεει οτι οντως κανανε λαθος και οτι η διαφορα ειναι 60mhz και οτι δεν τρεχει και τιποτα.Εγω του λεω οτι αν μου εκαναν αναβαθμιση δεν θα ειχα προβλημα αλλα το να μου κανουν υποβαθμιση μου την δινει στα νευρα.Αφου με βλεπει οτι επιμενω γιατι εχω δικιο μου λεει αν θελω να περιμενω κανα μηνα μεχρι να παραλαβουν νεες μητρικες(για mininote 2) και του λεω οτι δεν μπορω να περιμενω τοσο και οτι αν δεν μπορουν να κανουν κατι να μου δωσουν ή αλλο ή τα λεφτα μου .Αφου με ακουει για 2 λεπτα λοιπον ο τεχνικος αποφασιζει να με στειλει στον υπευθυνο γιατι η μαkακια που εχουν κανει πρεπει να φτασει σε ποιο υπευθυνους ανθρωπους. Ετσι με συνδεει με τον Υπευθυνο κ.Μαμιο... οπου και παραδεχεται το λαθος τους αποδεχεται να μου το αντικαταστησει με ενα καινουργιο σφραγισμενο netbook.(2 λαθος)

Ξεκιναω λοιπον παλι για το Πλαισιο για να το αφησω αυτη την φορα για αντικατασταση.

3.Με παιρνει λοιπον ο κ.Μαμιο... χθες και μου λεει οτι το αντικαταστησανε το laptop και οτι μαλιστα δεν ειχα 160gb δισκο και μου εβαλαν 250gb και να παω να το παραλαβω .Ξεκιναω λοιπον σημερα και παω στο plaisio Μεταμορφωσης .Δινω στον τεχνικο τα χαρτια και μου λεει κανε καμια βολτα στο μαγαζι γιατι απο λαθος δεν το εχουμε κοιταξει ακομα(3 λαθος).

Παω μετα απο κανα μισαωρο στον τεχνικο και μου λεει εισαστε ετοιμος να παραλαβετε.Κοιταω το laptop δεν μου φανηκε και πολυ καινουργιο ουτε σφραγισμενο ηταν οπως μου ειχε πει ο υπευθυνος αλλα τελοσπαντον λεω χαλαλι αφου το εφτιαξαν.

Γυρναω σπιτι και παρατηρω οτι το laptop ειναι αυτο που τους ειχα δωσει εγω και οχι το καινουργιο!!!(4 λαθος).Γυρναω πισω στο καταστημα αυτη την φορα ολο νευρα.Παω στον τεχνικο της Μεταμορφωσης και παιρνω μπροστα του τον υπευθυνο της Μαγουλας κ.Μαμιο... και του λεω το και το.Μου λεει οτι θα κανανε λαθος και να πω στον κ.Χονδ... να τον παρει τηλεφωνο (εκανα και το μεσαζωντα).Παιρνει ο τεχνικος το laptop και μου λεει περιμενε παλι.Βγαζουν ενα αλλο laptop το ξεβιδωνουν κατι φτιαχνουν και το βαζουν σε ενα παλιοκουτι και μου λενε οριστε το καινουργιο σας laptop.Λεω στον τεχνικο εγω αυτο το πραγμα δεν τον παραλαμβανω γιατι δεν ειναι σφραγισμενο και κατα πασα πιθανοτητα ουτε καινουργιο.Ο τεχνικος το αφηνει στον παγκο και μου λεει "Μην το παραλαμβανεις" και φευγει.Τα νευρα μου εχουν φτασει οσο δεν παει.Ειμαι ετοιμος να πηδηξω μεσα απο τον παγκο του service και να πατησω μπουνια στα μακακισμενα.Συγκρατιεμαι και ξαναπαιρνω τον κ.Μαμιο... και του λεω πως εχουν τα πραγματα.Αυτος μου λεει οτι το netbook ειναι καινουργιο και σφραγισμενο και οτι δεν ξερει τι εχουν κανει εκει.Τελικα μετα απο 10' μου λεει οτι ειναι καινουργιο το laptop και οτι το ελενξε ο ιδιος πριν φυγει απο Μαγουλα. Εμενα με πιανουν τα νευρα μου και να φωναζω στο τηλεφωνο μπροστα απο το service οτι εισαστε αχρηστοι και υπευθυνος να το παραδεχεται.(Τον ρωταω ποσες φορες επρεπε να φερω το laptop για να μου το φτιαξετε και μου λεει 1.Εγω το εχω φερει 4 αρα τι εισαστε?). Ο κ.Μαμιο... επιμενει να δω το laptop αν ειναι καινουργιο και εγω του λεω το εξης<< Δεν με ενδιαφερει τι ειναι .Στην τελικη 200ευρω το πηρα.Ευχαριστω πολυ για την συνεργασια σας αλλα ειστε τελειως αχρηστοι και του κλεινω το τηλεφωνο>>.Βαζω το Laptop στο παλιοκουτο και σηκωνομαι και φευγω.

Link to comment
Share on other sites

Λεω στον τεχνικο εγω αυτο το πραγμα δεν τον παραλαμβανω γιατι δεν ειναι σφραγισμενο και κατα πασα πιθανοτητα ουτε καινουργιο.Ο τεχνικος το αφηνει στον παγκο και μου λεει "Μην το παραλαμβανεις".

ποιος α@#τήριος στο είπε αυτό? δώσε ονόματα κανονικά, μια εσωτερική αναφορά θέλει. με τον υπεύθυνο καταστήματος μίλησες? δεν έπρεπε να παραλλάβεις το λάπτοπ αλλά ακόμα και τώρα μπορείς να τους βάλεις στη θέση τους.

ΝΑ έχετε υπόψη σας ότι δεν είναι όλα τόσο απλά, δηλαδή αν η αντιπροσωπία (ή το πλαίσιο) δίνει αντικατάσταση καινούριο μηχάνημα και εσένα σου πασάρουν μεταχειρισμένο το καινούριο μπορείς να φανταστείς ότι μπορεί να καταλήξει στα χέρια ""κάποιου"" και δεν ενοω απαραίτητα του ίδιου καταστήματος.......

Link to comment
Share on other sites

ποιος α@#τήριος στο είπε αυτό? δώσε ονόματα κανονικά, μια εσωτερική αναφορά θέλει. με τον υπεύθυνο καταστήματος μίλησες? δεν έπρεπε να παραλλάβεις το λάπτοπ αλλά ακόμα και τώρα μπορείς να τους βάλεις στη θέση τους.

ΝΑ έχετε υπόψη σας ότι δεν είναι όλα τόσο απλά, δηλαδή αν η αντιπροσωπία (ή το πλαίσιο) δίνει αντικατάσταση καινούριο μηχάνημα και εσένα σου πασάρουν μεταχειρισμένο το καινούριο μπορείς να φανταστείς ότι μπορεί να καταλήξει στα χέρια ""κάποιου"" και δεν ενοω απαραίτητα του ίδιου καταστήματος.......

Δεν ειναι να ασχοληθεις αλλο.Αυτος που μου το ειπε δεν θοιμαμαι πως το λενε αλλα φατσικα τον ξερω.Το κακο ειναι οτι για να τα κανουν αυτα σε εμενα που εχω σχετικα μεγαλη καρτελα στο Πλαισιο φανταστειται τι θα κανουν σε αλλους που εχουν αγορασει ενα μονο πραγμα.Και οσον αφορα γιαυτους που λενε για την εγγυηση Πλαισιο και κατηγορουν τα skroutzομαγαζα κανουν μαγαλο λαθος.Οταν αγοραζεις απο μεγαλο καταστημα περιμενεις διαοφρετικη συμπεριφορα και καλυτερο service γιαυτο πληρωνεις και πιο ακριβα.

Ενα θα πω για να τελιωνουμε.Μακρια απο turbo-x για αρχη και οσοι εχουν την δυνατοτητα ας αγοραζουν απο αλλου ,γιατι το Πλαισιο εχει καβαλησει πολυ το καλαμι!!

Link to comment
Share on other sites

μια εσωτερική αναφορά θέλει.

Εσωτερική συγκάλυψη μάλλον ήθελες να γράψεις διότι στην Ελλάδα αυτό γίνεται. Και εγώ έστειλα mail με περιγραφή (ποιο αναλυτική) του δικού μου περιστατικού

...
και ποτέ μα ποτέ δεν πήρα μια απάντηση του στυλ "ΟΚ το λάβαμε".
Link to comment
Share on other sites

Το οτι δεν αγοραζουμε turbo x δεν το ξερατε ρε παιδια?γιατι αραγε ειναι τοσο φθηνα?

τυχαιο παραδειγμα.2 φορες ειχε τυχει πριν καιρο να παω στο service του ψυχικου.και τις 2 φορες ηταν διαφορετικο ατομο με ψοφιο turbo x.την δευτερη δε,ηταν ενα παιδι που του ειχε καει 3 φορες η μητρικη και την μια κιολας του ειχε καει και το ανεμιστηρακι της ψυκτρας και ειχε καψει μαζι και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις.σε συνδυασμο με την εξυπηρετηση του πλαισιου πλεον,δεν ειναι καν για συζητηση η αγορα turbo x...οτιδηποτε αν ειναι αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Μα σε service πας, τι περίμενες να βλέπεις; :p

Δε θεωρώ ότι τα προϊόντα Turbo-X χαλάνε περισσότερο από τα υπόλοιπα, απλά το ΠΛΑΙΣΙΟ ως αποκλειστικός πωλητής τους, λογικό είναι να έχει και περισσότερα περιστατικά βλαβών.

Κατά τ' άλλα εφόσον ο leoangel έχει κανονικά τα ονόματα όσων μίλησαν μαζί του, θα έπρεπε να κάνει μία αναφορά και στο ΠΛΑΙΣΙΟ και στο ΙΝ.ΚΑ. Τέτοιες συμπεριφορές είναι απαράδεκτες...

Link to comment
Share on other sites

Μα σε service πας, τι περίμενες να βλέπεις; :p

Δε θεωρώ ότι τα προϊόντα Turbo-X χαλάνε περισσότερο από τα υπόλοιπα, απλά το ΠΛΑΙΣΙΟ ως αποκλειστικός πωλητής τους, λογικό είναι να έχει και περισσότερα περιστατικά βλαβών.

Αυτο μην το ξαναπεις.Δεν υπαρχει κατι πιο αχρηστο απο turbo-x.Και βαζω το χερι μου στην φωτια γιαυτο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο μην το ξαναπεις.Δεν υπαρχει κατι πιο αχρηστο απο turbo-x.Και βαζω το χερι μου στην φωτια γιαυτο.

ναι ε; το τεκμηριώνεις λίγο αυτό αν θέλεις; εγω προσωπικά έχω ένα φορητό από το 2007 και δεν μου έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα.

Από φίλους και γνωστούς που κάθε τόσο μου φέρνουν υπολογιστές για σέρβις/φορμάτ κλπ ελάχιστες φορές έχω δει (σε turbo-x μιλάμε πάντα) βλάβες που να απαιτούν αντικατάσταση κάποιου part. Συνήθως πρόκεται για προβλήματα που προκαλούν οι ίδιοι οι χρήστες εν αγνοία τους και λύνονται σχετικά εύκολα.

Πλέον με όλα αυτά που διαβάζω ούτε και εγώ θα έπαιρνα Turbo-x αλλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με το leoangel οταν πριν μια βδομαδα σε επισκεψη μου σε σερβις πλαισιου ειδα τα turbo-x να ερχονται κατα ρυπας απο λαπτοπ μεχρι οθονη υπολογιστη,κ λεγωντας στον υπευθυνο εκει πρεπει να εχουν βγει καλα τελικα(ειρωνικα) πηρα την απαντηση του απο ενα χαμογελο που τα ελεγε ολα!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

laptops

3 laptop εχουν περασει απο τα χερια μου. Τα 2 ειναι fujitsu που λειτουργουν ακομα και και το αλλο ειναι turbo-x(που ειναι και μολις 6 μηνων ενω τα αλλα ειναι 3 και 1 χρονου ) που εχει χαλασει τοσες φορες.

πληκτρολογια-ποντικια-usb stick-οθονη (turbo-x)

Αυτα εχουν χαλασει ολα.Δεν λειτουργει τιποτα.

Ειναι αναμενομενο να χαλανε ολα γιατι ειναι οτι πιο φτηνο κινεζικο προιον με μετανομασια turbo-x.

Ας πουμε το laptop ειναι topstar μετανομασμενο σε turbo-x.Αν πας στην σελιδα της topstar θα καταλαβεις γιατι πραγμα μιλαμε.

Εγω λεω το εξης.Οποιος θελει ας με ακουσει και οποιος θελει οχι.ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΠΟΤΕ TURBO-X

Link to comment
Share on other sites

@ spyvelm: Δηλαδή αν εγώ πάω στο σέρβις της ΗΡ και δω κόσμο να μπαινοβγαίνει με χαλασμένα μηχανήματα πάει να πει ότι οι υπολογιστές της ΗΡ είναι χρέπια ε;

Μ'αρέσει ο τρόπος που βγάζετε συμπεράσματα ρε παλικάρια :hang3:

edit: leoangel, δεν μπαίνω καν στον κόπο να προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη...

Link to comment
Share on other sites

@ spyvelm: Δηλαδή αν εγώ πάω στο σέρβις της ΗΡ και δω κόσμο να μπαινοβγαίνει με χαλασμένα μηχανήματα πάει να πει ότι οι υπολογιστές της ΗΡ είναι χρέπια ε;

Μ'αρέσει ο τρόπος που βγάζετε συμπεράσματα ρε παλικάρια :hang3:

edit: leoangel, δεν μπαίνω καν στον κόπο να προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη...

Η Hp εχει μονο hp ενω το plaisio εχει ολα τα brands.Λογικο ειναι βεβαια να ερχονται πιο πολλα turbo-x αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι αχρηστα.

Link to comment
Share on other sites

σου διαφεύγει κάτι. όλα αυτά τα χρόνια το πλαίσιο πούλαγε όλες τις μεν όλες τις μάρκες αλλά το εξουσιοδοτημένο σέρβις εταιρειών πλην των Turbo-X δεν είναι και πολυς καιρός που το έχει. Επομένως τι περιμένεις;

Link to comment
Share on other sites

@hayabusa Ολες οι παροιμιες ειναι σωστες:οπως αυτη που λεει πως το φθηνο το κρεας τα σκυλια το τρωνε!!οσο για την απαντηση για το σερβις την πηρες απο το leoangel!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.