Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Εγώ πάντως και να ήμουν Αθήνα και να είχα πλαίσιο ακριβώς δίπλα μου, δε θα έδινα καμία σημασία σε προϊόντα "διαθέσιμα μόνο σε κατάστημα".

Οι διαδικτυακές αγορές - κατ'εμε- βασίζονται στην αρχή "Το είδες - το πήρες". Μόνο η σκέψη ότι για να πάρω κάτι πρέπει να τρέχω στο Χ κατάστημα και αααααν το βρώ, με κάνει να μην το θέλω πια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Εγω απο το πλαισιο ειχα μονο καλα λογια να πω αλλα πλεον εχω σοβαρα παραπονα απο τις τιμες του και την περιορισμενη διαθεσιμοτητα των προιοντων.Δεν ειναι τυχαιο που δεν τους τιμησα καθολου στην αλλαγη hardware.

Link to comment
Share on other sites

Οτι λεει ο αμαρτωλος για τις τιμες.

Πηγα σημερα να παρω μια θηκη USB για φιλο...

Η θηκη USB 3.0 54€, μια θηκη με δισκο 500GB 59€....

και παλι τα 59€ για δισκο 500GB εξωτερικο ειναι πολλα...

Link to comment
Share on other sites

To πλαισιο πλεον συναγωνιζεται το multirama για το πιο θα ειναι ακριβοτερο......ενω το e-shop προσπαθει να ειναι 1 ολοκληρο ευρω φθηνοτερο απο το πλαισιο για να του κλεψει πελατες.

Link to comment
Share on other sites

Πειράζει που αγόρασα την HD5770 από Γερμανία 130€ με τα μεταφορικά , όταν εδώ μου την πουλάνε 190 ?

Πειράζει που μου λέει Ο Γερμανός ... άμα δεν σου αρέσει ή άμα θέλεις να την επιστρέψεις λόγο ελαττώματος, ενημέρωσε μας για να έχεις δωρεάν μεταφορικά επιστροφής. ( Άσε που μου την έστειλαν με το Πόρτα Πόρτα στην πόρτα μου )

Πειράζει που έχω δυο χρόνια εγγύηση .

Πειράζει , που το Γερμανικό eshop , είναι τόσο μεγάλο που έχει παράρτημα και στην Αγγλία , άρα τροφοδοτεί και τις δυο χώρες ?? .

Μόνο άμα τύχη να έχουν οι ντόπιοι φτωχωμπινεδιάριδες τίποτα σε πραγματική προσφορά ,

μόνο τότε ασχολούμαι μαζί τους.

Και η μαγική λέξη ... AVIDES eBay My World - avides

Link to comment
Share on other sites

button_stores_list.jpg

Δεν μπορείς να το παραγγείλεις από το site.

Παιδια, το "διαθεσιμο" εγινε αφοτου ακυρωθηκε η πρωτη παραγγελια και ξανακανα δευτερη. Υπαρχουν screenshots και e-mails απο το Πλαισιο. Φυσικα και θα πεσει κραξιμο αυριο δια τηλεφωνικου, αφοτου υπαρχει εστω και στο καταστημα της Αγ. παρασκευης.

Α και τωρα που το θυμηθηκα, η κοπελα με ενημερωσε χθες πως δεν υπηρχε καμια και δεν θα ξαναφερναν. Τι εγινε ξαφνικα και εμφανιστηκαν οι περιορισμενες στην Αγια? Α θυμηθηκα "χαλασμενες" ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, το "διαθεσιμο" εγινε αφοτου ακυρωθηκε η πρωτη παραγγελια και ξανακανα δευτερη. Υπαρχουν screenshots και e-mails απο το Πλαισιο. Φυσικα και θα πεσει κραξιμο αυριο δια τηλεφωνικου, αφοτου υπαρχει εστω και στο καταστημα της Αγ. παρασκευης.

Α και τωρα που το θυμηθηκα, η κοπελα με ενημερωσε χθες πως δεν υπηρχε καμια και δεν θα ξαναφερναν. Τι εγινε ξαφνικα και εμφανιστηκαν οι περιορισμενες στην Αγια? Α θυμηθηκα "χαλασμενες" ειναι...

Πες τους πολύ απλά ότι εχτές (καλά διάβασες εχτές) το μεσημέρι ήταν ξανά διαθέσιμες για παραγγελία online και άρα όχι διαθέσιμες μόνο από το εν λόγω κατάστημα. Μπορεί να παίζει μπέρδεμα με τις διαθεσιμότητες της αποθήκης, μπορεί πάλι να ...κανιβαλίζουν παλιά μηχανήματα και να βάζουν ένα ένα τα υλικά που βγάζουν για παραγγελία online και όποιος προλάβει. Επειδή δεν ξέρουν τι υλικά έχει το κάθε PC που αποσύρουν δεν μπορούν να σου πουν να περιμένεις μπας και βρουν άλλη ίδια μνήμη οπότε σου λένε απλά ότι τελείωσαν. Just a theory.

Η ίδια φάση παίχτηκε με τον Χ2 που πήρα εγώ. Παραγγελία την μία μέρα και μήνυμα μετά από κάποιες ώρες για πρόβλημα διαθεσιμότητας. Τηλέφωνο από το πλαίσιο την επομένη ότι δεν υπήρχε ο επεξεργαστής και λίγες ώρες αργότερα τον ξανά πέτυχα online, ίδιο μοντέλο ίδια τιμή. Απλά την δεύτερη φορά τον πρόλαβα.

Link to comment
Share on other sites

να καταθέσω και εγώ την δική μου (αρνητική δυστηχώς) εμπειρία απο το πλαισιομάγαζο.

Επέστρεψα ενα χαλασμένο seagate freeagent 500g αγορασμενο το 2007 στα 95 ευρώ.

Μου δίνουν πίσω εναν seagate expansion 500g o οποίος πωλείται στα 59,9.Η απόδειξη όμως που μου δώθηκε έγραφε επάνω 50 ευρώ.Οταν τους ρώτησα γιατι υπαρχει αυτή η απόκλιση μου είπαν οτι 50 ευρώ ήταν η τελευταία τιμολόγηση για τον freeagent.

Tελος πάντων παιρνω τον καινουργιο δισκο απο το service και πάω επιτόπου στο τμήμα αναβάθμισης και ζητώ αλλαγή με δισκο μεγαλύτερης χωρητικότητας (με καταβολή χρηματικης διαφορας απο μέρους μου εννοείται).Ο πωλητης κοιτάει τον δίσκο και μου λέει οτι δεν μπορώ να τον αλλαξει:toomuchne γιατί έχει ανοιχτεί η συσκευασία του:tomato::tomato::tomato:

Του λέω οτι τον δίσκο τον παρέλαβα πριν δυο λεπτά απο το service.

Πάμε στο service οπότε ακολουθει ο παρακάτω απίστευτος διάλογος ανάμεσα στο πωλητή και στο τεχνικό

Π:Γιατί δώσατε ανοιγμένο δίσκο;(όντως ο δίσκος που παρέλαβα δεν είχε το διαφανές λεπτο πλαστικό που είχαν οι αντίστοιχοι στο ράφι).

Τ:Δεν είχαμε αλλους ήταν ο τελευταίος (στο ράφι εντομεταξύ είχε 3 ιδιους δίσκους)

Π:Κανονικά δεν πρέπει να τον παραλάβω...... (παραλαμβάνοντας το δίσκο) Δεν ανοίγω τη συσκευασία να δω τι έχει μέσα αλλά άμα προκύψει πρόβλημα να ξέρεις οτι θα βρείς το μπελά σου.:toomuchne

Συμπέρασμα:Οσοι ακόμα απο σας επιμένεται να αγοράζεται απο το μαγαζάκι προσοχή τι σας πασάρουν.

Link to comment
Share on other sites

να καταθέσω και εγώ την δική μου (αρνητική δυστηχώς) εμπειρία απο το πλαισιομάγαζο.

Επέστρεψα ενα χαλασμένο seagate freeagent 500g αγορασμενο το 2007 στα 95 ευρώ.

Μου δίνουν πίσω εναν seagate expansion 500g o οποίος πωλείται στα 59,9.Η απόδειξη όμως που μου δώθηκε έγραφε επάνω 50 ευρώ.Οταν τους ρώτησα γιατι υπαρχει αυτή η απόκλιση μου είπαν οτι 50 ευρώ ήταν η τελευταία τιμολόγηση για τον freeagent.

Tελος πάντων παιρνω τον καινουργιο δισκο απο το service και πάω επιτόπου στο τμήμα αναβάθμισης και ζητώ αλλαγή με δισκο μεγαλύτερης χωρητικότητας (με καταβολή χρηματικης διαφορας απο μέρους μου εννοείται).Ο πωλητης κοιτάει τον δίσκο και μου λέει οτι δεν μπορώ να τον αλλαξει:toomuchne γιατί έχει ανοιχτεί η συσκευασία του:tomato::tomato::tomato:

Του λέω οτι τον δίσκο τον παρέλαβα πριν δυο λεπτά απο το service.

Πάμε στο service οπότε ακολουθει ο παρακάτω απίστευτος διάλογος ανάμεσα στο πωλητή και στο τεχνικό

Π:Γιατί δώσατε ανοιγμένο δίσκο;(όντως ο δίσκος που παρέλαβα δεν είχε το διαφανές λεπτο πλαστικό που είχαν οι αντίστοιχοι στο ράφι).

Τ:Δεν είχαμε αλλους ήταν ο τελευταίος (στο ράφι εντομεταξύ είχε 3 ιδιους δίσκους)

Π:Κανονικά δεν πρέπει να τον παραλάβω...... (παραλαμβάνοντας το δίσκο) Δεν ανοίγω τη συσκευασία να δω τι έχει μέσα αλλά άμα προκύψει πρόβλημα να ξέρεις οτι θα βρείς το μπελά σου.:toomuchne

Συμπέρασμα:Οσοι ακόμα απο σας επιμένεται να αγοράζεται απο το μαγαζάκι προσοχή τι σας πασάρουν.

σε απείλησε δηλαδη? αν είναι δυνατόν....

Link to comment
Share on other sites

Το μυστικό για εκείνους έιναι να κάνουν ταυτόσημο το όνομα πλαίσιο στην συνείδηση του κόσμου με την "ασφάλεια" και την "σιγουριά" και το "εκεί τα βρίσκεις όλα".

Τώρα που το έχουν πετύχει ο κόσμος πάει με κλειστά μάτια εκεί και τα σκάει και οι πωλητές τους πασάρουν ότι τουρμποΧ ότι άλλο προιόν τους εχουν πει να προωθούνε.

Δυστυχώς τους ενημερωμένους, ψαγμένους χρήστες που κάνουν έρευνα αγορας δεν τους θέλουν πλέον γιατί επαναπάυονται στο μεγάλο ιδιωτικό και κυρίως εταιρικό πελατολόγιο τους. Η αλήθεια είναι ότι οι γκατζετάκηδες και οι τρελαμένοι με την τεχνολογία δεν είναι η πλειοψηφία (άσχετα αν μπορεί να επηρεάσουν αρκετά κ΄αποιον που θα γκουγκλάρει για νέες αγορές στο τάδε πράγμα, κι από που θα ήτνα καλύτερο να το αγοράσει) αλλα είναι μία απαιτητική μειοψηφία, που θεωρείται σπ@σ@ρχίδικη για πωλητές και διευθυνες υποκαταστημάτων γιαι έχουν το σκεπτικό "αυτοί έτσι κι αλλιώς θα πάνε στα φθηνότερα e-shops, οπότε κι εμέις τους γαφουμε εκεί που δεν πιάνει μελάνι" (κάνουν έρευνα αγοράς κι αν καταλήξουν "ρωτάνε πολλά", δεν μασάνε ανακρίβειες, ξέρουν τα δικαιώματα τους σε περίπτωση που πάνε να τους εξαπατήσουν). Ακόμη και οι λίγες γριές που θα πάνε να αγοράσουν λάπτοπ δώρο της δεκάχρονης ανιψούλας τους μπορεί να είναι και περισσότερες και σίγουρα πιο ευκολόπιστες σαν καταναλωτικό κοινό από τους enthusiasts. Ενώ μπορεί να τις πασάρουν και κανένα τετραπύρηνο λάπτοπ για κειμενογράφο και πασκέτζα.

Κάποια στιγμή βέβαια θα τρέχουν να αναπληρώσουν το καλό όνομα που είχαν φτιάξει, αλλα θα είναι πολύ αργά! Ηδη κάποια τοπικά e-shops πάνε περίφημα... εντός ακόμη κι εκτός των μεγάλων πόλεων.

Το χειρότερο για αυτους είναι άλλο.

Οτι εγώ και πολλοί άλλοι, αν βρω κάπου καλύτερες τιμές από του πλαίσιου(90%) ή ίδιες (5%), ΔΕΝ θα το προτιμήσω όπως κάποτε για την "σιγουριά" και "αξιοπιστια" που είχε κάποτε.

Κι αυτή την σωστή καταναλωτική νοοτροπία τιμωρίας του κακού marketing (πχ. μουφοπροσφορές, προιόντα που έχουν διαθεσιμότητα αλλα μόνο αν πάρεις το βαπόρι για Ηράκλειο κλπ κλλπ) αλλα και η αντιπάθεια που έχει δημιουργηθει σχεδόν σε όλα τα τεχνολογικά fora κατα του πλαισίου δεν είναι τυχαία.

Κάποτε το e-shop έκανε ίδια και χειρότερα και ξεστραβώθηκε μπας και ξεχαστουν τα κατορθώματα του και οι πελάτες που δεν πρόκειται να ξαναπατήσουν...

Περιμένω εν καιρώ κρίσης να δω στο πλαίσιο πόσο ακόμη θα το παίζουνε καμπόσοι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα και θα περάσουν πολλά χρόνια και το Πλαίσιο θα κάνει πολλά στραβά μέχρι να πέσει στο επίπεδο του e-shop. Εκτός και αν ταυτόχρονα το e-shop αποφασίσει να γίνει μαγαζί εμπιστοσύνης αρπάζοντας από τα μαλλιά την ευκαιρία που του παρουσιάζεται.

Η ουσία είναι απλή. Αγνοήστε τις προσφορές τύπου "μόνο στα Χ καταστήματα" και ενδιαφερθείτε για αυτές ΜΟΝΟ αν είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ αναγκαίο να περάσετε από κάποιο υποκατάστημα του Πλαισίου. Το ότι αναφέρονται αυτές οι προσφορές δεν πάει να πει ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να αποκτήσετε το εν λόγω προϊόν στην αναγραφόμενη τιμή. Με αυτόν τον τρόπο θα γλυτώσετε από πολλά βάσανα. Πάντως επειδή εμένα μου έχει κάτσει μισή ντουζίνα περιπτώσει bulk προϊόντων με παραγγελία online θα ήμουν τουλάχιστον υποκριτής αν έλεγα ότι δεν με έχουν βολέψει οι προσφορές αυτές.

Όσον αφορά το τι σαβούρα μπορεί να προωθεί κάποιο κατάστημα σε πελάτες που δεν έχουν την απαραίτητη γνώση, αυτό είναι απολύτως λογικό και γίνεται από ΟΛΑ τα καταστήματα. Τα καταστήματα δεν πουλάνε μόνο προϊόντα που είναι κοινός αποδεκτό ότι είναι best buy ή παίρνουν χαλαρά κάποιο gold metal στην κατηγορία τους. Άλλωστε αν θέλετε, αλλά και θέλω, ποικιλία σε ένα μαγαζί, κάποιος θα πρέπει να αγοράσει και αυτά που εσείς και εγώ δεν θα αγοράζαμε ποτέ.

...Για παράδειγμα. Πριν λίγες μέρες πέρασα από mediamarkt ψάχνοντας για TV. Όταν με ενημέρωσε ο υπάλληλος εκεί για την τιμή του μοντέλου που έψαχνα μου ξέφυγε το σχόλιο "είστε ακριβοί". Από αυτό το σχόλιο και μετά ακολούθησε ένας διάλογος με τον πωλητή να προσπαθεί να με πείσει επί 10' για το πόσο καλές είναι οι τιμές της mediamarkt και για το πόσο άκυρο είναι το skroutz. Εμμέσως πλην σαφώς να προσπαθεί να πλάσει μια θεωρεία συνωμοσίας για τον λόγο για τον οποίο το skroutz ...αποκρύπτει τις προσφορές της mediamarkt και γενικότερα δεν αναφέρεται καθόλου το εν λόγω κατάστημα στις σελίδες του και άλλα τέτοια γραφικά.

Θέλετε ένα ποιο απλό παράδειγμα; Κωτσόβολος (εγγύηση!!!). Δείτε διαφορά ανάμεσα στην τιμή καταστήματος και την online.

LG 42LD550

Δυστυχώς η αγορά είναι έτσι δομημένη που αυτός που θα πειστεί από τα λεγόμενα του πωλητή της mediamarkt/Πλαίσιο/οτιδήποτε ή θα αγοράσει κάποιο προϊόν από το κατάστημα του Κωτσόβολου ουσιαστικά πριμοδοτεί εμάς να αγοράσουμε φτηνότερα κάποιο άλλο προϊόν με online παραγγελία ή σπανιότερα έστω σε πραγματικά καλή τιμή στο κατάστημα ή online ή από κάποιες προσφορές.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι το Πλαίσιο είναι λίγο "τσιμπημένο" μαγαζί σε σχέση με το e-shop ή άλλα παρόμοια. Όμως αυτό που πληρώνεις είναι η εγγύηση του και το service που σου παρέχει.

Να μοιραστώ λοιπόν την τελευταία μου εμπειρία με το Πλαίσιο.

Την προηγούμενη Κυριακή σερφάροντας στο laptop μου, κούνησα κατά λάθος τον καφέ ο οποίος έπεσε πάνω στο laptop!!! Αφού με τα πολλά το καθάρισα μετά δεν άναβε. Το laptop είναι ένα Toshiba με core i7, 6gb ram, 1gb vga μόλις πριν 6 μήνες αγορασμένο και με 4 χρόνια εγγύηση παρακαλώ. Κοινώς "τούμπανο" το μηχάνημα. Καταλαβαίνετε ότι έπαθα εγκεφαλικό.

Δευτέρα πρωί-πρωί το πάω Πλαίσιο χωρίς φυσικά να τους πω ότι δεν ανάβει επειδή έπεσε καφές. Τρίτη πρωί λαμβάνω ένα μήνυμα στο κινητό ότι η συσκευή ελέγχθηκε και παραγγέλθηκε το ανταλλακτικό. Το Σάββατο το πρωί είχα το laptop στα χέρια μου με καινούργια μητρική!!! Μιλάμε για επισκευή σε χρόνο ρεκόρ χωρίς να αρχίσουν να ψάχνουν το πως και το γιατί δεν άναβε!!!

Αυτό το laptop λοιπόν αν και το είχα βρει στο skroutz 70 ευρώ φθηνότερα, προτίμησα τότε να τα δώσω στο Πλαίσιο γι'αυτόν ακριβώς το λόγο. Ότι το online μαγαζάκι που το είχε τότε 70 ευρώ φθηνότερα θα το είχε ακόμα στο service του και θα το ψύριζε έχοντας με εμένα στο περίμενε για το αν θα το κάλυπτε η εγγύηση ή θα το πλήρωνα από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι το Πλαίσιο είναι λίγο "τσιμπημένο" μαγαζί σε σχέση με το e-shop ή άλλα παρόμοια. Όμως αυτό που πληρώνεις είναι η εγγύηση του και το service που σου παρέχει.

Να μοιραστώ λοιπόν την τελευταία μου εμπειρία με το Πλαίσιο.

Την προηγούμενη Κυριακή σερφάροντας στο laptop μου, κούνησα κατά λάθος τον καφέ ο οποίος έπεσε πάνω στο laptop!!! Αφού με τα πολλά το καθάρισα μετά δεν άναβε. Το laptop είναι ένα Toshiba με core i7, 6gb ram, 1gb vga μόλις πριν 6 μήνες αγορασμένο και με 4 χρόνια εγγύηση παρακαλώ. Κοινώς "τούμπανο" το μηχάνημα. Καταλαβαίνετε ότι έπαθα εγκεφαλικό.

Δευτέρα πρωί-πρωί το πάω Πλαίσιο χωρίς φυσικά να τους πω ότι δεν ανάβει επειδή έπεσε καφές. Τρίτη πρωί λαμβάνω ένα μήνυμα στο κινητό ότι η συσκευή ελέγχθηκε και παραγγέλθηκε το ανταλλακτικό. Το Σάββατο το πρωί είχα το laptop στα χέρια μου με καινούργια μητρική!!! Μιλάμε για επισκευή σε χρόνο ρεκόρ χωρίς να αρχίσουν να ψάχνουν το πως και το γιατί δεν άναβε!!!

Αυτό το laptop λοιπόν αν και το είχα βρει στο skroutz 70 ευρώ φθηνότερα, προτίμησα τότε να τα δώσω στο Πλαίσιο γι'αυτόν ακριβώς το λόγο. Ότι το online μαγαζάκι που το είχε τότε 70 ευρώ φθηνότερα θα το είχε ακόμα στο service του και θα το ψύριζε έχοντας με εμένα στο περίμενε για το αν θα το κάλυπτε η εγγύηση ή θα το πλήρωνα από την αρχή.

4 χρονια εγγυηση Toshiba εχει το λαπτοπ σου φιλε.. το πλαισιο δεν εκανε τιποτα παραπάνω απο το μιλησει με την toshiba (δεν ξερω αν πλεον μπορουν και ανοιγουν τα λαπτοπ ωστε να τα διορθωσουν, παλιοτερα δεν μπορουσαν να επέμβουν και τα εστελναν κατευθειαν στη Toshiba)

και απο το online μαγαζακι που το ειχε 70 ευρω φθηνοτερα...ακριβως την ιδια πολιτικη θα ειχε απ τη στιγμή που υπάρχει εγγυηση κατασκευαστη και όχι εγγυηση μαγαζιου που απλώς το πουλάει.

Επίσης θα μπορουσες να το πας κατευθειαν στη toshiba....:)

Link to comment
Share on other sites

...χωρίς φυσικά να τους πω ότι δεν ανάβει επειδή έπεσε καφές. Τρίτη πρωί λαμβάνω ένα μήνυμα στο κινητό ότι η συσκευή ελέγχθηκε και παραγγέλθηκε το ανταλλακτικό. Το Σάββατο το πρωί είχα το laptop στα χέρια μου με καινούργια μητρική!!!

Το γνωρίζεις οτι αυτό είναι εξαπάτηση, ε...; Οπότε όχι μόνο να παραπονιέσαι δεν έχεις δικαίωμα, ακόμα και αν δεν στο κάλυπταν αλλα καλύτερα που το αγόρασες απο το πλαίσιο και δεν εξαπάτησες κανενα συνοικιακό μαγαζάκι που δουλεύει για μεροκάματο...

Είμαστε τελικά... πολύ μπροστά σαν λαός...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.