Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Εμένα κάκιστη εντύπωση μου έκανε πωλητής στο Σύνταγμα την Παρασκευή. Ενώ οι μνήμες που είχα παραγγείλει με παραλαβή από Σύνταγμα ήταν στο κατάστημα, μου έλεγε διάφορες ιστορίες για να με διώξει από το κατάστημα! Παραγγελία δική μου και καλά είχε δεσμευτεί για άλλον πελάτη που μπορεί να πέρναγε να τις παραλάβει. Εγώ ήμουν εκεί για δική μου παραγγελία με λίγα λόγια και αυτός μου έλεγε ότι έχουν δεσμευθεί για κάποιον άλλον που είχε πει τηλεφωνικά ότι ΘΑ πέρναγε. Μόλις μίλησα με τον διευθυντή το θαύμα έγινε, οι μνήμες κλωνοποίηθηκαν και βρέθηκε όλως τυχαίως και δεύτερο ζευγάρι.

Από εδώ και πέρα μόνο Περιστέρι. Εκεί, ίσως επειδή δεν είναι και κεντρικό κατάστημα, δεν σου λένε στα μούτρα, με την συμπεριφορά τους, "Είσαι βλάκας". Το αντίθετο.

Υ.Γ. Προτιμώ έναν ειλικρινή και ευγενικό ενικό, παρά κοροϊδία στα μούτρα μου και στον πληθυντικό.

ολα σχετικα ειναι, μπορει ο πωλητης του τσιτα να ηταν αγενης.

Αλλα γενικα ναι, ο πλυθηντικος μερικες φορες ειναι δουρειος ιππος της αλαζονικης αγενειας.

Τελικά παίδες τι ισχύει; Για αγορά μέσω internet και σε περίπτωση που προκύψει θέμα εγγύησης, ποιος πληρώνει τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος από και προς το ΠΛΑΙΣΙΟ;

Τελικά παίδες τι ισχύει; Για αγορά μέσω internet και σε περίπτωση που προκύψει θέμα εγγύησης, ποιος πληρώνει τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος από και προς το ΠΛΑΙΣΙΟ;

κοιτα επειδη και γω μενω ηρακλειο (φοιτητης) θελω να σου πω πως δεν εχουν καμια σχεση με την αθηνα.ειδικα στην μεταμορφωση που παω ειναι πολυ πιο εξυπηρετικοι! μην το κανεις θεμα,5ευρω το πολυ να ειναι τα μεταφορικα,δεν βγαζεις ακρη,το νευρικο σου συστημα ταραζεις;) στην κρητη ειναι ολοι καινουριοι εχουν φυγει ολοι οι "παλιοι". ακομα και στο service..!

Μα είμαι πολύ ικανοποιημένος από τα παιδιά στο κατάστημα Ηρακλείου ειδικά, με την πολιτική του ΠΛΑΙΣΙΟ τα βάζω. Πήρα τηλέφωνο και στο Service στην Αθήνα και μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Άραγε αν πάρω τηλέφωνο σαν υποψήφιος αγοραστής θα μου πουν και τότε το ίδιο;

Είμαι σίγουρος ότι έως τώρα δεν γινόταν αυτό και ότι γενικά σε αγορές εξ' αποστάσεως συνηθίζεται ο πελάτης να έχει τα έξοδα αποστολής στο κατάστημα και το κατάστημα έπειτα τα έξοδα αποστολής στον πελάτη. Το να τα πληρώνει και τα δύο ο πελάτης είναι κοροϊδία!

Και καλά τώρα είναι ένας σκληρός. Αν ήταν κάτι βαρύτερο τι θα γινόταν;

Την περασμενη βδομαδα πηγα στο Mall μια micro sd 4GB class-6 γιατι ειχε καει! Μου ηρθε sms να παω να παραλαβω. Πηγα χτες και βλεπω στο service ενα φακελο που μεσα ειχε μια καρτουλα κολλημενη με ζελοτέιπ πανω στο χαρτι με τα στοιχεια μου.

Μου λεει ο πωλητης:

-πηγαινετε στο ταμειο πρωτα και μετα περαστε να σας δωσω την καρτα απο αντικατασταση.

-αυτην εδω την καρτα; (εκεινη την ωραν την ξεκολλουσε :hang3: )

-ναι

-ειναι class 6?

-δεν ξερω, δεν λεει κατι

-για να δω.........εδω λεει οτι ειναι class 2, εγω εφερα class 6.

-μισο λεπτο

Μιλαει με εναν αλλο του σερβις διπλα και γυριζει ο δευτερος και λεει με υφακι

-μηπως θελει να του κοψω πιστωτικο 3.50€?? :tomato:

-αντικατασταση με ιδιο ή καλυτερο προιον θελω

-το ξερεις οτι η καρτα που σου δινω δεν εχει καμια σχεση με την αλλη;

-ναι το ξερω..... αυτη που σου εδωσα εγω ηταν πολυ καλυτερη! πολυ πιο γρηγορη... class 6 θελω

Τελικα ο πρωτος πωλητης με εστειλε ταμειο για αντικατασταση της δικης μου με τη μεταχειρισμενη, μετα να παω να διαλεξω μια καινουρια class 6 και να μου την κανει αλλαγη απο τη μεταχειρισμενη.

Τελος καλο ολα καλα, πηρα καινουρια καρτα....

Αλλα, απαραδεκτη συμπεριφορα του πλαισιου με την καρτα στο ζελοτέιπ, απαραδεκτη η συμπεριφορα και το υφακι του δευτερου υπαλληλου, που ηθελε να το παιξει ιστορια και να μου πει οτι μου κανει χαρη που μου δινει μεταχειρισμενη και χειροτερη καρτα και δεν μου δινει 3.50€!!

Αμα δεν τους δειξεις οτι ξερεις τι δικαιουσαι θα σε καβαλησουν.

Και ολα αυτα για 10€ που κοστιζει η καρτα.

το θέμα Φάνη είναι ότι εσύ είσαι γνώστης και διεκδικείς τα δικαιώματά σου... ο πατέρας μου/σου/του θα την επαιρνε την κάρτα αβλεπεί και στην ουσία θα τον εξαπατούσαν

Εχω να πάρω κάτι από Πλαίσιο 2 χρόνια σχεδόν...εν μέσω κρίσης δεν έχω λεφτά για πέταμα αφού πλέον και πιο ακριβό μαγαζί είναι, και ποικιλία δεν έχει και από εξυπηρέτηση άστα βράστα..... Κρίμα....

Την περασμενη βδομαδα πηγα στο Mall μια micro sd 4GB class-6 γιατι ειχε καει! Μου ηρθε sms να παω να παραλαβω. Πηγα χτες και βλεπω στο service ενα φακελο που μεσα ειχε μια καρτουλα κολλημενη με ζελοτέιπ πανω στο χαρτι με τα στοιχεια μου.

Μου λεει ο πωλητης:

-πηγαινετε στο ταμειο πρωτα και μετα περαστε να σας δωσω την καρτα απο αντικατασταση.

-αυτην εδω την καρτα; (εκεινη την ωραν την ξεκολλουσε :hang3: )

-ναι

-ειναι class 6?

-δεν ξερω, δεν λεει κατι

-για να δω.........εδω λεει οτι ειναι class 2, εγω εφερα class 6.

-μισο λεπτο

Μιλαει με εναν αλλο του σερβις διπλα και γυριζει ο δευτερος και λεει με υφακι

-μηπως θελει να του κοψω πιστωτικο 3.50€?? :tomato:

-αντικατασταση με ιδιο ή καλυτερο προιον θελω

-το ξερεις οτι η καρτα που σου δινω δεν εχει καμια σχεση με την αλλη;

-ναι το ξερω..... αυτη που σου εδωσα εγω ηταν πολυ καλυτερη! πολυ πιο γρηγορη... class 6 θελω

Τελικα ο πρωτος πωλητης με εστειλε ταμειο για αντικατασταση της δικης μου με τη μεταχειρισμενη, μετα να παω να διαλεξω μια καινουρια class 6 και να μου την κανει αλλαγη απο τη μεταχειρισμενη.

Τελος καλο ολα καλα, πηρα καινουρια καρτα....

Αλλα, απαραδεκτη συμπεριφορα του πλαισιου με την καρτα στο ζελοτέιπ, απαραδεκτη η συμπεριφορα και το υφακι του δευτερου υπαλληλου, που ηθελε να το παιξει ιστορια και να μου πει οτι μου κανει χαρη που μου δινει μεταχειρισμενη και χειροτερη καρτα και δεν μου δινει 3.50€!!

Αμα δεν τους δειξεις οτι ξερεις τι δικαιουσαι θα σε καβαλησουν.

Και ολα αυτα για 10€ που κοστιζει η καρτα.

Δεν λές πάλι καλά που δεν σε έδειραν;;;

Απο του χάρου τα δόντια γλίτωσες.

Άκου εκεί να αντιμιλήσεις για το προϊόν που σου προσφέρουν,που ακούστηκε αυτό;;;:tomato::tomato:

Το ξερω.... αυτο γραφω και παραπανω!

Η κοπελα μου που ηταν μαζι αυτο το πραγμα μου ειπε, οτι θα ειχε παρει την καρτα χωρις να προσεξει τι και πως! Και το αλλο που τις εκανε εντυπωση και μου ειπε ηταν οτι ο δευτερο υπαλληλος εκανε λες και ηταν ο γιος του Πλαισιου που σκοπο ειχε να βγαλει λιγα ευρω για το μαγαζι του μπαμπα.

Αυτο ειναι που μου την δινει, οτι ορισμενοι δεν κοιτανε να εξυπηρετησουν τον κοσμο, αλλα να προσφερουν με δικαιολογιες ακομη και 5€ στο καθε Πλαισιο. Αν πηγαινε ομως απεναντι στον Κωτσοβολο πχ και του εκαναν το ιδιο δεν θα του αρεσε.

εδιτ:

Ευτυχως που υπαρχουν τετοια θεματα στα φορουμ και μαθαινουμε τι δικαιουμαστε. (αν και καλυτερα να μην φταναμε σε σημειο να τα συζηταμε)

Την περασμενη βδομαδα πηγα στο Mall μια micro sd 4GB class-6 γιατι ειχε καει! Μου ηρθε sms να παω να παραλαβω. Πηγα χτες και βλεπω στο service ενα φακελο που μεσα ειχε μια καρτουλα κολλημενη με ζελοτέιπ πανω στο χαρτι με τα στοιχεια μου.

Μου λεει ο πωλητης:

-πηγαινετε στο ταμειο πρωτα και μετα περαστε να σας δωσω την καρτα απο αντικατασταση.

-αυτην εδω την καρτα; (εκεινη την ωραν την ξεκολλουσε :hang3: )

-ναι

-ειναι class 6?

-δεν ξερω, δεν λεει κατι

-για να δω.........εδω λεει οτι ειναι class 2, εγω εφερα class 6.

-μισο λεπτο

Μιλαει με εναν αλλο του σερβις διπλα και γυριζει ο δευτερος και λεει με υφακι

-μηπως θελει να του κοψω πιστωτικο 3.50€?? :tomato:

-αντικατασταση με ιδιο ή καλυτερο προιον θελω

-το ξερεις οτι η καρτα που σου δινω δεν εχει καμια σχεση με την αλλη;

-ναι το ξερω..... αυτη που σου εδωσα εγω ηταν πολυ καλυτερη! πολυ πιο γρηγορη... class 6 θελω

Τελικα ο πρωτος πωλητης με εστειλε ταμειο για αντικατασταση της δικης μου με τη μεταχειρισμενη, μετα να παω να διαλεξω μια καινουρια class 6 και να μου την κανει αλλαγη απο τη μεταχειρισμενη.

Τελος καλο ολα καλα, πηρα καινουρια καρτα....

Αλλα, απαραδεκτη συμπεριφορα του πλαισιου με την καρτα στο ζελοτέιπ, απαραδεκτη η συμπεριφορα και το υφακι του δευτερου υπαλληλου, που ηθελε να το παιξει ιστορια και να μου πει οτι μου κανει χαρη που μου δινει μεταχειρισμενη και χειροτερη καρτα και δεν μου δινει 3.50€!!

Αμα δεν τους δειξεις οτι ξερεις τι δικαιουσαι θα σε καβαλησουν.

Και ολα αυτα για 10€ που κοστιζει η καρτα.

τα ιδια ακριβως περασα και εγω με μνημες ocz 1600 7-7-7-24, που ειχε καει το ενα ντιμακι.πηγε να μου αλλαξει με 1600 corsair 9-9-9-24!φυσικα δεν δεχτηκα (ασε που μου κοστολογησε τις παλιες τα μισα λεφτα της αποδειξης!).7-7-7-24 πληρωσα το ιδιο η καλυτερο θελω.ζητησα υπευθυνο δεν ηταν εκει ηρθε ενας αλλος πωλητης (οχι τεχνικος).του ειπα την ιστορια.μου λεει ελα αυριο σε παρακαλω να δεις τον υπευθυνο.

παλι πισω την επομενη μιλησα με τον διευθυντη που εξηγησε στον τεχνικο οτι εκανε μακακια και να παραγειλουμε αμεσως μνημε κοντα στις δυναοτητες αυτων που ειχα.τελικα παραγγειλανε 7-8-7-20 corsair δεν ηθελα να το συνεχισω.περασα την δευτερα και παρελαβα. τι να πω?φταινε οι πωλητρες/τεχνικοι?αυτοι που τους εκπαιδευουν να μας πουλανε παραμυθι λες και ειμαστε καμια γκομενιτσα ξανθια τυχαρπαστη?η ολοι μαζι στο πλαισιο?

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ATHENS HART!!!

(ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩς ΔΥΟ ΠΩΛΗΤΕΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΑ) Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ)

Πάντως γενικά έχουν προβλήματα κι αυτό φαίνεται παντού. Άλλωστε με ~40.000€ κέρδη (που απέμειναν για το 2010 λόγω της έκτακτης εισφοράς των 500.000€), λογικό είναι να έχει τέτοια θέματα...

Wizard εμενα δεν με απασχολει τι δαχτυλο εχει μπει ελεω ρευστοτητας τους, ας κανουν καλα τα αποθεματικα τους δεν με νοιαζει..

Η συμπεριφορες αυτες δεν ειναι επαγγελματιων, ακου εκει ειρωνικα να λεει να σου κοψω πιστωτικο 3.5Ε. Ναι ρε, οσο λεει η αποδειξη τοσο θα μου κοψεις.

Ποτε δεν ειχα προβλημα με Π, 60% απο εκει αγοραζω, αλλα τετοιες νεοελληνικες συπεριφορες σημαινει ειτε οτι η πολιτικη τους ειναι ιδια, ειτε τα ατομα που εχουν για προσληψεις αλλα και οι υπευθηνοι καταστηματος ειναι για να σπαμε πλακα..

Μήπως αυτή τη συμπεριφορά την προκάλεσε το ανελέητο RMA άπληστων που ήθελαν να έχουν τζάμπα το top σύστημα κάθε χρόνο;

Προσωπικά, από παλιά θεωρούσα ότι μια τέτοια συμπεριφορά συνήθως είναι συμπεριφορά υπαλλήλου που αγνοεί πλήρως τους κανόνες του εμπορίου και θεωρεί ότι αντιμετωπίζοντας καχύποπτα τον πελάτη προστατεύει το κατάστημα και άρα δικαιολογεί τον μισθό του.

Μήπως αυτή τη συμπεριφορά την προκάλεσε το ανελέητο RMA άπληστων που ήθελαν να έχουν τζάμπα το top σύστημα κάθε χρόνο;

και γω παλιά το ίδιο νόμιζα....αλλά τελικά οι RMA-κιδες είναι πολύ μικρό ποσοστό σε σχέση με το σύνολο των πωλήσεων για να πεις οτι αυτοί έκαναν τη ζημιά....

εξάλλου τα rma το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο δε τα βάζει στον πώλο του....τα στέλνει στους κατασκευαστές και αυτοί τα επιστρέφουν ως προιόν ή ως πίστωση μελλοντικών αγορών.......

επίσης σκεφτείτε για πόσο μικρή ζημιά μιλάμε όταν μια μητρική των 200ευρώ στο ράφι αγοράζεται από τον supplier στα 70ευρώ.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.