Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

νομίζω οτι τα απαράδεκτα δεν φτάνουν καν στον supplier για rma και κόβονται από τον υπεύθυνο του RMA του Plaisio στην 1η συγκέντρωσή τους πριν δωθεί η έγκριση να φύγουν σε κούτες για Σιγκαπούρη ή Ταηβάν.

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

εγω μπορω να σας πω με σιγουρια για μια απτις μεγαλες εταιριες του χωρου οτι δεν θα δει ποτε rma επεξεργαστη στα χερια της.. αερα αλλο, αρκει να ειναι στην εγγυηση.

πσ. σε 24h αν εισαι στο premium partnership

ps2. εμενα δεν με χαλαει το rma process, με χαλαει η πονηρη συμπεριφορα των υπαλληλων που νομιζουν οτι το μαγαζι τους ανηκει, κ εχουν τουπε φυσα με θα πεσω.

+1 fotme!που τους βρισκουν?κανενα σεβασμο στον πελατη.με αυτη την συμπεριφορα διωχνουν τον πελατη...χανει ο γεραρδος....:hang3:σε λιγο θα βαλουν και πακιστανους πωλητες?

+1 fotme!που τους βρισκουν?κανενα σεβασμο στον πελατη.με αυτη την συμπεριφορα διωχνουν τον πελατη...χανει ο γεραρδος....:hang3:σε λιγο θα βαλουν και πακιστανους πωλητες?

Αν οι πακιστανοί δεν έχουν αυτό το υφάκι καλύτερα θα είναι...

Μόλις γύρισα από άλλη μια βόλτα στο service του Περιστερίου. Μια χαρά... :)

παιδες για να μην κατσω και ξανα γραψω ολα οσα μου συνεβησαν στη σχεση πλαισιο - πελατης ριχτε μια ματια στο thread που ειχα ανοιξει για ενα προβλημα που ειχα με μια 6950 αγορασμενη απ το πλαισιο και που κατεληξε...τι να πω με εχουν καλυψει ολα τα παραπανω σχολια σας ...ηταν η τελευταια φορα που ασχοληθηκα με το συγκεκριμενο καταστημα τελος.

Και οτα το πλαισιο μου εκανε ιστοριες για μια micro sd 4GB @10€, υπαρχει το info-world το οποιο μου επεστρεψε τα χρηματα μου για αγορα ηχειων 75€ που δεν με καλυπταν μετα απο 8μερες.

Δεν ηθελα να φτασω σε αυτο το σημειο με ενα μικρο μαγαζι αλλα αυτο μου ειπαν να κανω απο Logitech.... πηγα εκει σε 5' ειχα φυγει!

Απο δω και στο εξης πρωτα θα κοιταω σ αυτο το μαγαζι και μετα σε πλαισιο και ιστοριες...:lock:

ps.

τα ηχεια τα ειχε 15€ λιγοτερα απο το Πλαισιο.

Και οτα το πλαισιο μου εκανε ιστοριες για μια micro sd 4GB @10€, υπαρχει το info-world το οποιο μου επεστρεψε τα χρηματα μου για αγορα ηχειων 75€ που δεν με καλυπταν μετα απο 8μερες.

Δεν ηθελα να φτασω σε αυτο το σημειο με ενα μικρο μαγαζι αλλα αυτο μου ειπαν να κανω απο Logitech.... πηγα εκει σε 5' ειχα φυγει!

Απο δω και στο εξης πρωτα θα κοιταω σ αυτο το μαγαζι και μετα σε πλαισιο και ιστοριες...:lock:

ps.

τα ηχεια τα ειχε 15€ λιγοτερα απο το Πλαισιο.

Oι Αφοι Καψουλη ειναι χρονια στην αγορα και δεν ειναι τυχαιοι.

Προφανως και ξερουν οτι ακολουθωντας το γραμμα του νομου και αφήνοντας τον καταναλωτη ικανοποιημενο

δεν θα σε χασουν απο πελατη και ενδεχομενως καποια στιγμη να τους ξαναπροτιμησεις.

Οι μεγαλες επιχειρησεις εχουν περασει στους εργαζομενους τους την λογικη

"κανουμε κωλοτουμπες για να πουλησουμε τωρα και αυριο ποις ζει και ποιος πεθαινει..."

σαφως υπαρχουν κι εξαιρεσεις αλλα συνηθως οφειλονται στην ευσυνειδησία μεμονωμένων ατομων

οποτε imho και σ'αυτο το κομματι, μιας και ζουμε στην Ελλαδα βεβαιως βεβαιως....

προσωπικη γνωριμια/επαφη > παγια τακτικη after sales/standard RMA policy

Αχαχχα,εντάξει άλλες εποχές τότε,θυμάσαι κανένα Amigaδικο να είχε γνήσια παιχνίδια τότε...[ame]

[/ame]

Οι μεγαλες επιχειρησεις εχουν περασει στους εργαζομενους τους την λογικη

"κανουμε κωλοτουμπες για να πουλησουμε τωρα και αυριο ποις ζει και ποιος πεθαινει"....

δεν ελεγα τπτ αλλο...

τα νευρα μου τσαταλια!

μου αγορασαν χθες βραδυ στις 20.00 ενα bluetooth απο το Πλαισιο

και μολις το ελαβα διαπιστωσα οτι εχει πολυ χαμηλη σταθμη ηχου και δεν εφαρμοζει καλα στο αυτι μου

το επεστρεψα σημερα στις 13.00 με αψογη συσκευασια απλα με κομμενη την ταινια ασφαλειας

για να παρω ενα μοντελο 50€ ακριβοτερο που ηθελα

ε μετα απο 2-3 πασες μεταξυ πωλητων που ζητουσαν αδειοδοτηση για την αλλαγη

κατευθασε ο διευθυντης ο οποιος για 10 λεπτα προσπαθουσε να με πεισει οτι δεν γινεται αλλαγη

επειδη η συσκευασια δεν ειναι σφραγισμενη

Μολις του ειπα "αστο καλυτερα δωσε τα χρηματα πισω οπως δικαιουμαι και θα το παρω απο αλλου"

τσουπ αλλαξε τροπαρι και μου λεγε να κανουμε αλλαγη!

φυσικα πηρε ενα μεγαλο Χ και δεν νομιζω να με ξαναδει στο συγκεκριμενο τουλαχιστον καταστημα....

τωρα ποιος βγηκε κερδισμενος και ποιος χαμενος?

Ας το συνεχισω κι εγω.

Αγορα τροφοδοτικου Corsair HX850 πριν εναμιση χρονο περιπου. Το τροφοδοτικο ειναι modular.Με τις μοντες και δοκιμες στο κουτι, ξεμεινα με 3 SATA καλωδια. e-mail στο support της Corsair πριν περιπου 15 μερες για να με ενημερωσουν απο που μπορω να βρω SATA καλωδια. Σημερα παρελαβα ενα σακουλακι με 5 SATA καλωδια μεσα.

Το μονο που ζητησε η Corsair ειναι η διευθυνση μου. Ουτε S/N, μονο το μοντελο και την διευθυνση. Ουτε χρεωση μεταφορικων, ουτε χρεωση των καλωδιων.

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του After Sales Support.

RESPECT απλα....

Αν και ασχετο το παρακατω με το θεμα... θελω απλα να μιλησω για την εταιρια η οποια εδωσε νεα διασταση στον ορο After Sales Support.

LOGITECH. Αγορασα απο μελος ενα σετακι πληκτρολογιο-ποντικι. Αποδειξη δεν υπηρχε και δεν με ενοιαζε κιολας.

Πριν λιγες μερες αρχισε να κολλαει το αριστερο button του ποντικιου. Και δεν κολλουσε με αποτελεσμα να μην δουλευει, αλλα με αποτελεσμα να κανει διπλο κλικ. Οχι παντα, τις περισσοτερες φορες.

Μπηκα στo site της Logi να δω για εγγυηση. Εγγυηση 5 ετη το συγκεκριμενο σετ απο την Logi.

e-mail με το προβλημα, απαντηση την ιδια μερα ζητωντας να τους αποστειλω μια φωτο με το serial του set.

Αποστολη της απαραιτητης φωτο.

Την ιδια μερα 24/2 δρομολογηθηκε αποστολη μετα απο συνεννοηση μαζι μου ενος ΝΕΟΥ σετ πληκτρολογιου-ποντικιου MK710.

Σημερα παρελαβα το νεο σετ.

Δεν ζητησαν τιποτα αλλο. Μονο φωτο με το serial και διευθυνση.

Ας παρουν μαθηματα μερικοι πως ειναι οι σοβαρες εταιριες με το Εψιλον ΚΕΦΑΛΑΙΟ και τι σημαινει να εχεις after sales support.

Thorlite ,προσεχε λιγο τι λες ονλαηνε για εταιρια,δεν θελουμε να μας ερθει καμμια αγωγη απο την εταιρια που ανεφερες.(Αν φυσικα επιμενεις να το πεις,μπι μαη γκεστ,αλλα με το ονοματεπωνυμο σου,για να αναλαβεις την ευθυνη του τι λες.Σορρυ παιδια,αλλα ειναι λιγο ζορικα τα πραγματα με τις αγωγες για δυσφημιση...,

Η λιανική πεθαίνει, αργά αργά, όλο και περισσότερο κάθε μέρα. Ήδη οι περισσότεροι προμηθευτές έχουν σταματήσει να εκδίδουν τιμολόγια επί πιστώσει, στα service βαράνε μύγες και μόνοι b2b πελάτες έχουν απομείνει οι τοκογλύφοι (αναρωτήθηκε ποτέ κανείς τις πολύ χαμηλές τιμές στο skroutz?). Μέχρι και "πολυτελή" DOA 1 μήνα και διαδικασίες damage, έχουν πάει στο νεροχύτη. Αλίμονο σε αυτούς που εργάζονται ακόμα στη λιανική (υπολογιστών).

Αν μέσα σ' αυτό το κλίμα κάποιοι δεν ελίσσονται και απλά ξεστοκάρουν και έχουν και άσχημο "ύφος", απλά κόψτε τους. Είναι παράλογο σ' ένα τόσο μεγάλο thread, να έχει επιβεβαιωθεί μία εικόνα για κάποια αλυσίδα και ακόμα να πηγαίνετε να ψωνίζετε και μετά τι? "Πήγα εκεί και με κοιτάζανε στραβά"?....."δεν μου τα αλλάξανε"?...."ο νόμος λέει"?..."παρήγγειλα μέσω internet και....."

Τι μας λες ρε τεράστιε και τι λέγετε 19 σελίδες τώρα?

Στην ουσία έχει ονομετεπώνυμο την ip του.Εγώ προσωπικά τσάκονα θεωρώ πολύ ακραίες αυτού του είδους τις υπενθυμίσεις και δη σε ένα μέσο όπως το ιντερνετ που έχει στηριχτεί στην ελευθερία του λόγου.Φιλικά το λέω, καταλαβαίνοντας τι εννοείς και τις προθέσεις σου.Συγγνώμη για το offtopic αλλά επειδή βλέπω τέτοιες υπενθυμίσεις όλο και πιο συχνά στο νετ έπρεπε να το πω.

Thorlite ,προσεχε λιγο τι λες ονλαηνε για εταιρια,δεν θελουμε να μας ερθει καμμια αγωγη απο την εταιρια που ανεφερες.(Αν φυσικα επιμενεις να το πεις,μπι μαη γκεστ,αλλα με το ονοματεπωνυμο σου,για να αναλαβεις την ευθυνη του τι λες.Σορρυ παιδια,αλλα ειναι λιγο ζορικα τα πραγματα με τις αγωγες για δυσφημιση...,

Κατεμέ, νομίζω ότι το Π δεν έχει πάγια πολιτική εγγύησης η RMA. Μπορεί να πας στο Α κατάστημα στην Καλαμαριά και ο τύπος να σε μεταχειρίζεται σαν σκουπίδι και μετά να πας στην Ευκαρπία ή στο Κέντρο και για το ΙΔΙΟ προιόν να έχεις διαφορετική μεταχείριση και εν τέλει αποτέλεσμα.

Ένα κουφό, στην Ευκαρπία είχα αγοράσει μια ψύκτρα για εναν i7 που είχα πάρει tray και εν τέλει την επόμενη μέρα πήρα από έναν φίλο μου μια Corsair H70 και δεν τη χρειαζόμουν. Την πάω μια μέρα μετά στο κατάστημα και ζητάω επιστροφή χρημάτων. Μου λένε ότι επιστροφή χρημάτων κανονικά δεν γίνεται και ότι γίνεται μόνο να μου δώσουν την αξία σε πιστωτικό για να πάρω κάτι άλλο. Με τα πολλά επιμένω και μιλάει λέει με τον διευθυντή του και του λέει ότι χαριστικά θα το κάνουνε. Πήρα τα λεφτά μου πίσω εν τέλει, άλλα για μια διαδικασία που κανονικά παίρνει 5 λεπτά έφαγα 40...

@outlaw Πρέπει να υπάρχουν εγγυημένα καλύτερες εναλλακτικές επιλογές για να αλλάξεις εντελώς συνήθειες. Εμένα με χάλασε άγρια αυτό στο Σύνταγμα αλλά δεν θα διαγράψω ολόκληρη αλυσίδα καταστημάτων για έναν υπάλληλο. Αν την λαδιά βέβαια μου την είχε κάνει κάποιος υπεύθυνος από τα κεντρικά μπορεί να το έβλεπα αλλιώς. Τώρα απλά διαγράφω μόνο ένα υποκατάστημα.

:OT:(δεν είδα τι έγραψε ο thor)

Στην ουσία έχει ονομετεπώνυμο την ip του.Εγώ προσωπικά τσάκονα θεωρώ πολύ ακραίες αυτού του είδους τις υπενθυμίσεις και δη σε ένα μέσο όπως το ιντερνετ που έχει στηριχτεί στην ελευθερία του λόγου.Φιλικά το λέω, καταλαβαίνοντας τι εννοείς και τις προθέσεις σου.Συγγνώμη για το offtopic αλλά επειδή βλέπω τέτοιες υπενθυμίσεις όλο και πιο συχνά στο νετ έπρεπε να το πω.

Επειδή ο Τσάκωνας ξέρει από νόμους, αν διαπίστωσε ότι κάποιο post μπορεί να βλάψει το forum ή/και αυτόν που το έγραψε καλώς και το διέγραψε. Αν ποτέ γράψω πράγματα που θα μπορούσαν να με βάλουν σε μπελάδες προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να μου διαγράψει το ποστ με την μία (ακόμα και αν δεν παραβιάζει τους κανόνες) και να με ενημερώσει σχετικά αργότερα. Θα του πω και ευχαριστώ. Καλή η ελευθερία έκφρασης αλλά μερικές φορές είναι καλύτερος λίγος "φασισμός" από το να τρέχεις στα δικαστήρια και η μόνη παρηγοριά σου να είναι κάποιο thread συμπαράστασης.

Και άλλοι μπορεί να ξέρουν από νόμους.Αν κάποιο ποστ μπορεί να βλάψει το forum μπορεί να μπει στους όρους χρήσης του.Αν κάποιο ποστ μπορεί να βλάψει αυτόν που το έγραψε μπορεί να ειδοποιηθεί και ο ίδιος να πράξει αναλόγως.Εσύ μπορεί να θέλεις "προστάτες" λόγω άγνοιας και ο λίγος "φασισμός", που αν αντιληφθείς τι λέξεις χρησιμοποίησες θα ντραπείς,να σου φαίνεται οκ αλλά σε άλλους όχι.

Τέλος πάντων εδώ δεν είναι thread για να το συζητήσουμε αυτό και πάλι ζητάω συγγνώμη για το off topic.Από εμένα τελείωσε το θέμα.

Επειδή ο Τσάκωνας ξέρει από νόμους, αν διαπίστωσε ότι κάποιο post μπορεί να βλάψει το forum ή/και αυτόν που το έγραψε καλώς και το διέγραψε. Αν ποτέ γράψω πράγματα που θα μπορούσαν να με βάλουν σε μπελάδες προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να μου διαγράψει το ποστ με την μία (ακόμα και αν δεν παραβιάζει τους κανόνες) και να με ενημερώσει σχετικά αργότερα. Θα του πω και ευχαριστώ. Καλή η ελευθερία έκφρασης αλλά μερικές φορές είναι καλύτερος λίγος "φασισμός" από το να τρέχεις στα δικαστήρια και η μόνη παρηγοριά σου να είναι κάποιο thread συμπαράστασης.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.