Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Νομικα με τη μεταβίβαση της κυριότητας του πραγματος μεταβιβαζονται αυτοματα και οι παρεπομενες εγγυήσεις. Στις περιπτωσεις αυτες που υπαρχει ονομαστικη απόδειξη καλό ειναι να γίνεται και ενα απλό χαρτι που να λέει οτι ο ταδε πουλαει στον ταδε το εν λόγω προιόν με βεβαιωση γνησιου υπογραφης. Τους το τριβεις στη μούρη και ας τους να ψαχνονται.

Νομικα με τη μεταβίβαση της κυριότητας του πραγματος μεταβιβαζονται αυτοματα και οι παρεπομενες εγγυήσεις. Στις περιπτωσεις αυτες που υπαρχει ονομαστικη απόδειξη καλό ειναι να γίνεται και ενα απλό χαρτι που να λέει οτι ο ταδε πουλαει στον ταδε το εν λόγω προιόν με βεβαιωση γνησιου υπογραφης. Τους το τριβεις στη μούρη και ας τους να ψαχνονται.

νομίζω ότι η ονομαστική απόδειξη είναι κανονικά μόνο για χρήση του καταστήματος, μόνο το τιμολόγιο έχει υπόσταση σαν ονομαστικό

ναι

δεν γυρναει στο ονομα σου :hehe:

ακου γέλια. τι νεα κολπα ειναι αυτα?

Ανεστη αυτο ισχυει εδω και πολυ καιρο...Ειναι λογιστικο το θεμα...

Εμενα η Logitech μου εστειλε καινουριο ποντικι που κοστιζε στο πλαισιο 89€ γιατι τους εκανα παραπονα για την μπαταρια του δικου μου, χωρις να στειλω πρωτα το δικο μου πισω.

Οσο για WD χρειαστηκε μια φορα να στειλω ενα δισκο για αντικατασταση γιατι δεν ειχα αποδειξη και μου κοστισε νομιζω 7€ με ταχυδρομειο.

απου επικοινωνουμε με τη Logitech ; εχω ενα προβληματικο ρυθμιστη ηχου απο Z4

διαβαζα τα μυνηματα νωριτερα στο τρεχον thread, το site τους το ελληνικο ή το διεθνες ;

νομίζω ότι η ονομαστική απόδειξη είναι κανονικά μόνο για χρήση του καταστήματος, μόνο το τιμολόγιο έχει υπόσταση σαν ονομαστικό

Με την ονομαστικη απόδειξη ουσιαστικα προσδιορίζεται το ονομα του αρχικού αγοραστη. Κανονικα ο κατοχος ενος αντικειμενου θεωρείται ιδιοκτήτης. Πόσο μάλλον αν εχει μαζι του και την απόδειξη αγοράς. Με το τιμολόγιο πάλι μπορει να μεταβιβαστει μεν ένα αντικείμενο αλλά υπαρχουν φορολογικά θέματα που πρεπει να προσέξει ο πωλητής. Σε κάθε περίπτωση το καταστημα οφειλει να παρέχει την εγγύηση στον κομιστή του αντικειμένου που φέρει απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς ανεξαρτητως ονόματος αρχικου αγοραστη. Το αν αυτο εφαρμόζεται ή οχι στην πραξη είναι θέμα σοβαρότητας του καταστήματος.

προσωπικα σταματησα να ψωνιζω απο το ενλογω καταστημα και περναω μονο για βολτα αν με βγαλει ο δρομος,

κανω μια καλη ερευνα και τα σπρωχνω αλλού μετα:)

Έλα καινουριο διαμαντάκι από πλαίσιο.

Κάρτα 275 από πλαίσιο αγορασμένη σε προσφορά 100 ευρώ. Τα φτύνει, πάεισ το service και τα άτομα πήγαν να πλασάρουν προιόν από το στοκ house το οποίο πήγε ο ίδιος ο υπάλληλος το πήρε από τη μεταμόρφωση και τπο έφερε στο ψυχικό!!!

Στην ερώτηση γιατί δίνουν προιόν στοκατζίδικο η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει άλλο αντίστοιχο οπότε ή αυτό ή πιστωτικό!

μετά από πίεση παραδέχτηκαν ότι τα προιόντα σε προσφορά δεν έχουν κανονική εγγύηση δηλαδή ότι πάρεις σε προσφορά και χαλάσει αντικατάσταση με αντίστοιχο δεν πάιζει.

Φυσικά αυτό θα έπρεπε να αναγράφεται στις προσφορές, αλλά κάτι΄τέτοιο δεν γίνεται. Αντίθετα διαφημίζονται ώς Εγγύηση Πλάισιο! Φυσικά και είναι παράτυπο και παράνομο.

Φυσικά ο νόμος προβλέπει επιστροφή χρημάτων αυτό τουλάχιστον το τήρησαν.

Έλα καινουριο διαμαντάκι από πλαίσιο.

Κάρτα 275 από πλαίσιο αγορασμένη σε προσφορά 100 ευρώ. Τα φτύνει, πάεισ το service και τα άτομα πήγαν να πλασάρουν προιόν από το στοκ house το οποίο πήγε ο ίδιος ο υπάλληλος το πήρε από τη μεταμόρφωση και τπο έφερε στο ψυχικό!!!

Στην ερώτηση γιατί δίνουν προιόν στοκατζίδικο η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει άλλο αντίστοιχο οπότε ή αυτό ή πιστωτικό!

μετά από πίεση παραδέχτηκαν ότι τα προιόντα σε προσφορά δεν έχουν κανονική εγγύηση δηλαδή ότι πάρεις σε προσφορά και χαλάσει αντικατάσταση με αντίστοιχο δεν πάιζει.

Φυσικά αυτό θα έπρεπε να αναγράφεται στις προσφορές, αλλά κάτι΄τέτοιο δεν γίνεται. Αντίθετα διαφημίζονται ώς Εγγύηση Πλάισιο! Φυσικά και είναι παράτυπο και παράνομο.

Φυσικά ο νόμος προβλέπει επιστροφή χρημάτων αυτό τουλάχιστον το τήρησαν.

ενοειται οτι αυτο που του δωσαν απο το stock θα του μεινει στο χερι

δηλαδή ότι πάρεις σε προσφορά και χαλάσει αντικατάσταση με αντίστοιχο δεν πάιζει.

Αυτό που κάνουν και δεν έπρεπε να κάνουν είναι ότι μεταχειρισμένα προϊόντα τα ονομάζουν bulk. Τώρα όσον αφορά τις αντικαταστάσεις σχεδόν πάντα θα σου δώσουν πιστωτικό και λέω σχεδόν διότι όπως αναφέρω και ποιο πάνω

..........Bulk μνήμες που είχαν αγοραστεί πριν 1,5 μήνα εξ αρχής δεν δούλευε η μία.....................τις πήγα πριν μια βδομάδα όταν και σταμάτησε να δουλεύει και η δεύτερη.................. αντικαταστάθηκαν χωρίς μα και μου από καινούριες retail μνήμες.

η αγάπη μου με το πλαίσιο είναι τόση όση και η αγάπη μου για το βάρος μου ,τα απαιχθάνομαι και τα 2.:T:

Έλα καινουριο διαμαντάκι από πλαίσιο.

μετά από πίεση παραδέχτηκαν ότι τα προιόντα σε προσφορά δεν έχουν κανονική εγγύηση δηλαδή ότι πάρεις σε προσφορά και χαλάσει αντικατάσταση με αντίστοιχο δεν πάιζει.

Φυσικά αυτό θα έπρεπε να αναγράφεται στις προσφορές, αλλά κάτι΄τέτοιο δεν γίνεται. Αντίθετα διαφημίζονται ώς Εγγύηση Πλάισιο! Φυσικά και είναι παράτυπο και παράνομο.

αυτό δεν έπρεπε να κάνουν!

όπως επίσεις και να πλασάρουν στοκ προιόν χωρίς να το αναφέρουν (ξέχασαν όμω το ταμπελάκι πάνω) :p

η αγάπη μου με το πλαίσιο είναι τόση όση και η αγάπη μου για το βάρος μου ,τα απαιχθάνομαι και τα 2.:T:

παρε φορα και πεσε στο πλαισιο :p

εγω πηγα χτες να παρω ενα δισκο που τον ελεγε recerftified στα 33 ευρω,και μου λεει εχει προβλημα στο συστημα και οτι ο δισκος υπαρχει στο μαγαζι και ειναι πανω σε μηχανημα:man_in_love:

Χαχα ..θυμήθηκα μια φορά που είχα κάνει αποπήρα να παραγγείλω από plaisio..

Ποτέ δεν μου ήρθε και μου είπανε πως στο πλαίσιο πας και παίρνεις τα προϊόν που θες apo to μαγαζί τους , δεν κάνουν ταχυδρομικές αποστολές...

Πλαίσιο είναι στα 80-90 χλμ και άλλα τόσο να επιστρέψω από το σπίτι μου!

Ας πω και εγώ την δική μου ιστορία. Πριν ένα χρόνο αγοράστηκε μηχάνημα αξίας 2.000€+ και πριν λίγες μέρες χάλασε ο ένας δίσκος. Στην πόλη που παραδόθηκαν τα κομμάτια για το μηχάνημα (Ρέθυμνο) δεν υπάρχει κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ και το κοντινότερο είναι στο Ηράκλειο.

Ο ιδιοκτήτης του μηχανήματος πήγε στο Ηράκλειο, του επιβεβαίωσαν την αντικατάσταση του δίσκου με καινούριο αλλά επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμος ίδιος στο κατάστημα, του είπαν να του στείλουν στο Ρέθυμνο το δίσκο με δικά του έξοδα, ή να έρθει ξανά στο κατάστημα όταν θα είναι διαθέσιμος.

Και ρωτάω λοιπόν τώρα κατά πόσον αυτό είναι το προβλεπόμενο. Εφόσον η παραγγελία έγινε μέσω internet, τότε απ' όσο ξέρω ο πελάτης σε περίπτωση χρησιμοποίησης της εγγύησης στέλνει με δικά του έξοδα το χαλασμένο κομμάτι και λαμβάνει την αντικατάσταση με έξοδα του καταστήματος. Κάνω λάθος;:nothing:

αντε να πω και ένα καλό λόγο. Μέσα στις ψευδείς προσφορές είδα δύο από αυτές MSI R5850 Twin Frozr II (PCI-Express, DDR5, 1GB) - Κάρτες Γραφικών - plaisio.gr στο πλαίσιο περιστερίου.

τις είδα σήμερα και ήταν κανονικές και σφραγισμένες, νομίζω καλή τιμή με αυτή την υλοποίηση. απλά εγώ έχω ήδη ψωνήσει vga.....

εχει χαλια το πλαισιο...και φταινε ολοι μανατζεραδες/πωλητες δεν βγαζω κανεναν εξω.ειδικα αυτοι οι πωλητες (το μεγαλυτερο ποσοστο οχι ολοι) γιατι μου μιλανε στον ενικο με ξερουν και απο χθες?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.