Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Αυτο που εχω προσεξει επισης ειναι οτι στο καταστημα Μεταμορφωσης (που πηγαινω συχνα) το stock σε ψυκτρες τροφοδοτικα κλπ εχει πιασει πατο.

Επισης σε αυτη την απιστευτη διαφημηστικη καμπανια τους το "Εχω γινει κολλητος με τα παιδια απο το service" για καλο το λενε? :tomato:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Επισης σε αυτη την απιστευτη διαφημηστικη καμπανια τους το "Εχω γινει κολλητος με τα παιδια απο το service" για καλο το λενε? :tomato:

Ναι....προσπαθουν να το παιξουν ειλικρινης και λενε αληθειες...... οτι 'ΚΟΛΛΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΗΡΕΤΗΘΕΙΣ ΣΩΣΤΑ!!!'

χα χα χα χα χα χα χα χα χα!!!

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να σημαίνει ότι από τις πολλές φορές που σε φέρνουν στο σέρβις (τουτ τουτ.. " το προϊόν σας είναι έτοιμο επισκευάστηκε..") όπου πας, αλλά τελικά το πρόβλημα παραμένει.. :p, έχεις γίνει κολλητάρι με όλους :p

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως το service τους έχει γίνει λίγο ''δυσκοίλιο''.

Αγοράζω μια καινούρια μητρική με ενα καινούριο ντιμάκι μνήμης που κοκκινίζει το memtest στα 30sec.

Τους παω ολο το κουτί την Τετάρτη όπου μου λένε ότι θα χρεωθώ 25 ευρώ για τον τεχνικό έλεγχο της μονάδας, ακόμα και αν διαπιστωθεί βλάβη. Η αντικατάσταση θα γίνει δωρεάν.

Τσιμπάω το κουτί και βγαίνω στο δρόμο. Παω σε ενα χρωματοπωλείο και αγοράζω ενα κατσαβίδι και σε ενα φαρμακείο για ασετόν.

Τα ξεμοντάρω στο αμάξι, και τους παω μόνο τη μητρική και τη μνήμη.

Παρασκευή μου τηλεφωνούν για να μου πουν ότι η μνήμη ήταν προβληματική και αντικαταστάθηκε με άλλη.

Τους ρωτάω αν δοκιμάσαν την καινούρια μνήμη, και μου απαντούν πως δεν το έκαναν γιατί είναι σφραγισμένη.

Τους ζητώ να τη δοκιμάσουν και αρνούνται, λέγοντας μου ότι η συγκεκριμμένη μνήμη αποκλείεται να μη δουλέψει.

Σάββατο παω και τα παίρνω, και μόλις τα ξαναστήνω σπίτι διαπιστώνω ότι την καινούρια μνήμη δεν τη βλέπει καν η μητρική.

Τους τηλεφωνώ εκνευρισμένος και τους εξηγώ ότι το σπίτι μου απέχει 30χλμ από το κατάστημα τους και δε μπορώ να πηγαίνω να παίρνω μνήμες για να δω ποια θα μου κληρώσει. Τους λεω επίσης ότι από την Τετάρτη είμαι χωρίς pc.

Τους παρακαλώ να μην είναι τόσο άκαμπτοι με το 25άρι του τεχνικού ελέγχου γιατί περίπτωση από περίπτωση διαφέρει. Τους εξηγώ ότι ΔΕΝ θέλω να γίνει τεχνικός έλεγχος στο pc μου, παρα μόνο να παω την κεντρική μονάδα έτσι ώστε να κουμπώσουν 1,2,...1000 ram μέχρι να βρούνε μια να παίζει και να τελειώσει η ιστορία.

Η απάντηση τους ήταν αρνητική. Μπορώ, λενε, αν θέλω να τους παω μόνο το ντιμάκι και να μου το αντικαταστήσουν.

Και αν δε δουλεύει ξανα μπρος πίσω...

Εναλλακτικά μπορώ φυσικά να τους ξανα-παω τη μητρική και να τους πω να δοκιμάσουν τη μνήμη πριν με πάρουν τηλέφωνο. Αλλα αυτό σημαίνει στήσε και ξεστήσε ξανά+2 εργάσιμες αναμονή.

Δε θυμάμαι να ήταν τόσο μυστήριο το service τους παλιά.

Σέβομαι απόλυτα την απόφαση τους να χρεώνουν οσο θέλουν τον τεχνικό έλεγχο μιας κεντρικής μονάδας.

Δε σέβομαι την έλλειψη ευελιξίας, καθώς και το γεγονός ότι δεν έκαναν έλεγχο στο προιόν πριν μου το δώσουν.

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο (περα από την όποια ταλαιπωρία), είναι πως διακρίνω μια εμμονή στο 25άρι. Και ειλικρινά αυτό δεν είναι σωστό να το κάνεις σε κάποιον πελάτη που αφήνει ενα σεβαστό ποσό κάθε χρόνο στο κατάστημα σου.

Δευτέρα πρωι θα ζητήσω τον προϊστάμενο του service και θα προσπαθήσω να συννενοηθώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικά του λέω: "Ωραία, μου στείλατε mail και με προτρέψατε να σας πάρω τηλέφωνο για να έχετε την ευκαιρία να λύσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το θέμα που προέκυψε. Ποια είναι η λύση που μου προτείνεται".

Ξέρετε ποια ήταν η απάντηση του βαριεστημένου υπαλλήλου??

Ένα ξερό δεν έχουμε διαθέσιμα κομμάτια.

:dance3::slap: Ε.Λ.Ε.Ο.Σ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως το service τους έχει γίνει λίγο ''δυσκοίλιο''.

Αγοράζω μια καινούρια μητρική με ενα καινούριο ντιμάκι μνήμης που κοκκινίζει το memtest στα 30sec.

Τους παω ολο το κουτί την Τετάρτη όπου μου λένε ότι θα χρεωθώ 25 ευρώ για τον τεχνικό έλεγχο της μονάδας, ακόμα και αν διαπιστωθεί βλάβη. Η αντικατάσταση θα γίνει δωρεάν.

Τσιμπάω το κουτί και βγαίνω στο δρόμο. Παω σε ενα χρωματοπωλείο και αγοράζω ενα κατσαβίδι και σε ενα φαρμακείο για ασετόν.

Τα ξεμοντάρω στο αμάξι, και τους παω μόνο τη μητρική και τη μνήμη.

Παρασκευή μου τηλεφωνούν για να μου πουν ότι η μνήμη ήταν προβληματική και αντικαταστάθηκε με άλλη.

Τους ρωτάω αν δοκιμάσαν την καινούρια μνήμη, και μου απαντούν πως δεν το έκαναν γιατί είναι σφραγισμένη.

Τους ζητώ να τη δοκιμάσουν και αρνούνται, λέγοντας μου ότι η συγκεκριμμένη μνήμη αποκλείεται να μη δουλέψει.

Σάββατο παω και τα παίρνω, και μόλις τα ξαναστήνω σπίτι διαπιστώνω ότι την καινούρια μνήμη δεν τη βλέπει καν η μητρική.

Τους τηλεφωνώ εκνευρισμένος και τους εξηγώ ότι το σπίτι μου απέχει 30χλμ από το κατάστημα τους και δε μπορώ να πηγαίνω να παίρνω μνήμες για να δω ποια θα μου κληρώσει. Τους λεω επίσης ότι από την Τετάρτη είμαι χωρίς pc.

Τους παρακαλώ να μην είναι τόσο άκαμπτοι με το 25άρι του τεχνικού ελέγχου γιατί περίπτωση από περίπτωση διαφέρει. Τους εξηγώ ότι ΔΕΝ θέλω να γίνει τεχνικός έλεγχος στο pc μου, παρα μόνο να παω την κεντρική μονάδα έτσι ώστε να κουμπώσουν 1,2,...1000 ram μέχρι να βρούνε μια να παίζει και να τελειώσει η ιστορία.

Η απάντηση τους ήταν αρνητική. Μπορώ, λενε, αν θέλω να τους παω μόνο το ντιμάκι και να μου το αντικαταστήσουν.

Και αν δε δουλεύει ξανα μπρος πίσω...

Εναλλακτικά μπορώ φυσικά να τους ξανα-παω τη μητρική και να τους πω να δοκιμάσουν τη μνήμη πριν με πάρουν τηλέφωνο. Αλλα αυτό σημαίνει στήσε και ξεστήσε ξανά+2 εργάσιμες αναμονή.

Δε θυμάμαι να ήταν τόσο μυστήριο το service τους παλιά.

Σέβομαι απόλυτα την απόφαση τους να χρεώνουν οσο θέλουν τον τεχνικό έλεγχο μιας κεντρικής μονάδας.

Δε σέβομαι την έλλειψη ευελιξίας, καθώς και το γεγονός ότι δεν έκαναν έλεγχο στο προιόν πριν μου το δώσουν.

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο (περα από την όποια ταλαιπωρία), είναι πως διακρίνω μια εμμονή στο 25άρι. Και ειλικρινά αυτό δεν είναι σωστό να το κάνεις σε κάποιον πελάτη που αφήνει ενα σεβαστό ποσό κάθε χρόνο στο κατάστημα σου.

Δευτέρα πρωι θα ζητήσω τον προϊστάμενο του service και θα προσπαθήσω να συννενοηθώ.

Πραγματικά υπάρχει τραγωδία εκεί έξω εγώ πάντως κάνω μόνος μου τις αλλαγές και είμαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Στελνω τον πατερα μου να παρει μελανια και του δινω το αυθεντικο της hp που ειχα.του δινουν τα δικα τους τα @work που ειναι και ξαναγεμισμενα και του τα χρεωνουν 40Ε(!!!) και του λενε οτι ειναι πιο μεγαλα για αυτο κανουν τοσο.

Μολις γυριζει τον στελνω κατευθειαν να τα αλλαξει με τα αυθεντικα τα οποια ειχαν 29Ε και τα δυο(11Ε διαφορα, ελεος) και για την διαφορα να μην του δωσουν πιστωτικο αλλα τα λεφτα στο χερι.εν τω μεταξυ το ενα απο τα δυο μελανια ηταν ανοιγμενο και κολλημενο με σιλοτειπ.παει εκει του τα αλλαζουν αλλα του ελεγαν να του δωσουν με πιστωτικο την διαφορα.αφου επεμενε ο πατερας μου(σε αυτο ευτυχως εχει τον τροπο του) και αφου εφεραν τον υπευθυνο τελικα την εδωσαν την διαφορα.

ΥΠ:οταν ειχα παρει τον εκτυπωτη τα μελανια εκαναν 19Ε συνολο(πριν μισο χρονο)

Link to comment
Share on other sites

η φάση είναι πως τώρα είναι καιροί που τα καταστήματα πρέπει να να κάνουν φίφες στους πελάτες για να τους κρατήσουν... τώρα το πλαίσιο πως την είδε με το να κάνει ομοιοπαθητική δεν καταλαβαίνω.

τυπικοί ελληνάρες.. "άσ τα αρπάξουμε τώρα και έχει ο θεός για μετά"

Link to comment
Share on other sites

Μα ότι και να γίνει απο εκεί θα ψωνίσουν οι περισσότεροι, απλά κάνουμε 1 αρπαχτή με την σαβούρα που μας έχει μείνει, ότι δουλεύει απο αυτήν καλώς, για τα υπόλοιπα κρατάμε τα $ με μορφή πιστωτικού αφού οι περισσότεροι δεν κυνηγούν επιστροφή χρημάτων....

Τζίρος γίνεται ακόμα και με τα σκουπίδια-σπασμένα, κακό όνομα δεν υπάρχει αφού στην συνείδηση της ελληνικής αγοράς είναι πλέον πεποίθηση ΠΛΑΙΣΙΟ = no1 και μετά το χάος ....

Στο φινάλε σου στέλνουν και 1 μπάλα δώρο άμα γκρινιάξεις παραπάνω ή 2 θερμός (εσύ διαλέγεις)....

Link to comment
Share on other sites

ΝΟΥΡΙΟ!

Μία κολλητή μου έχει ζηλέψει που όποτε μαζευόμαστε παίζω μουσική από το PC στο στερεοφωνικό. Μου λέει Ηχεία έχω, της λέω ενισχυτή θέλεις ή ένα μινι-HIFI με είσοδο ΑΟΥΞ. Πάει λοιπόν ο δόλιος ο πατέρας της για να της κάνει έκπληξη και ζητάει στο ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ κάτι που να μπορεί να συνδέσει τα μεγάλα ηχεία στην κάρτα ήχου του υπολογιστή. ΟΚ;

Και τί του δίνει ο απατεώνας άσχετος ανεύθυνος και άχρηστος πωλητής;

Lexicon Κάρτα Ήχου Alpha - Επαγγελματικές Κάρτες Ήχου - plaisio.gr

Άν έχετε τον θεό σας! Είναι λέει πολύ καλή και έχει έξοδο για ηχεία! Που να του καεί ο ενσωματωμένος ψηφιακός δέκτης της τηλεόρασής του! Μα καλά, εκτός του ότι αυτό είναι μιά πάρα πολύ καλή κάρτα ήχου, τον τελικό ενισχυτή που τον φαντάστηκε; Και στην τελική αν το PC είχε θέμα ήχου γιατί δεν του έδωσε μία κάρτα ήχου των 15ευρώ; Προφανώς για να σπρώξει το ακριβό υλικό που δεν τσουλάει στον αγνώμων πελάτη.

Τελικά τα λεφτά του πίσω δεν του τα έδωσαν και εννοείται δεν παραδέχονταν το λάθος τους. Τον αναγκάσανε τον άνθρωπο να πάρει ένα miniHIFI για να κάνει την δουλειά του.

Με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο οι απατεώνες βρίσκουν και πουλάνε!

Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Καλα φταιει και αυτος...δεν πας στο μαγαζι να ζητησεις "κατι που το βαζεις στο αουξ και παιζει στα ηχεια".αφου δεν του πουλησε καμια hd τηλεοραση παλι καλα :hehe:

Όταν πας σε μια ταβέρνα/εστιατόριο και ζητήσεις "κάτι σε μπιφτέκι", ο σερβιτόρος (==πωλητής) θα σου πει όλες τις εναλλακτικές, και τις φτηνές και τις ακριβές. Γιατί στο πλαίσιο, και στο κάθε πλαίσιο να είναι διαφορετικό? Εκεί δικαιολογούνται οι καρχαρίες δλδ?

Link to comment
Share on other sites

Όταν πας σε μια ταβέρνα/εστιατόριο και ζητήσεις "κάτι σε μπιφτέκι", ο σερβιτόρος (==πωλητής) θα σου πει όλες τις εναλλακτικές, και τις φτηνές και τις ακριβές. Γιατί στο πλαίσιο, και στο κάθε πλαίσιο να είναι διαφορετικό? Εκεί δικαιολογούνται οι καρχαρίες δλδ?

Το παράδειγμά σου ισοδυναμεί με αυτό που ρωτάς τον σερβιτόρο τι προτείνει από τα πιάτα της ημέρας. Αν σου πει ότι το καλύτερο πιάτο της ημέρας και προτεινόμενο είναι η πάπια Πεκίνου τι θα πεις μετά; Ότι ήταν "καρχαρίας" διότι σου πρότεινε ένα πιάτο που είναι ακριβό και δεν πουλάει;

Η επιλογή του πωλητή πάντως ήταν άκυρη.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τα έχουμε ξαναπεί 1000 φορές, είναι και ευθύνη του ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ να ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ πριν πάει.

Δεν μπορείς να βασίζεσε σε αυτόν που ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τα έχουμε ξαναπεί 1000 φορές, είναι και ευθύνη του ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ να ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ πριν πάει.

Δεν μπορείς να βασίζεσε σε αυτόν που ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ.

Ο καταναλωτής δεν μπορεί να τα ξέρει όλα. Αν πάω στην λαϊκή να πάρω μαριδάκι δεν θα πρέπει πρώτα να έχω πάρει διδακτορικό στο πως να ξεχωρίζω το μαριδάκι από το γοπάκι. Θα πρέπει και ο λαϊκατζής να μην κοιτάξει πως θα εξαπατήσει και εμένα και τους υπόλοιπους που θα ψάχνουν για μαριδάκι.

Το θέμα με το πλαίσιο είναι ότι, δεν θα πρέπει να έχει ως δεδομένο ότι ο αγοραστής, όταν θα δει ότι δεν τον εξυπηρέτησαν σωστά, θα ξανά επιστρέψει λέγοντας "εγώ φταίω που δεν ήξερα". Όχι το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο θα πρέπει να μάθει ότι λογικές του στυλ "Σου πουλάω αυτό που θέλω να πουλήσω και όχι αυτό που προσπαθείς να μου περιγράψεις" έχουν και συνέπειες. Αρνητική στο Skroutz όπου πέρα από την παραπλάνηση από τον πωλητή θα υπάρχει και η φράση "δεν έχω πλέον εμπιστοσύνη στο μαγαζί και άρα δεν ξανά αγοράζω από εκεί" είναι η καλύτερη επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε με, δεν διαφωνώ, απλά κάνω τον τσάκωνα του διαβόλου.

Δεν ζούμε στην Εδέμ… ΠΑΝΤΟΥ πρέπει να έχουμε να μάτια μας ανοιχτά, γιατί όταν πας το αμάξι στο συνεργείο και σου πούν πως θέλει τακάκια ξέρεις αν σου έβαλε αγωνιστικά (και σου χρέωσε) ή αν σου έβαλε κινέζικα που θα φρενάρεις στον μπροστινό σου? Το ίδιο και στον μανάβη που λες, και σε 1000-2 άλλα μέρη.

Όταν ο άλλος πάει με σκοπό το κέρδος και τα ποσοστά επ’ αυτού, δεν γίνεται να μην έχεις την παραμικρή ιδέα.

Θα έπρεπε 1000000% να είναι σωστοί οι υπάλληλοι κλπ, αλλά εμείς που είμαστε σε αυτά τα μαγαζιά εδώ και 20 χρόνια, ΠΟΣΟΥΣ τέτοιους υπαλλήλους ξέρεις?

Όπως είπες αν πάς για μαριδάκι και ο άλλος σου δώσει λούτσο, ή σκουμπρί, ή φαλαινοκαρχαρία καλό θα ήταν να έχεις και εσύ μια ιδέα.

Δεδομένου πάντα πως ΔΕΝ μπορείς να προστατευθείς, ή ο ΜΟΝΟΣ τρόπος ΝΑ προστατευθείς είναι να έχεις κοιτάξει / ρωτήσει λίγο.

Έχω πει και εγώ φάση που είχα πετύχει στο Ψυχικό μάνα με 12 ετών παιδί που έπαιζε monkey island να θέλει κάρτα γραφικών και να της δίνουν κάτι σαν 580 σημερινά… και τον έκραξα βέβαια τον υπάλληλο, αλλά πρέπει να πονηρευόμαστε και λίγο ειδικά όταν ΞΕΡΟΥΜΕ τι παίζει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.