Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Μα σε αυτή την περίπτωση δεν φταίει το Πλαίσιο και το e-shop, φταίνε οι μικροί. Προσωπικά δεν πρόκειται να δικαιολογήσω τα μικρά μαγαζιά για τις τιμές τους, ούτε θα αντιμετωπίσω το Πλαίσιο και το e-shop λες και είναι κάποια υπηρεσία που καθορίζει τις τιμές της αγοράς. Οι μικροί έχουν την ευκαιρία, όσο οι μεγάλοι πουλάνε ακριβά, να σηκώσουν κεφάλι με πραγματικά καλές προσφορές. Αν βλέπουν κοντόφθαλμα είναι δικό τους πρόβλημα και όταν θα αποφασίσουν οι μεγάλοι να ξανά ρίξουν τιμές τότε θα καταλάβουν πόσο μεγάλη ευκαιρία χάσανε. Εκεί θα αρχίσουν πάλι την γνωστή γκρίνια "Πως να ανταγωνιστώ μια τόσο μεγάλη επιχείρηση;" Ε σήμερα μπορούν. Αν δεν θέλουν δικό τους πρόβλημα, δικό τους λάθος.

...και ντροπή σου να δίνεις λεφτά στην Μέρκελ :p:p:p

καλύτερα η Μέρκελ παρά αυτοί εδώ οι Χιτλερίσκοι....:p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Εντάξει δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές, δεν είναι ρούχα-παπούτσια... 20-30 καταστήματα είναι όλα κι' όλα και αν το πλαίσιο έχει πάρει τον κατήφορο, οι περισσότεροι άλλοι έχουν πιάσει πάτο, απ' όλες τις απόψεις...

Αν δεν υπάρξει ανάκαμψη και τόνωση της αγοράς, τα ίδια χάλια θα είναι όλοι... Επίσης το ελλαδιστάν είναι μικρή αγορά με σχεδόν όλους τους ιδιοκτήτες να είναι απατεώνες και πάρα πολλούς απατεώνες πελάτες, δεν είναι απλή περίπτωση και δεν ακολουθεί το ευρωπαϊκό μοντέλο αγοράς αλλά κάποιο τριτοκοσμικό σε στυλ μπανανίας...

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές, δεν είναι ρούχα-παπούτσια... 20-30 καταστήματα είναι όλα κι' όλα και αν το πλαίσιο έχει πάρει τον κατήφορο, οι περισσότεροι άλλοι έχουν πιάσει πάτο, απ' όλες τις απόψεις...

Αν δεν υπάρξει ανάκαμψη και τόνωση της αγοράς, τα ίδια χάλια θα είναι όλοι... Επίσης το ελλαδιστάν είναι μικρή αγορά με σχεδόν όλους τους ιδιοκτήτες να είναι απατεώνες και πάρα πολλούς απατεώνες πελάτες, δεν είναι απλή περίπτωση και δεν ακολουθεί το ευρωπαϊκό μοντέλο αγοράς αλλά κάποιο τριτοκοσμικό σε στυλ μπανανίας...

Αμέσως μετά το post σου έτυχε να διαβάσω το παρακάτω που νομίζω δίνει μια εικόνα του που βρίσκεται η αγορά σήμερα

Μείωση 40% στις πωλήσεις υπολογιστών στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο

Link to comment
Share on other sites

ρε δεν υπάρχουν αυτοί στο πλαίσιο!

περνώ τηλ για αυτό εδώ, (είχα που είχα υποψίες πως μόλις τους πάρεις τηλ τα κρατάνε για την party τους) και μόλις του λέω τον κωδικό, κάνει ο υπάλληλος πως με βάζει σε αναμονή (ενώ δεν με έβαλε), και ακούω ένα στο background "ναι αυτό, βάλτο στο ντουλάπι, μας τελειωσε. ok?" και στο καπάκι μου κάνει μια πως είναι κρατημένο για έναν πελάτη... τι σύμπτωση ρε μαμοτο

πάντα ότι υπάρχει σε τέτοια προσφορα, πάντα είναι κρατημένο για πελάτη...

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό και εγώ δεν ασχολήθηκα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ (πέρασα έξω από δύο Πλαίσιο σήμερα - δεν έκανα καν τον κόπο να μπω μέσα να ρωτήσω για προσφορές) με αυτά που γράφουν "Μόνο στο τάδε κατάστημα". Θα χάσεις υπαρκτές προσφορές, δεν λέω κάποιες υπάρχουν, αλλά δεν θα πας και σε ψυχίατρο από τα νεύρα σου. Αν κάτσει κανένα bulk και μόνο.

Link to comment
Share on other sites

ρε δεν υπάρχουν αυτοί στο πλαίσιο!

περνώ τηλ για αυτό εδώ, (είχα που είχα υποψίες πως μόλις τους πάρεις τηλ τα κρατάνε για την party τους) και μόλις του λέω τον κωδικό, κάνει ο υπάλληλος πως με βάζει σε αναμονή (ενώ δεν με έβαλε), και ακούω ένα στο background "ναι αυτό, βάλτο στο ντουλάπι, μας τελειωσε. ok?" και στο καπάκι μου κάνει μια πως είναι κρατημένο για έναν πελάτη... τι σύμπτωση ρε μαμοτο

πάντα ότι υπάρχει σε τέτοια προσφορα, πάντα είναι κρατημένο για πελάτη...

το ιδιο τους το site λεει πως κρατησεις δεν γινονται επρεπε να τους το πεις αυτο και να ζητησεις ονοματα...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να στηρίξω το πλαίσιο, στο θέμα των προσφορών, εχω καλή αποψη, από 3 περιπτώσεις.

1) Πάτρα βλέπω στο site, ενα 640gb, παίρνω τηλ. ρωτάω, τον κλείνω, τον παίρνω, σφραγισμένος

2) Κρήτη, μνήμες ddr2 2x1gb, τηλ., υπάρχουν, στέλνω τον ξάδερφο και τις παίρνει.

3) Μαγούλα, πάω για βόλτα, βλέπω κάτι 9600gt@20€, τσιμπάω μια, βλέπω μια dfi p45, το ποσταρω εδώ:p

Link to comment
Share on other sites

-Ναι γεία σας θα ήθελα αυτό παρακαλώ.

-Πιο? το Lian Li??????

-Ναι παρακαλώ.

-Εεεεε έχει πάει στην αποθήκη για καταστροφή είναι κτυπημένο. Τπτ άλλο?

-Δεν με νοιάζει το θέλω. Μπορώ να μιλήσω με την αποθήκη θέλω να το αγοράσω...

-Σας είπα πάει για πέταμα το κουτί δεν πουλιέται. ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΣ?

-Την ευχή σου... κλάκ...

αυτός ήταν ο σημερινός μου διάλογος με το Πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό και εγώ δεν ασχολήθηκα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ (πέρασα έξω από δύο Πλαίσιο σήμερα - δεν έκανα καν τον κόπο να μπω μέσα να ρωτήσω για προσφορές) με αυτά που γράφουν "Μόνο στο τάδε κατάστημα". Θα χάσεις υπαρκτές προσφορές, δεν λέω κάποιες υπάρχουν, αλλά δεν θα πας και σε ψυχίατρο από τα νεύρα σου. Αν κάτσει κανένα bulk και μόνο.

bulk?

μεταχειρισμενο (ελληνικα πλαισιου) η απλα χωρις ζελατινα (διεθνης ορολογια)??

Link to comment
Share on other sites

ρε δεν υπάρχουν αυτοί στο πλαίσιο!

περνώ τηλ για αυτό εδώ, (είχα που είχα υποψίες πως μόλις τους πάρεις τηλ τα κρατάνε για την party τους) και μόλις του λέω τον κωδικό, κάνει ο υπάλληλος πως με βάζει σε αναμονή (ενώ δεν με έβαλε), και ακούω ένα στο background "ναι αυτό, βάλτο στο ντουλάπι, μας τελειωσε. ok?" και στο καπάκι μου κάνει μια πως είναι κρατημένο για έναν πελάτη... τι σύμπτωση ρε μαμοτο

πάντα ότι υπάρχει σε τέτοια προσφορα, πάντα είναι κρατημένο για πελάτη...

Και εγώ έχω ίδια περίπτωση για Blue Ray οδηγό.

Μου είπανε ότι ναι μεν υπάρχει στο κατάστημα αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι είναι και διαθέσιμο προς πώληση.

Ρώτησα τι εννοεί και μου απάντησε ότι μπορεί να το έχουν βάλει σε κάποιο PC.

Δηλαδή λέω, αν το παρήγγελνα και δεν έπαιρνα τηλέφωνο ακόμη θα περίμενα;

---ΝΑΙ... (έτσι απλά)

Την είπα απαράδεκτη και ανοργάνωτη και να μην το πάρει προσωπικά αλλά από την στιγμή που είναι και αυτή μέρος του μηχανισμού του πλαισίου τότε έχει και αυτή το μερίδιό της.

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο τους το site λεει πως κρατησεις δεν γινονται επρεπε να τους το πεις αυτο και να ζητησεις ονοματα...
αυτό που το λέει?

Δεν ξέρω αν το γράφουν κάπου, αλλά αν πάρεις να κάνεις κράτηση κάτι σου λένε ότι δεν γίνεται.

Έπρεπε να το έχεις υπόψιν σου εκείνη την στιγμή και να τους κάνεις ρεζίλι. Είναι απλά ελεϊνοί.

Link to comment
Share on other sites

Ένας πωλητής καταστήματος δεν πρέπει να πουλάει στον πελάτη ΠΑΝΤΑ το καλύτερο που έχει στα ράφια του. Πρέπει να πουλάει το καλύτερο για τις ανάγκες του πελάτη. Δυστυχώς όμως ο πωλητής δεν δουλεύει μόνος του αλλά έχει εντολές για το τι να πουλήσει.

Πριν απο ενα χρονο επιασα δουλεια στον Κωτσοβολο για 3 μηνες μεχρι να μπω φανταρος, δεν ειχα σκοπο να μεινω δλδ.

Καθε πρωι μας μαζευαν και μας ελεγαν τι επρεπε να πουλησουμε και βλεπαμε σε τι επιπεδο ειμασταν προκειμενου να πιασουμε το μπονους του μηνα. Μας ελεγαν να πουλαμε συγκεκριμενα προιοντα που εδιναν μεγαλυτερο κερδος, δηλαδη υπηρχε περιπτωση να πουλησω ενα λαπτοπ τοσιμπα 600€ και να μου εδινε μεγαλυτερο κερδος απο το ΗΡ των 800€. Εγω βεβαια που δεν κυνηγουσα τα νουμερα και τα μπονους, αφου το κερδος που θα ειχαν ηταν αντε καμια 10€ το μηνα, πουλουσα οτι πιστευα καλυτερο, εκει που ηξερα τουλαχιστον, αφου σε ψυγεια και κουζινες που δεν ειχα ιδεα εδινα τα σημαδεμενα.

Οποτε μην τα βαζουμε με τους πωλητες, αφου ο καθενας κοιταει να κρατησει τη δουλεια του και να εχει το μεγαλυτερο μπονους καθε μηνα.

ΥΓ.

Αποφασισα να αφησω βιογραφικο στο συγκεκριμενο καταστημα οταν πηγα με ενα φιλο μου να αγορασει λαπτοπ και προσπαθουσαν να του πουλησουν εξτρα Νορτον με 80€ και εγγυηση Total Support με καμια 200αρια€ και επειδη η πωλητρια δεν ηξερε τπτ απο λαπτοπ, ουτε καν να διαβαζει τα χαρακτηριστικα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω ακούσει το καλύτερο από τεχνικούς εκεί στο Π.

Σε συζήτηση για rma μητρικής (gigabyte h55) προσπαθούσαν να μου πουν oτι η μητρική αυτή έχει κάρτα γραφικών On-board και οτι ο cpu δε παίζει κανένα ρόλο (σε στυλ να με κοροϊδεύουν κιόλας:dance3: )

Το αστείο της υπόθεσης είναι πως έγινε 2 φορές rma της μητρικής και του i5 860 και καλά γιατί ήταν χαλασμένα αφου δεν άναβαν με την On-board κάρτα.

(άσχετα αν εγώ την είχα πάει για τελείως διαφορετικό πρόβλημα anyway...:p)

Στο τέλος είχαν δοκιμάσει με έναν i3 που είχαν εκεί και μου το έδειχναν "να δες ανάβει χωρίς κάρτα":sick:

Tί να κάτσεις να εξηγήσεις;..

btw από το όλο πακέτο που είχα πάρει(online παραγγελια) (cpu mobo ram psu case hdd ssd etc etc) τα μισά τα έτρεχα rma γιατί ήταν προβληματικά...Μητρική με προβλήματα, σκληρός χτυπημένος , κουτί σπασμένο ότι να ναι.

Εντομεταξύ όσο ήμουν εκεί (πολλές ώρες τόσα rma ήταν:p) το τι άκουγα να λένε σε πελάτες...

Όλα αυτα κατάστημα καλαμαριάς.

Και κάτι τελευταίο ο υπεύθυνος του σέρβις εκεί τι την έχει δει ?μαμαω και δέρνω ?:lock:

Για να μη λέω μόνο αρνητικά όμως τα παιδιά που είναι πωλητές εκεί είναι όλοι τους πολύ καλοί (και με περισσότερες γνώσεις από τους τεχνικούς τους) και εξυπηρετικότατοι.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τους τεχνικούς νομίζω ότι είναι κάπως γενικευμένο. Ακόμα και έναν χρόνο πριν λίγοι ήξεραν ότι οι sata σκληροί πρέπει να λειτουργούν σε AHCI mode για να τους εκμεταλλευτείς στο 100%. Μερικοί μάλιστα ούτε καν ήξεραν για το AHCI.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.