Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Νομίζω είναι το κατάλληλο ποστ για να να γράψω σχετικά με το πρόβλημα μου κ με τς μελλοντικές μου κινήσεις!

Κάποιοι απο εσάς έχετε διαβάσει σχετικά με το πρόβλημα μου!

Για τους υπόλοιπους με λίγα λόγια!

Όλα ξεκίνησαν με μια mobo που δεν αναγνώριζε ένα DDR slot!Μετά απο λίγες μέρες βγήκε τελείως dead!Κάποια pin ήταν στραβά απο τ αρχή αλλά αφου μου δούλευε στη αρχή δεν ασχολήθηκα παραπάνω!

Στη συνέχεια τ πλαίσιο τ έβγαλε ΕΚΤΟΣ εγγύησεις κ αποφάσισα να μιλήσω με την ίδια τ gigabyte.Αφού τς εξήγησα πως έχει η κατάσταση αποφάσισαν ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ RMA!Αλλά μου είπαν πως δεν μπορούν να μου στείλουν κατευθείαν κ πως θα πρέπει να μιλήσω με το resailer μου!Τους εξήγησα τ κατάσταση καθώς κ τ μεγάλη δυσαρέσκεια πολλών απο εμάς κ μου ζήτησαν τα στοιχεία του καταστήματος τα οποία κ τα έδωσα...

Προς το παρον περιμένω απάντηση...

Η δικές μου περαιτέρω κινήσεις είναι να περιμένω απάντηση της Gigabyte η οποία ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ πως θα βρεθεί λύση στη περίπτωση μου(δεν έχω ακούσει απο τα χίλια κανενός απο το πλαίσιο αυτή τ λέξη).Αφου πάρω τ απάντηση τς θα μιλήσω με τον ίδιο το προιστάμενο κ αν χρειαστεί με τ παρουσία του δικηγόρο μου!

Ενδεικτικά αυτό το ποστ το οποίο δείχνει τ δυσαρέσκεια όλων μας σχετικά με πολλές απο τς λειτουργίες του καταστήματος με βοηθάει να ξέρω και ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ πως δεν είμαι ο μόνος!Πως αν θελήσει να συνεχίσει να έχει πελάτες θα πρέπει να προσέξει τ συμπεριφορά του....

Με σύμμαχο την ίδια τ εταιρεία η οποία ελπίζω πως θα έρθει σε επαφή με το πλαίσιο κ θα βάλει τα πράγματα στ θέση τους δεν έχω να φοβάμαι τίποτα!

Αν κάποιος απο Θεσσαλονίκη θέλει να μας συνοδέψει(εγώ δικηγόρος κ φίλος δυσαρεστημένος) στη Θεσσαλονίκη στο κεντρικό κατάστημα ας με ενημερώσει.

Καιρός είναι να γίνει κάτι με αυτή τ κατάσταση....

Φιλικά πάντα προς όλους(εκτός πλαισίου..φτάνει πια με τ επιμονή μας)

Ζ***

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
ΝΟΥΡΙΟ!

Μία κολλητή μου έχει ζηλέψει που όποτε μαζευόμαστε παίζω μουσική από το PC στο στερεοφωνικό. Μου λέει Ηχεία έχω, της λέω ενισχυτή θέλεις ή ένα μινι-HIFI με είσοδο ΑΟΥΞ. Πάει λοιπόν ο δόλιος ο πατέρας της για να της κάνει έκπληξη και ζητάει στο ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ κάτι που να μπορεί να συνδέσει τα μεγάλα ηχεία στην κάρτα ήχου του υπολογιστή. ΟΚ;

Και τί του δίνει ο απατεώνας άσχετος ανεύθυνος και άχρηστος πωλητής;

Lexicon Κάρτα Ήχου Alpha - Επαγγελματικές Κάρτες Ήχου - plaisio.gr

Άν έχετε τον θεό σας! Είναι λέει πολύ καλή και έχει έξοδο για ηχεία! Που να του καεί ο ενσωματωμένος ψηφιακός δέκτης της τηλεόρασής του! Μα καλά, εκτός του ότι αυτό είναι μιά πάρα πολύ καλή κάρτα ήχου, τον τελικό ενισχυτή που τον φαντάστηκε; Και στην τελική αν το PC είχε θέμα ήχου γιατί δεν του έδωσε μία κάρτα ήχου των 15ευρώ; Προφανώς για να σπρώξει το ακριβό υλικό που δεν τσουλάει στον αγνώμων πελάτη.

Τελικά τα λεφτά του πίσω δεν του τα έδωσαν και εννοείται δεν παραδέχονταν το λάθος τους. Τον αναγκάσανε τον άνθρωπο να πάρει ένα miniHIFI για να κάνει την δουλειά του.

Με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο οι απατεώνες βρίσκουν και πουλάνε!

Αυτά!

Δηλαδή άμα του ζήτησε "κάτι για να ακούει ωραία τη μουσική η κόρη μου" ποιος φταίει;

Ο καταναλωτής δεν μπορεί να τα ξέρει όλα. Αν πάω στην λαϊκή να πάρω μαριδάκι δεν θα πρέπει πρώτα να έχω πάρει διδακτορικό στο πως να ξεχωρίζω το μαριδάκι από το γοπάκι. Θα πρέπει και ο λαϊκατζής να μην κοιτάξει πως θα εξαπατήσει και εμένα και τους υπόλοιπους που θα ψάχνουν για μαριδάκι.

Το θέμα με το πλαίσιο είναι ότι, δεν θα πρέπει να έχει ως δεδομένο ότι ο αγοραστής, όταν θα δει ότι δεν τον εξυπηρέτησαν σωστά, θα ξανά επιστρέψει λέγοντας "εγώ φταίω που δεν ήξερα". Όχι το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο θα πρέπει να μάθει ότι λογικές του στυλ "Σου πουλάω αυτό που θέλω να πουλήσω και όχι αυτό που προσπαθείς να μου περιγράψεις" έχουν και συνέπειες. Αρνητική στο Skroutz όπου πέρα από την παραπλάνηση από τον πωλητή θα υπάρχει και η φράση "δεν έχω πλέον εμπιστοσύνη στο μαγαζί και άρα δεν ξανά αγοράζω από εκεί" είναι η καλύτερη επιλογή.

Διδακτορικό δεν θέλει, αλλά άμα πάει ο Χ μπαμπάς στο Praktiker για "να πηγαίνει η κόρη του εδώ πιο κάτω" και του δώσουν ποδήλατο ενώ η κόρη του θέλει σκουτεράκι δεν φταίει το κατάστημα.

Θεωρώ απίθανο να πήγε να ζήτησε ένα Mini HiFi και να του έδωσαν κάρτα ήχου PCI.

Από τη συνήθειά μας και τη θέληση να ισοπεδώνουμε τα πάντα δεν δίνουμε λίγο τροφή για σκέψη παραπάνω από το να γκρινιάζουμε μόνο;

Από τη συνήθειά μας και τη θέληση να ισοπεδώνουμε τα πάντα δεν δίνουμε λίγο τροφή για σκέψη παραπάνω από το να γκρινιάζουμε μόνο;

Αν κάποιος έρθει στο κατάστημά σου και σου ζητήσει κάτι με "αούξ" θα του δώσεις επαγγελματική κάρτα ήχου να μπορεί να τρέχει το Cubase LE σαν άνθρωπος;

Κάνεις το ίδιο λάθος από την ανάποδη. Θεωρείς ότι ο πελάτης μόνο γκρινιάζει ενώ το κατάστημα κάνει το καλύτερο δυνατό για να τον εξυπηρετήσει. Στην παραπάνω περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Το κατάστημα δεν έκανε το καλύτερο δυνατό για τον πελάτη. Δεν δίνεις επαγγελματική κάρτα σε κάποιον που σου ζητάει απλά να συνδέσει τον υπολογιστή του με τα ηχεία του. Και αν δεν έχεις ενισχυτή να του δώσεις του προτείνεις ένα ανάλογο κατάστημα δεν κοιτάς να τον εξυπηρετήσεις με την λογική του "Αφού μπήκες μέσα δεν θα φύγεις χωρίς να πληρώσεις για κάτι. Εγώ και μόνο εγώ θα σε εξυπηρετήσω. Εδώ και μόνο εδώ θα πληρώσεις.".

"Αφού μπήκες μέσα δεν θα φύγεις χωρίς να πληρώσεις για κάτι".

To πλαίσιο έπρεπε να ντρέπεται γιατί βασίζεται ΑΚΡΙΒΩΣ σε αυτη τ φιλοσοφία!!

Για αυτο το λόγο ανεβάζουν τς προσφορές στο τάδε κατάστημα και δεν υπάρχουν αλλά σου λένε..

"Έχουμε αυτό ομως...50ε πάνω αλλά αξίζει"

Στο στοκ αθήνα:

Τηλέφωνο έξω απο το στοκ:"Καλημέρα σας ενδιαφέρομαι για το ταδε κ θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι διαθέσιμο.Είμαι απο Καστοριά αλλά αν είναι θα κατέβω να το πάρω"

Απάντηση:"Το συγκεκριμένο προιον ειναι διαθέσιμο!Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε κάποια κράτηση και μέχρι να έρθετε μπορεί να έχει εξαντληθεί"

Εγώ:"Εντάξει ευχαριστώ"!

Μπαίνω μέσα στο κατάστημα κατευθείαν στο ταμείο θέλω το τάδε!

Απάντηση:"Δυστηχώς δεν είναι διαθέσιμο"

Οι τεχνικές marketing είναι αποδεκτές!ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΟΧΙ!!!

Ναι αν δεν ξέρω να μ πουλήσει κάτι ακριβό...δεκτό ως ένα σημείο..τεχνική marketing!Θέλει απόδοση ο μπαμπάς για τ Κόρη!Αυτό του δίνουμε....ακόμα κ αν μπορεί να συμβιβαστεί με κάτι πιο φθηνό!

ΑΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΟΧΙ!!

Αν κάποιος έρθει στο κατάστημά σου και σου ζητήσει κάτι με "αούξ" θα του δώσεις επαγγελματική κάρτα ήχου να μπορεί να τρέχει το Cubase LE σαν άνθρωπος;

Κάνεις το ίδιο λάθος από την ανάποδη. Θεωρείς ότι ο πελάτης μόνο γκρινιάζει ενώ το κατάστημα κάνει το καλύτερο δυνατό για να τον εξυπηρετήσει. Στην παραπάνω περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Το κατάστημα δεν έκανε το καλύτερο δυνατό για τον πελάτη. Δεν δίνεις επαγγελματική κάρτα σε κάποιον που σου ζητάει απλά να συνδέσει τον υπολογιστή του με τα ηχεία του. Και αν δεν έχεις ενισχυτή να του δώσεις του προτείνεις ένα ανάλογο κατάστημα δεν κοιτάς να τον εξυπηρετήσεις με την λογική του "Αφού μπήκες μέσα δεν θα φύγεις χωρίς να πληρώσεις για κάτι. Εγώ και μόνο εγώ θα σε εξυπηρετήσω. Εδώ και μόνο εδώ θα πληρώσεις.".

Συγνώμη αλλά μου δίνεις την εντύπωση ότι ήσουν εκεί με τον κύριο που πήγε για ψώνια. Δεν νομίζω όμως, απλά υιοθετείς ένα σκηνικό που έφτιαξες στο μυαλό σου και το υποστηρίζεις άσχετα αν είναι αληθές ή όχι.

Ας κάνω κι εγώ δύο σενάρια λοιπόν:

Σενάριο 1:

"Καλημέρα σας, ήρθα για να πάρω ένα Mini Hifi. "

"Από δω κύριε, διαλέχτε"

Σενάριο 2:

"Ήρθα για να πάρω κάτι για την κόρη μου για να ακούει ήχο καλά από το PC της, μου είπαν ότι έχει γύρω στα 100€"

Τέσπα, για να μη το πολυγυρνάμε, έχει δικαίωμα ο άνθρωπος εφόσον δεν το έχει ανοίξει, να το γυρίσει πίσω γιατί έτσι του γουστάρει, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να δώσει αιτία.

Αν και:

Πάει λοιπόν ο δόλιος ο πατέρας της για να της κάνει έκπληξη και ζητάει στο ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ κάτι που να μπορεί να συνδέσει τα μεγάλα ηχεία στην κάρτα ήχου του υπολογιστή

Ζήτησε κάτι που να συνδέει τα μεγάλα του ηχεία και αυτό πήρε. Τώρα αν δεν ήξερε και πήγε τυφλός, συγνώμη αλλά όπως έχω ξαναπεί τις τομάτες ξέρουν και τις ζουμπάνε στη λαϊκή, να δουν σε θα πάνε αυτά τα ρημάδια τα 100€ δεν τους νοιάζει να μάθουν.

offtopic. Matias_GR, σου έχουν κάνει κάτι τα άρθρα και τα μεταχειρίζεσαι έτσι;

Δεν σε κατανοώ φίλε μου!Τι εννοείς?:nothing:

Συγνώμη αλλά μου δίνεις την εντύπωση ότι ήσουν εκεί με τον κύριο που πήγε για ψώνια. Δεν νομίζω όμως, απλά υιοθετείς ένα σκηνικό που έφτιαξες στο μυαλό σου και το υποστηρίζεις άσχετα αν είναι αληθές ή όχι.

Μπορείς να εξηγήσεις τότε το δικό μου περιστατικό με το stock house?Όπως κ πολλά άλλα που έχουμε συναντήσει κ ξέρεις πως είναι αληθινά...

Ζήτησε κάτι που να συνδέει τα μεγάλα του ηχεία και αυτό πήρε. Τώρα αν δεν ήξερε και πήγε τυφλός, συγνώμη αλλά όπως έχω ξαναπεί τις τομάτες ξέρουν και τις ζουμπάνε στη λαϊκή, να δουν σε θα πάνε αυτά τα ρημάδια τα 100€ δεν τους νοιάζει να μάθουν.

+1

επειδη δεν υπαρχει αλλο thread θα ηθελα να πω πως εχει τυχει να αφησω παρα μα παρα πολλες φορες στο service πλαισιου πραγματα χωρις κανενα προβλημα κανενα ομως...

Nαι ειμαι ot

επειδη δεν υπαρχει αλλο thread θα ηθελα να πω πως εχει τυχει να αφησω παρα μα παρα πολλες φορες στο service πλαισιου πραγματα χωρις κανενα προβλημα κανενα ομως...

Nαι ειμαι ot

Ωραίος και χαίρομαι!

Είναι να μην σου τύχει...

Αλλά η δουλεία του είναι και πληρώνεται για αυτό κ δεν θα έπρεπε να του λέμε και μπράβο!Οχι τουλάχιστον όταν άλλοι έχουν πρόβλημα(αποδεδειγμένα!)!Μην αμφισβητούμε όμως επειδή δεν έτυχε σε εμάς(αν αμφισβητείς-φιλικά)

Συγνώμη αλλά μου δίνεις την εντύπωση ότι ήσουν εκεί με τον κύριο που πήγε για ψώνια. Δεν νομίζω όμως, απλά υιοθετείς ένα σκηνικό που έφτιαξες στο μυαλό σου και το υποστηρίζεις άσχετα αν είναι αληθές ή όχι.

Ας κάνω κι εγώ δύο σενάρια λοιπόν:

Σενάριο 1:

"Καλημέρα σας, ήρθα για να πάρω ένα Mini Hifi. "

"Από δω κύριε, διαλέχτε"

Σενάριο 2:

"Ήρθα για να πάρω κάτι για την κόρη μου για να ακούει ήχο καλά από το PC της, μου είπαν ότι έχει γύρω στα 100€"

Τέσπα, για να μη το πολυγυρνάμε, έχει δικαίωμα ο άνθρωπος εφόσον δεν το έχει ανοίξει, να το γυρίσει πίσω γιατί έτσι του γουστάρει, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να δώσει αιτία.

Αν και:

Ζήτησε κάτι που να συνδέει τα μεγάλα του ηχεία και αυτό πήρε. Τώρα αν δεν ήξερε και πήγε τυφλός, συγνώμη αλλά όπως έχω ξαναπεί τις τομάτες ξέρουν και τις ζουμπάνε στη λαϊκή, να δουν σε θα πάνε αυτά τα ρημάδια τα 100€ δεν τους νοιάζει να μάθουν.

1) Η κάρτα είναι επαγγελματική. Επαγγελματική κάρτα δίνεις σε κάποιον που ζητάει επαγγελματική κάρτα δεν δίνεις σε κάποιον που ζητάει κάτι να συνδέσει τα ηχεία με τον Η/Υ.

2) Η εν λόγω κάρτα έχει ενισχυτή ήχου; Από το ελάχιστο που κοίταξα και α κατάλαβα καλά δεν έχει. Αν δεν έχει με ποια λογική την δίνεις σε κάποιον που θέλει να συνδέσει μεγάλα ηχεία;

Από εκεί και πέρα ήμουν εκεί όσο ήσουν και εσύ, οπότε δεν είμαι κατ' ανάγκη λάθος και εσύ σωστός, ούτε αυτός που περιέγραψε το σκηνικό είναι δεδομένο ότι ψεύδεται ή υπερβάλει. Μήπως πριν σχολιάσουμε κάτι για το Πλαίσιο θα πρέπει να έχουμε ανεβασμένο αποδεικτικό video στο youtube;

JPavly μάλλον κάτι σου διαφεύγει. Πρώτον δεν έγραψα πουθενά ότι ο άνθρωπος είπε

"κάτι για να ακούει ωραία τη μουσική η κόρη μου"

Δεύτερον όσο απίθανο και να σου φαίνεται κι όμως ζήτησε κάτι για να συνδέει τα μεγάλα ηχεία με την κάρτα ήχου του υπολογιστή (άρα προφανώς κάρτα ήχου έχει, δεν θέλει), Επίσης ο πωλητής θα μπορούσε να τον ρωτήσει, όπως έκανα και εγώ όταν με ρώτησε ή εσύ αν τύχαινε: "Κάρτα ήχου έχει ο υπολογιστής σας; Τα ηχεία έχουν δικό τους ενισχυτή;"

, αλλά σου λέω και το άλλο πάλι, γιατί να μην του δώσει μία καρτα ήχου των 15-20 ευρώ και του έσπρωξε αυτή;

Τέλος να σε διορθώσω και σε αυτό γιατί μάλλον δεν είδες τι του έδωσαν.

Λες ότι "Ζήτησε κάτι που να συνδέει τα μεγάλα του ηχεία και αυτό πήρε." αλλά δυστυχώς αυτό δεν το πήρε γιατί όπως όλες οι κάρτες ήχου ακόμη και οι επαγγελματικές δεν έχουν τελικό ενισχυτή για να συνδέσεις απευθείας ηχεία.

Και μετά από αυτές τις διευκρινήσεις πες μου που βρίσκεις το σωστό και το έντιμο σε αυτή την συμπεριφορά του πωλητή και του καταστήματος;

Θα ήθελες να πας σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων και να σου σπρώξουν καινούριο ψυγείο αντί να σου αλλάξουν το σωληνάκι του ψυγείου που χάνει;

Αν είναι να καταντήσει έτσι η αγορά τότε ζήτω που καήκαμε και αλίμονο στους σωστούς επαγγελματίες που τους παίρνει η μπάλα.

Ωραίος και χαίρομαι!

Είναι να μην σου τύχει...

Αλλά η δουλεία του είναι και πληρώνεται για αυτό κ δεν θα έπρεπε να του λέμε και μπράβο!Οχι τουλάχιστον όταν άλλοι έχουν πρόβλημα(αποδεδειγμένα!)!Μην αμφισβητούμε όμως επειδή δεν έτυχε σε εμάς(αν αμφισβητείς-φιλικά)

Κοιτα ναι συμφωνω μαζι σου δεν σε αμφισβητω αλλα μπορεις να μου πεις ποιο ειναι το ποσοστο που εχει προβλημα με το πλαισιο??? απο το 100% ποιο ειναι?

Προχθες ημουν μπροστα σε μια φασαρια στο Πλαισιο Καλλιθεας που ενας πελατης ειχε ηδη εκπτωση για καποιο λογο σε κατι μελανια και ζηταγε επιπλεον εκπτωση του ενος ευρου παλι για καποιο λογο... (γυφτια) Αν ειναι δυνατον

Οπως δεν δεχομαι προσωπικα να πηγαινεις σε ενα μαγαζι και να αρχιζεις να βαζεις τις φωνες για κατι που δεν εχει γινει σωστα υπαρχει και ο ωραιος τροπος παντα ετσι?

Πιστευω ειναι κριμα να φερνεις σε τοσο δυσκολη θεση τον πωλητη....Δεν μιλαω παντα αλλα για ορισμενες περιπτωσεις....

Ειναι τεραστια εταιρεια με Χιλιαδες πελατες και πιστευω σιγουρα γινονται λαθη αλλα δεν πρεπει να τα καταδικαζουμε ολα... Εγω οποτε ειχα προβλημα επιανα κατευθειαν διευθυντη καταστηματος και ελεινα το προβλημα μου και ολα καλα και ωραια....

Αυτα....Φιλικα παντα παιδες και ξαναλεω ειναι η γνωμη :)

Οπως δεν δεχομαι προσωπικα να πηγαινεις σε ενα μαγαζι και να αρχιζεις να βαζεις τις φωνες για κατι που δεν εχει γινει σωστα υπαρχει και ο ωραιος τροπος παντα ετσι?

Συμφωνώ απολύτως!δεν πρόκειται να κάνω φασαρία αν λυθεί το πρόβλημα!

Αν όχι όμως...τότε τι?χάνεις 300ε..δεν νομίζω...

Συμφωνώ απολύτως!δεν πρόκειται να κάνω φασαρία αν λυθεί το πρόβλημα!

Αν όχι όμως...τότε τι?χάνεις 300ε..δεν νομίζω...

Μιλας με κεντρικα η διευθυντη καταστηματος... σιγουρα θα βρεθει η λυση...

Εγω να πω οτι εχω παρει απο πλαισιο στη σειρα 3 μητρικες οι οποιες ηταν με 3 χρονια εγγυηση αλλα BULK (=μεταχειρισμενες που ΔΕΝ δουλευουν)

Και φυσικα ηταν και οι 3 στη σειρα χαλασμενες, τι χαλασμενες δηλαδη ουτε καν BIOS δεν εμπαινε καμμια τους και στο error code δεν παιζανε τιποτα στα speakers!

Εν τω μεταξυ η καθεμια ηταν αντικατασταση της αλλης.. Πραγματικα τωρα εγω τι πρεπει να κανω δηλαδη?! Δεν δικαιουμαι επιτελους μια λειτουργικη μητρικη?

Να το πω και αλλιως.. Ξερω οτι λεμε για τα BULK οτι παιζεις με πιθανοτητες αν θα δουλευει.. Αλλα τρια στα τρια?? Και στο κατω κατω την πληρωσα και 30 ευρω τη μητρικη δεν την πηρα 10! Με 40 επαιρνα απο αλλο μαγαζι ολοκαινουρια στο κουτι..

Μας δεσμευουν τα λεφτα μας τραβωντας μας να κανουμε την αρχικη αγορα του bulk με ελαφρως λιγοτερα λεφτα απο καποια αλλα μαγαζια και στο τελος για να παρουμε κατι που να λειτουργει πρεπει να συμπληρωσουμε αλλα τοσα, να περιμενουμε 2 εβδομαδες να τσεκαρει το service το DOA προιον (!) και να μπουμε σε οοοολο αυτο τον κοπο!!! Γιατι ολα αυτα??

Δηλαδη ο,τι ειναι χαλασμενο, αντι να στειλουν για να ανακυκλωση το βαζουν για bulk και το πουλανε σε καποιον "χαζο" που ειτε δεν εχει χρονο να ασχοληθει και να το γυρισει πισω ειτε θα παει μετα να τους σκασει αλλα τοσα για να παρει κατι αλλο εφοσον του εχουν δεσμευσει το αρχικο ποσο με την πιστωση??

Δεν ειναι πραγματα αυτα ειλικρινα και τα γραφω εδω να τα βλεπουμε γιατι ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Ντροπη, 3 μητρικες ολες χαλασμενες στη σειρα ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ

To bulk απλά σημαίνει προϊόν χωρίς συσκευασία. Αν είναι ή μεταχειρισμένο ή επισκευασμένο πρέπει ξεκάθαρα να αναφέρεται. Αν το πλαίσιο έχει ονομάσει bulk οτιδήποτε σκάρτο, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσουν. Φυσικά και δικαιούσαι μητρική που να δουλεύει.

Παιδιά το "τρικ" bulk, το υιοθέτησε και το e-shop. Πήρα έναν σκληρό (bulk) και πάνω στην πρώτη εγκατάσταση windows βαρούσε η βελώνα του σκληρού (κόλησε στο 44%) και μετά δεν τον αναγνώριζε το μηχάνημα. Το πήγα πίσω και περίμενα 1,5 βδομάδα για να μου τον αντικαταστήσουν! :wall:

Κάτι πρέπει να γίνει με αυτές τις ψευτοπροσφορές και τα bulk προϊόντα, αν και πλέον όσο χαμηλά και να είναι οι τιμές τους τα προσπερνάω.

σημερα το πρωι ειδα οτι εχουν αυτη εδω σε πολυ καλη τιμη.

πηρα τηλ στο καταστημα πατρας, μου ειπαν ειχαν ενα κομματι, διακτινιστικα εκει και οντως υπηρχε ενα κομματι σφραγισμενο και το τσιμπησα.

σημερα το πρωι ειδα οτι εχουν αυτη εδω σε πολυ καλη τιμη.

πηρα τηλ στο καταστημα πατρας, μου ειπαν ειχαν ενα κομματι, διακτινιστικα εκει και οντως υπηρχε ενα κομματι σφραγισμενο και το τσιμπησα.

Δεν είναι bulk και είναι και άμεσα διαθέσιμη οπότε λογικό το βλέπω να την έχουν. Πάντως και τα bulk συνήθως υπάρχουν αν και κάποια bulk τώρα τελευταία είναι σε τιμές retail.

Δεν είναι bulk και είναι και άμεσα διαθέσιμη οπότε λογικό το βλέπω να την έχουν. Πάντως και τα bulk συνήθως υπάρχουν αν και κάποια bulk τώρα τελευταία είναι σε τιμές retail.

η αληθεια ειναι οτι με αυτα που διαβαζω ξαφνιαστηκα που υπηρχε σε αυτη τη τιμη και ειδικα στη Πάτρα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.