greekfragma Μάρτιος 2, 2011 #721 Μάρτιος 2, 2011 νομίζω οτι τα απαράδεκτα δεν φτάνουν καν στον supplier για rma και κόβονται από τον υπεύθυνο του RMA του Plaisio στην 1η συγκέντρωσή τους πριν δωθεί η έγκριση να φύγουν σε κούτες για Σιγκαπούρη ή Ταηβάν.
fotme Μάρτιος 2, 2011 #723 Μάρτιος 2, 2011 εγω μπορω να σας πω με σιγουρια για μια απτις μεγαλες εταιριες του χωρου οτι δεν θα δει ποτε rma επεξεργαστη στα χερια της.. αερα αλλο, αρκει να ειναι στην εγγυηση.πσ. σε 24h αν εισαι στο premium partnershipps2. εμενα δεν με χαλαει το rma process, με χαλαει η πονηρη συμπεριφορα των υπαλληλων που νομιζουν οτι το μαγαζι τους ανηκει, κ εχουν τουπε φυσα με θα πεσω.
tsitas Μάρτιος 3, 2011 #724 Μάρτιος 3, 2011 +1 fotme!που τους βρισκουν?κανενα σεβασμο στον πελατη.με αυτη την συμπεριφορα διωχνουν τον πελατη...χανει ο γεραρδος....:hang3:σε λιγο θα βαλουν και πακιστανους πωλητες?
oxide Μάρτιος 3, 2011 #725 Μάρτιος 3, 2011 +1 fotme!που τους βρισκουν?κανενα σεβασμο στον πελατη.με αυτη την συμπεριφορα διωχνουν τον πελατη...χανει ο γεραρδος....:hang3:σε λιγο θα βαλουν και πακιστανους πωλητες?Αν οι πακιστανοί δεν έχουν αυτό το υφάκι καλύτερα θα είναι...
yanni Μάρτιος 3, 2011 #726 Μάρτιος 3, 2011 Μόλις γύρισα από άλλη μια βόλτα στο service του Περιστερίου. Μια χαρά...
kyuubiii Μάρτιος 3, 2011 #727 Μάρτιος 3, 2011 παιδες για να μην κατσω και ξανα γραψω ολα οσα μου συνεβησαν στη σχεση πλαισιο - πελατης ριχτε μια ματια στο thread που ειχα ανοιξει για ενα προβλημα που ειχα με μια 6950 αγορασμενη απ το πλαισιο και που κατεληξε...τι να πω με εχουν καλυψει ολα τα παραπανω σχολια σας ...ηταν η τελευταια φορα που ασχοληθηκα με το συγκεκριμενο καταστημα τελος.
hayabusa Μάρτιος 3, 2011 #729 Μάρτιος 3, 2011 To post σου πιστεύεις ότι συνεισφέρει με κάποιο τρόπο στη συζήτηση-ανταλλαγή αποψεων ;
FANISTELROOY Μάρτιος 4, 2011 #730 Μάρτιος 4, 2011 Και οτα το πλαισιο μου εκανε ιστοριες για μια micro sd 4GB @10€, υπαρχει το info-world το οποιο μου επεστρεψε τα χρηματα μου για αγορα ηχειων 75€ που δεν με καλυπταν μετα απο 8μερες. Δεν ηθελα να φτασω σε αυτο το σημειο με ενα μικρο μαγαζι αλλα αυτο μου ειπαν να κανω απο Logitech.... πηγα εκει σε 5' ειχα φυγει!Απο δω και στο εξης πρωτα θα κοιταω σ αυτο το μαγαζι και μετα σε πλαισιο και ιστοριες...:lock:ps.τα ηχεια τα ειχε 15€ λιγοτερα απο το Πλαισιο.
Κοπρίτης Μάρτιος 4, 2011 #731 Μάρτιος 4, 2011 Και οτα το πλαισιο μου εκανε ιστοριες για μια micro sd 4GB @10€, υπαρχει το info-world το οποιο μου επεστρεψε τα χρηματα μου για αγορα ηχειων 75€ που δεν με καλυπταν μετα απο 8μερες. Δεν ηθελα να φτασω σε αυτο το σημειο με ενα μικρο μαγαζι αλλα αυτο μου ειπαν να κανω απο Logitech.... πηγα εκει σε 5' ειχα φυγει!Απο δω και στο εξης πρωτα θα κοιταω σ αυτο το μαγαζι και μετα σε πλαισιο και ιστοριες...:lock:ps.τα ηχεια τα ειχε 15€ λιγοτερα απο το Πλαισιο.Oι Αφοι Καψουλη ειναι χρονια στην αγορα και δεν ειναι τυχαιοι.Προφανως και ξερουν οτι ακολουθωντας το γραμμα του νομου και αφήνοντας τον καταναλωτη ικανοποιημενοδεν θα σε χασουν απο πελατη και ενδεχομενως καποια στιγμη να τους ξαναπροτιμησεις.Οι μεγαλες επιχειρησεις εχουν περασει στους εργαζομενους τους την λογικη "κανουμε κωλοτουμπες για να πουλησουμε τωρα και αυριο ποις ζει και ποιος πεθαινει..."σαφως υπαρχουν κι εξαιρεσεις αλλα συνηθως οφειλονται στην ευσυνειδησία μεμονωμένων ατομωνοποτε imho και σ'αυτο το κομματι, μιας και ζουμε στην Ελλαδα βεβαιως βεβαιως....προσωπικη γνωριμια/επαφη > παγια τακτικη after sales/standard RMA policy
AIRETIKOS Μάρτιος 4, 2011 #732 Μάρτιος 4, 2011 Αχαχχα,εντάξει άλλες εποχές τότε,θυμάσαι κανένα Amigaδικο να είχε γνήσια παιχνίδια τότε...[ame] [/ame]
Κοπρίτης Μάρτιος 4, 2011 #733 Μάρτιος 4, 2011 Οι μεγαλες επιχειρησεις εχουν περασει στους εργαζομενους τους την λογικη "κανουμε κωλοτουμπες για να πουλησουμε τωρα και αυριο ποις ζει και ποιος πεθαινει"....δεν ελεγα τπτ αλλο...τα νευρα μου τσαταλια!μου αγορασαν χθες βραδυ στις 20.00 ενα bluetooth απο το Πλαισιοκαι μολις το ελαβα διαπιστωσα οτι εχει πολυ χαμηλη σταθμη ηχου και δεν εφαρμοζει καλα στο αυτι μουτο επεστρεψα σημερα στις 13.00 με αψογη συσκευασια απλα με κομμενη την ταινια ασφαλειαςγια να παρω ενα μοντελο 50€ ακριβοτερο που ηθελαε μετα απο 2-3 πασες μεταξυ πωλητων που ζητουσαν αδειοδοτηση για την αλλαγηκατευθασε ο διευθυντης ο οποιος για 10 λεπτα προσπαθουσε να με πεισει οτι δεν γινεται αλλαγη επειδη η συσκευασια δεν ειναι σφραγισμενηΜολις του ειπα "αστο καλυτερα δωσε τα χρηματα πισω οπως δικαιουμαι και θα το παρω απο αλλου"τσουπ αλλαξε τροπαρι και μου λεγε να κανουμε αλλαγη!φυσικα πηρε ενα μεγαλο Χ και δεν νομιζω να με ξαναδει στο συγκεκριμενο τουλαχιστον καταστημα....τωρα ποιος βγηκε κερδισμενος και ποιος χαμενος?
jax7480 Μάρτιος 5, 2011 #734 Μάρτιος 5, 2011 Ας το συνεχισω κι εγω.Αγορα τροφοδοτικου Corsair HX850 πριν εναμιση χρονο περιπου. Το τροφοδοτικο ειναι modular.Με τις μοντες και δοκιμες στο κουτι, ξεμεινα με 3 SATA καλωδια. e-mail στο support της Corsair πριν περιπου 15 μερες για να με ενημερωσουν απο που μπορω να βρω SATA καλωδια. Σημερα παρελαβα ενα σακουλακι με 5 SATA καλωδια μεσα.Το μονο που ζητησε η Corsair ειναι η διευθυνση μου. Ουτε S/N, μονο το μοντελο και την διευθυνση. Ουτε χρεωση μεταφορικων, ουτε χρεωση των καλωδιων.Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του After Sales Support. RESPECT απλα....Αν και ασχετο το παρακατω με το θεμα... θελω απλα να μιλησω για την εταιρια η οποια εδωσε νεα διασταση στον ορο After Sales Support.LOGITECH. Αγορασα απο μελος ενα σετακι πληκτρολογιο-ποντικι. Αποδειξη δεν υπηρχε και δεν με ενοιαζε κιολας.Πριν λιγες μερες αρχισε να κολλαει το αριστερο button του ποντικιου. Και δεν κολλουσε με αποτελεσμα να μην δουλευει, αλλα με αποτελεσμα να κανει διπλο κλικ. Οχι παντα, τις περισσοτερες φορες.Μπηκα στo site της Logi να δω για εγγυηση. Εγγυηση 5 ετη το συγκεκριμενο σετ απο την Logi.e-mail με το προβλημα, απαντηση την ιδια μερα ζητωντας να τους αποστειλω μια φωτο με το serial του set.Αποστολη της απαραιτητης φωτο.Την ιδια μερα 24/2 δρομολογηθηκε αποστολη μετα απο συνεννοηση μαζι μου ενος ΝΕΟΥ σετ πληκτρολογιου-ποντικιου MK710.Σημερα παρελαβα το νεο σετ.Δεν ζητησαν τιποτα αλλο. Μονο φωτο με το serial και διευθυνση.Ας παρουν μαθηματα μερικοι πως ειναι οι σοβαρες εταιριες με το Εψιλον ΚΕΦΑΛΑΙΟ και τι σημαινει να εχεις after sales support.
Tsakonas Μάρτιος 5, 2011 #735 Μάρτιος 5, 2011 Thorlite ,προσεχε λιγο τι λες ονλαηνε για εταιρια,δεν θελουμε να μας ερθει καμμια αγωγη απο την εταιρια που ανεφερες.(Αν φυσικα επιμενεις να το πεις,μπι μαη γκεστ,αλλα με το ονοματεπωνυμο σου,για να αναλαβεις την ευθυνη του τι λες.Σορρυ παιδια,αλλα ειναι λιγο ζορικα τα πραγματα με τις αγωγες για δυσφημιση...,
outlaw Μάρτιος 5, 2011 #736 Μάρτιος 5, 2011 Η λιανική πεθαίνει, αργά αργά, όλο και περισσότερο κάθε μέρα. Ήδη οι περισσότεροι προμηθευτές έχουν σταματήσει να εκδίδουν τιμολόγια επί πιστώσει, στα service βαράνε μύγες και μόνοι b2b πελάτες έχουν απομείνει οι τοκογλύφοι (αναρωτήθηκε ποτέ κανείς τις πολύ χαμηλές τιμές στο skroutz?). Μέχρι και "πολυτελή" DOA 1 μήνα και διαδικασίες damage, έχουν πάει στο νεροχύτη. Αλίμονο σε αυτούς που εργάζονται ακόμα στη λιανική (υπολογιστών).Αν μέσα σ' αυτό το κλίμα κάποιοι δεν ελίσσονται και απλά ξεστοκάρουν και έχουν και άσχημο "ύφος", απλά κόψτε τους. Είναι παράλογο σ' ένα τόσο μεγάλο thread, να έχει επιβεβαιωθεί μία εικόνα για κάποια αλυσίδα και ακόμα να πηγαίνετε να ψωνίζετε και μετά τι? "Πήγα εκεί και με κοιτάζανε στραβά"?....."δεν μου τα αλλάξανε"?...."ο νόμος λέει"?..."παρήγγειλα μέσω internet και....."Τι μας λες ρε τεράστιε και τι λέγετε 19 σελίδες τώρα?
sosaid Μάρτιος 5, 2011 #737 Μάρτιος 5, 2011 Στην ουσία έχει ονομετεπώνυμο την ip του.Εγώ προσωπικά τσάκονα θεωρώ πολύ ακραίες αυτού του είδους τις υπενθυμίσεις και δη σε ένα μέσο όπως το ιντερνετ που έχει στηριχτεί στην ελευθερία του λόγου.Φιλικά το λέω, καταλαβαίνοντας τι εννοείς και τις προθέσεις σου.Συγγνώμη για το offtopic αλλά επειδή βλέπω τέτοιες υπενθυμίσεις όλο και πιο συχνά στο νετ έπρεπε να το πω.Thorlite ,προσεχε λιγο τι λες ονλαηνε για εταιρια,δεν θελουμε να μας ερθει καμμια αγωγη απο την εταιρια που ανεφερες.(Αν φυσικα επιμενεις να το πεις,μπι μαη γκεστ,αλλα με το ονοματεπωνυμο σου,για να αναλαβεις την ευθυνη του τι λες.Σορρυ παιδια,αλλα ειναι λιγο ζορικα τα πραγματα με τις αγωγες για δυσφημιση...,
alexis2044 Μάρτιος 5, 2011 #738 Μάρτιος 5, 2011 Κατεμέ, νομίζω ότι το Π δεν έχει πάγια πολιτική εγγύησης η RMA. Μπορεί να πας στο Α κατάστημα στην Καλαμαριά και ο τύπος να σε μεταχειρίζεται σαν σκουπίδι και μετά να πας στην Ευκαρπία ή στο Κέντρο και για το ΙΔΙΟ προιόν να έχεις διαφορετική μεταχείριση και εν τέλει αποτέλεσμα.Ένα κουφό, στην Ευκαρπία είχα αγοράσει μια ψύκτρα για εναν i7 που είχα πάρει tray και εν τέλει την επόμενη μέρα πήρα από έναν φίλο μου μια Corsair H70 και δεν τη χρειαζόμουν. Την πάω μια μέρα μετά στο κατάστημα και ζητάω επιστροφή χρημάτων. Μου λένε ότι επιστροφή χρημάτων κανονικά δεν γίνεται και ότι γίνεται μόνο να μου δώσουν την αξία σε πιστωτικό για να πάρω κάτι άλλο. Με τα πολλά επιμένω και μιλάει λέει με τον διευθυντή του και του λέει ότι χαριστικά θα το κάνουνε. Πήρα τα λεφτά μου πίσω εν τέλει, άλλα για μια διαδικασία που κανονικά παίρνει 5 λεπτά έφαγα 40...
yanni Μάρτιος 5, 2011 #739 Μάρτιος 5, 2011 @outlaw Πρέπει να υπάρχουν εγγυημένα καλύτερες εναλλακτικές επιλογές για να αλλάξεις εντελώς συνήθειες. Εμένα με χάλασε άγρια αυτό στο Σύνταγμα αλλά δεν θα διαγράψω ολόκληρη αλυσίδα καταστημάτων για έναν υπάλληλο. Αν την λαδιά βέβαια μου την είχε κάνει κάποιος υπεύθυνος από τα κεντρικά μπορεί να το έβλεπα αλλιώς. Τώρα απλά διαγράφω μόνο ένα υποκατάστημα. :OT:(δεν είδα τι έγραψε ο thor)Στην ουσία έχει ονομετεπώνυμο την ip του.Εγώ προσωπικά τσάκονα θεωρώ πολύ ακραίες αυτού του είδους τις υπενθυμίσεις και δη σε ένα μέσο όπως το ιντερνετ που έχει στηριχτεί στην ελευθερία του λόγου.Φιλικά το λέω, καταλαβαίνοντας τι εννοείς και τις προθέσεις σου.Συγγνώμη για το offtopic αλλά επειδή βλέπω τέτοιες υπενθυμίσεις όλο και πιο συχνά στο νετ έπρεπε να το πω.Επειδή ο Τσάκωνας ξέρει από νόμους, αν διαπίστωσε ότι κάποιο post μπορεί να βλάψει το forum ή/και αυτόν που το έγραψε καλώς και το διέγραψε. Αν ποτέ γράψω πράγματα που θα μπορούσαν να με βάλουν σε μπελάδες προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να μου διαγράψει το ποστ με την μία (ακόμα και αν δεν παραβιάζει τους κανόνες) και να με ενημερώσει σχετικά αργότερα. Θα του πω και ευχαριστώ. Καλή η ελευθερία έκφρασης αλλά μερικές φορές είναι καλύτερος λίγος "φασισμός" από το να τρέχεις στα δικαστήρια και η μόνη παρηγοριά σου να είναι κάποιο thread συμπαράστασης.
sosaid Μάρτιος 5, 2011 #740 Μάρτιος 5, 2011 Και άλλοι μπορεί να ξέρουν από νόμους.Αν κάποιο ποστ μπορεί να βλάψει το forum μπορεί να μπει στους όρους χρήσης του.Αν κάποιο ποστ μπορεί να βλάψει αυτόν που το έγραψε μπορεί να ειδοποιηθεί και ο ίδιος να πράξει αναλόγως.Εσύ μπορεί να θέλεις "προστάτες" λόγω άγνοιας και ο λίγος "φασισμός", που αν αντιληφθείς τι λέξεις χρησιμοποίησες θα ντραπείς,να σου φαίνεται οκ αλλά σε άλλους όχι.Τέλος πάντων εδώ δεν είναι thread για να το συζητήσουμε αυτό και πάλι ζητάω συγγνώμη για το off topic.Από εμένα τελείωσε το θέμα.Επειδή ο Τσάκωνας ξέρει από νόμους, αν διαπίστωσε ότι κάποιο post μπορεί να βλάψει το forum ή/και αυτόν που το έγραψε καλώς και το διέγραψε. Αν ποτέ γράψω πράγματα που θα μπορούσαν να με βάλουν σε μπελάδες προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να μου διαγράψει το ποστ με την μία (ακόμα και αν δεν παραβιάζει τους κανόνες) και να με ενημερώσει σχετικά αργότερα. Θα του πω και ευχαριστώ. Καλή η ελευθερία έκφρασης αλλά μερικές φορές είναι καλύτερος λίγος "φασισμός" από το να τρέχεις στα δικαστήρια και η μόνη παρηγοριά σου να είναι κάποιο thread συμπαράστασης.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.